Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
69. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Vejle vinder

    18 26.09%
  • Uafgjort

    20 28.99%
  • FCK vinder

    31 44.93%
Side 7 af 12 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 171

Emner: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Det er jo desværre rigtigt, at resultaterne i Skovs kanonsæson på overfladen kamuflerede spillet. Så reelt er det 2 sæsoner nu hvor Ståle ikke har fået sammensat holdet tilstrækkelig godt.
    Synes det var en passende indledning til kampen idag at man viste Ståles 130 millioners indkøb på 8 positioner, hvor eksperterne mente kun 1, måske 2 var en succes.

    Kampen viste jo desværre tydeligt vores engang så berømmede superbrede trup nu kun kan beætte halvdelen af start 11' eren med ok kvalitet. Resten er pt. fyld og det er tæt på skandaløst at man kan sætte både mudra og daramy på banen når de performer så uansvarligt for holdet, det falder da tilbage på manden med de 3 kasketter hvor man i fcm har 3 personer med en kasket hver.

    Som en anden skriver er den virkelig dårlige historie at vi er nået helt herud hvor det kræver flere feberredninger på transfermarkedet..Wilczek, Anker, zanka(?), nicolai j(?) Osv osv..det er da udtryk for et kæmpe svigt.
    Synes helt ærligt, at kritikken bliver lidt skinger, hvis det ikke er Ståles skyld, når spillere brager igennem, men det samtidig er Ståles skyld, når de ikke gør.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Det er jo desværre rigtigt, at resultaterne i Skovs kanonsæson på overfladen kamuflerede spillet. Så reelt er det 2 sæsoner nu hvor Ståle ikke har fået sammensat holdet tilstrækkelig godt.
    Synes det var en passende indledning til kampen idag at man viste Ståles 130 millioners indkøb på 8 positioner, hvor eksperterne mente kun 1, måske 2 var en succes.

    Kampen viste jo desværre tydeligt vores engang så berømmede superbrede trup nu kun kan beætte halvdelen af start 11' eren med ok kvalitet. Resten er pt. fyld og det er tæt på skandaløst at man kan sætte både mudra og daramy på banen når de performer så uansvarligt for holdet, det falder da tilbage på manden med de 3 kasketter hvor man i fcm har 3 personer med en kasket hver.

    Som en anden skriver er den virkelig dårlige historie at vi er nået helt herud hvor det kræver flere feberredninger på transfermarkedet..Wilczek, Anker, zanka(?), nicolai j(?) Osv osv..det er da udtryk for et kæmpe svigt.
    Det er så tre sæsoner- and stil counting

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Det er jo desværre rigtigt, at resultaterne i Skovs kanonsæson på overfladen kamuflerede spillet. Så reelt er det 2 sæsoner nu hvor Ståle ikke har fået sammensat holdet tilstrækkelig godt.
    Vigtig pointe du kommer med her, fordi jeg sad netop med samme følelse i den Mesterskabs sæson.

    Kigger man isoleret på "spillet" i den sæson, var det altså ikke super godt, men det hjælper når man 1 season Wonderboy Skov, som nærmest var god for mål i hver kamp (ikke mindst frispark)

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #94
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Det er så tre sæsoner- and stil counting
    I 2016-2017 vinder vi kun ligaen med 22 point ned til Brøndby, fordi bl.a. Verbic, Robin Olsen og Santander spiller over evne. Så den tæller heller ikke med. Og tiden med Grønkjær tæller I AL FALD ikke med. Så med lidt eftertanke har FCK faktisk ikke vundet et mesterskab under Ståle. Og vores suværene europæiske rekorder er det jo kun kommet i land, fordi Kalle har stået så godt. Havde Ståle stillet op uden målmand, ville vi sgu nok ligefrem have tabt.

    Det er fandeme ikke i orden!!! UD!!!!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #95
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    I 2016-2017 vinder vi kun ligaen med 22 point ned til Brøndby, fordi bl.a. Verbic, Robin Olsen og Santander spiller over evne. Så den tæller heller ikke med. Og tiden med Grønkjær tæller I AL FALD ikke med. Så med lidt eftertanke har FCK faktisk ikke vundet et mesterskab under Ståle. Og vores suværene europæiske rekorder er det jo kun kommet i land, fordi Kalle har stået så godt. Havde Ståle stillet op uden målmand, ville vi sgu nok ligefrem have tabt.

    Det er fandeme ikke i orden!!! UD!!!!
    Jeg tager sorgerne på forskud- det er min ret som sæsonholder og gammel hvid mand på NC! Mkay ;-)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #96
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Mesterskabssæsonen var glimrende, udover Europa. Men vi lavede jo lidt sammefejl som efter de andre gode tider: Sælger alt og alle. Og læg dertil at købe værre ind end normalt (i hvert fald ex post betragtet). Av.

  12. #97
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Jeg ville ønske jeg kunne tro på Ståle, men begynder at miste troen. Tror dog stadig vi går videre torsdag.

    Jeg tror dog heller ikke han er direkte fyringstruet endnu. Medmindre vi ingen kampe vinde de næste 4-5 runder. Man har i den forgangne pause omstruktureret hele den sportslige/fysiske sektor. Dette har man gjort omkring én person, Ståle, så hvis ledelsen havde bare den mindste intention om udskiftning på hans plads, så havde de nok bare gjort det inden sæsonen. Det kan man så mene om hvad man vil, men jeg tror Ståle får min. til vinter.

  13. #98
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Andreas, nu lyder du jo lige så presset som Bjelle da han for mange mdr siden blev forholdt Ståles "kritik" af at han var meget dyr og ikke kunne spille så meget..Bjelle begyndte at pynte sig med det indbringende salg af Vavro som hans fortjeneste. Selvfølgelig havde også Bjelle en rolle i at sidekammeraten klarede det godt ligesom en målscorer kan nyde godt af assisterende holdkammerater, men den stopper der.

    Hvis du mener vores mesterskab i Skovs drømmesæson generelt skete på baggrund af fortjente sejre pga sikkert samt chanceskabende spil så fair nok. For mig var Skov forskellen der sikrede ufortjente sejre forbi vi ikke i alm spil kunne skabe chancerne.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #99
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Pooool Se meddelelser
    Jeg ville ønske jeg kunne tro på Ståle, men begynder at miste troen. Tror dog stadig vi går videre torsdag.

    Jeg tror dog heller ikke han er direkte fyringstruet endnu. Medmindre vi ingen kampe vinde de næste 4-5 runder. Man har i den forgangne pause omstruktureret hele den sportslige/fysiske sektor. Dette har man gjort omkring én person, Ståle, så hvis ledelsen havde bare den mindste intention om udskiftning på hans plads, så havde de nok bare gjort det inden sæsonen. Det kan man så mene om hvad man vil, men jeg tror Ståle får min. til vinter.
    Ja ja, det kan sagtens tænkes at vi går videre torsdag- måske oven i købet at vi beholder den flotte/legendariske rekord med kun ét mål imod- men at tro at Ståle bliver fyret inden vinter- det kræver sgu en sjat optimisme

  16. #100
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Andreas, nu lyder du jo lige så presset som Bjelle da han for mange mdr siden blev forholdt Ståles "kritik" af at han var meget dyr og ikke kunne spille så meget..Bjelle begyndte at pynte sig med det indbringende salg af Vavro som hans fortjeneste. Selvfølgelig havde også Bjelle en rolle i at sidekammeraten klarede det godt ligesom en målscorer kan nyde godt af assisterende holdkammerater, men den stopper der.

    Hvis du mener vores mesterskab i Skovs drømmesæson generelt skete på baggrund af fortjente sejre pga sikkert samt chanceskabende spil så fair nok. For mig var Skov forskellen der sikrede ufortjente sejre forbi vi ikke i alm spil kunne skabe chancerne.
    Jeg synes nu, at vi spillede helt fint i 18/19. Selvfølgelig er der nogle, der brænder igennem, sådan er det i de fleste gode sæsoner for alle klubber. Vi scorede 86 mål, lader kun 37 gå ind i 36 kampe (!), havde to målscorer med +20 mål, vandt assistlisten mv. Ja, vi tabte nogle dumme kampe, men vi smadrede mesterskabsspillet. Der er alverden til forskel fra mesterskabssæsonen til sidste sæson og nu, hvilket kommer til udtryk både offensivt og ikke mindst(!) defensivt!

    https://www.bold.dk/fodbold/danmark/...iga/2018-2019/

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #101
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Jeg synes nu, at vi spillede helt fint i 18/19. Selvfølgelig er der nogle, der brænder igennem, sådan er det i de fleste gode sæsoner for alle klubber. Vi scorede 86 mål, lader kun 37 gå ind i 36 kampe (!), havde to målscorer med +20 mål, vandt assistlisten mv. Ja, vi tabte nogle dumme kampe, men vi smadrede mesterskabsspillet. Der er alverden til forskel fra mesterskabssæsonen til sidste sæson og nu, hvilket kommer til udtryk både offensivt og ikke mindst(!) defensivt!

    https://www.bold.dk/fodbold/danmark/...iga/2018-2019/

    Jeg er enig i at der trods alt er gradueringsforskel ml "skov sæsonen" og så efterfølgende. Vi er gået mere tilbage.
    Min pointe er at tilbagegangen skyldes dårlige valg mht køb og sammensætning (til dels forårsaget af skader)..mindre pga salg da Ståle generelt sælger godt.

  19. #102
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Jeg er enig i at der trods alt er gradueringsforskel ml "skov sæsonen" og så efterfølgende. Vi er gået mere tilbage.
    Min pointe er at tilbagegangen skyldes dårlige valg mht køb og sammensætning (til dels forårsaget af skader)..mindre pga salg da Ståle generelt sælger godt.
    Helt enig i det andet. Synes bare mesterskabssæsonen bliver talt ned - synes det var et super sammenspillet hold vi havde med de rette typer til taktikken.

  20. #103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Det første point i Superligaen er i hus og nu hvor der endeligt er kommet hul på bylden, kan det kun blive godt. Det kræver måske mange nye spillere eller en ny tilgang…
    Vi starter ellers kampen godt og kommer hurtigt foran, Vi var gode til at brede spillet ud og fik strukket Vejles forsvar selvom det var svært at komme til afslutninger, men enten gik vi et gear eller to ned eller også blev Vejle bare presset til at spille fodbold og ikke stå så dybt, men uanset hvad så var det Vejle der imponerede spillemæssigt og os der endte med desperat at kæmpe med spillet.
    Særligt vores presspil var svagt og planløst. Vejles direkte spil splittede vores defensiv ad af flere omgange. Det førte blandt andet til, at Boilesen trak længere tilbage og derfor havde sværere med at komme med frem – det løste dog ikke ret meget. Midtbanen var overmatchet. Når de gik frem i pres, blev der bare spillet over dem og når de stod dybere, blev der spillet forbi dem. Når de endelig kom i dueller og have muligheden for at generobre, så tabte de duellen.
    Det var ikke kun det direkte spil der voldte os problemer. Som kampen skred frem, havde vi sværere og sværere ved bare at fastholde bolden og kunne slet ikke håndtere Vejles pres. Vi var faktisk bedst, når vi kombinerede bolden tilbage til forsvaret, der så stod i dilemmaet om de selv skulle forsøge at fordele spillet, og risikere Vejles gode pres, eller spille den tilbage til Johnsson der så lossede bolden langt uden chance for vores angribere. I virkeligheden var vores forsvar bedst, selvom vi lukker to mål ind, men de blev i den grad solgt af resten af holdet.

    Jeg har virkelig svært ved at se hvad vores gameplan er. Når vi presser højt, efterlader vi et gigantisk hul bag midtbanen, som modstanderne frit kan benytte og når det lykkedes at få modstanderen til at slå en lang bold, som vores forsvar vinder, så er der ingen til at samle den op. Når vi står dybt, har vi ingen mulighed for at slå kontra – ikke kun fordi Wind og Wilczek ikke er de hurtigste, men især fordi der slet ikke er nogen med fremme. Når vi har bolden (og lykkedes med at fastholde den), så er der ingen plan for at skabe chancer og ofte ender bolden hos forsvaret, der så slår en lang bold og så starter vi forfra. Ret beset kan jeg ikke se hvad det er vi vil og spillernes positionering afslører det ikke ligefrem.

    Johnsson stod en fin kamp, men der skal til at ske noget med de lange bolde. I dag startede vi ud med at forsøge at holde bolden hos forsvarerne og kun spille Johnsson, når der skulle cleares, men det gik vi hurtigt væk fra.
    Ankersen var vores bedste i dag og havde et flot comeback krydret med en scoring. Desværre havde han ingen kant at spille sammen med. Defensivt var det et stort løft i forhold til Varela, men igen havde han ingen kant til at hjælpe ham.
    Nelsson var solid inde centralt og kom i vejen for rigtig meget. Han begik frisparkene når det var nødvendigt, vandt sine dueller og var generelt godt positioneret.
    Ragnar er ikke så iøjnefaldende som Nelsson, men virkede umiddelbart solid.
    Boilesen så især god ud i kampens begyndelse, hvor udgangspunktet var højere og defensivt havde han umiddelbart fint styr på Vejles højre side – dette faldt totalt til jorden, da Pierre og Daramy kom ind.

    Pep Biel spillede 90 minutter. Hele kampen. Fuldstændig vanvittigt. Umiddelbart havde han en god aflevering til Ankersen og et blokeret skud og for resten af tiden løb han rundt som en hovedløs kylling og blev nemt viftet væk i alle nærkampe.
    Mudrazija leverer en lignende præstation som Biel, men han blev dog flået ud i halvlegen. Når de to skulle forsvare samme side, så det helt forfærdeligt ud.
    Zeca var ved siden af sig selv i dag. Han vidste tydeligvis ikke hvornår han skulle presse og hvornår han ikke skulle og endte derfor tit på mellemhånd. Han havde svært ved at komme i duellerne og var derudover også svag i nærkampene. En usædvanlig svag præstation, der dog fint afspejler holdets aktuelle niveau.
    Fischer var ikke særlig god i dag. Han fik bolden en del, men havde alt for mange boldtab. Den lange skadespause har tæret på antrittet og han ser ganske middelmådig ud når han skal udfordre. I kampens begyndelse, så det ellers lovende ud, når han spillede sammen med Boilesen. Han havde dog en ret god glidende tackling. Daramy kom ind, angiveligt fordi Fischer fortsat ikke fysisk er på toppen, og gjorde det igen ret dårligt. Jeg husker ikke mere end en god aktion, hvor han spiller Pierre i et (sjældent) overlap – hvilket førte til et mål. Ellers ser han fuldstændig selvtillidsforladt ud. Han tør ikke udfordre, som vi ellers tidligere har set, og han virker fuldstændig uden teknik – selv de simple boldberøringer glipper.

    Wind begyndte kampen ret godt og virkede godt tilpas i mellemrummet, hvor han fastholdte bolden, driblede og spillede holdkammerater fri. Han faldt dog i niveau i første halvleg i takt med, at spillet brød sammen bag ham og han formår ikke at bidrage væsentligt når det sker, ligesom presset fra ham og Wilczek er ubetydeligt. Det var dog en katastrofal beslutning at rykke ham ned på den centrale midtbane. Det fungerede på ingen måde og slet ikke defensivt, hvor han efter sin skade umiddelbart frygter de hårde dueller (hvilket passede ret skidt overfor Vejles presspil). Det understregede dog den desperation vi befinder os i.
    Wilczek scorede et mål, men bidrog ikke med meget andet. Han vandt et par hovedstødsdueller, men ingen kunne følge op på det – særligt fordi vores midtbane står dybt når vi losser bolden fremad – nok en konsekvens af, at vi forventer at det fører til et boldtab. Jeg synes dog stadig positioneringen var god, men han får ingenting at arbejde med. Om ikke andet har han dog haft en god start i klubben, selvom holdet er kollapset.
    Kaufmann kom vist også ind, men hvorfor og hvad han bidrog med (udover en advarsel) ved jeg ikke.

    En ny højreback kunne ikke redde vores elendige spil og desperationen fortsætter. Vores koncept er i ruiner og holdet er kollapset. Allerede sidste år begyndte vi at snakke om en spillemæssig krise og den kan i den grad kulminere i en fulminant krise, hvis vi ryger ud af Europa på torsdag.
    Det er godt nok svært at pege på hvad der kan forbedres eller hvad der skal til for at vende skuden, for lige nu fristes man til at sige, at størstedelen af truppen skal udskiftes. At det her er holdet spillede taktisk disciplineret og kontrollerende og imponerede mod Celtic, Basaksehir og Manchester er på ingen måde til at se. Det eneste der er til at få øje på er desperation, panik og modløshed. Ender vi med at sælge Nelsson, som der går rygter om, så skal vi kæmpe med næb og klør for at komme i slutspillet.


  21. #104
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Andreas, nu lyder du jo lige så presset som Bjelle da han for mange mdr siden blev forholdt Ståles "kritik" af at han var meget dyr og ikke kunne spille så meget..Bjelle begyndte at pynte sig med det indbringende salg af Vavro som hans fortjeneste. Selvfølgelig havde også Bjelle en rolle i at sidekammeraten klarede det godt ligesom en målscorer kan nyde godt af assisterende holdkammerater, men den stopper der.

    Hvis du mener vores mesterskab i Skovs drømmesæson generelt skete på baggrund af fortjente sejre pga sikkert samt chanceskabende spil så fair nok. For mig var Skov forskellen der sikrede ufortjente sejre forbi vi ikke i alm spil kunne skabe chancerne.
    Du misser pointen.

    Der vil altid være spillere, der brager igennem, når vi hiver mesterskaber hjem. Vi vinder sgu ikke et mesterskab, blot fordi vi har en god træner.

    Robert Skov bragede absolut ikke igennem i sin første tid i klubben. Men Ståle troede på ham. Og modsat Skovs efterfølgende trænere og et styk inkompetent landstræner, er han vist nu degraderet til backspiller. Ståle troede på Skov, og gav ham masser af spilletid på den plads, han senere scorede mål på samlebånd fra (foruden på de vildeste frispark). Også selv om han ofte fortsat spillede ret dårligt (minus de mange mål).

    Mener du virkelig, at Ståle ikke fortjener at tage ære for det mesterskab, blot fordi den unge knægt, han et par år forinden havde hevet til klubben og troet på, gik hen og blev topscorer?

    Og hvis du mener, at Ståle ikke fortjener credit for et mesterskab, når hans spillere leverer, hvorfor skal han så tage al lortet, når spillere som Fischer og Zeca tjekker helt ud?

    Jeg er bestemt enig i, at Ståle har begået fejl. Jeg har stadig ikke helt tilgivet ham for at lade en has-been som Bendtner besudle FCK-trøjen, og jeg savner stadig Damen N'Doye, selv om han var begyndt at få glasben. Og ja, der er masser af steder, hvor Ståle ikke har leveret. Og hvor holdet ikke har leveret. Men Ståle-bashing bliver helt vanvittig skinger, hvis vi nu skal ud i en diskussion om, at han slet ikke fortjener ære for et mesterskab, han hev hjem som træner.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  22. #105
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    ..

    Mener du virkelig, at Ståle ikke fortjener at tage ære for det mesterskab, blot fordi den unge knægt, han et par år forinden havde hevet til klubben og troet på, gik hen og blev topscorer? .
    Det er nemlig rigtigt. Ståle hev nemlig en ung Robert Skov ind, byggede ham op over et par år og så fik Skov sit gennembrud og ødelagde ligaen...
    Problemet er så bare, at Skov ikke engang var her i flere år.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Side 7 af 12 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 15.09.20, 07:05
  2. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 04.03.19, 18:33
  3. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 27.10.16, 08:58
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - Vejle Boldklub
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 14.04.09, 13:34

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •