Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
79. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    18 22.78%
  • Uafgjort

    6 7.59%
  • FCN vinder

    55 69.62%
Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 83

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Efter torsdagens Europa League exit skal FCK kun koncentrere sig om de hjemlige turneringer resten af sæsonen. Resten af sæsonen starter i dag, hvor FCN kommer på besøg i Parken. FCK jagter sæsonens første sejr i Superligaen, samt sæsonens første clean sheet i samme turnering. Begge dele bliver svært mod et offensivt FCN, som lugter blod i Parken qua løvernes ringe sæsonstart.

    FCK må undvære Thomsen, Falk og Stage på grund af skader, mens Varela er i Spanien og i gang med at justere de sidste detaljer inden et skifte.

    Kampens dommer er Morten Krogh, som én gang tidligere har dømt et opgør mellem de to klubber. Ved den lejlighed blev resultatet 1-1, hvilket gjorde FCK til dansk mester 16/17. Samme udfald bliver desværre ikke gentaget i aften.
    Sidst redigeret af Kiwi : 04.10.20 kl. 13:02
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Zeca som CB. Det bliver fandme ikke kønt med Ragner eller Bjelland mod de hurtige FCN spillere. Eller en 3-5-2.

    Vi lukker nok 2 mål ind - så må vi se om Kamil kan prikke 2 ind for os.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Har virkelig ingen ide om hvad jeg skal forvente i aften. Har lidt svært ved at se os pludselig spille flydende og frit. Frygter at FCN kommer med en masse fart frem i banen - kommer vi først bagud kan det blive grumt.

    Måske Nr9 kan sikre os et heldigt point så vi på den måde kan fortsætte vores pointhøst som startede sidste weekend.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Det bliver en massakre i aften og FCK bliver ikke den udførende part....

    1 skridt nærmere en Ståle fyring.


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    “Det må vende på et tidspunkt” - Auri Skarbalius...

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det bliver en massakre i aften og FCK bliver ikke den udførende part....
    Det kan man godt frygte. Der er vel næppe et hold (bortset fra måske FCM), som er mere ubehagelig typemæssigt at møde lige nu end FCN. Og det hjælper ikke på det, at Zeca nu igen er uden en makker centralt med Falk og Stage skadet. Spændende om man overvejer et systemtskifte for at imødekomme det uungåelige problem på midtbanen, hvor vi med Zeca, Mudri, Biel, Fischer bliver alt for nemme at overspille.

    Skal vi gætte på 0-3 i aften?

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det kan man godt frygte. Der er vel næppe et hold (bortset fra måske FCM), som er mere ubehagelig typemæssigt at møde lige nu end FCN. Og det hjælper ikke på det, at Zeca nu igen er uden en makker centralt med Falk og Stage skadet. Spændende om man overvejer et systemtskifte for at imødekomme det uungåelige problem på midtbanen, hvor vi med Zeca, Mudri, Biel, Fischer bliver alt for nemme at overspille.

    Skal vi gætte på 0-3 i aften?
    Personligt har jeg spillet på 0-4 til odds 67. Man kan jo lige så godt tjene på min ulykke. Jeg har enormt lave forventninger til spillet og kampen, og endnu lavere forventninger til transfervinduet. FCK er blevet mit blødende mavesår. Jeg ville ønske, at jeg kunne lægge selvpineriet på hylden og bare være ligeglad, men jeg insisterer åbenbart at blive mere og mere deprimeret for hver dag der går.

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Jeg står som regel alene med den her, men synes vi burde prøve Pep Biel på midten. Jeg synes, han har nogle kompetencer på bolden som de andre ikke har. Og det var vist også der han spillede i Spanien. Ja, han bliver sikkert overmatchet fysisk osv. men det kan vel ikke være værre end da vi puttede Jonas Wind derind. Det var en katastrofe.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"


  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Måske Ståle skulle vise denne optaktstråd på storskærm i omklædningsrummet inden kampen :-) Så kan de da tænke lidt over det!

    Tror desværre også vi får en gedigen røvfuld... tænker 1-4. Vi scorer først og går i det normale FC-mode kort derefter...

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Nu må vi se om spillerne smider kampen for at komme af med Ståle.

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Jeg står som regel alene med den her, men synes vi burde prøve Pep Biel på midten. Jeg synes, han har nogle kompetencer på bolden som de andre ikke har. Og det var vist også der han spillede i Spanien. Ja, han bliver sikkert overmatchet fysisk osv. men det kan vel ikke være værre end da vi puttede Jonas Wind derind. Det var en katastrofe.
    Jeg tror efterhånden at de fleste er villige til at prøve hvadsomhelst, det kunne da om ikke andet, være et sjovt eksperiment.

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,121

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Jeg står som regel alene med den her, men synes vi burde prøve Pep Biel på midten. Jeg synes, han har nogle kompetencer på bolden som de andre ikke har. Og det var vist også der han spillede i Spanien. Ja, han bliver sikkert overmatchet fysisk osv. men det kan vel ikke være værre end da vi puttede Jonas Wind derind. Det var en katastrofe.
    Ikke mere alene, end at det er den løsning Ståle kører med i aften.

  18. De følgende 11 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Tyvstålet fra Benjamin Leander:
    Det ligner tæt stærkeste opstilling for FCK (-Falk), men det ændrer ikke på, at @FCKobenhavn nu ikke har stillet med samme opstilling i en #sldk kamp to gange i træk for 14. kamp på stribe. (RFC/FCN juni 20 sidste tilfælde)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Jeg står som regel alene med den her, men synes vi burde prøve Pep Biel på midten. Jeg synes, han har nogle kompetencer på bolden som de andre ikke har. Og det var vist også der han spillede i Spanien. Ja, han bliver sikkert overmatchet fysisk osv. men det kan vel ikke være værre end da vi puttede Jonas Wind derind. Det var en katastrofe.
    du får vist din vilje. Så må vi se... :-)

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    For os der ikke får set kampen i dag, kan vi få en Update på spillet? Særligt om daramy, Biel, Wind og Fischer

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 17:08
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 17.06.20, 23:46
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •