Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
90. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    54 60.00%
  • Uafgjort

    12 13.33%
  • BØF vinder

    24 26.67%
Side 9 af 11 FørsteFørste ... 67891011 SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 158

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Næh. Det sluttede tværtimod allerede i slutningen af september..
    Tja.. kommer an på hvordan man ser på det. Forsætter nuværende pointsnit (for året 2020) så slutter sæsonen først i horsens i maj. Som sagt, der er længe til maj, hvis det forsætter som de første par kampe.

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Folk skal simpelthen lige slå lidt koldt vandt i blodet! Det er første gang vi i ualmindelige tider taber en kamp - endda på et overtidsmål.

    Pep Biel viser endnu engang, hvorfor han er Suppens dyreste nogensinde. God fysik, rolig på kuglen og i stand til at sætte en mand eller to.

    Pierre er en evig trussel mod bifs højre side og leverer igen en god præstation, kun overgået af Oviedo.

    Husk også lige på, at vi trods alt er oppe mod bifs U17-hold. Rigtig mange er rygtet til Barca og der er i hvert fald 2 kommende Ballon d’Or modtagere på det hold!

    Jeg mener at ståle bør have 25-30 halvsæsoner mere, før vi kan begynde at snakke om krise og potentiel fyring. Min tiltro til manden har aldrig været større!
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.


  3. #123
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Yderst foruroligende, med tanke på at alle klubber ellers gør brug af skabelonøvelser, så man netop ikke har spillere der ligesom vores, render rundt som hovedløse høns.
    Er det jeg har sagt altid, ståle kan ikke træne offensive løb eller fodbold.
    Hele hans filosofi er bygget op omkring st give X eller Y bolden og håbe på magi.
    Så stå stramt i defensiven, og kører en 1-0 hjem.
    Det skriger til himlen at Ståle er kørt fast, samt vi skal have skiftet ud i trænerteamet.


  4. #124
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Du er med på, at en træner i Superligaen skal have UEFA Pro-licens? Har Kvist nogensinde trænet noget som helst? Og med al respekt for Kvist, ser jeg ham ikke just som en garant for besnærende fodbold.
    Jep. Den er jeg med på. Om Kvist er garant for besnærende fodbold eller ej har jeg ingen som helst viden om. Men nu var det heller ikke det som var pointen bag mit spørgsmål.

    Jeg forsøgte i stedet at illustrere, at det i min optik ville give mere mening at tage en som Kvist - dvs en der brænder for fodbold, har forståelse for kulturen, og som kan vinde spillernes respekt - ind på trænerposten i stedet for bestyrelseslokalet, og så få den ultra garvede, som både kan guide en ny træner OG kan sætte sig igennem i et bestyrelseslokale ind på posten på direktionsgangen (frem for det modsatte, som er det man lidt har gjort nu).. Det var et illustrativt eksempel.
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  5. #125
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Hvor er jeg dog stadig i usædvanligt ringe humør. Æv


  6. #126
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Selvom det kan være svært, så må man vel se lidt positivt i at vi rent faktisk kommer frem til chancer nok, og også flere end Brøndby får.

    - Overordnet set vil jeg give Ståle ret i at det er en kamp vi bør vinde, ganske enkelt fordi vi spiller bedre end dem. (Okay, mindre dårligt.) - Men det er bekymrende at der ikke bliver scoret på chancerne, og mængden af åndssvage fejlafleveringer, tåbelige driblinger på farlige steder og generelt unødvendige boldtab er decideret alarmerende.

    Forsvaret er også usikkert, men jeg tror på at Ragnar og Nelsson kan blive et godt par, hvis Ragnar kan holde sig fri for skader. - Lidt rust er dog forventeligt.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #127
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Hvor er jeg dog stadig i usædvanligt ringe humør. Æv
    I bagklogskabens lys er det egentlig meget rart at kampen blev spillet for lukkede døre. Det havde simpelthen været forfærdeligt at skulle se på den forestilling på stadion....

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #128
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Selvom det kan være svært, så må man vel se lidt positivt i at vi rent faktisk kommer frem til chancer nok, og også flere end Brøndby får.

    - Overordnet set vil jeg give Ståle ret i at det er en kamp vi bør vinde, ganske enkelt fordi vi spiller bedre end dem. (Okay, mindre dårligt.) - Men det er bekymrende at der ikke bliver scoret på chancerne, og mængden af åndssvage fejlafleveringer, tåbelige driblinger på farlige steder og generelt unødvendige boldtab er decideret alarmerende.

    Forsvaret er også usikkert, men jeg tror på at Ragnar og Nelsson kan blive et godt par, hvis Ragnar kan holde sig fri for skader. - Lidt rust er dog forventeligt.
    Problemet som jeg har set i så mange kampe efterhånden er at vi godt kan have 15-20 min i hver halvleg, hvor vi spiller nogenlunde hæderligt og skaber chancer, men udnytter sjældent chancerne. Herefter som så ofte før, overlader vi initiativet til vores modstandere som har længerevarende "gode" perioder. og det sker også meget tit på vores egen hjemmebane.

    Hvor er det dog sjældent i disse tider, hvor man efter 90 min står tilbage og har været "Imponeret".

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #129
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Det har hjulpet at løfte tunge vægte i Fitness World, lige efter kampen, så der kunne komme nogle aggressioner ud, og der kan tænkes en smule klart efter en sådan skuffelse.

    Jeg er ikke der, hvor jeg vil kræve Ståles hoved på et fad. Men jeg bevæger mig nogle skridt tættere på. Aktiviteten på transfermarkedet (eller manglen på samme) bekymrer. Kraftigt.
    Der er perioder af kampen, hvor vi spiller fornuftig fodbold, og vi burde have været foran med to eller flere mål efter 15 minutter, hvor vi kommer ud med masser af energi. Det samme er tilfældet i starten af anden halvleg. Men så siver energien og intensiteten ud. Bevares, vi kommer jo til en del chancer og afslutninger i løbet af kampen. Vi har 9 skud inden for rammen, og en del af dem kommer fra positioner, hvor det må forventes at man scorer. Udover målet har vi en del skud, som kræver rigtig gode redninger fra Schwäbe. Men der bliver ikke scoret. Og i det øjeblik, vi foretager udskiftninger, så falder kvaliteten omgående. Det er en kæmpe bekymring, og i sidste ende falder det tilbage på Ståle.

    Makkerparret Nelsson og Ragnar fungerer egentlig fint nok. De får afvist det meste, og kan til en vis grad følge med deres hurtige offensive spillere. Ved begge mål er det den centrale midtbane, der svigter dem. Og det pisser mig af, at det er to så centrale spillere, som fucker det up i situationen. Men på den anden side burde vi have været foran med en del mål, både inden de udligner, og inden de scorer til sidst.
    Havde man Thomas Frank mindsettet og råbte op om "Det' en proces!", så ville man da se noget fremgang i perioder af kampen. Men det er point, vi spiller om. Og der skal point på bordet. Nu. Det er ikke godt nok, hvad der leveres på nuværende tidspunkt, og trænerteamet skal for alvor begynde at se indad, hvis ikke ledelsen skal begynde at se på andre inden for den nærmeste fremtid.
    De to kommende kampe kommer til at få afgørende betydning. Hvad angår EL-kvalkampen er kravet ret beset kun videre avancement, men kampen i Vejle mod oprykkerne skal både medføre tre point og en markant fremgang i spillet. Alt andet end det, og så begynder der virkelig at være varmt under Ståles sæde.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  13. #130
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Det er MEGET interessant. Jeg kan ikke mindes, at Bjelland ikke har været i truppen, hvis han altså ellers har været skadesfri. Anyone? For mig mere end lugter det af, at Ståle har taget konsekvensen efter nogle virkeligt dårlige præstationer. I den halve time, vi IKKE har haft ham på banen, har vi i al fald formået at holde nullet... :)
    Carsten Werge udtalte at det ifølge hans oplysninger skyldtes noget med achillesenen men svært at vide hvad det er op og ned særligt hvis Ståle er inde over (spin, røgslør, you name it) og normalt hører man jo aldrig om årsagen til en skade (EU direktiv), så hvorfor skulle Werge så vide noget samt udtale det denne gang?

  14. #131
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Ja, der er da lidt fremgang hist og her. Eksempelvis fik Stage kun et kvarters tid på banen i dag, men det var nok til, at ulykkesfuglen var ond ved os igen, men måske kigger man på disse HELT SIKKERT tilfældige stats inden næste kamp og lader helt være med at bringe ham i spil. Sindssyg tanke, I know.

    Mod OB: med Stage 0-3, uden Stage 2-0.
    Mod IFK: med stage 0-1, uden Stage 2-0.
    Mod BIF: uden stage 1-1, med Stage 0-1.

    :)
    HIC SUNT LEONES

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  16. #132
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Personligt mener jeg ikke, at træneren er vores største problem - det er derimod sportsdirektøren. Personen hedder i begge tilfælde Ståle, men det er blot for at sige, at der, hvor Ståle har fejlet i særlig grad, er i sammensætningen af truppen. Den nuværende trup er så dårlig og så dyr, at det kommer til at hæmme klubben flere år frem - medmindre ejerne indser alvoren, og bruger de penge, der skal til for at rette op nu og her. Her ville jeg som ejer, dog være mere forbeholden ift. fortsat at lade Ståle styre løjerne.
    Det her har været en af mine kæpheste gennem længere tid. På papiret er en Ferguson/Wenger-model ret fristende. Der er noget fedt over, at en mand styrer det hele. Eller måske er det bare en 'sportsskade' efter at have spillet for meget managerspil. På papiret giver det bare god mening, at det er den samme mand, der køber spillere, forhandler med spillere og sælger spillere. Det gør konceptet enormt skarpt.

    Udfordringen er, at denne person virkelig skal være god til at lade sig udfordre. Han skal have nogle typer omkring sig, der kan sige ham lodret imod, udfordre ham på hans forestillinger og konstant gøre ham skarpere.

    Udefra er det svært at se, at Ståle får den sparring. At man ikke skyndte sig at hente en kapacitet ind i stedet for Lange, var i al fald et vink med en vognstang om, at Ståle følte, han fik rigeligt med sparring. Nu har man så rykket lidt rundt, forfremmet en fyr i 20'erne, og hevet nogle analytiske kræfter ind udefra. Men det er jo ikke reel modstand. Det er ansatte, der er sat til at passe Ståles biks. Og det virker ikke til, at han får noget som helst modspil oppefra. I al fald ikke sportsligt.

    Jeg ER kæmpefan af Ståle. Den mand har skabt den europæiske magtfaktor, jeg havde håbet på. Jeg ved godt, at vi kan fluekneppe resultater, kampheld og endnu større ambitioner. Men den del er i al fald i min bog i den grad godkendt.

    Men ja...der er sgu noget, der halter. Spillerindkøbene er bare ikke skarpe mere. Zeca, Kalle og Nelsson er i den grad godkendt. Og Wilczek virker som et solidt indkøb, mens Mudra kan blive det.

    Men Varela, Bengtsson, Bartolec, Stage, Bendtner, Oviedo, Kaufmann, Biel, Papa, Matic, Grytebust, Kodro og Santos (og en del flere) har dog ikke ligefrem været drømmesignings. Bevares, Kaufmann og Biel kan stadig blive det. Men de lader i den grad vente på sig. Og selv om Bjelland begyndte strålende, er han blevet til en økonomisk udfordring af de større.

    Vi skal helt tilbage til 2017/2018-sæsonen for at finde solide transfers som Skov, Zeca, Vavro, Fischer, ligesom det var året, man hentede Wind op fra ungdomsrækkerne.

    Siden da har det ikke været godt nok. Punktum. Og ja, så er der den velkendte Ståle-stædighed. Den kan flytte bjerge, og den kan spænde ben.

    Jeg var egentlig ikke så bekymret efter sidste sæson. Det hører med til historien, at Ståle har det med at genopfinde sig selv og holdet efter tabte mesterskaber, og spillerne KAN jo spille bold. Det har de bevist i Europa.

    Men hvis man ikke begynder at tale om Ståles fremtid i FCK nu, kommer man aldrig til det.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #133
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Ja, der er da lidt fremgang hist og her. Eksempelvis fik Stage kun et kvarters tid på banen i dag, men det var nok til, at ulykkesfuglen var ond ved os igen, men måske kigger man på disse HELT SIKKERT tilfældige stats inden næste kamp og lader helt være med at bringe ham i spil. Sindssyg tanke, I know.

    Mod OB: med Stage 0-3, uden Stage 2-0.
    Mod IFK: med stage 0-1, uden Stage 2-0.
    Mod BIF: uden stage 1-1, med Stage 0-1.

    :)
    True. Han er en af de spillere, der begynder at ligne en tendens. Var det ikke med Kvist, at man begyndte at være ret sikker på, at der i al fald ikke skete mere godt i den kamp, når han blev skiftet ind?
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  19. #134
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Bartolec slog et godt indlæg og lænede sig derefter tilbage i resten af kampen. Han er ikke meget for at tage duellerne og var generelt svag defensivt, ligesom der ikke er meget fart over ham i offensiven.
    For lidt over 1 år siden kom der stats på top 10 hurtigste spillere i SL for sæsonen, her var Bartolec med på listen af flere der ramte 34,9 km/t (bl.a. Sadiq, Hedlund)
    Enig i de mange der synes han virker uinspireret og sløv at se på, men derfor både overraskende og interessant at han kan være "så hurtig" (bemærkede faktisk også i dag et hurtigt returløb af ham).

    Dette blot som indspark til debatten om manglende fart i vores bagkæde (som dog primært har gået på de 2 centrale).
    Kilde: https://indkast.dk/nyhed/177510/top-...-i-superligaen.

    Sideliniens "transfer target" Andreas Skov Olsen lå nr. 3 med 35,0 kun toppet af Mustafa Bundo (35,1) og Mikkel Kallesøe (35,2).

  20. #135
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    For lidt over 1 år siden kom der stats på top 10 hurtigste spillere i SL for sæsonen, her var Bartolec med på listen af flere der ramte 34,9 km/t (bl.a. Sadiq, Hedlund)
    Enig i de mange der synes han virker uinspireret og sløv at se på, men derfor både overraskende og interessant at han kan være "så hurtig" (bemærkede faktisk også i dag et hurtigt returløb af ham).

    Dette blot som indspark til debatten om manglende fart i vores bagkæde (som dog primært har gået på de 2 centrale).
    Kilde: https://indkast.dk/nyhed/177510/top-...-i-superligaen.

    Sideliniens "transfer target" Andreas Skov Olsen lå nr. 3 med 35,0 kun toppet af Mustafa Bundo (35,1) og Mikkel Kallesøe (35,2).
    Han er pisse hurtig. Man savner bare, at han laver et Peter Ankersen raid op ad kanten, så det frigiver noget rum til f.eks. en Biel til at trække ind i banen (eller spille en fri back). Vi plejer at fungere godt med det spil. Kan man jo håbe, han kan lægge på

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 9 af 11 FørsteFørste ... 67891011 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •