Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
99. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid

    57 57.58%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    12 12.12%
  • Uafgjort (Piast Gliwice vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    5 5.05%
  • Piast vinder i ordinær tid

    25 25.25%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 40

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    I 3. EL-kvalrunde møder FCK de polske play-off vindere fra Piast Gliwice, som også er Wilczeks gamle klub. Med en sejr og videre avancement kan de danske vice-mestre spille sig frem til en afgørende play-off kamp på hjemmebane, hvor vinderen af opgøret mellem kroatiske Rijeka og ukrainske Kolos Kovalivka er sidste hurdle på vejen til endnu et europæisk gruppespil.

    Trods FCKs dårlige sæsonstart må de betegnes som klare favoritter mod den polske ligas nr. sjok, som endnu ikke har formået at få modstandernes net til at blafre i den hjemlige liga.

    Skulle kampen ende uafgjort, vil den gå i forlænget spilletid og evt. straffespark.

    Ingen af holdene har spillere i karantæne. FCK må undvære Thomsen, der døjer med en skulderskade, mens Boilesen og Bjelland er tvivlsomme i skrivende stund.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser

    Trods FCKs dårlige sæsonstart må de betegnes som klare favoritter mod den polske ligas nr. sjok, som endnu ikke har formået at få modstandernes net til at blafre i den hjemlige liga.
    De har dog fået et af de der 'point' gennem noget, der går under betegnelsen 'clean sheet'.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    The club's name comes from the Piast dynasty, which ruled Poland from its beginnings as an independent state in the 10th century, until 1370.
    Det kan ikke kun være mig, der er skuffet over, at de ikke er opkaldt efter en lokal fabrik fra Warszawapagtens dage, som fremstiller plastic og ejer klubben.

    Vi taler potentiel venskabsklub her.

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    En pedant svarer i øvrigt vedr. afstemningen: Kampen er ikke endt uafgjort efter 90 minutter, hvis der ikke er fundet en vinder dér. Forlængningen er pr. definition del af kampen. I modsætning til strafesparkskonkurrencen ;-)

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    De har dog fået et af de der 'point' gennem noget, der går under betegnelsen 'clean sheet'.
    Clean sheet? Kan du uddybe lidt?

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Clean sheet? Kan du uddybe lidt?
    Det er noget med, at man løber hen til modstanderen og tager bolden fra dem, så de ikke scorer. Vist ikke noget, der indgår i vores koncept.

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det er noget med, at man løber hen til modstanderen og tager bolden fra dem, så de ikke scorer. Vist ikke noget, der indgår i vores koncept.
    Tak for forklaring - tror jeg er med nu!

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    En pedant svarer i øvrigt vedr. afstemningen: Kampen er ikke endt uafgjort efter 90 minutter, hvis der ikke er fundet en vinder dér. Forlængningen er pr. definition del af kampen. I modsætning til strafesparkskonkurrencen ;-)
    Uhh, så vi kan ryge ud på torsdag og så ende som det eneste ubesejrede danske hold i Europa i denne sæson? *går Hareide på den*
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Uhh, så vi kan ryge ud på torsdag og så ende som det eneste ubesejrede danske hold i Europa i denne sæson? *går Hareide på den*
    Ja da, medmindre FCM laver en Bayern på denne sæsons Champions League!

    (Eller spiller 1-1 næste uge, hvilket nogle vel så også kalder et nederlag, da de efter kampen taber på udebanemål ;-)

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    Vi har altså nr. 11 ud af 12 hold i Danmark, der møder nr. 16 ud af 16 i Polen - og de to har i øvrigt på deres vej hertil slået henholdsvis nr. 14 ud af 16 i Sverige og nr. 9 ud af 16 fra Hviderusland samt nr. 10 ud af 12 fra Østrig. Jo, det kan da et eller andet, det her Europa League :-) (ja, ja, det er early days osv., men det er da lidt pudsigt)

    Med Bjelland ude må man gå ud fra, at vi kører videre med Ragge i midterforsvaret, så start-XI kunne se sådan ud:

    Johnsson
    Varela - Nelsson - Sigurdsson - Bengtsson
    Zeca - Falk
    Mudrazija - Wind - Fischer
    9

    Meeeen Stage kunne jo også sagtens snige sig ind i stedet for Mudra/Pep. Dog anser jeg det for usandsynligt, at Ståle prøver at genoplive Zeca-Stage centralt. Trods alt.
    Selvom vi er kommet virkelig skidt i gang med sæsonen både spille- og resultatmæssigt, er jeg overbevist om, at vi hiver sejren i land her. Polakkerne har som bekendt en målscore på 0-4 efter fire runder i ligaen og mærker tydeligvis savnet af deres suveræne topscorer i sidste sæson, spanieren Jorge Felix, der er rykket til Tyrkiet. Hans afløser, Jakub Świerczok, som er lejet i Ludogorets, hvor han tidligere høvlede en del mål ind, er skadet.

    Mit tip: 2-0 på mål af Fischer og Falk.
    Sidst redigeret af Ace : 23.09.20 kl. 20:18
    HIC SUNT LEONES

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-piast-gliwice

    Truppen er udtaget, igen uden Bjelland. Han står ikke på skadelisten; nogen, der ved mere?

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    53

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    Endelig en god nyhed. Når desværre ikke at spille Torsdag.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-piast-gliwice

    Truppen er udtaget, igen uden Bjelland. Han står ikke på skadelisten; nogen, der ved mere?
    Der stod på bold (mener jeg) at han stod over dagens træning med en lille skade, og derfor ikke er udtaget.

    Så det var formentlig også årsagen til fravær forleden.

    Er du gal den mand har været meget skadet - hvis jeg hev 9 mio årligt, for at ligge med benene oppe 40 procent af tiden, ville jeg sgu have lidt dårlig smag i munden.

    Og nej, ved godt det ikke er hans skyld han bliver skadet, but still...

    Zan

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    I følge denne artikel så har de ikke deres cheftræner med: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ast-slaar-fck/

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-piast-glawice

    Startopstillingen er klar. Varela starter i stedet for Bartolec, ellers samme opstilling som mod BIF.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •