Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
110. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid og kvalificerer sig til EL-gruppespil

    34 30.91%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller str. og kvalificerer sig til EL-gruppespil)

    10 9.09%
  • Uafgjort (Rijeka vinder efter forlænget spilletid eller str., og FCK ryger ud af Europa)

    10 9.09%
  • Rijeka vinder i ordinær tid og FCK ryger ud af Europa

    56 50.91%
Side 7 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 138

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Men han er virkelig faldet i niveau sammen med resten af holdet. Og vel et godt eksempel på at vores deroute foregår oppe i hovedet på vores spillere.
    Jeg ser det ikke som noget mentalt, så meget som et udtryk for holdets manglende kvalitet. Jeg har nævnt det før, men vi er dybt afhængige af N’Doye-typen i front. Vi har brug for en mand oppe foran, der kan tage de lange bolde til sig og holde på dem i 1-2 sekunder til holdet kommer på plads. Uden den spiller kommer der et pres nedefter, som midtbanen skal håndtere, og det kan de ikke. Vores kanter er lort, og centralt er det kun Zeca og Falk, der fungerer. Når du fjerner Falk, dør vores spil totalt, hvilket skaber et yderligere pres nedefter. Zeca skal jo rydde op efter resten (og sig selv), så det er ikke så underligt, at han ikke stråler pt.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Hey stop nu. Alt det her er hverken Kaufmanns eller Peps skyld. Jeg mener det.
    Nej det er ikke Kaufmanns skyld. Men han er jo et langsigtet projekt, der er totalt fejlcastet som erstatning fra dag 1 for Pieros?

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jeg tror, der er en pæn sandsynlighed for at han bliver fyret nu, men er alligevel i tvivl. Han skulle jo være fyret allerede, og at han ikke allerede er blevet det, er jo et udtryk for at han har en magtposition, hvor han han har en tandløs bestyrelse by the balls. Tænk sig at han har sin protege, Kvist, i bestyrelsen. ALLE andre var fyret. Det er der jo ikke nogen i tvivl om.

    Og uanset hvor meget jeg holder af ham, så har jeg også et par x-kærester, som jeg stadig sætter pris på, men hvor forholdet bare desværre ikke havde mere. Jeg ønsker ham alt det bedste. Håber han får et job i en bund/midterklub i en mellemstor liga. Det er der han hører hjemme og hans koncept bedst giver mening.
    Det mest interessante er vel om man har haft snak med nogen, da de jo stadig kan nå at få lidt indflydelse på indkøb.

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Købmanden ejer ikke én spidskompetence. Det er dog værre med Pep Biel. Det er jo helt urimelige summer der er brændt af på metervarer.
    Sjovt, jeg synes faktisk at Kaufmann er en af dem som kan være indsatsen bekendt, god vilje og fight. - Kunne have fået et tyndt straffespark, og så kan han vel for helvede ikke klandres for at Wind hovedløst sparker på mål i stedet for at spille ham fri.

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Sjovt, jeg synes faktisk at Kaufmann er en af dem som kan være indsatsen bekendt, god vilje og fight. - Kunne have fået et tyndt straffespark, og så kan han vel for helvede ikke klandres for at Wind hovedløst sparker på mål i stedet for at spille ham fri.
    Pieros havde squ også god vilje og fight.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #96
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Sjovt, jeg synes faktisk at Kaufmann er en af dem som kan være indsatsen bekendt, god vilje og fight.
    Det er da fint, at han kæmper for det, men han er totalt ufarlig. Man kan selvfølgelig ikke forvente, at en 19-årig spiller redder os, men det gør jo bare købet endnu mere absurd. Han optager en plads for en, der kunne hjælpe. Og at bruge 20 mio. på en spiller, der pt. kun bidrager med sit løbepensum - det kunne gøres markant billigere.

  11. De følgende 10 brugere er enige:

  12. #97
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Tror ikke på Ståle ryger efter i aften. Jeg er næsten sikker på, at klubben først vil have en afløser på plads før der fyres. Derudover har Ståle en kæmpe kontrakt, som nok ikke er sjov at betale ud i coronatider.

    Men bedømt ud fra interviewet tidligere i sag, hvor Ståle spyttede og skreg om idioti og håbløshed, så tror jeg godt man kan konstatere, at han er yderst presset - som i Køln-presset.

    At han burde have sidste arbejdsdag i dag, det er så en anden ting.
    på det personlige plan, der har jeg også ondt af Ståle. Hele hans karriere er vel reelt bygget op på gode resultatet i FCK. Han udgiver endda også en bog med titlen “løvehjerte”, hvorfor klubben og menneskerne omkring klubben står ham nært. At gå fra at være forgudet igennem mange, mange år, til at ønskes væk må fandme gøre ondt.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #98
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Nej det er ikke Kaufmanns skyld. Men han er jo et langsigtet projekt, der er totalt fejlcastet som erstatning fra dag 1 for Pieros?
    Prøv lige at læse din egen sætning.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #99
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Prøv lige at læse din egen sætning.
    Prøv lige at læs min sætning.

    Kaufmann kan ikke selv klandres for noget. Han er præcis den spiller, man kunne forvente. Det er jo indkøbet af ham, der er vanvittigt.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #100
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    80

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Jeg er næsten sikker på, at klubben først vil have en afløser på plads før der fyres.
    Rettidigt omhu ville være altid at have en plan i skrivebordsskuffen, og så forfine den whenever det enten går rigtigt godt (kunne tænkes at miste til større klub) eller når det går ad lort (når fyring kommer på tale) ... at ikke have en plan der næsten kan eksekveres ved et enkelt opkald og en ny træneransættelse i morgen er mangel på omhu ... dette er en katastrofe der har ligget og ulmet mere eller mindre åbenlyst i et stykke tid.

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #101
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Hey stop nu. Alt det her er hverken Kaufmanns eller Peps skyld. Jeg mener det.
    Det er det ikke nej, men der er fandeme brugt mange penge på middelmådighed. Er jo ikke spillernes skyld, at de bare ikke er bedre

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #102
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sian Se meddelelser
    Rettidigt omhu ville være altid at have en plan i skrivebordsskuffen, og så forfine den whenever det enten går rigtigt godt (kunne tænkes at miste til større klub) eller når det går ad lort (når fyring kommer på tale) ... at ikke have en plan der næsten kan eksekveres ved et enkelt opkald og en ny træneransættelse i morgen er mangel på omhu ... dette er en katastrofe der har ligget og ulmet mere eller mindre åbenlyst i et stykke tid.
    Enig. Kan dog ikke forestille mig, at man har en række navne liggende i skuffen, som man bare kan trække frem. Tror der har været en blind tro (siden maj 2018) på, at Ståle var den rette mand. Derudover er der ikke den vilde fodbold faglighed i bestyrelsen (så vidt jeg kan se).

    edit: maj 2018 kommentaren knytter sig til, at kvaliteten på spillet var støt dalende siden mesterskabet blev sikret i 2018, hvorfor nedturen har været på vej i et godt stykke tid.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #103
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Prøv lige at læs min sætning.

    Kaufmann kan ikke selv klandres for noget. Han er præcis den spiller, man kunne forvente. Det er jo indkøbet af ham, der er vanvittigt.
    Nej. Kaufmann blev, som du selv skriver, købt som et langsigtet projekt. Ikke som afløsning for Pieros. At han kom til at agere afløser for Pieros, skal du klandre sportsdirektøren for. Købet var fint nok.

    Ingen af spillerne har købt sig selv, eller sat sig selv på holdet. Ingen af spillerne har lagt taktikken. Det har henholdsvis sportsdirektøren og træneren. Lad harmen gå ud over ham.

    Men hey, vi kan lige så godt tage den nu: Er I klar til en bollespark, 0-4, på søndag mod Farum?

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #104
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    80

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Derudover er der ikke den vilde fodbold faglighed i bestyrelsen (så vidt jeg kan se).
    Den eneste der så vidt jeg kan se har skyggen af forbold faglighed (og selv da er det diskutabelt) er Kvist, men han er så meget 'Firmaet Ståle's mand at jeg tvivler på at han går på toilettet uden at sprøge Ståle om lov

  27. De følgende 6 brugere er enige:

  28. #105
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Bestyrelsen henter Zorniger ind. Alt er lort, og vi som tilhængere bliver storpisset på!

Side 7 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •