Se afstemningsresultater: Skal Ståle fyres?

Stemmeafgivere
194. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Fyr ham nu

    120 61.86%
  • Giv ham da lige resten af efteråret med

    34 17.53%
  • Lad ham få sæsonen ud

    11 5.67%
  • Ståle skal ikke fyres

    29 14.95%
Viser resultater 1 til 15 af 107

Emner: Skal Ståle Solbakken fyres?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Nej, det synes jeg ikke, at han skal.

    Jeg tror oprigtigt på, at Ståle er en hamrende dygtig træner. Endda også dygtigere end mange andre trænere, der findes i top 5 ligaerne, men som på grund af navn og tilhørsforhold har landet sig et job i en af de store klubber. Han kan altså noget med at få en gruppe individualister til at arbejde sammen som ét kollektiv for derved at neutralisere den åbenlyse forskel i styrke, der er på os og f. eks Man Utd, Barcelona, osv.

    Men det er også tydeligt, at vi skal have forstærket teamet rundt om - både under og over ham. Jeg synes, at ledelsen skriger på flere mennesker med sportslig indsigt. Vi skal have flere mennesker ind i bestyrelsen, der har viden om og går op i fodbold. Vi skal måske have en sportsdirektør, og vi skal have en Head of Scouting - samt eventuelt udskifte lidt generelt i scouting teamet også. Jeg ville heller ikke have noget i mod et nyt ansigt som assistenttræner.

    Ståles allermest succesfulde perioder har været, når han har kunne koncentrere sig mest om sit trænerarbejde. Fra 2006-2011 med CV som sportsdirektør og 15/16 og 16/17 med Jesper Jansson som en art sportsdirektør - titlen var vist Head of Scouting.

    Lad os tage noget ansvar fra Ståle. Han må virkelig være overbebyrdet, når han alene skal stå for alt sportsligt i FCK - taktik, træning, spillerindkøb, presse, mv. Lad os få flere kompetente mennesker ind, som kan understøtte og hjælpe Ståle. Flere beslutningstagere.

    Jeg holder simpelthen for meget af ham til at hælde ham ud med badevandet, så jeg håber inderligt, at han også selv kommer frem til denne erkendelse. Hvis han stædigt fastholder sin position, så må vi træffe den hårde beslutning.
    Vil altid elske Ståle

  2. De følgende 5 brugere er enige:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  2. Tillykke med de 40 år Ståle Solbakken
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.02.08, 12:56
  3. Ståle Solbakken - en fejlansættelse?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 14.03.06, 13:11
  4. Ståle Solbakken
    By Norsk Fck Fan in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.10.05, 22:01
  5. Ståle Solbakken til FCK?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.09.03, 11:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •