Viser resultater 1 til 15 af 48

Emner: Wilczek har fortjent respekt!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Wilczek har fortjent respekt!

    Skal vi ikke blive enige om én ting? Wilczek har taget FCK med storm. Ja, han kunne have scoret (endnu) flere mål. Men at du kan komme ind på et hold og så kamp efter kamp være den ubetinget mest farlige angriber, aftjener sgu enorm respekt.

    I dag scorer han to mål og lægger op til et. Fair nok, hans bedste mål i dag blev ukorrekt underkendt, og oplægget skulle der være dømt "hands" på. Men stadig. Forleden scorer han mod sin gamle klub og tillader sig endda at juble behersket (han er jo ikke ligefrem en flikflakkende David Nielsen-klon).

    Jeg var vild med at få ham til klubben, jeg er vild med at have ham på banen, og med Lars Jakobsens ord er spørgsmålet ikke, om han scorer 25 mål for FCK i denne sæson, men om han gør det inden vinterpausen.

    Kan ikke fatte det had, der har været til ham. Ja, han spillede i Brøndby. Og hvad så? Det er jo ikke fordi, han er født og opvokset på Østerbro og så tørrede røv i en FCK-spillertrøje og skred til Brøndby. Han blev købt fra udlandet, leverede i den grad, blev solgt videre, og vendte hjem uden Sisto-finter til FCK, fordi vi kunne tilbyde ham den kontrakt, han i den grad ser ud til at fortjene. Wilczek er en arbejdsmand og en forbandet dygtig en af slagsen.

    Jeg er fan!!!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.



Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Fortjent? Hvad synes du?
    By zeez in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 27.08.06, 13:25
  2. Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 01.08.05, 14:47
  3. 100 % fortjent SIF sejr idag.
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 08.05.05, 21:35
  4. Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 14.03.04, 00:12

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •