Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
110. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid og kvalificerer sig til EL-gruppespil

    34 30.91%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller str. og kvalificerer sig til EL-gruppespil)

    10 9.09%
  • Uafgjort (Rijeka vinder efter forlænget spilletid eller str., og FCK ryger ud af Europa)

    10 9.09%
  • Rijeka vinder i ordinær tid og FCK ryger ud af Europa

    56 50.91%
Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 138

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Det har alle dage været dumt at snakke om FCM’s europæiske meritter. De skulle over den første hurdle ligesom os, men når først de opnår seedning, bliver det jo meget nemmere for dem.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Jeg har forsvaret og støttet Ståle hele vejen indtil nu. Men nok er nok. Der skal en stor international trænerkapacitet til. Og så kan den person begynde den helt store oprydning. Der er så meget sunk cost i den trup, der bare skal ud. Investeringerne er forfejlet, så begræns skaden og kom videre!

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Svinske Rijeka blev endestationen og Europa League er slut før den overhovedet begyndte for vores vedkommende.
    Der var ikke meget der fungerede i dag. Rijeka stod dybt med en femmandsbagkæde og alligevel havde vi besvær med at spille forbi deres pres og fordele spillet. Vi så ikke særlig gode ud i nogle faser i spillet og det sikrede os et katastrofalt resultat mod en modstander, der bestemt ikke var frygtindgydende. Dommeren var bundelendig, så han passede fint til vores niveau. Målet karakteriserer i virkeligheden vores defensiv perfekt.
    Dispositionerne til kampen er tvivlsomme og ligeledes er det bizart at se hvilke spillere, der undgår at blive skiftet ud. Det hele sejler og stinker af desperation.

    Ståle har ikke mere kredit i banken. Det må være slut. Vi har nu ramt bunden. Slået ud af et skodhold, nr. 10 i ligaen og et usædvanligt dårligt pointsnit over en lang periode. I hvilke klubber kan træneren overleve det?

    Jeg håber på en gennemgribende ændring. Der er allerede taget små skridt, men der skal en ny træner til. Ståle fortale om faren ved at miste vores DNA i et langt interview til Eurosport og den må siges at være mistet (man får i øvrigt indtrykket i det interview, at Ståle godt ved enden er nær). Ståle har skabt mange store resultater og skal han blive, må det være i en anden kapacitet end træner/manager – trods alt ikke godt at miste så meget knowhow. Men vi kan ikke fortsætte sådan her. Der er ingen intensitet, ingen selvtillid. Kun modløshed og frustrationer.


  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Kalle er elendig med fødderne og tager konstant forkerte beslutninger i opspillet.

    Pierre er Pierre.

    Ragner vælter rundt som en hest med rulleskøjter på.

    Zeca kæmper, men kan ikke ramme en medspiller. Det er godt han er en god bolderobrer, når han konstant skal rydde op efter sig selv.

    Mudra er i konstant panik og skyder på mål fra alle vinkler og har ovenikøbet den frækhed at stå og grine med en Rijeka spiller 30 sekunder efter slutfløjt. Elendig mentalitet.

    Kaufmann er stadig ynglingespiller.

    Wind spiller som om han har samlet ikeamøbler den halve nat og hellere vil hjem og ligge i ske.

    Fischer vil hellere stå og hoppe af raseri end at jage en bold han stadig kan nå.

    Spillerne har et kæmpe ansvar og det lever stort set ingen af dem op til.
    I sidste ende ligger ansvaret dog på Ståle som har sammensat den her gruppe og som er så usikker i sine opstillinger, at han ændrer formation hver halve time i hver eneste kamp.


  7. #80
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Den gode nyhed er man kan sælge hele lortet og stadig bevare status quo. Nogle skal være glade for fans er bandlyst. Sunshine der havde været pibekoncert i Parken!
    FORZA L'EQUIPE FC

  8. #81
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Zeca er vel også ved at have haft sin udløbsdato. Kan godt lide ham, men kors han er ringe for tiden.
    Det er vel intet under? Holdet er knækket. Ingen præsterer hvad de kan. Ingen er i nærheden af deres topniveau.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #82
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det er vel intet under? Holdet er knækket. Ingen præsterer hvad de kan. Ingen er i nærheden af deres topniveau.
    Zeca skulle jo være en bærende kraft. Han er bare blevet super ringe. Minder lidt om Kvists nedtur, hvis jeg skal sammenligne med noget.

  11. #83
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Det pisser mig af at vores kroatiske midtbanespiller har været skadet i 18 mdr, fået forlænget sin kontrakt og så står og griner
    FORZA L'EQUIPE FC

  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #84
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Zeca har alle dage været en vanskelig størrelse. En fabelagtig bolderobrer, men ikke prangende med bolden. Han har kun fungeret sammen med Falk, og det er sgu for skrøbeligt til FCK. Når det er sagt, er Zeca selvfølgelig ikke det største problem.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #85
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Spiller holdet for at komme af med Ståle? For det virker nærmest sådan.


  16. #86
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    80

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Jeg vil faktisk vove den 'frække' påstand at det ikke nødvendigvis så meget er mandskabet den er specielt galt med (omend det på ingen måde hjælper), men nærmere at det er presset ned i en taktisk spændetrøje der mest af alt minder om min nevø der prøver at få den kvadratiske pind ned i det runde hul. Hvis de fik et taktikoplæg der rent faktisk tog deres respektive styrker med (og generalt ryste posen), er jeg ikke i tvivl om at det stadigt kunne bliver en mellem sæson hvor vi lander midt i slutspillet ... sådan som det ser ud nu vil vi være heldige ikke at lande samme sted hvor BØF var for en 10 år siden (eller whenever det var) hvor de var en heldig sejr fra at nedgraderer til første division

  17. #87
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Zeca har alle dage været en vanskelig størrelse. En fabelagtig bolderobrer, men ikke prangende med bolden. Han har kun fungeret sammen med Falk, og det er sgu for skrøbeligt til FCK. Når det er sagt, er Zeca selvfølgelig ikke det største problem.
    Måske ikke det største problem - men vel den med det største formdyk. Sidste efterår (da spillet også var elendigt) spillede han godt som en af de eneste. Men han er virkelig faldet i niveau sammen med resten af holdet. Og vel et godt eksempel på at vores deroute foregår oppe i hovedet på vores spillere.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #88
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    For mit vedkommende, så er problemet, at jeg bliver ved med at tro på, at vi har kvalitet.

    Pointen ift. det udgangspunkt bliver bare, at vi ikke har noget kvalitet tilbage. Ståle kan jo stolt fremvise den check, han har skaffet ejerne, men han har solgt alt, hvad der mindede om fodboldmæssig kvalitet og erstattet med Bilka havregrød fra metervare-afdelingen.
    Goldbæks Højrefod

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #89
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Jeg tror, der er en pæn sandsynlighed for at han bliver fyret nu, men er alligevel i tvivl. Han skulle jo være fyret allerede, og at han ikke allerede er blevet det, er jo et udtryk for at han har en magtposition, hvor han han har en tandløs bestyrelse by the balls. Tænk sig at han har sin protege, Kvist, i bestyrelsen. ALLE andre var fyret. Det er der jo ikke nogen i tvivl om.

    Og uanset hvor meget jeg holder af ham, så har jeg også et par x-kærester, som jeg stadig sætter pris på, men hvor forholdet bare desværre ikke havde mere. Jeg ønsker ham alt det bedste. Håber han får et job i en bund/midterklub i en mellemstor liga. Det er der han hører hjemme og hans koncept bedst giver mening.
    Danmark til Valby Bakke

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #90
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Købmanden ejer ikke én spidskompetence. Det er dog værre med Pep Biel. Det er jo helt urimelige summer der er brændt af på metervarer.
    Hey stop nu. Alt det her er hverken Kaufmanns eller Peps skyld. Jeg mener det.

  24. De følgende 6 brugere er enige:

Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •