Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
69. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Vejle vinder

    18 26.09%
  • Uafgjort

    20 28.99%
  • FCK vinder

    31 44.93%
Side 11 af 12 FørsteFørste ... 89101112 SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 171

Emner: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Det afgørende bevis på, at Ståle er desperat og griber efter halmstrå var i går, at han rykkede Wind på central midt, samt satser på at en 18- og en 19-årig vender skuden for ham.

    Hans manglende evne til at motivere og indgyde gejst i de etablerede spillere er vel efterhånden også tydelig. Flere har nævnt, at spillet bliver kedeligt/ideforladt, da ingen tør lave fejl - så bliver jeg bare udskiftet i pausen. Truppen har brug for positiv motivation - ikke et rædselsregime, som det lader til at Ståles frustrationer har udviklet sig til - desværre :-(

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Det afgørende bevis på, at Ståle er desperat og griber efter halmstrå var i går, at han rykkede Wind på central midt, samt satser på at en 18- og en 19-årig vender skuden for ham.

    Han manglende evne til at motivere og indgyde gejst i de etablerede spillere er vel efterhånden også tydelig. Flere har nævnt, at spillet bliver kedeligt/ideforladt, da ingen tør lave fejl - så bliver jeg bare udskiftet i pausen. Truppen har brug for positiv motivation - ikke et rædselsregime, som det lader til at Ståles frustrationer har udviklet sig til - desværre :-(
    Hvem ville du reelt set have set på banen istedet for?

  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Truppen har brug for positiv motivation -
    Som Bo H. sagde i nedtakten. Bo har læst den.

  5. #154
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Hvem ville du reelt set have set på banen istedet for?
    Jeg ville have ladet det være ved "pausesvineren" og så håbe på, at Mudra og VF havde oppet sig - især i en situation, hvor vores bænk er skræmmende tynd.

    Så jeg havde ikke sat andre ind - jeg havde nok arbejdet med det eksisterende, fremfor at rykke Wind på CM og satse på mirakler fra de 2 unge.


  6. #155
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Jeg synes, at det er en smule søgt, at bortforklare de personlige fejl med, at spillerne er bange for at fejle, eller at de er bange for Ståle. Ståle er, som han altid har været, og det har jo trods alt fungeret i perioder. Jeg oplevede bestemt heller ikke spillere, der var bange for at fejle i går. Fischer og Mudrazija forsøgte sig da konstant med et eller andet i første halvleg, hvilket også var grunden til at de blev skiftet ud, da de ikke havde noget held med det.

    Der er grundlæggende udfordringer med trupsammensætningen, som påvirker alt andet. At tro, at man kan tale sig til bedre resultater med dette hold, er naivt.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #156
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Ah, jamen, så kan det bestemt ikke være Ståles fortjeneste...!

    (Skov kom til FCK i januar 2018, havde et svært første halve år, men gik så amok sæsonen efter og har aldrig før eller siden været i nærheden af at blive topscorer... Men Ståle skal naturligvis ikke have credit for at vinde en sæson, når han nu havde en sand Messi på holdet, som alle jo kunne se fra dag 1. Det rette spørgsmål må vel nærmere være, hvorfor Ståle ødslede penge væk på ti andre spillere på holdet, når Skov nu alene kunne gøre det).
    Det har jeg skam ikke sagt, men dit argument omkring Skov falder til jorden, når du påstår at Skov var her i flere år. Han var ikke en spiller der skulle bygges op eller lægge på sit spil. Vi skulle bare få ham i position til at afslutte eller skaffe et frispark på et fordelagtigt sted. Du får det til at lyde som om Ståle udviklede ham – men det passer ikke.

    Citat Oprindeligt indsendt af Snorkzz Se meddelelser
    Vejle spillede godt i går - den skal altså også lige med.

    Bænken er meget tynd. Det må alt andet lige betyde, at de etablerede spillere kan spille lidt mere uden ild i øjnene og det er de slet ikke gode nok til set i forhold til modstanderen. En Zeca/Wind på 80-90% taber altså til en 100% tændt Vejlespiller. Det er jo årets kamp for ham. Vores bænk er på ingen måde bedre end Vejle. så når bænken så også præsentere 80-90% så går det galt.

    Øv - vi har ikke holdet og vi er ikke mentalt/fysisk, hvor vi burde være. Det kan en ny træner jo ikke lige lave om på, så en panikfyring af Ståle løser ikke problemet her og nu. Det man kunne håbe på er, at Ståle selv kan se, at han ikke magter alle kasketterne og derfor blot skal være træner - og kun træner. Savner sgu CV som modspiller.
    Vejle skal bestemt have kredit for deres tilgang og jeg synes også de imponerede. Vi så i kampens begyndelse, at vi egentligt havde fint styr på dem og havde også over 70% boldbesiddelse og slutter første halvleg med overtaget, mens Vejle både indhenter og overhaler os – og de spillede endda meget direkte. Det må man selvfølgelig anerkende og sådanne kampe kan altid ske – ellers ville vi jo ikke kunne imponere i Europa. Problemet er, at forklaringen ikke bare er at Vejle bare var gode og at vi er tilbage på sporet i næste uge. Det her var ikke bare en enkelt kamp der gik galt, hvor motivationen ikke lige var der, men blot den seneste i rækken.

  9. #157
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Personligt har jeg ikke det store behov for at tale Ståles bedrifter ned. Han har skaffet mange store resultater til klubben - det kan jeg sagtens anerkende og samtidig mene, at han hverken er den rette træner for FC København nu, eller at hans præstationer er så enestående, at ingen andre kunne have klaret sig lige så godt, især på den hjemlige scene, så han derfor er berettiget til grænseløs tillid og uendelig lang snor, når det sejler, som det gør nu og har gjort i lang tid.

    MEN jeg må ærligt talt trække lidt på smilebåndet, når nogle af de debattører, der føler sig mest stødt på manchetterne over, at andre forklejner Ståles resultater, selv har været meget fremme i skoene, når eksempelvis Ariel Jacobs' mesterskab i den ene sæson, han fik på posten, skulle bortforklares.
    Det var bare Cornelius og Jørgensen, der overpræsterede, han var en svag træner, og derfor blev der skåret i budgettet og bla-bla.

    Det virker i hvert fald ikke, som om der er den store lyst til at anerkende, at Jacobs med de temmelig ringe ressourcer, han fik stillet til rådighed, alligevel formåede den åbenbart næsten umulige præstation det er at gøre København til mestre. Selvom han ikke kendte ligaen eller spillerne, og de skulle lære et nyt system, og der blev spillet i to turneringer, og man lod Zanka og N'Doye afløse af Michael Jakobsen og Igor Vetokele. Måske kan det godt lade sig gøre igen, og med højere løn og langt større budget til træneren i dag kan vi måske endda få en, der er motiveret til at blive her (også mentalt) i mere end et halvt år :-)
    Jeg kunne personligt godt lide Ariel Jacobs. Også selv om han ikke ligefrem vadede i succes efter sit korte ophold i FCK. I sin næste klub rykkede han ned med Valenciennes, og siden 2014 har han været klubløs. Så hvis vi gerne vil have ham igen, er han sikkert særdeles sulten efter lidt succes...

    Anyhow. Som Real Madrid-fan ved jeg i den grad godt, at man ikke bare kan købe sig til succes. Det kræver en Zidane som træner :D Og selv med ham ved roret er det ikke altid, Los Merengues vinder the double eller the tripple ;)

    Min kæphest med Ståle har længe ikke været Ståle i sig selv, men den position, han har fået og selv taget i klubben. At være sin egen - og alle andres - chef i den sportslige sektor er i mine øjne farligt. Bevares, det kan KUN være spekulationer. Men teamet omkring Ståle ser bare ikke så ledelsesmæssigt stærkt ud. Samtidig kræver det ikke ligefrem øjne i hovedet at se, at Ståle er hamrende stædig. Derfor er det netop så meget mere vigtigt, at han får rette med- og modspil.

    Uden at dykke dybt ned i årsagen til hvert brud fungerede det i al fald hverken med CV eller Brian Priske. Og selv om jeg bestemt kan se fordelene i, at Ståle i den grad selv kan sammensætte og udskifte sin trup, så må vi jo bare p.t. erkende, at FCM's meget mere holistiske model ser ud til at fungere ret godt. Også selv om den til tider begår komplette hjerneblødninger såsom at hive en komplet has-been som RvdV hjem. Omvendt hev Ståle Bendtner hjem, som i dag end ikke kan bruges som angriber i Tårnby (dem har vi rigeligt af, lød meldingen, så nu spiller han midtbane...).

    Selvfølgelig er der andre trænere derude, der kan vinde mesterskaber. Ståle er ikke uerstattelig. Men der er to udfordringer i et skifte:

    For det første har vi ikke ligefrem vadet i vedvarende trænersuccesser gennem tiden. Faktisk har kun Backe og Ståle holdt skansen kontinuerligt i mere end to sæsoner i træk. Det er i virkeligheden en meget vild og tankevækkende statistik. Ståle derimod må være den træner i Superligaen, der har været længst tid samme sted af alle. Det i sig selv ER altså en bedrift af de større.

    For det andet ville en fyring af Ståle kræve en helt ny sportslig ledelse. Fint, kan du måske tænke. Men overvej lige, hvem der er tilbage til at bygge den nye sportslige ledelse op. Bo Rygaard? Skjærbæk? Benny Olsen? Eller skal vi hive William Kvist ind som sportsdirektør? Så er det i al fald for alvor slut med at tænke fremad banen ;)

    Spøj til side: PS&E har på mange måder malet sig selv lidt op i et hjørne. Ståle er ikke uundværlig. Det er der ingen, som er. Men når man har overladt ansvaret for al sportslig udvikling til én og samme mand, så kan der let gå Manchester United i den, hvor det tager år at genopfinde sig selv.

    Men Ariél Jacobs gjorde det da på ét år (inden han gik helt ned sæsonen efter), kunne modargumentet lyde. Ja, men Ariél var aldrig toppen af organisationen. Han var langt lettere at erstatte. Og ja, selvfølgelig kan vi hive en Roy Hodgson hjem igen. Vi har gjort det før (i al fald dengang vi havde en ledelse med store visioner). Udfordringen med den slags kapaciteter er, at de er eftertragtede og dermed meget hurtigt smutter igen. Vi befinder os i det her spøjse vadested, hvor vi har brug for kapaciteter, der enten skal være mætte af store oplevelser i udlandet eller gjort noget mere varsomme som Ståle efter et par svære ophold ude. Ellers risikerer vi igen at ende med den berømte svingdør, der i den grad har fløjet rundt i FCK igennem årene.

    En Hans Backe eller Ståle II? Ja, hvorfor ikke? Men de hænger dæleme ikke på træerne. Mit forslag er: Hent en gigantkapacitet ind som ny sportsdirektør og skab et makkerskab i København, der vil gøre Ståle og FCK stærkere. Gerne en, der er god til at spotte de helt store spillere, inden de bliver det. En tidligere spiller med masser af erfaring. En mand med det vildeste CV og erfaring fra de største ligaer i verden. En....Frank Arnesen.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #158
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det har jeg skam ikke sagt, men dit argument omkring Skov falder til jorden, når du påstår at Skov var her i flere år. Han var ikke en spiller der skulle bygges op eller lægge på sit spil. Vi skulle bare få ham i position til at afslutte eller skaffe et frispark på et fordelagtigt sted. Du får det til at lyde som om Ståle udviklede ham – men det passer ikke.
    Det er vel også at udvikle ham, når man analyserer på, hvordan han kommer i de bedste positioner til sine afslutninger. Jeg gætter også på, at han havde en fysisk og taktisk udvikling, ligesom der nok også foregik en generelt sportslig udvikling med et langt bedre træningsmiljø. Han lærte formentlig også, hvordan det er at være i en topklub.

    Og nej, det var nok ikke Ståle som stod og løftede vægte med ham. Det var nok heller ikke Ståle specifikt som lavede ekstra sparketræning med ham eller havde lange psykologiske samtaler, der gjorde at Skov slog igennem i en topklub. Men det skete alt sammen i det træningsmiljø, med det trænerteam og på det hold, som Ståle er hovedansvarlig for. Ligesom han fik meget lærerig erfaring i topkampe og europæiske kampe, som Ståle var træner i. Så jo det er imo ubestrideligt, at Ståle har (videre)udviklet ham.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #159
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er vel også at udvikle ham, når man analyserer på, hvordan han kommer i de bedste positioner til sine afslutninger. Jeg gætter også på, at han havde en fysisk og taktisk udvikling, ligesom der nok også foregik en generelt sportslig udvikling med et langt bedre træningsmiljø. Han lærte formentlig også, hvordan det er at være i en topklub.

    Og nej, det var nok ikke Ståle som stod og løftede vægte med ham. Det var nok heller ikke Ståle specifikt som lavede ekstra sparketræning med ham eller havde lange psykologiske samtaler, der gjorde at Skov slog igennem i en topklub. Men det skete alt sammen i det træningsmiljø, med det trænerteam og på det hold, som Ståle er hovedansvarlig for. Så jo det er imo ubestrideligt, at Ståle udviklede ham.
    Skov har selvfølgelig lært noget (hvis ikke en masse) af at være her, men han er som spiller ikke udviklet her. Det er ikke at udvikle Skov, at vi tilpasser vores spil til ham - og at vi i det hele taget tilpassede vores spil skal Ståle selvfølgelig have cadeau for.

  14. #160
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Skov har selvfølgelig lært noget (hvis ikke en masse) af at være her, men han er som spiller ikke udviklet her. Det er ikke at udvikle Skov, at vi tilpasser vores spil til ham - og at vi i det hele taget tilpassede vores spil skal Ståle selvfølgelig have cadeau for.
    :D Det bliver bedre og bedre. Så nu kan Robert Skov ikke udvikle sig i en anden klub end hans barndomsklub?! Al udvikling stopper simpelthen efter ungdomsårene?

    Delaney gjorde Ståle vel egentlig heller ikke noget for, vel? Han var jo udviklet gennem ungdomsrækkerne. Ståle, det svin, høstede bare frugterne af ungdomstrænernes arbejde. At det tog ham en rund tid at få Delaney til at præstere på banen viser vel egentlig bare igen, hvor dårlig en træner, Ståle i virkeligheden er.

    Sorry - men jeg melder mig ud af den her snak, hvis niveauet er, at vi ikke kan rose Ståle for et mesterskab eller for at tage en ung, skræmt knægt fra Silkeborg og gøre ham til topscorer og tidoble hans værdi på halvanden sæson. Så bliver det sgu en tand for useriøst.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #161
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    :D Det bliver bedre og bedre. Så nu kan Robert Skov ikke udvikle sig i en anden klub end hans barndomsklub?! Al udvikling stopper simpelthen efter ungdomsårene?

    Delaney gjorde Ståle vel egentlig heller ikke noget for, vel? Han var jo udviklet gennem ungdomsrækkerne. Ståle, det svin, høstede bare frugterne af ungdomstrænernes arbejde. At det tog ham en rund tid at få Delaney til at præstere på banen viser vel egentlig bare igen, hvor dårlig en træner, Ståle i virkeligheden er.

    Sorry - men jeg melder mig ud af den her snak, hvis niveauet er, at vi ikke kan rose Ståle for et mesterskab eller for at tage en ung, skræmt knægt fra Silkeborg og gøre ham til topscorer og tidoble hans værdi på halvanden sæson. Så bliver det sgu en tand for useriøst.
    "Delaney gjorde Ståle vel egentlig heller ikke noget for, vel? Han var jo udviklet gennem ungdomsrækkerne. Ståle, det svin, høstede bare frugterne af ungdomstrænernes arbejde."

    Du bidrager selv gevaldigt til at sænke niveauet.

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #162
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af HamDenRare Se meddelelser
    Det er også lidt trættende at Ståles evner skal tales op, når man nu har øjne i hovedet. Skadeshelvede, dårlige indkøb, jammerligt spil i ret lang tid efterhånden. Det hele er overordnet Ståles ansvar. Hvad er det du tror vil ændre sig? Regner du med at Ståle lige pludselig vågner en dag og tænker, "Gud, jeg har jo gjort det helt forkert det sidste x antal måneder"? Prøv uden historie argumentet. Det er fint, at Ståles metoder har virket tidligere, men nu hvor filosofien skal nytænkes er vel her hvor Ståle skal vise sit værd og i min optik er det ikke gået særlig godt indtil videre.

    Ståle har været en god træner/manager for FCK gennem årene og stort tak for det. Men det vil være galimatias, hvis ikke bestyrelsen sonderer terrænet for eventuelle erstatninger allerede nu.

    Har lige læst op på tråden der desværre ser ud til at være kørt lidt sidelæns med for og i mod Ståle argumenter baseret på et par enkelte spillere som gjorde det ekstremt godt hos os.
    Ser at nogle føler Ståle ikke får den kredit han skal have ved eks at Skov gennemgik en vild udvikling og for at have vundet x (18/19) mesterskabet.

    Jeg er som sådan ikke Ståle modstander, men som andre siger har vi altså også øjne i hovedet og kan se tingene er gået helt skævt både resultat- og spillemæssigt (excl. 18/19 sæsonen som vist skiller herinde).

    Det må være legitimt at diskutere om Ståle fortsat er manden vi tror på, altså se ind i fremtiden og så er det selvfølgelig kun naturligt at "fløjene" inddrager historiske argumenter for at projicere fremad.

    Som HamDenRare skiver ovenfor så har Ståles metoder virket men pt. ser de bestemt ikke ud til at fungere. Man kan godt stille spørgsmålstegn ved både indkøb, sammensætning og spillestil.

    Fedt vi historisk har klaret os så godt europæisk men det har krævet en bestemt spillestil og spillere og samme stil fungerer bare ikke i den hjemlige liga, vi er læst for længe siden og har ikke kvaliteterne til modsvar fordi truppen ganske enkelt er for smal når det drejer sig om "FCK kvalitet".

    Det må være legitimt at drøfte hvordan vi dog er havnet i denne suppedas, det tror jeg også bestyrelsen tænker og er pinedød nødt til at forholde sig til for at leve op til deres ansvar.

    Der er desværre intet quick fix: Uanset om Ståle bliver eller ikke kræves mere kvalitet ind udefra.

    Til gengæld ved både bestyrelse og Ståle at hele fodbold Danmark følger hver en bevægelse og stiller skarpt hvilket er ganske rimeligt når det drejer sig om "Nordens største klub" med et kæmpe budget.

    Men, Ståle smides ikke på porten nu: Han vil få flere nye millioner til at lappe de værste huller for en skønne dag at kunne overlevere holdet i væsentlig bedre stand end det nuværende.

    Denne diskussion er jo egentlig slet ikke længere egnet i en kamp tråd, så håber folk bruger krudtet andet steds, eks. her: http://sidelinien.dk/forums/showthre...s-afl%C3%B8ser

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #163
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det var vel også den rolle, Bjelland skulle have. Det er bare svært at lade ham spille, når han er "over the hill", og derved mister autoritet grundet manglende evner.
    Enig. Jeg så også Bjelland som en dyr men klog signing.

    Det viste sig så - et meget langt stykke henad vejen - at være et forkert valg.

    Så det ændrer ikke på at vores nuværende problem er at vi mangler en “bad (...very bad!...) cop!
    Og egentlig gerne 2 stk. Jeg mener vi signede Laursen og Ståle samtidigt - og jeg mindes det var en game changer for FCK.

    Men ok, det er selvfølgelig ikke super nemt at finde. Det erkender jeg blankt.

    Zan

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #164
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    En Hans Backe eller Ståle II? Ja, hvorfor ikke? Men de hænger dæleme ikke på træerne. Mit forslag er: Hent en gigantkapacitet ind som ny sportsdirektør og skab et makkerskab i København, der vil gøre Ståle og FCK stærkere. Gerne en, der er god til at spotte de helt store spillere, inden de bliver det. En tidligere spiller med masser af erfaring. En mand med det vildeste CV og erfaring fra de største ligaer i verden. En....Frank Arnesen.
    Jeg er stort set enig med dig hele vejen igennem. Særligt i forhold til det her med skrøbeligheden i organisationen pt., hvor for meget ligger på Ståles skuldre, og at ledelsen ovenover ikke ligefrem vader i “fodbold og FC betyder alt for mig”.

    Men - og jeg ved vi har diskuteret det før - har Ståle efterhånden ikke nået det punkt, hvor lige præcis han har nået den alder og erfaring, som gør ham som en oplagt sportsdirektør? Han ville ikke tabe noget på magt/indflydelseskontoen, og klubben ville bære hans erfaring og DNA videre. Kombineret med en mere sulten profil på trænerposten, som også kender både ham og FC, tror jeg vi ville få et oplagt match. Fx hvis man kunne hive en fyr ind ala Linderoth (forudsat han har de rette licenser osv selvfølgelig). Det kunne jeg virkelig godt se for mig...

    Edit: Og beklager at vade rundt i den forkerte tråd med denne post..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  23. #165
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Så det er Ståles skyld, at Stage og Falk er skadet samtidigt, og det efterlader et hul på midtbanen? Er det korrekt forstået?
    Korrekt, Ståle har en overnaturlig energi, der desværre gør, at hans spillere ofte bliver skadet, og jeg har hørt at han går til numerolog for at bryde forbandelsen.

    Det er enten det, eller også sigter jeg til, at i store dele af sidste sæson, der klagede Ståle og proteger over, at skaderne var skyld i, at vi tabte mange point. Og nu har Ståle så - i noget der kunne minde om scapegoating - fyret vores velansete fysiske træner tilsyneladende uden voldsom skelen til, at skaderne i sidste sæson tilfaldt spillere, som Ståle har købt, der enten har en seriøs skadeshistorik eller er +32; dvs Fischer, Ndoye, Bjelland, Ragner osv.

    Men så skal man alligevel høre fra Ståledefensorer om skaderne i en denne nye sæson, der kun er 3 kampe gammel.

    Nej, det handler selvfølgelig ikke om, at det ikke bliver sværere at vinde, når man får skader. Det handler om, at alle hold får skader, og at en klub af vores størrelse skal kunne håndtere, at vi får 2 skadede midtbanespillere og stadig slå en oprykker i superligaen. Det har vi i hvert fald kunnet før.
    Danmark til Valby Bakke

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Side 11 af 12 FørsteFørste ... 89101112 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 15.09.20, 07:05
  2. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 04.03.19, 18:33
  3. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 27.10.16, 08:58
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - Vejle Boldklub
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 14.04.09, 13:34

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •