Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
110. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid og kvalificerer sig til EL-gruppespil

    34 30.91%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller str. og kvalificerer sig til EL-gruppespil)

    10 9.09%
  • Uafgjort (Rijeka vinder efter forlænget spilletid eller str., og FCK ryger ud af Europa)

    10 9.09%
  • Rijeka vinder i ordinær tid og FCK ryger ud af Europa

    56 50.91%
Side 5 af 10 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 138

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    80

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Det må være dråben... Hvis det her ikke får konsekvenser for Ståles position i klubben, så er der noget galt.

    Har ledelsen nosserne til at smide Ståle på porten, eller venter de til dommedag på at Ståle anerkender tingenes tilstand, og accepterer og tager tøjet og går?

    Jeg mistænker scenarie to, blot uden at Ståle har skyggen af selverkendelse til at acceptere at det er ham der har kørt holdet ned over det sidste års tid plus det løse.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Om ikke andet, kan jeg nu skille mig af med Dplay. Så håber jeg så at bestyrelsen følger trop, og skiller sig af med Ståle og hans team.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Så blev vi ekspederet ud af et andenrangs hold på et komisk selvmål. Fck DNA min bare...
    Jeg har personligt ingen tillid til Ståle mere. Ja, vi går mange år i møde uden mesterskaber. Ja, det kan være at det er “back to the 90`s”
    Vil stadig elske mit FCK, men der skal prøves noget nyt nu. Æraen startede og sluttede nu med Ståle. Så må vi se hvor meget jyderne vil det her. !!
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Fuldstændig selvmorderisk beslutning at spille smalt uden kanter og så forvente, at de to backs alene skal servicere angriberne? Bengtsson kan ikke engang MED en kantspiller, hvordan skal han kunne uden en??
    Og helt håbløst, når det helt tydeligt virker som noget, de ikke har trænet. Ståle er så forhippet på at vise, at han da bestemt ændrer noget hele tiden, at det virker lidt som om at holdet til første halvleg udvælges kort før kampen uden at have trænet sammen- og holdet til anden halvleg sammensættes som om Ståle har spillet terninger i pausen
    Sidst redigeret af gunner : 01.10.20 kl. 21:19
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    80

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Lort på lort.

    No ikke pissimistisk ... det kan være det chokstarter ledelsen så de ikke lader stå til længere ... ikke at jeg helt ærligt tror på det, da jeg ikke har tillid til dem, men stadigt.

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Ja, nu er den vel 110 procent reel og dybt seriøs at spørge om...

    Nu handler det ikke mere om overkogte fan-følelser efter en kamp osv.

    Håbløst spil.
    Misset mesterskab
    ...
    1 point i 3 kampe.
    Derby-nederlag.
    Ude af Europa.
    (Sæsonen er knapt startet).

    Hvad nu, FCK???? (Her tænker jeg naturligvis på Ståle).

    Zan

  10. De følgende 12 brugere er enige:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Mudra - Du skal IKKE stå og grine og hyggesnakke med en modstander 2 minutter efter vi er blevet slået ud af Europa!!!!
    Måske er det hovedet på sømmet? Alt for mange spillere har ikke hjertet med i det.. Og virker underligt umotiverede.. De to kroater har længe haft nogle gyselige attituder, men det der slår da alt.. Dog må jeg sige at Bartolec nærmest som den eneste kan være sin indsats bekendt i dag...

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Det her skal få konsekvenser. Det har peget den her retning i et par år nu, og modsat andre perioder med modgang virker Ståle til ikke at kunne knække koden. Manden har givet os fantastiske oplevelser, men det er altså tid til noget nyt. Ikke blot ny formation, vi skal tænke fodbold helt anderledes og mere moderne

  14. De følgende 11 brugere er enige:

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Så blev vi ekspederet ud af et andenrangs hold på et komisk selvmål. Fck DNA min bare...
    Jeg har personligt ingen tillid til Ståle mere. Ja, vi går mange år i møde uden mesterskaber. Ja, det kan være at det er “back to the 90`s”
    Vil stadig elske mit FCK, men der skal prøves noget nyt nu. Æraen startede og sluttede nu med Ståle. Så må vi se hvor meget jyderne vil det her. !!
    Ifølge Ståle så er det Hul i hovedet, IDIOTISK, blasfemisk at tale om at Ny spillestil / DNA. Men ham kan vi fint udskifte siger han :)

    Jeg mener netop der er brug for en ny spillespil / DNA :)

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Zeca er vel også ved at have haft sin udløbsdato. Kan godt lide ham, men kors han er ringe for tiden.

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #71
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hvis ikke det her får konsekvenser får de sportsligt ansvarlige (Ståle) så ved jeg ikke hvad der skal til.. Igen ser vi nogle fuldstændig håbløse dispositioner fra bænken.. Endnu en pauseudskiftning som forværrer tingenes tilstand.. Han sejler rundt Ståle og griber efter løsninger i øst og vest og hans desperation skinner igennem på hele holdet.. At man har smidt 20-25 mio kr efter Mikkel Kauffmann burde jo nærmest ene og alene berettige til en fyreseddel.. Det er absurd så ringe den mand er... Jeg væmmes..
    Købmanden ejer ikke én spidskompetence. Det er dog værre med Pep Biel. Det er jo helt urimelige summer der er brændt af på metervarer.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #72
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Nuj, Ståles udtalelser om FCM's resultater i Europa kontra vores rammer ham godt nok i face som en stor, tung boomerang. De slår tre mesterhold ud, og vi slingrer frem til en ydmygelse mod et totalt ordinært kroatisk hold, og deres keeper kan vel nærmest springe badet over efter kampen.

    At se spillere som Bengtsson og Kaufmann spille i Ståles sidste kamp bliver på en måde en passende skamstøtte over hans andet ophold i klubben med de mange fejlkøb og alt for mange nedture.
    HIC SUNT LEONES


  22. #73
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    80

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Wilczek er vel næsten den eneste der kan være sin kamp bekendt ... på trods af at det virker som om at Ståle stadigt ikke har opfattet at han hænger oppe øverst ...

    Johnsson var heller ikke skammelig, da han var total chanceløs ved det raid Ankersen havde, og ellers klarede resten, af det lidt der var, inden for et accepteret niveau

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #74
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Det var da godt man fik forlænget med Ragnar og samtidig smidt den elendige ufarlige N'Doye på porten. Good decision Mister
    FORZA L'EQUIPE FC

  25. De følgende 9 brugere er enige:

  26. #75
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ifølge Ståle så er det Hul i hovedet, IDIOTISK, blasfemisk at tale om at Ny spillestil / DNA. Men ham kan vi fint udskifte siger han :)

    Jeg mener netop der er brug for en ny spillespil / DNA :)
    Ståle er alt der er galt i FCK, hele hans oldnordiske fodboldstil fungere ikke længere.
    Han er skandaløs på den hjemmelige front, og nu også med et hold der er gået helt op i limningen.

    Der er kun en vej og det er at ændre hele det sportslige setup i FCK.
    Ståle og alle hans nikkedukker må ud af klubben, vi skal væk for det taber DNA Ståle har skabt.

  27. De følgende 11 brugere er enige:

Side 5 af 10 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •