Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
69. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Vejle vinder

    18 26.09%
  • Uafgjort

    20 28.99%
  • FCK vinder

    31 44.93%
Side 12 af 12 FørsteFørste ... 29101112
Viser resultater 166 til 171 af 171

Emner: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Tror folk virkelig stadig på at skaderne er skyld i krisen???

  2. #167
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    :D Det bliver bedre og bedre. Så nu kan Robert Skov ikke udvikle sig i en anden klub end hans barndomsklub?! Al udvikling stopper simpelthen efter ungdomsårene?

    Delaney gjorde Ståle vel egentlig heller ikke noget for, vel? Han var jo udviklet gennem ungdomsrækkerne. Ståle, det svin, høstede bare frugterne af ungdomstrænernes arbejde. At det tog ham en rund tid at få Delaney til at præstere på banen viser vel egentlig bare igen, hvor dårlig en træner, Ståle i virkeligheden er.

    Sorry - men jeg melder mig ud af den her snak, hvis niveauet er, at vi ikke kan rose Ståle for et mesterskab eller for at tage en ung, skræmt knægt fra Silkeborg og gøre ham til topscorer og tidoble hans værdi på halvanden sæson. Så bliver det sgu en tand for useriøst.
    Du trækker dig bare, så længe du tager din stråmand med – den slags bliver man træt af i længden. Det kan ikke være rigtigt, at jeg skal starte svar til dig med ”det har jeg ikke sagt”. Læs hvad jeg skriver.

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #168
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Du trækker dig bare, så længe du tager din stråmand med – den slags bliver man træt af i længden. Det kan ikke være rigtigt, at jeg skal starte svar til dig med ”det har jeg ikke sagt”. Læs hvad jeg skriver.
    "Du får det til at lyde som om Ståle udviklede ham – men det passer ikke." Hvad har jeg misforstået?
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  5. #169
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    "Delaney gjorde Ståle vel egentlig heller ikke noget for, vel? Han var jo udviklet gennem ungdomsrækkerne. Ståle, det svin, høstede bare frugterne af ungdomstrænernes arbejde."

    Du bidrager selv gevaldigt til at sænke niveauet.
    Tak.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  6. #170
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Tror folk virkelig stadig på at skaderne er skyld i krisen???
    Nogen gør måske, jeg gør ikke. Men de er nok en belejlig undskyld for ikke at kigge dybere ind i problemerne. Midtjylland har det fint med fck tror det er skaderne der var årsagen til de spillemæssige problemer.
    Så arbejder fck nemlig ikke med de reelle problemer så længe de tror det er skadernes skyld.

    For mig at se gemmer tabere sig ofte bag undskyldninger frem for at acceptere tilstanden og arbejde ud fra det der er givet. Tidligere har fck været en klub der bare moste derudaf uanset udfordringer, nu er det mere ved at blive en tudeklub der konstant skal finde undskyldninger. Skader, mange kampe, dårlig form, manglende integration i spilsystem og bla bla bla.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #171
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Jeg er stort set enig med dig hele vejen igennem. Særligt i forhold til det her med skrøbeligheden i organisationen pt., hvor for meget ligger på Ståles skuldre, og at ledelsen ovenover ikke ligefrem vader i “fodbold og FC betyder alt for mig”.

    Men - og jeg ved vi har diskuteret det før - har Ståle efterhånden ikke nået det punkt, hvor lige præcis han har nået den alder og erfaring, som gør ham som en oplagt sportsdirektør? Han ville ikke tabe noget på magt/indflydelseskontoen, og klubben ville bære hans erfaring og DNA videre. Kombineret med en mere sulten profil på trænerposten, som også kender både ham og FC, tror jeg vi ville få et oplagt match. Fx hvis man kunne hive en fyr ind ala Linderoth (forudsat han har de rette licenser osv selvfølgelig). Det kunne jeg virkelig godt se for mig...

    Edit: Og beklager at vade rundt i den forkerte tråd med denne post..
    Hvis Ståle var med på ideen (han ville jo tabe magten i maskinrummet ift. at sætte holdet, træningspas, de taktiske oplæg osv.), ville det i forhold til at bevare kontinuiteten give god mening. Jeg ser ham dog umiddelbart som en bedre træner end sportsdirektør. Og det ville kræve sin træner at holde Ståle fra fadet. Men hvis trænerkapaciteten var stor og stærk nok, og Ståle kunne nyde at have mere tid til direktørdelen, ville det bestemt sikre en langt mindre farlig vej, end hvis den nuværende bestyrelse skulle finde en helt ny sportslig ledelse. Kan godt lide ideen. Den kræver bare den helt rette profil på posten, og at Ståle ville acceptere, at han ikke har sidste ord i al den daglige drift.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 12 af 12 FørsteFørste ... 29101112

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 15.09.20, 07:05
  2. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 04.03.19, 18:33
  3. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 27.10.16, 08:58
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - Vejle Boldklub
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 14.04.09, 13:34

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •