Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
90. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    54 60.00%
  • Uafgjort

    12 13.33%
  • BØF vinder

    24 26.67%
Side 7 af 11 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 158

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)


  2. #92
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Bryan oviedo var virkelig en katastrofe da han kom ind. Giver ingen mening han får mere end et sekund på banen.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)


  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    De sædvanlige indlæg efter nederlag. Måske spillerene kan bruge det selv, men for os, så er det bare "Komiske Ali" igen, og igen og igen...

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Det burde skabe en vrede hos rigtigt mange FCK-tilhængere, at der er så langt til ledelsesmæssig selverkendelse. Ståle er læst af modstanderne i Superligaen. Når kvaliteten af spillerene ikke længere kompenserer for den taktiske underlegenhed, så går det galt. En bruger skrev i en anden tråd - eller var det i skakten - efter Bayerns udklassering af Schalke, at forskellen mellem budgetmæssigt mellem FCK og de andre mandskaber ikke var stort nok til at FCK kunne forventes at smadre hold i suppen på samme måde. Jeg er dybt uenig. Bayern har reelt kun haft den nuværende træner siden 6. november. Før det gik det bestemt ikke godt, men fordi Flick er så stor en begavelse, så løftede han hele holdet markant da han ankom. Priske løftede jo også FCM til et langt højere niveau da han tog over (Kiwi har en fin redegørelse for hvorfor han kunne gør det i transfertråden), og der er med 100% sikkerhed også trænere der ude som vil kunne få mere ud af FCK's trup!
    Sidst redigeret af Devil : 20.09.20 kl. 16:31


  8. #96
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det burde skabe en vrede hos rigtigt mange FCK-tilhængere, at der er så langt til ledelsesmæssig selverkendelse. Ståle er læst af modstanderne i Superligaen. Når kvaliteten af spillerene ikke længere kompenserer for den taktiske underlegenhed. En bruger skrev i en anden tråd - eller var det i skakten - efter Bayerns udklassering af Schalke, at forskellen mellem budgetmæssigt mellem FCK og de andre mandskaber ikke var stort nok til at FCK kunne forventes at smadre hold i suppen på samme måde. Jeg er dybt uenig. Bayern har reelt kun haft den nuværende træner siden 6. november. Før det gik det bestemt ikke godt, men fordi Flick er så stor en begavelse, så løftede han hele holdet markant da han ankom. Priske løftede jo også FCM til et langt højere niveau da han tog over (Kiwi har en fin redegørelse for hvorfor han kunne gør det i transfertråden), og der er med 100% sikkerhed også trænere der ude som vil kunne få mere ud af FCK's trup!
    100 % Enig.

    En træner med nyt syn på tingene kan virkelig flytte bjerge. Men 1 ting er når Ståle er fortid. Har man så "mod" på at ansætte den "rigtige" træner eller bliver det bare en Type ala Ståle version 2.0. Jeg frygter virkelig det sidste.

    Time will tell..

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Selvfølgelig betyder det noget at have den rigtige træer, men at sammenligne FCK’s trup med et klassemandskab som Bayern giver ingen mening.

    Brian Priske har været en succes for FCM, men han overtog altså også en velfungerende trup. Hans forgænger Kenneth Andersen var helt klart ikke den rigtige person til jobbet, men har dog det femtehøjeste pointsnit af alle trænere i ligaen gennem tiden. 0,01 bag Ståle og 0,09 bag Priske.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Selvfølgelig betyder det noget at have den rigtige træer, men at sammenligne FCK’s trup med et klassemandskab som Bayern giver ingen mening.

    Brian Priske har været en succes for FCM, men han overtog altså også en velfungerende trup. Hans forgænger Kenneth Andersen var helt klart ikke den rigtige person til jobbet, men har dog det femtehøjeste pointsnit af alle trænere i ligaen gennem tiden. 0,01 bag Ståle og 0,09 bag Priske.
    Ahh nu tror jeg heller Han sammenligner FCK vs Bayeren i 1on1. Nok mere mekanismerne i det pågældende holds liga.

    I henhold til vores trang til at kalde os Nordens flagskib, med den absolut største Økonomi, så burde vores Spillemæssige færdigheder på banen gøre en forskel. Jeg syntes bare alt for ofte man sidder med fornemmelsen af at selv Bund/midterhold spiller lige op eller er bedre i mange tilfælde. Det sgu alt for sjældent vi bare "Smadrer" et hold med 5-0 i Suppen.

    Der er i den grad plads til forbedringer, hvis prædikatet som Nordens bedste fremover skal bestå, ellers ender vi måske som RBK eller BIF, who knows.

  13. De følgende 13 brugere er enige:

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Det er en de væsentlige grunde tl at jeg ikke længere har tillid til Ståle. Jeg opfatter ham som en person, der med djævlens vold og magt hellere vil leve i en fantasi-verden, end han ønsker at indse de kæmpe udfordringer der er, adressere dem og handle på dem.

    Vi vinder ni ud af ti gange ... det er næsten en fast vending fra Stlåe, når vi taber. Pointen er bare, at i 2020 har vi vundet 38,9% af vores kampe - der er langt op til 90%. Vi har tabt mere, end vi har vundet otte tabte, syv vundne.

    Vi har kæmpe problemer på central midt, hvor Stage er et gigantisk fejlkøb. Ståle adresserer, at Stage har haft et svært første år, ligesom Delaney havde ... dybt manipulerende, Delaney var 17 år da han debuterede. Da han var på Stages alder, havde han fået sit landsholds gennembrud. Ståle skaber nogle fortællinger, som er fuldstændig fri for den kontekst og de proportioner, om langt de fleste andre ser.

    Venstre back situationen er sin helt egen fortælling - tre uduelige spillere. CB - VN har niveau, men resten ... Bjelland får DKK 25.000 om dagen hele måneden, for hvad? Marios - er en spiller i sin bedste fodboldalder, men har han niveau ... Bare for at bringe nogle af de markante udfordringer frem ...

    Min tvivl om Ståle er, at han aldrig adresserer de reelle problemer, som alle andre taler om, han nedgør alle der kritiserer, han skaber fortællinger, som i stort omfang virker svært forståelige for langt de fleste der følger klubben.

    i min optik, så sejler det hele, og Ståle fremstår som omdrejningspunktet for elendigheden.

    EDIT: VI har vundet seks kampe i 2020 svarende til 33,3%, vi er i stand til at vinde hver tredje kamp.
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 21.09.20 kl. 07:05
    Goldbæks Højrefod


  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Personligt mener jeg ikke, at træneren er vores største problem - det er derimod sportsdirektøren. Personen hedder i begge tilfælde Ståle, men det er blot for at sige, at der, hvor Ståle har fejlet i særlig grad, er i sammensætningen af truppen. Den nuværende trup er så dårlig og så dyr, at det kommer til at hæmme klubben flere år frem - medmindre ejerne indser alvoren, og bruger de penge, der skal til for at rette op nu og her. Her ville jeg som ejer, dog være mere forbeholden ift. fortsat at lade Ståle styre løjerne.

  16. De følgende 11 brugere er enige:

  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Jeg sammenligner indstilling og tilgang, men i langt højere grad hvor meget den samme trup har løftet sig, med en dygtigere træner.

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Selvfølgelig betyder det noget at have den rigtige træer, men at sammenligne FCK’s trup med et klassemandskab som Bayern giver ingen mening.

    Brian Priske har været en succes for FCM, men han overtog altså også en velfungerende trup. Hans forgænger Kenneth Andersen var helt klart ikke den rigtige person til jobbet, men har dog det femtehøjeste pointsnit af alle trænere i ligaen gennem tiden. 0,01 bag Ståle og 0,09 bag Priske.

  18. #102
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Personligt mener jeg ikke, at træneren er vores største problem - det er derimod sportsdirektøren. Personen hedder i begge tilfælde Ståle, men det er blot for at sige, at der, hvor Ståle har fejlet i særlig grad, er i sammensætningen af truppen. Den nuværende trup er så dårlig og så dyr, at det kommer til at hæmme klubben flere år frem - medmindre ejerne indser alvoren, og bruger de penge, der skal til for at rette op nu og her. Her ville jeg som ejer, dog være mere forbeholden ift. fortsat at lade Ståle styre løjerne.
    Svært at være uenig. Og i og med Træneren og Sportsdirektøren er en og samme person og hovedansvaret for indkøbene, så er det vel også i sidste ende også Trænerens problem i henhold til Konstruktionen i FCK p.t.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Kalle - lidt skidt boldomgang i dag. Han må gerne turde spille den kort fra tid til anden.

    Ragnar - rolig og gjorde et ret godt indtryk

    Bartolec - ok og påpasselig, men forsøg nu bare at sætte en mand

    Biel - kommer frem til en god afslutning, men gad godt se ham forsøge at trække mod baglinjen og slå indlæg med vestre

    Wind - han har ikke spillet for godt i nogle kampe, hans bundniveau er godt, men han er alt for langt nede i banen til min smag

    Daramy - forfærdeligt indhop

    Oviedo - han må gerne gå gratis. Jeg er helt på højde med Ståle her

    Ståle - vi starter godt og har altså sammensat holdet ganske fint til dagens opgave. Når
    Vi kommer foran 1-0, så skal vi simpelthen lærer at fortsætte og ikke stille os tilfredse. Jeg forstår aldrig helt timingen på hans udskiftninger og det virker fuldstændig desperat med mange angribere rundt omkring på banen, men ikke i feltet. Vi skal lærer at slå langt flere indlæg

    Personlige fejl - igen i dag var der for mange dårlige beslutninger og dårlig boldomgang blandt flere spillere

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #104
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Der er i den grad plads til forbedringer, hvis prædikatet som Nordens bedste fremover skal bestå, ellers ender vi måske som RBK eller BIF, who knows.
    Selvfølgelig er der plads til forbedringer. Min pointe er blot, at med de rigtige spillere kan selv en middelmådig træner præstere fornuftigt - som vi så det i FCM med Kenneth Andersen og i FCK med Roland Nilsson. Følgelig giver det ikke meget mening, at sammenligne FCK i sin nuværende forfatning med FCM eller Bayern i nyere tid, for i modsætning til disse klubber har vi ikke et godt hold, der bare venter på den rigtige træner.

  23. #105
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Personligt mener jeg ikke, at træneren er vores største problem - det er derimod sportsdirektøren. Personen hedder i begge tilfælde Ståle, men det er blot for at sige, at der, hvor Ståle har fejlet i særlig grad, er i sammensætningen af truppen. Den nuværende trup er så dårlig og så dyr, at det kommer til at hæmme klubben flere år frem - medmindre ejerne indser alvoren, og bruger de penge, der skal til for at rette op nu og her. Her ville jeg som ejer, dog være mere forbeholden ift. fortsat at lade Ståle styre løjerne.
    Enig. Fejlene som sportsdirektør er langt større end som træner. Træneren præsterer bestemt ikke godt, men han må også trækkes med middelmådighed til millioner og atter millioner. Der sidder en del klubber rundt omkring, som kan skraldgrine over de summer, vi har betalt for deres spillere. Stage, Biel, Kaufmann, Bartolec binder vel alene i indkøbssum mere end adskillige trupper i Superligaen, men hold da op en gang ynk.

    Kunne man beholde Ståle som træner? Måske. Jeg vil tro, at det vil være godt med en frisk start. Men det afgørende er at fratage Ståle muligheden for at skylle den ene million efter den anden ud i lokummet
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 7 af 11 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •