Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
110. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid og kvalificerer sig til EL-gruppespil

    34 30.91%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller str. og kvalificerer sig til EL-gruppespil)

    10 9.09%
  • Uafgjort (Rijeka vinder efter forlænget spilletid eller str., og FCK ryger ud af Europa)

    10 9.09%
  • Rijeka vinder i ordinær tid og FCK ryger ud af Europa

    56 50.91%
Side 2 af 10 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 138

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Det er nok en ringe trøst for de fleste, men grundet FCMs sejr her til aften, så vil videre avancement til EL-gruppespillet betyde 10,5 mio. kr. oveni i Market Pool, således at vi vil være sikret min. 76 mio. kr. for en sejr i morgen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Det mest bekymrende er, at vi tilsyneladende afventer resultatet af morgendagens kamp, før der investeres i nye spillere.. Det er simpelthen sørgeligt, men selvfølgelig også et meget meget klart signal om hvilken alvorlig situation klubben befinder sig i.. Jeg tror alle med den mindste smule fodboldforstand kan se, at vores nuværende trup så absolut ikke indeholder den kvalitet og balance, der skal til for at kæmpe om mesterskabet.. Ja sågar top 3 kan blive meget vanskeligt at opnå med den nuværende trup.. Derfor kunne det være et håb, at man satsede offensivt og hentede 3 store profiler som kan hjælpe med at rette skuden op her ved starten på en vanvittig vigtig sæson.. Desværre er timingen imod os, og en historisk ringe sammensat fck-trup falder sammen med en Corona-krise der nok i højere grad end vi ønsker at indse, begrænser vores muligheder på transfermarkedet..

    Måske er det ulækre Hernings sejr her til aften, og den ulækre måde hvorpå de gik videre på, der sværter mit i forvejen sorte sind yderligere til, men jeg har godt nok sværere end længe ved at finde de optimistiske briller frem.. Jeg frygter i den grad vi laver en Man U/Milan og at mesterskabpokaler er noget vi kommer til at spejde længe efter de næste mange år.. Jeg vil meget gerne modbevises og se 3 klassetilgange, uanset resultatet i morgen, inden vinduet smækker i, men jeg tror slet slet ikke på det må jeg indrømme...

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Det her MÅ simpelthen være godt nok til fint spil, et par store chancer, 2-3 kasser og et clean sheet. Der er da masser af rutine og gode spillere på det hold. Kom nu for fanden, FC!


    Kalle

    Ankersen Nelsson Bjelland Boile

    Stage Zeca

    Pep Wind Fischer

    nr. 9
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Det her MÅ simpelthen være godt nok til fint spil, et par store chancer, 2-3 kasser og et clean sheet. Der er da masser af rutine og gode spillere på det hold. Kom nu for fanden, FC!


    Kalle

    Ankersen Nelsson Bjelland Boile

    Stage Zeca

    Pep Wind Fischer

    nr. 9
    HA! Sådan tænker jeg også hver gang, jeg ser vores startopstillinger. Hver eneste gang.


  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Det her MÅ simpelthen være godt nok til fint spil, et par store chancer, 2-3 kasser og et clean sheet. Der er da masser af rutine og gode spillere på det hold. Kom nu for fanden, FC!


    Kalle

    Ankersen Nelsson Bjelland Boile

    Stage Zeca

    Pep Wind Fischer

    nr. 9
    Jeg får en underlig optimisme hver gang jeg ser startopstillingen. Derfor smerter bollesparket også endnu mere når vi nok en gang spiller som en pose nødder.
    Fc Ålene


  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Nej, startopstillingen ser ikke håbløs ud, men alligevel er der en del svage punkter, som gør det svært at være optimistisk.

    Bjelland - skadeplaget, langsom, virker umotiveret
    Boilesen - lige vendt tilbage fra langvarig skade. Klassespiller, men skrøbelig
    Stage - middelmådig og teknisk meget begrænset spiller, som ikke dur sammen med Zeca
    Biel - savner selvtillid og lever næppe op til de fysiske krav til en kantspiller i Ståles system
    Fischer - leder gevaldigt efter formen og virker stadig både mentalt og fysisk hæmmet af skaderne

    Det er halvdelen af markspillerne, der i deres nuværende forfatning optimalt set slet ikke startede inde i en så vigtig kamp. Bør det være nok alligevel mod en formentlig ikke alt for skræmmende modstander? Ja. Kan det alligevel ret let gå galt? Sagtens - især hvis spillerne er ramt af nerver og frygt for at tabe efter de mange nedture det seneste år.
    HIC SUNT LEONES

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Synes da bestemt startopstillingen ser håbløs ud. Det handler jo ikke om, hvorvidt man kan sammensætte et hold af 11 navne, der klinger af noget - spillerne skal jo også være i form og kunne fungere som hold.

    Bjelland er over the hill. Boilesen bliver aldrig min favorit (men er selvfølgelig at foretrække fremfor alternativerne). En central midtbane med Zeca og Stage har sjældent imponeret. Fischer har ledt efter formen i to år. Biel spiller kun pga. prisen, man gav for ham. Wind skal til at vise, at han er seniorspiller. Og så kan man jo dårligt tillade sig at kritisere en angriber, der laver et mål i snit, men det er ikke Wilczek, der hæver det spillemæssige niveau.

    Nogle gange er det ikke så meget, der skal til for at tippe balancen i den ene eller anden retning, men jeg kan ikke se os komme tilbage uden mindst to markante tilgange.

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    531

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Nogle gange er det ikke så meget, der skal til for at tippe balancen i den ene eller anden retning, men jeg kan ikke se os komme tilbage uden mindst to markante tilgange.
    Ja, kan slet ikke overskue konsekvenserne uden 2 tilgange til start 11´eren...eller jo det kan jeg godt, men de er temmelig vidtrækkende...

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Hahahahaha! Skal man grine eller græde? Sæsonen i en nøddeskal.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    314

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Svensk pølseret 2020

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Snorkzz Se meddelelser
    Svensk pølseret 2020
    Vildt at Ståles afskedskamp bliver med sådan et mål!
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Håber ikke det er det her DNA som man bare skal beholde ifølge Ståle
    FORZA L'EQUIPE FC

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Det er elendigt at se på. Vi har måske haft meget spil, men er håbløs ufarlige.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    De er så dårlige, vi er dem overlegne indtil vi forærer dem en scoring, derefter er vi bare fuldstændigt håbløse. Spillerne tror ikke engang på det, alt selvtillid er sgu da efterhånden pillet ud af det hold.
    Man bliver fandme i dårligt humør. Og så kan Ståle lige vove at snakke om at være forvent osv, det kunne man snakke om hvis vi var røget på atalanta, ikke et eller andet skodhold fyldt med boldmongoler

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. HNK Rijeka (01/10-2020 kl. 20:00)

    Nøøøøj en jammerlig omgang... Hvor skal man dog starte...

    Nå, men et af de store problemer er vores to centerforsvarere.. De clearer håbløst ud i ingemandsland hveeer gang selvom de har oceaner af tid og plads til at finde en makker.. Og så kan ingen af dem slå en præcis aflevering frem i banen.. Lige præcis i dag ville jeg faktisk mene at Bjelland har sin berettigelse.. De andre har ingen fart fremme alligevel..

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Side 2 af 10 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •