Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
90. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    54 60.00%
  • Uafgjort

    12 13.33%
  • BØF vinder

    24 26.67%
Side 4 af 11 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 158

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Nu må Ståle smides på porten. Ikke fordi en anden træner nødvendigvis kan få mere ud af det ekstremt middelmådige materiale, der er i truppen. Men fordi det er Ståle, der har hældt millioner og atter millioner i alt det her middelmådighed. Det er simpelthen ikke godt nok.
    Det er et middelmådigt fodboldhold, med et planløst koncept.
    Nu skal bestyrelsen til at træde i karakter.


  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Den var jeg sikker på, at vi ville vinde, men vi er jo ikke bedre. End story.

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    9 skud på mål, 3 skud imod. Vi mister fuldstændig energi og intensitet til sidst, efter vi skifter ud. Arh men for helvede da også..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Var vi klar til at krige?

    Farvel Ståle
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Lad mig så høre - Hvad siger alle Pro-Ståle fans til dagens kamp og indsats?

    Jammerligt, nøjagtig som vi har været vant til i lang tid nu....

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Vanvittig indskiftningsstrategi. Hvad fanden gik det ud på?

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Nu er det jo ikke fordi, det har set specielt godt ud med Bjelland og Varela, så det er vel fair nok at prøve noget andet.

    I øvrigt synes at midtbanen og Wind har været vores største problemer i dag.
    Min pointe er egentlig at en fast start 11 uden for meget udskiftning generelt er vejen frem. Vi kan hurtigt blive enige om at Bjelland og Verela hellere ikke ser gode ud, men det syntes jeg hellere ikke vores erstatninger er.

    Anyway. Krise i FCK?. Kauff og Daramy er en skændsel efter de kommer ind

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Et nederlag torsdag mod Gliwice må betyde exit Ståle - eller?

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    115

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Håbløst dårligt!

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Den var jeg sikker på, at vi ville vinde, men vi er jo ikke bedre. End story.
    Det er så talentløst.. Simpelthen.. Der er langt mere tegning over tingene på BIF’s hold.. De ved hvad de skal og hvad de vil alle sammen.. Vi spiller uhyggeligt rodet og usammenhængende og har gjort det over en lang periode nu... Vi falder fuldstændig sammen efter Falk bliver fjernet fra den centrale midt i dag..

    Det er simpelthen en katastrofe det her...

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #56
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Tror ikke det er en god ide at skifte træner før EL-kval’en er overstået, men forhåbentlig er alvoren nu gået op for alle. Vi har et elendigt hold. En anden træner vil næppe kunne gøre det bedre med dette materiale, men man er nødt til at kigge på, hvordan vi har kunnet samle så mange middelmådige og/eller fejlcastede spillere.

    Vi bliver ikke mestre med dette hold, og jeg tror sådan set heller ikke på sølv. Top 6 kan såmænd blive en udfordring.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #57
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Et nederlag torsdag mod Gliwice må betyde exit Ståle - eller?
    Lige før jeg vil sige ja, men det sker ikke.

    Der har været tegn på elendighed længe. Der skal meget til før han får sparket. Måske hvis vi er bagud med 10-12 point til vinterpausen, men ikke før

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #58
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Min pointe er egentlig at en fast start 11 uden for meget udskiftning generelt er vejen frem.
    Det er jo bare en utopi, når holdet ikke fungerer bedre, og vi har et par potentielle startere, der enten er skadede eller på vej tilbage efter en skade.

  24. #59
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Jeg var til gengæld sikker på det modsatte ... Når vi vinder i Göteborg, så fortæller Ståle os alle, at det er et udtryk for holdets niveau, og alle andre er modfans, driver heksejagt og foretager elendige analyser.

    Facts viser bare, at det er dem, der er budbringere af 'heksejagt', 'dårlige analyser' og 'modfans', der har ret. Så kan man mene præcis hvad man vil om truppen, men i min optik, så er det et minimums krav, at der bliver købt fem spillere på internationalt niveau.

    Ståles stærke afstandtagen fra de åbenlyse kæmpefejl i truppen, ubalancer på flere plan mm. demonstrerer en enorm modvilje mod at foretage de nødvendige ændringer. Så sæt gerne Ståle fra bestillingen og find en kapacitet, der skal bygge vores næste epoke.

    Vi mangler spillere med fysik, gennembrudskraft, 1:1 kompetencer, fart ... ja vi mangler det meste, hvordan i himlens navn Ståle har fået lov til at sammensætte så in-kompetent en trup, det begriber jeg ikke, men der må være nogen der griber ind nu.

    1,22 point i gns. pr. kamp i 2020 - det giver 26 point i grundspillet, det giver nedrykningspil. Der er hverken tegning i det nuværende spil eller udvikling, der på nogen indikerer, at vi er en inde i en positiv udvikling, tværtimod, så er hver eneste uge endnu et skridt tilbage.
    Goldbæks Højrefod


  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er jo bare en utopi, når holdet ikke fungerer bedre, og vi har et par potentielle startere, der enten er skadede eller på vej tilbage efter en skade.
    Det kan vi hurtigt blive enige om, Men det er det der skal til. Men hvis, Bjelland skal have et "Hvil" hver Anden/tredje kamp så hjælper det jo ikke ligefrem på kontinuiteten i forsvaret.Og det er ikke kun holdet der ikke fungere. Vi decideret spillere som er elendige og slet ikke skulle spille på holdet.

    Det ansvar er Ståles.

Side 4 af 11 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •