Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
99. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid

    57 57.58%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    12 12.12%
  • Uafgjort (Piast Gliwice vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    5 5.05%
  • Piast vinder i ordinær tid

    25 25.25%
Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 40 af 40

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    Ankersen løber dem op selv *still believing*

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jens Stage bliver skiftet ind på venstrekanten summerer det vel egentlig meget godt op.

    Jeg synes du er rigeligt flink ved Fischer. Han mangler ikke bare lidt for at være på lidt af det topniveau vi tidligere har set. Han er jo miles away.

    Så er der Pep Biel. Daramy må den underlynme være ringe på træningsbanen, når nu han blev udeladt fra truppen, i stedet for Pep, der ikke er i nærheden af at have de evner der skal til, hverken teknisk eller fysisk. Det sidste blev i dag udstillet med al tydelighed.
    Så desværre ikke meget af kampen (tak, Dplay), men var det så grelt med Pep i dag? Han scorer - trods alt - 1,5 mål (tak, Wilczek ;)).
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    Jeg har en mærkelig følelse efter kampen og syntes faktisk vi spiller bedre mod både Brøndby og OB. Så selv oppe i Sverige giver ikke så meget væk som igår. Vi lignede et hold der aldrig havde stået på en fodboldbane før. Giver kæmpe muligheder væk, smider så mange bolde væk i pasning spillet at det umuligt at holde styr på, panikker, sparker i blinde, dækker ikke op, løber forkert og er vel egentligt heldige med at de ikke score en 5-6 gange.
    Ud over resultatet var det da den værste kamp i lang tid. Kun Nelson og Kamil kan være deres præstationer bekendt, resten lignede nervøse vrag der helst ikke ville have kuglen eller ikke vidste hvor de skulle løbe hen. Det var tortur at sidde og se på i store dele af kampen.
    Men vi videre og jeg håber stadigvæk på at vi prøver at narre de andre i suppen ved at starte skidt og så komme fra baghjul uden de opdager det.

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    Der var godt nok meget trist i går, og det har flere herinde jo påpeget, så jeg vil lige indskyde med de positive ting:

    - Vi holder endelig nullet.
    - Biel scorer reelt set 2 mål, og det kan forhåbentlig give ham en god portion selvtillid.
    - Vi forsøger at spille den op fra Kalle. Ja, det er ikke kønt, men det er efter min mening bedre, end at han har instruks om konsekvent at sparke langt, når han får den, for uden Damen vinder vi bare ikke de bolde lige så tit.
    - Direkte aflevering frem i banen, særligt fra Nelsson. Det er farligt, når den lander hos modstanderen, men vi skal simpelthen have modet til at gøre det, så modstanderne også skal forholde sig til den del i vores spil.
    - Wind begyndte at ligne sig selv efter et par kampe, hvor han efter min mening godt nok har været skuffende.
    - 3-0 kan et hold i resultatmæssig krise sgu altid bruge!

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    158

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Selvom der umiddelbart var større fokus på at spille mere direkte, så gik det tit for langsomt med for mange berøringer og til sidst sneg de lange bolde sig ind alligevel. Vi forsøgte at bygge op fra forsvaret, men det blev hurtigt forladt.
    Det virkede som om at man havde talt meget om at ikke forfalde til de lange bolde til Wind/9'eren, men derimod spille op gennem midten. Det gik da også rimeligt, ind til Falk forlod banen. Den sidste ½ time var en pinsel i gentagelser af følgende proces: lang bold mod Wind/9eren i vores venstre side -> mistet bold -> hul i højre side -> chance til modstanderne -> repeat....

    Tænk at man kan blive deprimeret af en 3-0 sejr i Europa :-(

    Mvh,
    Bechs

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    Nelssons perleafleveringer frem i banen skal simpelthen fast på repertoiret. Det er meget bedre end at losse den op i blinde til duel. Der kommer muligvis svipsere, men de lange bolde er alligevel tabt 90% af tiden, så pt er det både farligere (for modstanderen) og mere effektivt.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    Holder nullet kan ikke give dem selvtillid - det mere held end forstand. Jeg vil gå så langt som at sige, at det var svine heldigt. Forsvaret sejlede rundt og mangler i den grad en general.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Holder nullet må ikke give dem selvtillid - det mere held end forstand. Jeg vil gå så langt som at sige, at det var svine heldigt. Forsvaret sejlede rundt og mangler i den grad en general.
    Hvorfor MÅ ikke? Vi vil vel alle sammen gerne have, at holdet får noget selvtillid? Også selv om der var en del held med i spillet ...
    Sidst redigeret af guldsmed : 25.09.20 kl. 15:11
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Hvorfor MÅ ikke? Vi vil vel alle sammen gerne have, at holdet får noget selvtillid? Også selv der var en del held med i spillet ...
    Selvfølgelig vil vi det. Men ingen tvivl om det var svineheldigt at vi spillede til 0 i går. Det er utroligt der bliver skabt så mange chancer imod os og det er ikke kun i kampen i går det sker. Det har stort set været et tema i over 9 måneder nu.

    Jeg tvivler stærkt på det er Noget bare sådan "lige" kan få rettet til. De udsving vi har i kampene er simpelthen for dårligt. Jeg er med på vi ikke kan give gas i 90+ minutter, men vi skal simpelthen i de "sløve" faser lukke ned så modstanderne ikke skaber så store chancer generelt.

    Der er meget arbejde for at gøre Ståle forud.

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Piast Gliwice (24/09-2020 kl. 20:00)

    De berømte marginaler var i går på vores side. Er vi uheldige står det 2-2 efter 90 - er vi heldige står det 3-0. Havde vi haft samme marginaler på vores side i Gøteborg var vi gået til pause med 2-0 og kampen ville have været lukket.
    Falk må gå ud, det rammer os. Samtidig er det meget tydeligt, at Marios skaber panik i forsvaret efter at være kommet ind, og forlader sin zone utallige gange, hvilket fører til i hvert fald to enorme chancer. Det hjælper dog heller ikke når f.eks. Pep laver en glidende tackling uden at ramme hverken mand eller bold, men blot åbne for et upresset træk ind i vores felt. Det her 3-0 resultat kan dog på ingen måde efterlade os i værre forstand end før, det må simpelthen give noget tillid, og indtil Ragge går ud ser det nogenlunde ud i bagkæden. Samtidig har Mudra også et dårligt indhop, og er for tvivlende med bolden. På trods af at mange herinde har skreget på ham i start-11’eren så ser vi i går måske en af årsagerne til hvorfor det har ladet vente på sig, og hvorfor han primært kommer ind når vi skal frem på banen.

    Små perspektiver var der trods alt også i går. Dommeren annullerer fejlagtigt et mål, hvor vi forinden har 40-50 sammenhængende afleveringer. Jeg er ikke helt oppe og ringe, men det var heller ikke dårligt. Forhåbentlig tanker truppen lidt selvtillid, og vinder også på søndag i Vejle.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •