Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
90. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    54 60.00%
  • Uafgjort

    12 13.33%
  • BØF vinder

    24 26.67%
Side 2 af 11 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 158

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Er det mere mærkværdigt end at Bjelland bare ikke er i stand til at spille søndag-torsdag-søndag-torsdag på nuværende tidspunkt og så vil man hellere have ham klar til Piast Gliwice?
    Ja det kan da godt være at det er så simpelt, men altså, at slet ikke have ham i truppen lyder mærkeligt.
    Og som Elver skriver, det er altså en meget vigtig kamp, vi kan da ikke tåle at lægge ud med to kampe og nul sejre, og slet ikke til vestegnes fineste.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Ja det kan da godt være at det er så simpelt, men altså, at slet ikke have ham i truppen lyder mærkeligt.
    Og som Elver skriver, det er altså en meget vigtig kamp, vi kan da ikke tåle at lægge ud med to kampe og nul sejre, og slet ikke til vestegnes fineste.
    Kan være han er på vej væk :-D

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Ja det er godt nok mærkeligt.
    Han står ikke på skadeslisten og hvis man kan regne med den, så må han jo være sat af.
    Det gad jeg godt, at en eller anden gravede lidt i.
    Ståle var jo ude og sige at Bjelland havde fået besked på at oppe sig.

    Kan det være et hårdt signal fra Ståle?

    Mystisk og interessant er det i hvert fald.

    Zan

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Denne optakt fra Ståle bekymrer mig, ikke mindst fordi det bestemt ikke er første gang vi har set ord som disse blive en selvopfyldende profeti:


    Min drøm er, at vi ikke går ud og møder dem i krig med 800 nærkampe, men spiller mod dem og viser, at vi har et bedre hold end dem. Det har vi set alt for sjældent i derbies de senere år, og dermed er kampene kommet på Brøndbys præmisser. Lad os nu prøve at slå dem i stedet for at slås med dem.
    Ja, hvis man tilhører de 100% af fansene, der håber, at Stage tager plads på bænken, kunne det godt lyde, som om man igen bliver skuffet :-)
    HIC SUNT LEONES


  5. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Jeg synes, det er ret interessant, som der naturligvis kan tolkes rigtig meget på i forhold til hvorfor.

    - Det kan handle om noget med den ugentlige belastning, Bjelland har haft indtil videre, hvilket er noget af det, man har snakket om ift. at agere skadesforebyggende, og sørge for at han ikke bliver overbelastet.
    - Det kan handle om noget taktisk, hvor man ved at BØF har nogle noget hurtigere spillere oppe foran (bl.a. Uhre og Hedlund), og som enten vil kunne udstille ham i løbedueller, eller vil tvinge os til at stå lavt med bagkæden, hvilket kan være et problem ift. vores gameplan.
    - Det kan handle om at man reelt hellere vil have Ragnar som makker til Nelsson, fordi rollefordelingen mellem de to er mere klart defineret, og Ragnar er hurtigere end Bjelland. Og at man i de første kampe egentlig "bare" har ventet på at Ragnar var klar til at spille, så Bjelland reelt set er 3. eller 4. valget.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Udfordringen ved at udelade Bjelland til så vigtig en kamp er, at det efterlader os med valget mellem den nyankomne, og næsten helt uprøvede Marios eller rustne Ragnar ved siden af Nelsson. Ragnar har kun spillet 295 minutter i hele 2020, senest en ½ time i 3-1 nederlaget til FCM for ca. 10 uger siden. Det er da en markant beslutning, der må give anledning til spørgsmål. Hvis tingene ikke fungerer med en ud af de to andre, så kan man ikke engang hente Bjelland ind fra bænken...

    Et alternativ kunne være at bringe Stage i spil til pladsen i centerforsvaret. Så slipper vi også uden om dilemmaerne med at have ham på midten. Stage er da i det mindste i kampform.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    - Det kan handle om at man reelt hellere vil have Ragnar som makker til Nelsson, fordi rollefordelingen mellem de to er mere klart defineret, og Ragnar er hurtigere end Bjelland. Og at man i de første kampe egentlig "bare" har ventet på at Ragnar var klar til at spille, så Bjelland reelt set er 3. eller 4. valget.
    Jeg er overbevist om, at Ståles foretrukne stopperpar er Ragnar og Nelsson.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  10. #23
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af denpisgule Se meddelelser
    I tænker nok "Hvad helvede laver en bøffer her?". Jeg har læst med på sidelinien i nogle år, da det, efter min mening, er Danmarks bedste fanforum. I er klart de mest velformulerede og velovervejede - desværre. Hvis jeg har lov til at være her, lover jeg aldrig at hovere (hvis det skulle blive aktuelt).

    Nok om det. Her vil jeg komme med mine blå-gule forventninger til derbyet, hvis det har interesse, ellers spring resten over.

    Kampen blev ikke flyttet. Som brøndbyfan var jeg meget i tvivl om, hvilket udfald jeg håbede på. På den ene side ville en udskydelse betyde, at vores klart vigtigste spiller, Maxsø, og vores nye signing, Corlu, ville være ude af karantæne. På den anden side, hvilket blev udfaldet, bliver kampen spillet for tomme tribuner, og I er mildest talt ikke i omdrejninger, hvilket jeg forventer I er senere på sæsonen. Mht. Maxsø gjorde Rosted det rigtig godt som den centrale i tremandsforsvaret mod FCN. Det, samt at I ikke længere har N'Doye, gør mig ikke længere så nervøs over, at Maxsø mangler. Hvis jeg var Ståle, ville jeg gøre alt for at dominere i højre side. Jeg forventer stadig Mensah er skadet (ikke at det ville gøre den store forskel) så Bjur skal spille venstre wingback. Til jer der ikke ved det, så er Bjur en offensiv spiller, der pga. skader er blevet omskolet til wingback op til denne sæson. Ikke så overraskende er han ikke stærk defensivt. Derudover er Jung mindre duelstærk end Hermansson. Dvs. kombinationsspil langs jorden i højre side og høje bolde mod bagstolpen fra venstre side. Jeg håber og forventer, at vi kommer til at stille os langt ned og så sende Hedlund og Uhre i dybden, da det er så åbenlyst, at det gør ondt på jer, uanset om det bliver Bjelland eller Marios. Jeg forventer også, at Ståle igen starter med Stage på midten og fortryder det i pausen. I 2020 har I ligaens 10. "bedste" snit på 1,29, der spilles uden tilskuere, I har en EL-kamp i benene og det kører ikke rigtig. Selvom I stadig er favoritter, har jeg sjældent følt der var bedre muligheder for point i PARKEN.

    Mit gæt er 1-1 med mål af Wind og Hedlund.

    Hvis I har spørgsmål om BØF, svarer jeg gerne på dem. Ellers ønsker jeg jer bare et ulideligt derby ;)
    Smiger will get you anywhere - selv ind på et FCK Debatforum ;) Og tak for inputtene. Kan virkelig godt lide, når fans kan drøfte kampe før og efter i en sober tone - selv på nettet!!!

    Brøndby fik jo selv en lidt shaky start på første kamp, men modsat os fik I rystet det af jer i tide. Og ja, det giver da bange anelser, at vi har været bagud to ud af to gange i denne sæson - og ikke ligefrem har haft den bedste optakt. Alligevel er det lidt vildt, at der allerede er krisesnak i FCK. For en måned siden spillede vi en historisk kvartfinale i Europa, vi kom - trods alt - videre mod den værst tænkelige modstander i EL på udebane i en kamp, vi totaldominerede, men det er stadig første halvleg mod OB og det (for)tabte forår, der dominerer ALT, når vi - og pressen - omtaler FCKs nuværende forfatning.

    Samtidig er det nærmest forbigået i tavshed, at Wilczek altså debuterede med to ægte strikerkasser og meget let kunne være noteret for et par scoringer mere i sin anden, officielle kamp for FCK, hvis det ikke havde været for en storspillende IFK-målmand.

    Hvad tænker du om Wilczek i kampen mod Brøndby? I må jo være det hold, der allerbedst kan forberede sig på ham. Samtidig kender han alt til de, han skal stå overfor. Ved I, hvordan I lukker ham ned, eller frygter du, at han gør det slemme mod sin gamle klub?
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg synes, det er ret interessant, som der naturligvis kan tolkes rigtig meget på i forhold til hvorfor.

    - Det kan handle om noget med den ugentlige belastning, Bjelland har haft indtil videre, hvilket er noget af det, man har snakket om ift. at agere skadesforebyggende, og sørge for at han ikke bliver overbelastet.
    - Det kan handle om noget taktisk, hvor man ved at BØF har nogle noget hurtigere spillere oppe foran (bl.a. Uhre og Hedlund), og som enten vil kunne udstille ham i løbedueller, eller vil tvinge os til at stå lavt med bagkæden, hvilket kan være et problem ift. vores gameplan.
    - Det kan handle om at man reelt hellere vil have Ragnar som makker til Nelsson, fordi rollefordelingen mellem de to er mere klart defineret, og Ragnar er hurtigere end Bjelland. Og at man i de første kampe egentlig "bare" har ventet på at Ragnar var klar til at spille, så Bjelland reelt set er 3. eller 4. valget.
    Det er MEGET interessant. Jeg kan ikke mindes, at Bjelland ikke har været i truppen, hvis han altså ellers har været skadesfri. Anyone? For mig mere end lugter det af, at Ståle har taget konsekvensen efter nogle virkeligt dårlige præstationer. I den halve time, vi IKKE har haft ham på banen, har vi i al fald formået at holde nullet... :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  13. #25
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Øh, ja. Vi skal spille derby. Årets vigtigste kamp(e)! Hvis trænerteamet er af den overbevisning, at Bjelland er starter, skal han da ikke spares i en kamp mod Brøndby
    Årets vigtigteste kamp er desværre/heldigvis ikke mod brøndby længere. Det er de fire kampe mod midtjylland, og af dem, de to udekampe i herning. Ja derby nederlag gør ondt, men mesterskabet står og falder sandsynligvis ikke i forhold til udfaldet af derby, men det gør det gør det med vores kampe mod midtjylland.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Alligevel er det lidt vildt, at der allerede er krisesnak i FCK. For en måned siden spillede vi en historisk kvartfinale i Europa, vi kom - trods alt - videre mod den værst tænkelige modstander i EL på udebane i en kamp, vi totaldominerede, men det er stadig første halvleg mod OB og det (for)tabte forår, der dominerer ALT, når vi - og pressen - omtaler FCKs nuværende forfatning.
    Måske fordi de to kampe mod Basaksehir og Man U var to ensomme lysglimt i en mørk og trist sæson, hvor vi tabte mesterskabet med 14(!) point og mildest talt ikke imponerede i Europa før til sidst. Når vi så indleder den nye sæson på samme vis, er det for mig at se ikke så sært, at der tales om krise.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  16. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    14

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Smiger will get you anywhere - selv ind på et FCK Debatforum ;) Og tak for inputtene. Kan virkelig godt lide, når fans kan drøfte kampe før og efter i en sober tone - selv på nettet!!!

    Brøndby fik jo selv en lidt shaky start på første kamp, men modsat os fik I rystet det af jer i tide. Og ja, det giver da bange anelser, at vi har været bagud to ud af to gange i denne sæson - og ikke ligefrem har haft den bedste optakt. Alligevel er det lidt vildt, at der allerede er krisesnak i FCK. For en måned siden spillede vi en historisk kvartfinale i Europa, vi kom - trods alt - videre mod den værst tænkelige modstander i EL på udebane i en kamp, vi totaldominerede, men det er stadig første halvleg mod OB og det (for)tabte forår, der dominerer ALT, når vi - og pressen - omtaler FCKs nuværende forfatning.

    Samtidig er det nærmest forbigået i tavshed, at Wilczek altså debuterede med to ægte strikerkasser og meget let kunne være noteret for et par scoringer mere i sin anden, officielle kamp for FCK, hvis det ikke havde været for en storspillende IFK-målmand.

    Hvad tænker du om Wilczek i kampen mod Brøndby? I må jo være det hold, der allerbedst kan forberede sig på ham. Samtidig kender han alt til de, han skal stå overfor. Ved I, hvordan I lukker ham ned, eller frygter du, at han gør det slemme mod sin gamle klub?
    Må blankt erkende, at jeg jo primært er herinde for at læse om krisesnak og var derfor meget aktiv læser i den seneste sæson. Jeg kan sagtens forstå hvorfor der er krisesnak i jeres klub. I ligaen har I jo ikke været gode siden starten af sidste sæson. I Europa laver I stadig flotte resultater (når man tænker på IFK's forfatning kan jeg dog ikke se den kamp fortjener ros på nogen måde). Jeg ved godt to kampe i den nye sæson er for småt et grundlag, men det ligner jo umiddelbart at I fortsætter hvor I slap. I har byttet N'Doye ud med Wilczek, hvilket nok i sidste ende giver flere mål (fordi han aldrig er skadet) og skiftet til "4-2-3-1". Jeg sætter det i anførselstegn for jeg køber simpelthen ikke at I spiller 4-2-3-1. Jeg kan slet ikke se Wind være andet end 9'er i praksis. Hvis I spillede med Falk, Mudra eller lignende på 10'eren så ja, men i mine øjne er det der stadig Ståles 4-4-2. Fischer kommet tilbage fra skade, hvilket I nok bliver glade for. Boilesen er evigt skadet og lur mig om ikke Fischer, Wind eller begge får sig endnu en skade i denne sæson. Hvis det vil være en krise igen at glippe guld for jer, synes jeg der er rigelig grund til krisesnak.

    Jeg håbede jo den unævnelige var gået fuldstændig i stå nede i Tyrkiet, men det lader det jo ikke til. Vi bør være det hold i ligaen (inklusiv jer), der kender ham allerbedst og det skal man selvfølgelig kunne se i morgen. Han har jo bare nogle kvaliteter, der gør at han nok skal komme frem til chancer uanset hvad. Det jeg frygter mest ved at spille mod ham er det følelsesmæssige. Objektivt set frygter jeg ham ikke mere end Wind og Fischer, men det ville gøre meget mere ondt hvis han scorer. Jeg har 0 erfaring fra en træningsbane så jeg ved slet ikke hvor klog han bør være på vores forsvar. Mht. kendskab tror jeg dog det er til vores fordel. Mon ikke det bliver en kamp mellem to hold, der er meget nervøse for at lave fejl og af den grund, kommer begge forsvar til at lave fejl. I sådan en kamp ville jeg da gerne have ham på mit eget hold.

  17. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Ja, hvis man tilhører de 100% af fansene, der håber, at Stage tager plads på bænken, kunne det godt lyde, som om man igen bliver skuffet :-)
    Lige nøjagtig på søndag hvor Brøndby skal stille med bjur på venstre og Jung, så håber jeg faktisk Stage starter, bare ikke centralt med som højre midt. Det vil gøre vores indlæg fra venstre farligere og han vil kunne trumle sig forbi bjur til hver en tid. Men ellers så jeg enig, falk skal simpelthen ind centralt ellers så sker der ingen ting og Stage smider alt for mange bolde derinde.

  18. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Vores nye angriber gør ikke meget for at overbevise os om, at det er FCK, han vil:
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...y-fans/8292047

    Men hvis han laver superligaens hurtigste hattrick på søndag, er jeg ok med, at han ikke jubler. Og hvis han laver to uden at trække en mine; så er det også ok.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #30
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Det er MEGET interessant. Jeg kan ikke mindes, at Bjelland ikke har været i truppen, hvis han altså ellers har været skadesfri. Anyone? For mig mere end lugter det af, at Ståle har taget konsekvensen efter nogle virkeligt dårlige præstationer. I den halve time, vi IKKE har haft ham på banen, har vi i al fald formået at holde nullet... :)
    Bjelland spillede en fin kamp mod IFK. Meget svært ved at se hvordan den kamp skulle have fået ham sat af.

Side 2 af 11 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •