Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
69. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Vejle vinder

    18 26.09%
  • Uafgjort

    20 28.99%
  • FCK vinder

    31 44.93%
Side 8 af 12 FørsteFørste ... 567891011 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 171

Emner: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det er nemlig rigtigt. Ståle hev nemlig en ung Robert Skov ind, byggede ham op over et par år og så fik Skov sit gennembrud og ødelagde ligaen...
    Problemet er så bare, at Skov ikke engang var her i flere år.
    OP har måske ramt tidsaspektet forkert, men fortællingen er da rigtig. Man tog en ung og talentfuld spiller ind, gav ham masser af tillid trods et svagt første halvår og fik en stjerne ud af det derefter.
    Når nogen så vil dedikere et mesterskab til Skov alene og næsten får det til at lyde som om, at det vindes på trods af Ståle, så er vi nået derud hvor kritikken er så absurd, at en diskussion næsten er spild af tid.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Hold kæft hvor jeg hader at FCM har scoret 2 mål og står med 6 point
    Hold kæft hvor jeg hader BiF’s 9 point
    Hold kæft hvor jeg hader FCK ene point


  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    OP har måske ramt tidsaspektet forkert, men fortællingen er da rigtig. Man tog en ung og talentfuld spiller ind, gav ham masser af tillid trods et svagt første halvår og fik en stjerne ud af det derefter.
    Når nogen så vil dedikere et mesterskab til Skov alene og næsten får det til at lyde som om, at det vindes på trods af Ståle, så er vi nået derud hvor kritikken er så absurd, at en diskussion næsten er spild af tid.
    Ståle er chef for det hele, så det hele er hans ansvar. Den gode stime i Europa. De mange mesterskaber for 15-5 år siden. De ødelæggende terrorudskiftninger og de mange fejlkøb. For lige at nuancere den med Skov, så var det her historien der blev fortalt et par gange i den sæson.

  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Jeg var deprimeret i går, da jeg gik i seng, kunne ikke falde i søvn, og den her mogen er også noget lort. Arghhhh

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #110
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    6

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    3 mesterskaber på 7 sæsoner siden Ståle kom retur. Et 2020/2021 mesterskab som stille og roligt er på vej væk..
    hvordan kan man ikke mene at Ståle skal ud og noget nyt skal ind? Den mand har været en fiasko siden han kom retur hvis vi blot kigger på superliga resultaterne. vi har det klart største budget i hele ligaen. Vi burde vinde 9/10 mesterskaber.
    Se på Bayern, Juventus, Paris. Alle klubber med markant bedre økonomi og setup end alle konkurrenterne. De vinder mesterskaber på stribe. Hvorfor kan FCK ikke det?....

    Hvornår bliver FCK et hold som spiller offensivt flot fodbold? Igen i går mod Vejle spiller vi kedeligt, ideforladt og defensiv fodbold.
    Vi trækker os tilbage og tør ikke spile. Spillerne ligner 11 hovedløse høns som ikke aner hvad de skal. Hvor er motivationen? Hvor er manden på sidelinjen som pisker noget energi ind i truppen? Det eneste vi hører er "FISCHER, FISCHER, FISCHER.. OOH FOOUR HEEEÆLVEDEDA"

    Hvis ledelsen ikke snart reagerer kommer vi aldrig videre. Vi bliver stille og roligt overhalet som Skandinaviens bedste. Det er en SKANDALE det der foregå nu.
    Vejle... en skide oprykker som dominerer os igennem hele kampen. Er træt!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #111
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Forstår folk er frustrerede, men det klæder sgu ikke debatten med de næsten person-angreb der gøres på @kasper, det virker noget bif’sk/sso på et debatforum. Man får jo næsten opfattelsen af, at det er @kasper der er ansvarlig for den spilmæssige krise. Det er nu i grunden meget rart for et debatforum at ikke alle er enige. Kan vi ikke spille bolden i stedet for manden og bringe noget faglighed, argumentation og saglighed tilbage på sidelinien.
    Sidst redigeret af Lau85 : 28.09.20 kl. 06:50 Årsag: Tilføjelse


  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Zeca var ved siden af sig selv i dag. Han vidste tydeligvis ikke hvornår han skulle presse og hvornår han ikke skulle og endte derfor tit på mellemhånd. Han havde svært ved at komme i duellerne og var derudover også svag i nærkampene. En usædvanlig svag præstation, der dog fint afspejler holdets aktuelle niveau.
    Jeg synes, han har stået svagt siden Coronapausen. Men han har haft så meget kredit på omdømme-kontoen, at det først er nu, folk vover at kritisere ham.
    Eet er, at han som anfører har et klart medansvar for, at holdet gang på gang kollapser. Noget andet er, at det i mine øjne desværre er blevet dagligdag, at han sejler rundt, kommer for sent og ligger for langt fra i sit pres.
    Det ser stadig godt ud, når han kommer tilbage med sin Zeca-krog og vinder en bold, men det mellemrum, der gang på gang på gang opstår foran forsvarskæden, ser bestemt ikke godt ud, og det gør de dybe bolde, som modstanderne uhindret får lov at slå fra midtbanen heller ikke.
    Vi ved jo, at han kan - men han skal snart til at vise det igen.

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Ståle er chef for det hele, så det hele er hans ansvar. Den gode stime i Europa. De mange mesterskaber for 15-5 år siden. De ødelæggende terrorudskiftninger og de mange fejlkøb. For lige at nuancere den med Skov, så var det her historien der blev fortalt et par gange i den sæson.
    Der er ingen som er uenige i, at Ståle er den med det primære ansvar (skader og nogle få salg, har han ikke helt kontrol over). Men hvis man ikke vil anerkende de 3 mesterskaber i perioden 2015/2016-2018/2019 i diskussionen, så bliver den sgu lidt svær.
    Mht Skov så går jeg ud fra, at din pointe er, at trænerteamet (som Ståle har ansvaret for) har været en stor årsag. Med andre ord, så er historien (som nogle igen og igen prøver at fortæller) om en håbløs Ståle som blev reddet og kun vinder DM pga af Ridder Skov på den hvide hest selvfølgelig ikke rigtig.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #114
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der er ingen som er uenige i, at Ståle er den med det primære ansvar (skader og nogle få salg, har han ikke helt kontrol over). Men hvis man ikke vil anerkende de 3 mesterskaber i perioden 2015/2016-2018/2019 i diskussionen, så bliver den sgu lidt svær.
    Mht Skov så går jeg ud fra, at din pointe er, at trænerteamet (som Ståle har ansvaret for) har været en stor årsag. Med andre ord, så er historien (som nogle igen og igen prøver at fortæller) om en håbløs Ståle som blev reddet og kun vinder DM pga af Ridder Skov på den hvide hest selvfølgelig ikke rigtig.
    Men uanset hvad så var der en del kampe i 18/19 sæsonen hvor det var Skov der med frisparksmål eller et gennembrud var årsag til et mål og at FCK fik hevet en sejr hjem, hvor man ellers sad og var frustreret over at det ikke kørte angrebsmæssigt. Så for mig er det helt rigtigt at det over en længere periode har gået ned af bakke og det nu kulminerer i 1 point efter 3 kampe.
    Men uanset så bør man som minimum forholde sig til perioden efter sidste mesterskab, her har pilen i den grad peget ned af. Nu er de skadede spillere tilbage og Ståle har haft 3 transfervinduer til at få et nyt mesterhold klar, men det ser unægteligt ud til at det nærmere er et bundhold han har bikset sammen.

  15. De følgende 13 brugere er enige:

  16. #115
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Selvfølgelig er det også Ståles fortjeneste, at enkelte spillere leverer fremragende, det kan vi altså ikke tage fra ham. Men det ændrer ikke på det faktum, at vi i 18/19 sæsonen også havde problemer offensivt, og det er derfor jeg er rigtig nervøs pt. - det har simpelthen bare peget i den her retning alt for længe, og nu kulminerer det så.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #116
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg synes, han har stået svagt siden Coronapausen. Men han har haft så meget kredit på omdømme-kontoen, at det først er nu, folk vover at kritisere ham.
    Eet er, at han som anfører har et klart medansvar for, at holdet gang på gang kollapser. Noget andet er, at det i mine øjne desværre er blevet dagligdag, at han sejler rundt, kommer for sent og ligger for langt fra i sit pres.
    Det ser stadig godt ud, når han kommer tilbage med sin Zeca-krog og vinder en bold, men det mellemrum, der gang på gang på gang opstår foran forsvarskæden, ser bestemt ikke godt ud, og det gør de dybe bolde, som modstanderne uhindret får lov at slå fra midtbanen heller ikke.
    Vi ved jo, at han kan - men han skal snart til at vise det igen.
    Og heri ligger vores aller største problem (ok, sammen med vores sløje forsvar).

    Zeca er IKKE en oplagt anfører! Det er en hård erkendelse, ja, men ikke desto mindre rigtigt.

    Jeg tror han er en super fyr at have i truppen, og han er bestemt en glimrende spiller, som skal starte.

    Men han er ikke den “sure sure far”, der banker i bordet og giver folk en olfert på banen. Det er desværre sådan en type vi har brug for pt.
    En der er lidt mindre happy humørspreder, og mere Jakob Laursen-agtig. Linde-agtig. Gravgaard-agtig. Osv. Var de charmetrolde? Nej. Var det effektivt? Ja.

    Zan

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #117
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der er ingen som er uenige i, at Ståle er den med det primære ansvar (skader og nogle få salg, har han ikke helt kontrol over). Men hvis man ikke vil anerkende de 3 mesterskaber i perioden 2015/2016-2018/2019 i diskussionen, så bliver den sgu lidt svær.
    Mht Skov så går jeg ud fra, at din pointe er, at trænerteamet (som Ståle har ansvaret for) har været en stor årsag. Med andre ord, så er historien (som nogle igen og igen prøver at fortæller) om en håbløs Ståle som blev reddet og kun vinder DM pga af Ridder Skov på den hvide hest selvfølgelig ikke rigtig.
    Du kan se hér, hvordan målene blev scoret: https://www.fck.dk/nyhed/rekord-robe...superliga-maal

    Mener du Ståle har det fjerneste med hans sparketeknik fra ikke-assisterede positioner at gøre?

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #118
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Det er en fair pointe, at man ikke bare kan hive de bedste spillere ud af et hold, og så sige, at uden dem var det ikke gået. Når regnskabet skal gøres op, så må man kigge på resultaterne, og det store regnestykke. Men det regnestykke er jo bare ikke kønt. Et midtjysk historieløst hold med langt ringere økonomi, færre tilskuere og mindre opland har formået at udklassere os de senere år, fordi de har nogle dygtige folk i spidsen. Ikke fordi de har været heldige. Det er det simple regnestykke, og derfor skal manden med ansvaret i FCK skiftes ud.

    Når det så er sagt, så kan man - hvis man virkelig insisterer - godt lede med lys, lygte og forstørrelsesglas efter, om der alligevel er noget i sol måne og stjerne, der tegner positivt for konceptet. Og her må man bare sige, at hvis de få højdepunkter i høj grad er båret hjem af enkeltprofiler der brænder ligaen af frem for det taktiske koncept og struktur (som jo er outdated, perspektivløst og læst af konkurrenterne), så er der ikke meget at klamre sig fast i. Og når man så lige har tabt med historiske 13 point til nærmeste konkurrent, og efter 3 runder har 8 point til nr 1, og i øvrigt spiller elendigt, så er det svært selv med en månekikkert finde noget appetitligt i en muggen myseost, med mindre man virkelig har tendens til selvpineri.
    Danmark til Valby Bakke

  23. De følgende 12 brugere er enige:

  24. #119
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Men uanset hvad så var der en del kampe i 18/19 sæsonen hvor det var Skov der med frisparksmål eller et gennembrud var årsag til et mål og at FCK fik hevet en sejr hjem
    Hvor stammer denne myte fra? Jeg har set adskillige postulere netop ovenstående: Det var kun på grund af en Skov-genialitet på dødbold eller langskud, at FCK fik hevet en masse point hjem i 2018/19. Det er desværre lodret løgn.

    Nu har jeg kigget målscorerne igennem for samtlige kampe, hvor FCK ikke vandt med minimum to mål, og Skov derfor har haft muligheden for at score et pointgivende mål som kampens sidste.

    Ikke én eneste gang i de 36 Superligarunder i 2018/19 har Robert Skov scoret kampens sidste mål og derved skaffet København point, de ellers ikke ville have fået.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #120
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Hvor stammer denne myte fra? Jeg har set adskillige postulere netop ovenstående: Det var kun på grund af en Skov-genialitet på dødbold eller langskud, at FCK fik hevet en masse point hjem i 2018/19. Det er desværre lodret løgn.

    Nu har jeg kigget målscorerne igennem for samtlige kampe, hvor FCK ikke vandt med minimum to mål, og Skov derfor har haft muligheden for at score et pointgivende mål som kampens sidste.

    Ikke én eneste gang i de 36 Superligarunder i 2018/19 har Robert Skov scoret kampens sidste mål og derved skaffet København point, de ellers ikke ville have fået.
    Han scorede en tredjedel af alle vores mål i Superligaen, næsten udelukkende grundet fuldstændig overlegen sparketeknik. Det må have haft en markant indflydelse på det samlede antal points, der blev skrabet sammen, uanset hvornår i kampen målene faldt - og det er da stærkt begrænset, hvor meget kredit man kan give træneren for den type scoringer. Uanset tror jeg pointen er, at angrebspillet også i 18/19 (og tidligere) har virket stagnerende og planløst, hvilket jeg er enig i.

  27. De følgende 4 brugere er enige:

Side 8 af 12 FørsteFørste ... 567891011 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 15.09.20, 07:05
  2. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 04.03.19, 18:33
  3. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 27.10.16, 08:58
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - Vejle Boldklub
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 14.04.09, 13:34

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •