Se afstemningsresultater: Skal Ståle fyres?

Stemmeafgivere
194. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Fyr ham nu

    120 61.86%
  • Giv ham da lige resten af efteråret med

    34 17.53%
  • Lad ham få sæsonen ud

    11 5.67%
  • Ståle skal ikke fyres

    29 14.95%
Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 107

Emner: Skal Ståle Solbakken fyres?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    80

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Hvorfor? Hvor er dette ønske om Zorniger kommet fra?
    fleksibel nok til at arbejde med den taktik der nu engang passer spillermatriallet, men samtidig stenhård disciplin (mangelvare)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Anses nok for galimatias, men stod det til mig, så fik man Bo Henriksen ind på en kontrakt der løber sæsonen ud. Denne periode bruger man på at finde en sportsdirektør, som så kan lægge en langsigtet strategi for klubben (i samarbejde med bestyrelsen). Når den er lagt, så kan man se efter en permanent løsning.

    Bo skal ikke være nogen frelser, men han skal banke noget selvtillid ind i hovederne på spillerne (Biel bliver nok clase mundial) og få skibet på ret køl.
    Tror faktisk ikke det er helt dumt.
    - Torben

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Bo Henriksen er en klovn. Vi har landsholdsspillere, og folk med erfaring fra store klubber i udlandet i truppen. De vil ikke tage ham seriøst.


  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Bo Henriksen er en klovn. Vi har landsholdsspillere, og folk med erfaring fra store klubber i udlandet i truppen. De vil ikke tage ham seriøst.
    Jeg er glad for, at FCK ikke bliver ledet af fans. Bo Henriksen er - heldigvis - nok end ikke på en shortliste. Men skulle det vanvittig ske at vi får en type som ham ind, så vil jeg gå i baglås; så er klubben først på vej mod afgrunden.
    Jeg er ikke det store fodboldgeni men blot en fan og "mandagstræner". Men navne som Bo Henriksen, David Nielsen, Christian Poulsen osv. forekommer mig latterligt. Enten fordi de ikke er fagligt stærke nok (hvilket ingen af de tre umiddelbart er), og dels er det at være i FCK, hvor der kun er Ståle som kommunikator, et stort kommunikativt arbejde; det kan måske David Nielsen klare, men så mangler han så meget andet).
    Jeg er klart til at beholde Ståle. Han har hele pakken. Og jeg tror, at han er typen, der motiveres af modgang. Motiveres til mere arbejde og energi.
    Havde vi haft Flemming Østergaard, Niels-Christian Holmstrom eller anden stærk karakter, der kunne kommunikere med medier og øvrige, så kunne jeg være tilbøjelig til at overveje en anden træner. Men det har vi ikke! Og i FCK er det edder****** vigtigt at kunne!
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    80

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Helt generalt er jeg mere end en smule bekymret om, om FCK ikke er på vej ned i samme hul som BIF røg i i slut 00’erne med dårlig sportslig styring, efterfuldt af manglende vilje/evne til at skyde nok økonomiske muskler (uden at der reddes hvad reddes kan) ind i at få genoprettet det forgangende ... grundende er måske forskellige, men der nok sammenligningspunkter for en almen fodbold interesseret til at der er advarselslamper der blinker

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Hvorfor? Hvor er dette ønske om Zorniger kommet fra?
    Det var ikke ønsker, men blot mulige emner der kunne tage over for Ståle

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Sian Se meddelelser
    Helt generalt er jeg mere end en smule bekymret om, om FCK ikke er på vej ned i samme hul som BIF røg i i slut 00’erne med dårlig sportslig styring, efterfuldt af manglende vilje/evne til at skyde nok økonomiske muskler...
    Jeg tror ikke, vi skal være alvorligt bekymrede for investeringsniveauet på sigt. FCK’s berettigelse er som international klub, og det kræver nye investeringer. At udsulte FCK, vil bare være at udhule værdien af den hidtidige investering. Hvis ejerne ikke vil bruge penge på fodbold, vil det give mere mening at sælge.

    Men der er ingen tvivl om, at vi er alvorligt udfordrede på den sportslige organisation, og selvom der er mange forskelle ift. bif kan resultatet blive det samme. Nu skal man jo ikke lægge alt for meget i det, der bliver kommunikeret udadtil, og jeg er sikker på, at Ståle mv. godt har været klar over gennem længere tid, at der var problemer. Men jeg har en ide om, at de måske er blevet overraskede over omfanget og alvorligheden, og det kan skyldes, at det er svært at se tingene, for hvad de er, mens man står i dem. Det er derfor, at organisationen er så vigtig. Om det er en sportsdirektør, en følgegruppe eller en bestyrelse, der kan råbe vagt i gevær, når tingene begynder at skride, er nok ikke det vigtigste - men der skal være nogen med lidt afstand til det daglige arbejde, som har den nødvendige indsigt til at spotte farerne i horisonten. Den evne har vores bestyrelse helt åbenlyst ikke, og derfor bør de finde nogen, der kan hjælpe dem. Dvs. der skal være et opgør med manager-modellen i FCK.

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Sian Se meddelelser
    fleksibel nok til at arbejde med den taktik der nu engang passer spillermatriallet, men samtidig stenhård disciplin (mangelvare)
    Jeg har dog lidt svært ved at se hvordan vores spillere passer ind hans stil.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    80

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Jeg har dog lidt svært ved at se hvordan vores spillere passer ind hans stil.
    jeg har nogen gange lidt svært ved at se hvordan spillerne passer ind i ét system

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg tror ikke, vi skal være alvorligt bekymrede for investeringsniveauet på sigt. FCK’s berettigelse er som international klub, og det kræver nye investeringer. At udsulte FCK, vil bare være at udhule værdien af den hidtidige investering. Hvis ejerne ikke vil bruge penge på fodbold, vil det give mere mening at sælge....
    Keep dreaming! https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...i-grus/8312421
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    65

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Sian Se meddelelser
    Helt generalt er jeg mere end en smule bekymret om, om FCK ikke er på vej ned i samme hul som BIF røg i i slut 00’erne med dårlig sportslig styring, efterfuldt af manglende vilje/evne til at skyde nok økonomiske muskler (uden at der reddes hvad reddes kan) ind i at få genoprettet det forgangende ... grundende er måske forskellige, men der nok sammenligningspunkter for en almen fodbold interesseret til at der er advarselslamper der blinker
    Jeg frygter også at dette er begyndelsen på enden af vores årti.
    Nye tider, en ny klub, som finder fodfæste og skummer fløden med hårdt arbejde og den motivation, som er sivet ud af FCK i takt med at pokalskabet er blevet fyldt....

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af thatsme Se meddelelser
    Jeg frygter også at dette er begyndelsen på enden af vores årti.
    Nye tider, en ny klub, som finder fodfæste og skummer fløden med hårdt arbejde og den motivation, som er sivet ud af FCK i takt med at pokalskabet er blevet fyldt....
    Vores årti startede i 2001 og endte i kulminationen der var 2011-holdet.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg er klart til at beholde Ståle. Han har hele pakken. Og jeg tror, at han er typen, der motiveres af modgang. Motiveres til mere arbejde og energi.
    Vi ved jo alle at under pres, så bliver alting af bedre kvalitet, hvis man bare man arbejder flere timer i løbet af arbejdsdagen...

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af HamDenRare Se meddelelser
    Vi ved jo alle at under pres, så bliver alting af bedre kvalitet, hvis man bare man arbejder flere timer i løbet af arbejdsdagen...
    Det skrev jeg ingenlunde. Jeg er uddannet hos FKP og har under tiden på ekevskolen set hvordan nogle præsterer under pres og hvirdan andre falder igennem. Personligt lærte jeg nogle af kende, som faktisk præstere bedre under pres. Jeg tror Ståle er af sådan særlig karakter.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Hvorfor? Hvor er dette ønske om Zorniger kommet fra?
    Jeg tror det var mig der skrev det et par gange i går aftes i ren afmagt.

Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  2. Tillykke med de 40 år Ståle Solbakken
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.02.08, 12:56
  3. Ståle Solbakken - en fejlansættelse?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 14.03.06, 13:11
  4. Ståle Solbakken
    By Norsk Fck Fan in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.10.05, 22:01
  5. Ståle Solbakken til FCK?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.09.03, 11:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •