Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
90. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    54 60.00%
  • Uafgjort

    12 13.33%
  • BØF vinder

    24 26.67%
Side 8 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 158

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det blir en lang sæson
    Næh. Det sluttede tværtimod allerede i slutningen af september..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Enig. Fejlene som sportsdirektør er langt større end som træner. Træneren præsterer bestemt ikke godt, men han må også trækkes med middelmådighed til millioner og atter millioner. Der sidder en del klubber rundt omkring, som kan skraldgrine over de summer, vi har betalt for deres spillere. Stage, Biel, Kaufmann, Bartolec binder vel alene i indkøbssum mere end adskillige trupper i Superligaen, men hold da op en gang ynk.

    Kunne man beholde Ståle som træner? Måske. Jeg vil tro, at det vil være godt med en frisk start. Men det afgørende er at fratage Ståle muligheden for at skylle den ene million efter den anden ud i lokummet
    Tror aldrig nogensinde Ståle vil acceptere en degradering til "Træner", hvorefter vi hiver en "Sportsdirektør" ind med ligeså meget magt eller mere. Tror simpelthen Ståle har fået for meget "Ego" FCK.

    Næ det bliver enten en Fyring eller en gensidige skilsmisse. Vi har selvfølgelig også et scenarie at Ståle vinder resten af kampene og står med DM guldet og direkte EL til næste sæson og så har vi alle glemt denne snak :)

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser

    Ståle har jo fået det, som han vil have det, hvilket jo også har fungeret fint. Svært ved at se, at ledelsen har skylden her, det er nok mere Ståle og holdet, der er gået i totalt opløsning. Så er det så ledelsens ansvar at vurdere, hvor længe man vil se på det. Synes situationen er meget langt fra at være sammenlignelig med FCB.
    Nu var det heller ikke for at sammenligne med FCB som klub. Kun det der med, at fansene rettede kritik mod ledelsen. Noget vi ikke gør så meget af herhjemme..

    Men altså. Du er jo selv lidt inde på det. Ståle har fået det som han vil ha det. Og det er jo en uholdbar situation, at give en mand så meget ansvar i så stor en klub. Kan godt være, at Kvist er kommet i bestyrelsen, men der mangler en på direktionskontoret, som brænder for fodbold lige så meget som Ståle, som har det endelige ansvar og derfor også kan sætte nogle rammer for ham, og som ikke mindst kan tage slippet på ind i bestyrelseslokalet, hvor der sidder nogle med et helt andet perspektiv for bordenden.

    Og det kan godt være, at den forandring kun kan gennemføres, hvis Ståle ryger ud samtidig. Så må det være sådan. Personligt ville jeg håbe man kunne klare det, samtidig med, at man holder på ham. Men den sportslige organisering skal der arbejdes på. Ellers sidder vi i samme utilfredsstillende suppedas længe endnu.

    Et alternativ:
    Måske man skulle ansætte Ståle som direktør og gøre Kvist (Eller en tilsvarende) til træner? Kvist har nok ikke trænererfaring nok, men en konstellation som den, kunne jeg langt bedre se for mig..
    Sidst redigeret af MBS : 20.09.20 kl. 17:14
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Nu var det heller ikke for at sammenligne med FCB som klub. Kun det der med, at fansene rettede kritik mod ledelsen. Noget vi ikke gør så meget af herhjemme..

    Men altså. Du er jo selv lidt inde på det. Ståle har fået det som han vil ha det. Og det er jo en uholdbar situation, at give en mand så meget ansvar i så stor en klub. Kan godt være, at Kvist er kommet i bestyrelsen, men der mangler en på direktionskontoret, som brænder for fodbold lige så meget som Ståle, som har det endelige ansvar og derfor også kan sætte nogle rammer for ham, og som ikke mindst kan tage slippet på ind i bestyrelseslokalet, hvor der sidder nogle med et helt andet perspektiv for bordenden.

    Og det kan godt være, at den forandring kun kan gennemføres, hvis Ståle ryger ud samtidig. Så må det være sådan. Personligt ville jeg håbe man kunne klare det, samtidig med, at man holder på ham. Men den sportslige organisering skal der arbejdes på. Ellers sidder vi samme utilfredsstillende suppedas længe endnu.

    Et alternativ:
    Måske man skulle ansætte Ståle som direktør og gøre Kvist (Eller en tilsvarende) til træner? Kvist har nok ikke trænererfaring nok, men en konstellation som den, kunne jeg langt bedre se for mig..
    Hvis man synes, det er det rigtige at gøre, så er det vel OK at give ansvaret. Ledelsen har først fejlet, hvis man ikke tør ændre på det den dag, man mener, at opbygningen ikke fungerer længere.

  6. #110
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Tror aldrig nogensinde Ståle vil acceptere en degradering til "Træner", hvorefter vi hiver en "Sportsdirektør" ind med ligeså meget magt eller mere. Tror simpelthen Ståle har fået for meget "Ego" FCK.

    Næ det bliver enten en Fyring eller en gensidige skilsmisse. Vi har selvfølgelig også et scenarie at Ståle vinder resten af kampene og står med DM guldet og direkte EL til næste sæson og så har vi alle glemt denne snak :)
    Jeg tror heller ikke, at det er realistisk, at Ståle har så meget selverkendelse, at han accepterer en degradering. Og derfor må han helt på porten. Men hvis det var en reel mulighed med en degradering, så er det i hvert fald vigtigere at give ansvaret for indkøb til en anden end Ståle- inden han fået spildt adskillige millioner mere i et desperat forsøg på at lappe på alle sine egne fejlkøb
    Sidst redigeret af gunner : 20.09.20 kl. 21:48
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #111
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Måske man skulle ansætte Ståle som direktør og gøre Kvist (Eller en tilsvarende) til træner? Kvist har nok ikke trænererfaring nok, men en konstellation som den, kunne jeg langt bedre se for mig..
    Du er med på, at en træner i Superligaen skal have UEFA Pro-licens? Har Kvist nogensinde trænet noget som helst? Og med al respekt for Kvist, ser jeg ham ikke just som en garant for besnærende fodbold.

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #112
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Hafnia Se meddelelser
    Hvem kan realistisk overtage trænerposten?
    Anders And, eller hvilken som helst anden. Det kan ikke blive værre

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Man kunne i tv høre Fischer råbe ud mod bænken: “Hvad vil I have mig til?!”.

    Daramy tør ikke have bolden, fordi Ståle skriger terroriserende af ham.

    Gad vide, om spilletruppen er bag ham?


  13. #114
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Ståle er, som han nu engang er og altid har været. Han skriger jo altid af spillerne - også når det går godt. Jeg tvivler på, at det i sig selv er et væsentligt problem.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #115
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Man kunne i tv høre Fischer råbe ud mod bænken: “Hvad vil I have mig til?!”.

    Daramy tør ikke have bolden, fordi Ståle skriger terroriserende af ham.

    Gad vide, om spilletruppen er bag ham?
    Apropos den kommentar, så hørte man også Fischer i sidste kamp råbe "Jeg ved ikke, hvor jeg skal løbe hen". Det tyder jo ikke specielt godt.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Man kunne i tv høre Fischer råbe ud mod bænken: “Hvad vil I have mig til?!”.

    Daramy tør ikke have bolden, fordi Ståle skriger terroriserende af ham.

    Gad vide, om spilletruppen er bag ham?
    Jeg vil gætte på, at flere af spillerne er ganske trætte af ham. Sådan ser det klart ud i mine øjne.

    Hvor mange af dem står også umiddelbart overfor at blive mindre dygtige fodboldspillere med udsigt til en dårligere karriere, blive mindre inspirerede, og komme til at holde mindre af at spille fodbold, under en ny træner?

  18. #117
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Apropos den kommentar, så hørte man også Fischer i sidste kamp råbe "Jeg ved ikke, hvor jeg skal løbe hen". Det tyder jo ikke specielt godt.
    Yderst foruroligende, med tanke på at alle klubber ellers gør brug af skabelonøvelser, så man netop ikke har spillere der ligesom vores, render rundt som hovedløse høns.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #118
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Apropos den kommentar, så hørte man også Fischer i sidste kamp råbe "Jeg ved ikke, hvor jeg skal løbe hen". Det tyder jo ikke specielt godt.
    Det er virkelig ikke et godt tegn at Fischer ikke ved hvor han skal løbe hen på banen eller ved hvad trænerne vil have ham til. Jeg har i lang tid siddet med en følelse af at FCK’s spil er uden visioner og planer, disse kommentarer synes jeg underbygger dette.
    Ståles terroriserende råben og skrigen er efter min mening ikke godt i er miljø hvor der skal præsteres og særligt ikke for unge mennesker. Nogen få kan håndtere mannagement by fear men jeg tror helt klart det er de færrest.

    Fra januar til nu er fck placeret som nr. 10 i superligaen det er ikke imponerede. Der må efter min mening handling til nu og desværre må Ståle ud før det bliver endnu værre.
    Jeg tror ikke Ståle kan rette op på dette hold og derfor er det for mig kun et spørgsmål om tid før Ståle fyres. Jeg håber bare ikke bestyrelsen venter for længe.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #119
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    100 % Enig.

    En træner med nyt syn på tingene kan virkelig flytte bjerge. Men 1 ting er når Ståle er fortid. Har man så "mod" på at ansætte den "rigtige" træner eller bliver det bare en Type ala Ståle version 2.0. Jeg frygter virkelig det sidste.

    Time will tell..
    Hvis Ståle ryger, så bliver Stefan Madsen (hedder han ikke det) vores næste træner!

  23. #120
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Vi startede kampen bedst, hvor Brøndby havde svært ved at dæmme op for spillet langs jorden, ligesom vi havde mange generobringer og også vandt andenboldene. Brøndby havde generelt svært ved at finde fodfæste og deres presspil hang i laser, men efter scoringen går vi ned i tempo og lukker dem ind i kampen.
    Herefter blev vi fanget mellem to idéer. Vi ville gerne presse dem højt, men samtidig bakkede vores bagkæde utrolig hurtigt grundet Brøndbys fokus på omstillinger til deres hurtige spillere. Der var dermed for meget plads mellem vores kæder, ligesom vi havde svært ved at finde hinanden når vi så havde bolden. Et tema, der også gik igen i anden halvleg, var at vi næsten aldrig formåede at vende spillet. Når vi kørte bolden rundt på højresiden og Brøndby sideforskød herud, så lykkedes det ikke at få bolden over på modsatte side. I stedet røg den tilbage til Johnsson, der sparkede en lang og upræcis bold og så skulle vi forsvare, mens organisationen ikke var på plads.
    Anden halvleg startede lidt som første halvleg. Vi pressede godt på og kom frem til gode chancer, men alligevel kommer Brøndby tilbage i kampen. Efter udskiftningerne tog tempoet et ordentligt nøk nedad og selv efter det store formationsskifte fik vi aldrig rigtig sat os på kampen. Særligt led anden halvleg af, at vi ikke rigtig turde tage risici eller presse højt. Brøndbys dybe bolde havde sat et tydeligt aftryk og vi var for dårlige til at håndtere dem.

    Johnsson stod en fin kamp, men spillet med fødderne var dårligt.

    Pierre havde en af sine bedre dage. Det passer langt bedre til ham at spille sammen med en type som Fischer, men helt godt blev det nu ikke. Jeg tror at det her er det bedste, vi kan forvente af ham (selvfølgelig væsentligt bedre end Oviedo).
    Nelsson var ikke så overbevisende i dag og har generelt haft en lidt tung start på sæsonen. I opspillet ser man intet til ham. Han ser ikke så heldig ud ved Brøndbys scoringer, men særligt den anden er også svær at gøre meget ved.
    Ragnar imponerede ikke i dag og ser heller ikke så imponerende ud ved de to scoringer. Generelt for dem begge kan man sige, at markeringerne var noget sløve og offsidefælden var ikke altid særlig godt koordineret.
    Bartolec slog et godt indlæg og lænede sig derefter tilbage i resten af kampen. Han er ikke meget for at tage duellerne og var generelt svag defensivt, ligesom der ikke er meget fart over ham i offensiven.

    Fischer gjorde det i perioder fint, men han havde en periode i første halvleg hvor han var meget anonym. Man må håbe på en længere skadesfri periode, så han kan komme i ordentlig spillemæssig form igen.
    Zeca var ikke så iøjnefaldende som han plejer, men var stadig involveret i meget. Han kæmpede dog med tempoet i slutningen af kampen og har også en stor fejl.
    Falk gjorde det fint inde centralt, men han faldt mere og mere ud af kampen i takt med at anden halvleg skred frem. Der er dog en kæmpe forskel på vores spil når han er med centralt, så jeg håber vi har set det sidste til Stage-Zeca kombinationen.
    Pep Biel var med på en fribillet.

    Wind var også med på en fribillet. Har enkelt gode aktioner, men han er involveret i alt for lidt og havde svært ved at finde plads foran Brøndbys forsvar og kom alt for ofte for sent i feltet. Derudover virker det til, at han ikke har lyst til at tage de hårde dueller.
    Wilczek havde en god kamp, men manglede skarpheden. Han positionerer sig godt og tager også nogle gode løb. Der er dog ikke for alvor noget samarbejde mellem ham og Wind.

    Generelt dømte Burchardt en fin kamp uden de store fejl, men han manglede at træde i karakter i flere situationer og man har ikke indtrykket af at han ledte kampen. Spillerne overholdt ikke afstandskravet i forbindelse med frispark og han så gennem fingre med det konstant, ligesom han ikke havde styr på Radosevic og Slimane (da de to kom ind gik Brøndby over til at sænke tempoet endnu mere ved at begå frispark). Derudover håndterede han situationen mellem Rosted og Wilczek forfærdeligt og det er imponerende at Rosted slipper fra kampen uden en advarsel, til trods for at han konstant begik frispark på Wilczek.

    Nu står vi tilbage med nul point efter to kampe og selvom offensiven halter efter, så er det klart at vores defensiv er rystende usikker og slet ikke hænger sammen. Presspillet er ukoordineret og forsvarslinjen falder så hurtigt, at midtbanen ikke har en chance for at hjælpe dem når modstanderen spiller direkte. Derudover er vores backer og kanter generelt langt under niveau. Yderligere er der for mange i dag, der er med på en fribillet. Der er ikke mange der går forrest og prøver at hive medspillerne med, ligesom der er for mange der håber på, at en holdkammerat gør noget uventet fremfor selv at prøve. Vi havde perioder hvor vores spil så ret godt ud med kombinationer foran modstanderens forsvar og god bevægelighed, men det falder alt for hurtigt til jorden og der er for mange, der står i deres zone og kigger fodbold. Alt i alt synes jeg vi var det bedste hold i dag og vi havde de nødvendige chancer, men da vi ikke fik scoret på dem, faldt vi fra hinanden.

    Det er svært at sige hvad der helt præcist skal ændres fremadrettet for at vi hænger bedre sammen. Det tyder på, at den nuværende trup er den vi har at gøre godt med – og den er altså svagere end sidste sæson. Det er tydeligt at Ståle også kan se den er gal. Der bliver skiftet mange spillere ad gangen og udgangspunktet bliver ændret hyppigere end jeg kan huske vi har gjort det før. Roland Nilsson udtalte efter kampen mod Göteborg at vi blev desperate til sidst og det karakteriserer jo meget godt vores situation. Uanset hvor meget potentiale truppen har og hvor godt vi kan spille i perioder, så ligner vi ikke en kandidat til mesterskabet.


Side 8 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •