Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
110. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid og kvalificerer sig til EL-gruppespil

    34 30.91%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller str. og kvalificerer sig til EL-gruppespil)

    10 9.09%
  • Uafgjort (Rijeka vinder efter forlænget spilletid eller str., og FCK ryger ud af Europa)

    10 9.09%
  • Rijeka vinder i ordinær tid og FCK ryger ud af Europa

    56 50.91%
Side 9 af 10 FørsteFørste ... 678910 SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 138

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Nedenstående Stålesvada er på bare 14 dage virkelig heller ikke ældet med ynde.

    "FCK og Brøndby ikke kan sammenlignes med FC Midtjylland. Who fucking cares udenfor Herning? Ingen!"

    Mon ikke Liverpool, Ajax og Atalanta og millioner tv-seere finder FCM en lillesmule mere interessante end os de kommende måneder.

    Helt glemte ude i Europa bliver vi dog ikke. Denne lille video har på få timer rundet små 3 mio visninger.
    Videoen er latterlig komisk i forvejen men Seier burde se den igen og igen mens vi spiller citatet af ham selv hvor han siger deltagelse i CL bør være mere reglen end undtagelsen.
    Derefter kan vi jo passende spørge ham hvad en dygtig og hovedrig erhvervsmand som ham vil gøre for at leve op til sine egne ord..eller var det bare en skåltale og gratis omgang?

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Videoen er latterlig komisk i forvejen men Seier burde se den igen og igen mens vi spiller citatet af ham selv hvor han siger deltagelse i CL bør være mere reglen end undtagelsen.
    Derefter kan vi jo passende spørge ham hvad en dygtig og hovedrig erhvervsmand som ham vil gøre for at leve op til sine egne ord..eller var det bare en skåltale og gratis omgang?
    Selvfølgelig er det en ren ego han smider op med, i håb om at det hele kører uden nogen problemer, og så kan han få nogle fine kampe at se.

    Det er utroligt så meget folk forventer af Seier. Vi er en helt optimal klub at køre med for en som ham. Fodbolden er lidt dækket af via de andre selskaber.

    Og i sidste ende er han ikke meget andet end en medejer jo. Ikke meget han kan gøre.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Jul 2020
    Indlæg
    27

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Det må være på sin plads at minde om, at alt ikke er noget lort.

    Jeg kan ikke se et realistisk bud, der er bedre end træner-Ståle på andet end ganske kort sigt. Det er nemt at fyre, men man skal have noget bedre at sætte i stedet. Træneren skal være dygtig og dedikeret til projekt FC København - også i mere end en tilfældig to-årig periode. Måske findes han derude, men så skjuler han sig godt.

    Og jeg har ikke indsigt i, hvordan spillerindkøbene besluttes og derfor ikke hvor meget, det vil gavne på transferkontoen at fyre Ståle. Flere af indkøbene har været fejl og skadelige for truppens sammensætning. Men en hel del har været gode og forventningerne til visse spillere og hvor hurtigt de skal fungere er nogle gange helt urealistiske. Uagtet et katastrofalt og grotesk kampforløb i går og en svær situation er der i truppen også enkeltspillere, der præsterer tilfredsstillende i går. Det hører man bare ikke så meget om, for alt er lort.

    Hvad der derimod kan gavne på lang sigt er, at truppen er færre kampe og færre rejsedage og forhåbentlig i en periode færre landsholdsudtagne. Og den allerstørste gavn vil koncernen få af en løsning på den globale pandemi.

  5. #124
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Det mål skal vi leve med at se i mange år fremover.

    Når vi ikke er bedre med bolden og gerne vil presse, så er det håbløst at have Sigurdsson som bagerste mand. Det er vel kun Bjelland som er langsommere i superligaen.

    Truppen er alt for gammel og langsom.

    Ståle raus som sportsdirektør. Ny sportsdirektør kan så passende finde en ny træner og Ståle kan så gøre sæsonnen færdig, hvor programmet jo er til at overse, hvorfor der nok ikke er så mange skader, hvis blot det ikke var fordi, at truppen er tæt på et oldboys hold.

    Det er stramt det her.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #125
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Så kom den på youtube med benny hill som baggrunds musik.


  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #126
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Så kom den på youtube med benny hill som baggrunds musik.
    Det vækker minder:


  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #127
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Det er ikke målet, der pisser mig for alvor af. Det, som rigtig pisser mig af, er spillernes apatiske og derefter paniske reaktion derefter.

    Delaney havde råbt og skreget vredt inde på banen for at få vækket medspillerne. Kvist havde råbt og skreget inde på banen. Verbic havde råbt og skreget inde på banen. Zanka, N'Doye, Boilesen osv. havde råbt og skreget vredt inde på banen for at få gang i medspillerne. I stedet har vi en flok apatiske spillere, som bare kigger ned i jorden. Den eneste, som på noget tidspunkt udtrykte bare lidt vildskab, var Fischers frustrationsudbrud efter en situation, hvor Pierre spillede en dårlig bold frem.

    Vi kan lige så godt begynde at indsluse nogle U19 spillere ind i nogle af kampene resten af efteråret. De har i det mindste noget mental friskhed og gåpåmod, vi kan gøre brug af.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  12. #128
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det er ikke målet, der pisser mig for alvor af. Det, som rigtig pisser mig af, er spillernes apatiske og derefter paniske reaktion derefter.

    Delaney havde råbt og skreget vredt inde på banen for at få vækket medspillerne. Kvist havde råbt og skreget inde på banen. Verbic havde råbt og skreget inde på banen. Zanka, N'Doye, Boilesen osv. havde råbt og skreget vredt inde på banen for at få gang i medspillerne. I stedet har vi en flok apatiske spillere, som bare kigger ned i jorden. Den eneste, som på noget tidspunkt udtrykte bare lidt vildskab, var Fischers frustrationsudbrud efter en situation, hvor Pierre spillede en dårlig bold frem.
    Enig. Vi mangler i den grad ledere, og et par af de som burde kunne lede sad på bænken i form af Boile og Bjelland. Fischers udbrud ser jeg ikke som noget specielt positivt, da det ikke får medspillerne til at være bedre, når man på den måde udtrykker frustration.
    Sidste år manglede vi også ledere, men her havde NDoye en vigtigt rolle, da han på sin egen stille måde formåede at hive folk op. Den egenskab har Wilczek slet ikke, selvom han ellers gør det ok

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Vi kan lige så godt begynde at indsluse nogle U19 spillere ind i nogle af kampene resten af efteråret. De har i det mindste noget mental friskhed og gåpåmod, vi kan gøre brug af.
    Jeg er meget uenig. Vi skal ikke begynde at hive en masse unge op på et taberhold. Det vil ødelægge mere for dem end gavne.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #129
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    234

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det er ikke målet, der pisser mig for alvor af. Det, som rigtig pisser mig af, er spillernes apatiske og derefter paniske reaktion derefter.

    Delaney havde råbt og skreget vredt inde på banen for at få vækket medspillerne. Kvist havde råbt og skreget inde på banen. Verbic havde råbt og skreget inde på banen. Zanka, N'Doye, Boilesen osv. havde råbt og skreget vredt inde på banen for at få gang i medspillerne. I stedet har vi en flok apatiske spillere, som bare kigger ned i jorden. Den eneste, som på noget tidspunkt udtrykte bare lidt vildskab, var Fischers frustrationsudbrud efter en situation, hvor Pierre spillede en dårlig bold frem.

    Vi kan lige så godt begynde at indsluse nogle U19 spillere ind i nogle af kampene resten af efteråret. De har i det mindste noget mental friskhed og gåpåmod, vi kan gøre brug af.
    Hvorfor startede vi egentlig ikke med Bjelland og Boile, de sad jo på bænken? Ku ha været godt med noget lederskab på banen i netop denne kamp.
    h

  15. #130
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser

    Jeg er meget uenig. Vi skal ikke begynde at hive en masse unge op på et taberhold. Det vil ødelægge mere for dem end gavne.
    Det har da virket i Brøndby, altså at hive unge spillere op på et taberhold, mehehe

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #131
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaare J Se meddelelser
    Jeg kan ikke se et realistisk bud, der er bedre end træner-Ståle på andet end ganske kort sigt.
    Hej

    Vil du og andre, der er enig heri, uddybe den betragtning? Det er helt vildt, hvilket overblik mange herinde har. I mener simpelt hen, at kun én mand kan træne København?
    Sidst redigeret af Døren : 02.10.20 kl. 10:04

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #132
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Enig. Vi mangler i den grad ledere, og et par af de som burde kunne lede sad på bænken i form af Boile og Bjelland. Fischers udbrud ser jeg ikke som noget specielt positivt, da det ikke får medspillerne til at være bedre, når man på den måde udtrykker frustration.
    Sidste år manglede vi også ledere, men her havde NDoye en vigtigt rolle, da han på sin egen stille måde formåede at hive folk op. Den egenskab har Wilczek slet ikke, selvom han ellers gør det ok



    Jeg er meget uenig. Vi skal ikke begynde at hive en masse unge op på et taberhold. Det vil ødelægge mere for dem end gavne.
    Jeg var virkelig sur på Ståle over ikke at forlænge med Damen. Nu er jeg rasende. Alt er lettere at se i bagspejlet. Men Ståle MÅ have vidst, hvor skrøbelig en trup, han har haft. Det vidner behovet for indkøb af ledertyper i al fald om. Også i det lys er den manglende forlængelse af Damen N'Doye mildt sagt problematisk.

    Vi så det alle med vores egne øjne. Damen løftede hele FCK-holdet med sin blotte tilstedeværelse mod FCN. For mig var det vanvid ikke at give manden det, han ønskede. Damen ved 50% er stadig langt bedre end det næstbedste, vi har (undtaget Zeca på hans bedste dage).

    Wilczek er god til det, han gør. Ubetinget. Og han kæmpede også i går - men desværre mod en forsvarsspiller, som havde passet Damen meget bedre. Problemet er, at han slet ikke har fundet ind i samspillet med Wind endnu - og endnu værre kan han slet ikke agere den bastion oppe foran, som Damen kunne.

    Selvfølgelig afhænger hele holdet ikke af en spiller. Det kan skygge over et problem, men ikke fjerne det. Men jeg vil vove den påstand, at med Damens farvel mistede FCK noget afgørende af dets såkaldte DNA i en skrøbelig fase. Jeg NÆGTER at tro på, at vi havde stået med 1 point og ingen EL-deltagelse med Damen på holdet.

    Den gambling tog Ståle. Og han tabte.

    Og nej, det er bestemt ikke det eneste problem med holdet. Men det var tydeligt for burhøns, hvor lidt midler vi havde til at dirke en tung (men ikke engang solid) defensiv ned med.

    Og ja, så er der al det psykologiske, alle de, der tjekker ud og ender med at blive frustreret eller ikke-nærværende. Det er også et gigantproblem. Faktisk er der ikke mange ting, som ikke er et problem p.t.

    Vi er fucked!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  20. #133
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Skidt med point'ne. det er da værre at spillet er så ringe som det er.

    vi spiller 1 ok halveg mod OB og i perioder mod BIF. Resten af denne sæssonstart har været radsomt. vi spiller uden fantasi og så fantastisk langsomt at alle hold fra serie 6 og op snildt ville kunne følge med.

    det tager et sted mellem 3 og 6 minutter at skifte bolden fra den ene side til den anden fordi man konstant spiller nærmeste mand.

    hvad søren skal man med boldbesidelse hvis man ikke har nogen ide om hvad man skal med den når man har den.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  22. #134
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    48

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Måske vi skulle overveje dette, når vi taber mod fcn søn??
    https://m.youtube.com/watch?v=IrWbN8lQc_8

  23. #135
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stodderkarl Se meddelelser
    Måske vi skulle overveje dette, når vi taber mod fcn søn??
    https://m.youtube.com/watch?v=IrWbN8lQc_8
    Vi taber 2-0 eller 3-0 søndag. Holdet kan ikke håndtere de unge hurtige FCN'ere... Men husk - det er en proces, og vi vinder jo 9 ud af 10 ;-)

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Side 9 af 10 FørsteFørste ... 678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •