Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
110. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid og kvalificerer sig til EL-gruppespil

    34 30.91%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller str. og kvalificerer sig til EL-gruppespil)

    10 9.09%
  • Uafgjort (Rijeka vinder efter forlænget spilletid eller str., og FCK ryger ud af Europa)

    10 9.09%
  • Rijeka vinder i ordinær tid og FCK ryger ud af Europa

    56 50.91%
Side 8 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 138

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    80

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Bestyrelsen henter Zorniger ind. Alt er lort, og vi som tilhængere bliver storpisset på!

    En Zorniger type (fleksibel på system, men tilhænger af stram disciplin) er vel ikke det værste der vil kunne ske

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sian Se meddelelser
    En Zorniger type (fleksibel på system, men tilhænger af stram disciplin) er vel ikke det værste der vil kunne ske
    Sikkert ikke, men min tiltro til FCK’s ledelse er så lille, at jeg ikke tror de henter en Zorniger-type, men blot Zorniger.

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Bo Svensson vil være spændende, hvis man går den vej

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Ståle forstår godt fansenes frustration og udtaler at han må tage den støj der kommer... Vor herre bevares! Det lugter ikke i nærheden af en mand der er ved at smide håndklædet.. Ak!

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sian Se meddelelser
    Den eneste der så vidt jeg kan se har skyggen af forbold faglighed (og selv da er det diskutabelt) er Kvist, men han er så meget 'Firmaet Ståle's mand at jeg tvivler på at han går på toilettet uden at sprøge Ståle om lov
    Enig. Vi har to jyder, der blev lokket ind i bestyrelsen på falske præmisser, og som har udtalt, at de ikke bryder sig om at der spilles om deres penge hver søndag. Så har vi Ståles mand, Kvist, som er en fin fyr, men ikke har noget som helst på cv'et der berettiger den flotte bestyrelsesplads, bortset fra at han har taget en bacheloruddnnelse samtidig med at han var fodboldspiller, hvilket selvfølgelig er et udtryk for flid - men altså, vi snakker en af landets mest eftertragtede bestyrelsesposter.

    Så er der to erfarne erhvervstyper uden fodbolderfaring, en advokat og en økonom. Og så er der KB og 3'ernes repræsentant, to ældre herrer, jeg aldrig har hørt om. Så det er jo KB og 3'ernes repræsentant, der burde biddrage med det fodboldfaglige. Men altså, en ansvarlig bestyrelse sætter vel nogle mål, og hvis de ikke nås, igen, så handler de vel derefter. Det kræver vel dybest set ikke meget fodboldfaglighed.
    Danmark til Valby Bakke

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #111
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    men altså, vi snakker en af landets mest eftertragtede bestyrelsesposter.
    Aaaarh...

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #112
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Aaaarh...
    Ja, jeg blev nok lige grebet af den gode stemning. Måske havde det været en lille smule mere sandt, hvis jeg skrevet "indtil for nylig".
    Sidst redigeret af Tops : 01.10.20 kl. 23:01
    Danmark til Valby Bakke

  13. #113
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Svinske Rijeka blev endestationen og Europa League er slut før den overhovedet begyndte for vores vedkommende.
    Der var ikke meget der fungerede i dag. Rijeka stod dybt med en femmandsbagkæde og alligevel havde vi besvær med at spille forbi deres pres og fordele spillet. Vi så ikke særlig gode ud i nogle faser i spillet og det sikrede os et katastrofalt resultat mod en modstander, der bestemt ikke var frygtindgydende. Dommeren var bundelendig, så han passede fint til vores niveau. Målet karakteriserer i virkeligheden vores defensiv perfekt.
    Dispositionerne til kampen er tvivlsomme og ligeledes er det bizart at se hvilke spillere, der undgår at blive skiftet ud. Det hele sejler og stinker af desperation.

    Ståle har ikke mere kredit i banken. Det må være slut. Vi har nu ramt bunden. Slået ud af et skodhold, nr. 10 i ligaen og et usædvanligt dårligt pointsnit over en lang periode. I hvilke klubber kan træneren overleve det?

    Jeg håber på en gennemgribende ændring. Der er allerede taget små skridt, men der skal en ny træner til. Ståle fortale om faren ved at miste vores DNA i et langt interview til Eurosport og den må siges at være mistet (man får i øvrigt indtrykket i det interview, at Ståle godt ved enden er nær). Ståle har skabt mange store resultater og skal han blive, må det være i en anden kapacitet end træner/manager – trods alt ikke godt at miste så meget knowhow. Men vi kan ikke fortsætte sådan her. Der er ingen intensitet, ingen selvtillid. Kun modløshed og frustrationer.
    Ovenstående er nok dét, der skræmmer mig mest. Kære Kenney, du plejer at være garant for den skarpeste post-match analyse i en lang periode. Selv du har givet op. Jeg skyndte mig hjem og herind for at læse nogle bevingede ord eller præcise pointer omkring hvad der i dagens taktiske formåen gik galt. Jeg fik samme konklusion men håbede inderligt der var mindst én, der er klogere end mig, der kom frem til et andet resultat.

    Vi kan forsøge at vende den om. Vi har slået Ajax på et selvmål (og en umarkeret Silberpower ved bagerste) for 15 år siden. Vi har haft heldet med os mod Celtic. Atalanta. Og andre "storhold" hvor vi slog vores seedning. Vi skuffer i dag fælt, stort og voldsomt. Vi må dog se udover den nuværende start-11'er og bænken. Organisationen, systemet, "strategien" (som skal bevares for enhver pris), organisationen bag ved. Er den god nok? Kan vi rejse os som de førnævnte "storhold" - på trods af vanskeligheder? Hvordan har deres trænersituationer, trupsammensætning, årlige budget og generelle "strategi" ændret sig?
    "Tro kan flytte dværge."

  14. #114
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Tænker ikke det hjælper at bedrive heksejagt på Mudra eller andre, men hvis den beskrevne situation hvor mudra griner efter kampen er rigtig (så den ikke selv, men antager I har ret), så tænker jeg, at den er værd at bore i.

    Ikke nødvendigvis i forhold til mudra specifikt - men i forhold til hele holdet og setuppet rundt omkring holdet. Det hænger jo også fint sammen med Ankers citat efterfølgende “..vi havde ikke den ild i øjnene der skal til for at vinde”.

    Altså.. Det synes jeg faktisk er dybt problematisk i en professionel klub.
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #115
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    864

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Tænker ikke det hjælper at bedrive heksejagt på Mudra eller andre, men hvis den beskrevne situation hvor mudra griner efter kampen er rigtig (så den ikke selv, men antager I har ret), så tænker jeg, at den er værd at bore i.

    Ikke nødvendigvis i forhold til mudra specifikt - men i forhold til hele holdet og setuppet rundt omkring holdet. Det hænger jo også fint sammen med Ankers citat efterfølgende “..vi havde ikke den ild i øjnene der skal til for at vinde”.

    Altså.. Det synes jeg faktisk er dybt problematisk i en professionel klub.
    https://twitter.com/Bifsimon/status/...036838916?s=19
    hvad?

  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    237

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Jeg synes faktisk ikke han ligner en der synes det er særlig sjovt - selvom han "smiler".

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #117
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Foeniks Se meddelelser
    Ovenstående er nok dét, der skræmmer mig mest. Kære Kenney, du plejer at være garant for den skarpeste post-match analyse i en lang periode. Selv du har givet op. Jeg skyndte mig hjem og herind for at læse nogle bevingede ord eller præcise pointer omkring hvad der i dagens taktiske formåen gik galt. Jeg fik samme konklusion men håbede inderligt der var mindst én, der er klogere end mig, der kom frem til et andet resultat.
    Det er svært at motivere sig til at skrive ret meget om den her kamp. Vi møder en ret dårlig modstander, men er alligevel det svageste hold. Vi vidste godt de var disciplinerede og fysiske, men vælger alligevel en kontrollerende tilgang. Vi kan ikke sætte vores angribere op og Wilczek kan intet på egen hånd, så vi er nødt til at servicere ham – han er trods alt ingen dårlig spiller, vi skal bare udnytte hans kompetencer.
    Det kan vi dog ikke, når kanterne præsterer så dårligt. Backerne er overladt til dem selv. Der er intet samarbejde fra Fischer eller Biel, der virkelig havde mange boldtab. Og da vi indkasserede en så komisk scoring, gik klappen ned. Vi vågnede først op, da vi skiftede formation og her kom vi da også frem til et par chancer, men det var langt fra godt. Rijeka forsøgte endda, af uransagelige årsager, at spille bolden op fra forsvaret og det var de elendige til. De begik mange fejl og særligt en spiller var uvenner med bolden (kan ikke huske hvem), men vi formåede aldrig at straffe det.
    Ikke mange gider løbe for deres medspillere, ingen tager ansvar, vi venter næsten bare på det næste boldtab og vi ender med at være desperate og paniske. Vi vidste på forhånd godt, at vores defensiv var svag. Vi vidste godt at vores kanter var svage. Vi vidste godt at vi skulle bruge en centerforsvarer og en kantspiller. Og vi stillede op uden forstærkning hverken på kanten eller i det centrale forsvar.

    Jeg har personligt givet op i den forstand, at jeg ikke har tiltro til, at vi kan vende skuden uden der sker ændringer og jeg tror vores fremadrettede succes afhænger af en ændring i spillestil. Det tror jeg ikke Ståle er manden der kan – slet ikke når han køber så dårligt ind til sin egen.

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #118
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Enig. Vi har to jyder, der blev lokket ind i bestyrelsen på falske præmisser, og som har udtalt, at de ikke bryder sig om at der spilles om deres penge hver søndag. Så har vi Ståles mand, Kvist, som er en fin fyr, men ikke har noget som helst på cv'et der berettiger den flotte bestyrelsesplads, bortset fra at han har taget en bacheloruddnnelse samtidig med at han var fodboldspiller, hvilket selvfølgelig er et udtryk for flid - men altså, vi snakker en af landets mest eftertragtede bestyrelsesposter.

    Så er der to erfarne erhvervstyper uden fodbolderfaring, en advokat og en økonom. Og så er der KB og 3'ernes repræsentant, to ældre herrer, jeg aldrig har hørt om. Så det er jo KB og 3'ernes repræsentant, der burde biddrage med det fodboldfaglige. Men altså, en ansvarlig bestyrelse sætter vel nogle mål, og hvis de ikke nås, igen, så handler de vel derefter. Det kræver vel dybest set ikke meget fodboldfaglighed.
    FCKs sportslige ledelse starter og slutter ved Ståle. Sportsligt er bestyrelsen i FCK/PS&E komplet blank. De folk, der ansatte Ståle, er væk, og jeg stoler ikke på, at det nye hold har niveauet til at skabe et nyt fundament. Dermed ikke sagt, at det ikke kan blive nødvendigt. Men det vil i så fald blive en ansættelse i komplet sportslig blinde, hvor de eneste pejlemærker er et krav om sportslig succes og så måske/måske ikke at følge Ståles linje.

    It's sad - but true.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #119
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Nuj, Ståles udtalelser om FCM's resultater i Europa kontra vores rammer ham godt nok i face som en stor, tung boomerang. De slår tre mesterhold ud, og vi slingrer frem til en ydmygelse mod et totalt ordinært kroatisk hold, og deres keeper kan vel nærmest springe badet over efter kampen.
    Nedenstående Stålesvada er på bare 14 dage virkelig heller ikke ældet med ynde.

    "FCK og Brøndby ikke kan sammenlignes med FC Midtjylland. Who fucking cares udenfor Herning? Ingen!"

    Mon ikke Liverpool, Ajax og Atalanta og millioner tv-seere finder FCM en lillesmule mere interessante end os de kommende måneder.

    Helt glemte ude i Europa bliver vi dog ikke. Denne lille video har på få timer rundet små 3 mio visninger.
    Danmark til Valby Bakke

  24. #120
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Med kampen idag må vi have ramt bunden...
    Det er umuligt at vide hvad der sker på kontor gangene..
    Men at folk forventede noget andet end sidste sæson er mig en gåde.
    Det er stort set samme hold ed en kort pause og ingen pre-season så selvfølgelig er det, det samme lort.

    Det skulle ikke undre mig vi går ind i en landshold pause med 1 point.

    Ståle får frem til vinter til at vende skuden. Hvilket jeg tror han gør. Men ellers så jeg gerne et forsøg på at køre david Nielsen i stilling.

    Alt fr idag og fremad handler om at vinde mesterskabet og være klar til næste sæson.
    Truppen fungerer slet ikke så selvom flere spillere har potentiale må de videre. Hvilket også er tydeligt når wibd spiller så langt fra målet som han gør.
    written by Zeez

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 8 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •