Se afstemningsresultater: Skal Ståle fyres?

Stemmeafgivere
194. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Fyr ham nu

    120 61.86%
  • Giv ham da lige resten af efteråret med

    34 17.53%
  • Lad ham få sæsonen ud

    11 5.67%
  • Ståle skal ikke fyres

    29 14.95%
Side 4 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 107

Emner: Skal Ståle Solbakken fyres?

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg tror det var mig der skrev det et par gange i går aftes i ren afmagt.
    Men lige pt kunne vi alle gå ind og gøre det bedre end Ståle om vi er mandagstræner eller top træner.... Tror ikke at min erfaring som u6 træner ville falde meget mere igennem end Ståle i går.... Just saying.
    Så om ze Coach aus VSTGN kommer eller ej kan det næsten ikke blive værre end Ståle Wenger lige pt

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Off topic: Efters bøfs sejr i aften er vi kun 11 point efter, men, der er et men, de har ikke vores DNA, ta den.

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Vi vandt de først 8 kampe sidste sæson og blev stadig nummer 2.. slap nu lidt af ��

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Kan se at der ifølge CS er forlydender om et ekstraordinært bestyrelsesmøde idag, fredag.
    Mon der trods alt er noget igang? Nogen der har hørt mere om dette møde?

    https://twitter.com/cphsundays/statu...895390208?s=21

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Ser nu frem til at vi brager igennem ligaen og at FCM knækker halsen pga det tætte program, de mange skader og at solen er i øjnene på dem, Tror virkelig på at det sker, NOT.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Kan se at der ifølge CS er forlydender om et ekstraordinært bestyrelsesmøde idag, fredag.
    Mon der trods alt er noget igang? Nogen der har hørt mere om dette møde?

    https://twitter.com/cphsundays/statu...895390208?s=21

    Desværre ikke, men i ventetiden kan dit link sagtens tåle et par replays:
    Det indkapsler jo fuldstændigt situationen: https://twitter.com/DenRigtigeMcCoy/...14585532829696

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Ved ikke lige hvor denne post hører hjemme, men intet er så skidt, at det ikke er godt for noget.

    Og nu begynder “we`ll be coming... “ at give mening igen. Og det er da en ganske god sang.

    Hører måske mere til i de lange linier....
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis han skal fyres, skal det være fordi man har en kompetent afløser klar i kulissen. Derudover skal den nye træner også have tid til at implementere sine ideer på holdet, og måske foretage nogle ændringer i truppen, hvis det skal give positive resultater. Hvis der var mere tid i transfervinduet, og man havde en kompetent afløser klar, ville nu være det bedste tidspunkt, fordi der også er en landsholdspause rundt om hjørnet. Men det er der ikke. Så det næste "gode" tidspunkt må være op til vinterpausen. Så det giver ledelsen lige knapt 3 måneder at finde en ny træner.

    I mellemtiden må succeskriterierne for efterårssæsonen være:
    1) Få så mange point som muligt
    2) Overlev i pokalturneringen
    Kiwi, jeg giver dig så meget ret- fornuftigt, men altså, jeg håber da at vi til enhver tid, har kompetente afløsere til alle pladser, ellers er vi jo for alvor ude at skide.

    Nu kender jeg jo også dig IRL og ved du er fornuftig- jeg håber sgu bare at PSE er lige så fornuftig- og ærligt- det her ser sgu ud som en Ståle raus

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Jeg tvivler stærkt på at Ledelsen/Bestyrelsen har en "Kompetent" Ståle afløser klar. For at være ærlig så tror jeg slet ikke de har tænkt tanken før vi røg ud af Europa forleden. Jeg håber så bare ledelsen nu tager arbejdes handskerne på og bruger de næste 3 måneder konstruktivt og gør op med sig selv, hvilken retningen klubben ønsker at gå.

    Tager man Ståles vise ord (Seneste interview) så ville det jo være hul i hovedet at tale om Ny træner med en anden form for spillestil end den der har været praktiseret med Ståle ved roret, da det jo vil ødelægge den kultur han allerede er ved at få ødelagt selv :)

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Kiwi, jeg giver dig så meget ret- fornuftigt, men altså, jeg håber da at vi til enhver tid, har kompetente afløsere til alle pladser, ellers er vi jo for alvor ude at skide.

    Nu kender jeg jo også dig IRL og ved du er fornuftig- jeg håber sgu bare at PSE er lige så fornuftig- og ærligt- det her ser sgu ud som en Ståle raus
    Der er selvfølgelig mange der allerede, mere eller mindre, har karikeret vores bestyrelse som 'fodboldidioter', men der er nok en smule sandhed i det. Hvem i vores bestyrelse skulle have forfattet en liste over interessante trænere? Skal man hyre en konsulent udefra til at sondere markedet? Regner man med bare at smide et jobopslag på hjemmesiden?
    Hvis deres viden om trænere er på niveau med vores, så lover det i hvert fald ikke godt. Jeg tror det er derfor, tanken om Ståle som sportsdirektør har været luftet så mange gange. Han er dog næppe interesseret i det, men med hans knowhow og stærke karakter ville det ikke nødvendigvis være en dårlig idé (så ser man dog også bort fra den seneste transferhistorik).
    Selv dagen derpå har jeg svært ved at se hvordan Ståle skal kunne fortsætte som træner og jeg ønsker det egentligt ikke. Det perfekte tidspunkt for at fyre sin træner kommer nok aldrig. Nogle tidspunkter passer selvfølgelig bedre end andre, men i min verden kan vi lige så godt rive plastret af. Vi har ikke meget at byde ind med i denne sæson alligevel og det lyder til at transfervinduet er lukket for vores vedkommende grundet Europa-exit.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Det skrev jeg ingenlunde. Jeg er uddannet hos FKP og har under tiden på ekevskolen set hvordan nogle præsterer under pres og hvirdan andre falder igennem. Personligt lærte jeg nogle af kende, som faktisk præstere bedre under pres. Jeg tror Ståle er af sådan særlig karakter.
    Kan vi så snart begynde at se noget af den “ekstra motivation under pres”, blive konverteret til nogle sejre...? ;-)

    Hvis Ståle er “af sådan en særlig karakter”, tænker jeg det nok snart er tid til at vise det.

    Zan

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Når vi søndag aften har tabt 0-4 til "raketterne" fra Farum, er vi 11 point efter BIF på blot 4 runder!!! læg "præstastionen" mod Rijeka oveni!!! Ingen toptræner udover Ståle, havde overlevet det. Det virker som om han har tabt omklædningsrummet og spillernes respekt, som jeg ser det?


  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Tja, det håber jeg jo. Mine tanker handler nu i bund og grund om, at jeg tror mere på at Ståle kan vende det, end at Bo Henriksen, David Nielsen, Christian Poulsen eller en helt fjerde skal være i stand til det endsige bedre rustet. Det er en forfærdelig situation vi står vi. Jeg må sige, at det påvirker mit humør på en måde, som ikke meget andet kan. Men når alt det gråd og smerte for en stund kan håndteres (for mit vedkommende taler vi få minutter), så evner jeg alligevel at tænke så klart, at jeg kan se, at David Nielsen og Bo Henriksen måske nok har karisma men fodboldfagligt er de "miles away". Christian Poulsen? Måske er han fagligt dygtigt. Jeg ved det ikke. Men han har aldrig ikke karisma nok til at være frontmand i FCK. I - uden øvrig sammenligning - FCM har de tre, der kan kommunikere med pressen. I FCK har vi kun Ståle. Uden ham hvem så? Det kræver altså at træneren kan klare det mediepres, der uomtvisteligt er. Og medmindre vi kan få Holmstrøm til en sidste svingom (det gider han ikke) så er vi nødt til at have det som kriterie for en træner i FCK. Ståle kan det. Han er dygtig faglig. Og han har erfaring med det her. Og her tænker jeg bare tilbage til et fremragende - og klassisk - Holmstrømcitat "Ståle har stadig ild i øjnene". Den tror jeg faktisk er endnu mere tændt nu. Og så længe den ild brænder, så der jeg ingen bedre løsning på trænerposten end FCK.
    Men jeg kender selvfølgelig heller ikke alle. Jeg er - trods alt - bare fan og mandagstræner...
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Ingen toptræner udover Ståle, havde overlevet det.
    Den begrundelse går igen og igen herinde. Det er imo ikke en grund i sig selv at fyre, blot fordi det ville være sket andre steder.
    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Det virker som om han har tabt omklædningsrummet og spillernes respekt, som jeg ser det?
    Det er til gengæld en årsag til at fyre ham. Om det så er rigtigt, ved jeg ikke. Det er nok ret svært at vurdere, hvis man ikke er i omklædningsrum og på træningsbanen med jævnlig mellemrum, hvilket jeg ikke er.

Side 4 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  2. Tillykke med de 40 år Ståle Solbakken
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.02.08, 12:56
  3. Ståle Solbakken - en fejlansættelse?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 14.03.06, 13:11
  4. Ståle Solbakken
    By Norsk Fck Fan in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.10.05, 22:01
  5. Ståle Solbakken til FCK?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.09.03, 11:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •