Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
90. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    54 60.00%
  • Uafgjort

    12 13.33%
  • BØF vinder

    24 26.67%
Side 1 af 11 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 158

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Sæsonens første hjemmekamp indledes med et derby, hvor der udover de tre point er meget andet på spil. Desværre spilles kampen med et absolut minimum af tilskuere, hvilket i høj grad må anses at være til udeholdets fordel. FCK kender dog til den tid resultatet af FCMs kamp mod Lyngby, der spilles dagen forinden.

    FCK må fortsat undvære Boilesen og Thomsen, der døjer med skader. Modstanderen må undvære både Rezan Corlu og Andreas Maxsø, der begge afsoner karantæne.

    Kampens dommer er Jørgen Daugbjerg, som også dømte det første derby i sidste sæson. Forhåbentlig ender kampen med et bedre resultat end den kamp gjorde.

    Kampen vises på 3+, og vil derfor med stor sandsynlighed have Carsten Sæbye som kommentator. Til serviceinfo koster bomuldsvat til ørerne 12,50 i Irma..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Jeg tror vi vinder. Det kommer til at holde hårdt, men vi kommer med en sejr i bagagen og lidt mere tro på tingene end før IFK. Brøndby er et dårligere hold og har slanket truppen - det skal helst udmønte sig i en sejr, gerne en flot en, men vigtigst af alt en sejr. Forza FC!

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Til serviceinfo koster bomuldsvat til ørerne 12,50 i Irma..
    Man kan vel bare bruge mute knappen ;-)
    Øvre C'er

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Man kan vel bare bruge mute knappen ;-)
    Men så kan man ikke købe en islagkage med.

    Den duel jeg frygter mest er dog Hedlund over for Bjelland, så mon ikke Stage og Zeca starter inde centralt igen, for at dæmme op for truslen og så bliver kampbilledet jo nok herefter.

  7. De følgende 11 brugere er enige:

  8. #5
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Men så kan man ikke købe en islagkage med.
    He he
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2009
    Indlæg
    42

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Jeg mener ikke iram har de gode islagkager mere.

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    181

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af krofatter Se meddelelser
    Jeg mener ikke iram har de gode islagkager mere.
    Det har de ikke ��
    http://img264.imageshack.us/img264/5066/ebbewj7.png

    ’Hvis man lader som om, at der ikke er et problem, så forsvinder det nok.’

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    14

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    I tænker nok "Hvad helvede laver en bøffer her?". Jeg har læst med på sidelinien i nogle år, da det, efter min mening, er Danmarks bedste fanforum. I er klart de mest velformulerede og velovervejede - desværre. Hvis jeg har lov til at være her, lover jeg aldrig at hovere (hvis det skulle blive aktuelt).

    Nok om det. Her vil jeg komme med mine blå-gule forventninger til derbyet, hvis det har interesse, ellers spring resten over.

    Kampen blev ikke flyttet. Som brøndbyfan var jeg meget i tvivl om, hvilket udfald jeg håbede på. På den ene side ville en udskydelse betyde, at vores klart vigtigste spiller, Maxsø, og vores nye signing, Corlu, ville være ude af karantæne. På den anden side, hvilket blev udfaldet, bliver kampen spillet for tomme tribuner, og I er mildest talt ikke i omdrejninger, hvilket jeg forventer I er senere på sæsonen. Mht. Maxsø gjorde Rosted det rigtig godt som den centrale i tremandsforsvaret mod FCN. Det, samt at I ikke længere har N'Doye, gør mig ikke længere så nervøs over, at Maxsø mangler. Hvis jeg var Ståle, ville jeg gøre alt for at dominere i højre side. Jeg forventer stadig Mensah er skadet (ikke at det ville gøre den store forskel) så Bjur skal spille venstre wingback. Til jer der ikke ved det, så er Bjur en offensiv spiller, der pga. skader er blevet omskolet til wingback op til denne sæson. Ikke så overraskende er han ikke stærk defensivt. Derudover er Jung mindre duelstærk end Hermansson. Dvs. kombinationsspil langs jorden i højre side og høje bolde mod bagstolpen fra venstre side. Jeg håber og forventer, at vi kommer til at stille os langt ned og så sende Hedlund og Uhre i dybden, da det er så åbenlyst, at det gør ondt på jer, uanset om det bliver Bjelland eller Marios. Jeg forventer også, at Ståle igen starter med Stage på midten og fortryder det i pausen. I 2020 har I ligaens 10. "bedste" snit på 1,29, der spilles uden tilskuere, I har en EL-kamp i benene og det kører ikke rigtig. Selvom I stadig er favoritter, har jeg sjældent følt der var bedre muligheder for point i PARKEN.

    Mit gæt er 1-1 med mål af Wind og Hedlund.

    Hvis I har spørgsmål om BØF, svarer jeg gerne på dem. Ellers ønsker jeg jer bare et ulideligt derby ;)


  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af krofatter Se meddelelser
    Jeg mener ikke iram har de gode islagkager mere.
    Og udover det, er det ikke Ajax vi møder.

    Zan

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Truppen er udtaget. Enten er Andreas Bjelland skadet igen, eller sat af.

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-broendby-if-47

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Denne optakt fra Ståle bekymrer mig, ikke mindst fordi det bestemt ikke er første gang vi har set ord som disse blive en selvopfyldende profeti:

    Kampene mod Brøndby er altid unikke, og der skal nok blive gang i nærkampene på søndag ... Men i forhold til søndag får det ingen betydning, vi sender 11 spillere på banen, som vil være klar til at krige med alt hvad de har.
    Min drøm er, at vi ikke går ud og møder dem i krig med 800 nærkampe, men spiller mod dem og viser, at vi har et bedre hold end dem. Det har vi set alt for sjældent i derbies de senere år, og dermed er kampene kommet på Brøndbys præmisser. Lad os nu prøve at slå dem i stedet for at slås med dem.


  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Truppen er udtaget. Enten er Andreas Bjelland skadet igen, eller sat af.

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-broendby-if-47
    Ja det er godt nok mærkeligt.
    Han står ikke på skadeslisten og hvis man kan regne med den, så må han jo være sat af.
    Det gad jeg godt, at en eller anden gravede lidt i.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Ja det er godt nok mærkeligt.
    Han står ikke på skadeslisten og hvis man kan regne med den, så må han jo være sat af.
    Det gad jeg godt, at en eller anden gravede lidt i.
    Når de direkte skriver, at Thomsen og Boilesen er på skadeslisten, må man gå ud fra, at det ikke er tilfældet for Bjelland.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #14
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Er det mere mærkværdigt end at Bjelland bare ikke er i stand til at spille søndag-torsdag-søndag-torsdag på nuværende tidspunkt og så vil man hellere have ham klar til Piast Gliwice?

  25. De følgende 13 brugere er enige:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Er det mere mærkværdigt end at Bjelland bare ikke er i stand til at spille søndag-torsdag-søndag-torsdag på nuværende tidspunkt og så vil man hellere have ham klar til Piast Gliwice?
    Øh, ja. Vi skal spille derby. Årets vigtigste kamp(e)! Hvis trænerteamet er af den overbevisning, at Bjelland er starter, skal han da ikke spares i en kamp mod Brøndby
    Hejsa
    Elver's Avatar

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 11 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •