Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
79. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    18 22.78%
  • Uafgjort

    6 7.59%
  • FCN vinder

    55 69.62%
Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 83

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Vigtig sejr. Og så er det bare en fornøjelse at se Boilesen.
    Så kun 2. halvleg, men han var godt nok god. Skar ind i banen, og fik også lagt et par sukkerbolde. Tror pasningen til Fischer (som første til straffesparket) var fra Boilesen.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Præcis - det står meget tydeligt i de danske regler:

    "Dommerens oprindelige afgørelse står ved magt, medmindre der forelå en ’klar og åbenlys’ dommerfejl (dette omfatter enhver afgørelse fra dommerteamet, f.eks. offside)."

    https://www.dbu.dk/turneringer-og-re.../var-protokol/

    Hvad fanden har VAR-vognen gang i? Det er jo ikke en svær regel at tolke.
    Jeg håber at det er noget Michael Johansen slår benhårdt ned på, over for de dommere han er chef for i Superligaen.
    Jeg magter simpelthen ikke engelske tilstande i Danmark.


  3. #33
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Synes faktisk marios gjorde det bedre end forventet sammen med nelsson centralt. Hvis han spiller sådan fremover vil jeg foretrække ham fremfor Bjelland og ragnar

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Rigtig god kamp, men tre spillere skiller sig ud; Wind, Biel og Boilesen var fremragende på hver deres måde. Biel må i hvert fald have givet Ståle noget at tænke over, og så viste Boilesen hvor stor en forskel der er mellem ham og Bengtson.


  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Jun 2015
    Indlæg
    41

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Befriende med en venstre back der kan udfordre fremad i banen. Iøvrigt tænker Boilesen fodbold på et langt højere plan end resten af truppen er i stand til. Derudover får Fischer langt bedre arbejdsforhold med Boilesen på backen.

    Dertil en god kamp af Biel.


  7. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Hold kæft hvor er det dejligt man kan skrive positive ting efter en kamp.


  8. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Plundbeck Se meddelelser
    Synes faktisk marios gjorde det bedre end forventet sammen med nelsson centralt. Hvis han spiller sådan fremover vil jeg foretrække ham fremfor Bjelland og ragnar
    Ved dog ikke hvor positivt det er. Hvis du er i stand til at lunte rundt(og sørge for at du ikke ophæver offside), og ikke falde og tackle medspillere, så er du jo også at foretrække over de 2. :)

  9. #38
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Fin kamp, men hold nu kæft hvor er det let at lave chancer og mål mod os.
    Dejligt endeligt at se Pep spille på midten, i stedet for ude på kanten hvor han ikke fungere.

  10. De følgende 11 brugere er enige:

  11. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg håber at det er noget Michael Johansen slår benhårdt ned på, over for de dommere han er chef for i Superligaen.
    Jeg magter simpelthen ikke engelske tilstande i Danmark.
    Hahaha - de viste så lige på Onside, hvordan man havde sat stregen i VAR-vognen. Det var så imellem en FCN-spillers ben - og selv dér var offsiden ikke tydelig.

    Oh well - computerteknologi er ikke bedre, end at det svageste led stadig er et par tungnemme folk i en VAR-vogn og en dommer, der stoler mere på streger end på tydelige fødder.

    Pinligt med pinligt på - og ja, den SKAL der slås ned på - både i forhold til kvalitetskontrol af diverse hjælpestreger og hvordan man egentligt skal læse reglerne.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Fin kamp, men hold nu kæft hvor er det let at lave chancer og mål mod os.
    Dejligt endeligt at se Pep spille på midten, i stedet for ude på kanten hvor han ikke fungere.
    Enig. Forsvar mod indlæg burde være forholdsvis nemt at træne (og nu har vi pludselig god tid imellem kampene...). Ellers stod forsvaret vel egentlig overraskende godt.

    Positiv indsats - jeg er imponeret over, at man kan spille så frit og overskudsagtigt efter den nedtur vi havde i torsdags og kampene inden. Stærk moral - nu skal vi gerne ind i en stime af sejre.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #41
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Hvis vi får syr på forsvaret, og spiller sådan offensivt hver kamp, så ser det jo fint ud.

    PS: Ståle - hvorfor fanden spillede Boile mod Vejle og ikke i torsdags??? God damn it...

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Enig. Forsvar mod indlæg burde være forholdsvis nemt at træne (og nu har vi pludselig god tid imellem kampene...). Ellers stod forsvaret vel egentlig overraskende godt.

    Positiv indsats - jeg er imponeret over, at man kan spille så frit og overskudsagtigt efter den nedtur vi havde i torsdags og kampene inden. Stærk moral - nu skal vi gerne ind i en stime af sejre.
    Mon ikke Ståle havde vist en liste over spillere, der ville blive købt ind til deres plads, hvis de ikke leverede i dag efterfulgt af beskeden: Betragt det som jeres afskedskamp? ;)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  18. #43
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Ståle - hvorfor fanden spillede Boile mod Vejle og ikke i torsdags??? God damn it...
    Det kan jeg godt svare på. Boile er ikke klar endnu til at kunne spille tre kampe på en uge. Risikoen for en skade var for stor.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det kan jeg godt svare på. Boile er ikke klar endnu til at kunne spille tre kampe på en uge. Risikoen for en skade var for stor.
    I know. Min pointe var en anden (måske lidt uklar) - hvorfor prioriterede man ikke torsdagskampen i stedet for Vejle-kampen?

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (04/10-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    I know. Min pointe var en anden (måske lidt uklar) - hvorfor prioriterede man ikke torsdagskampen i stedet for Vejle-kampen?
    Det var vel et spørgsmål om 60min x2 (søndag+søndag) eller 60min x1 (torsdag)

    Hvis han spillede midtugekampen var der ikke nok restitutionstid hverken før eller efter.

    Nu har han 60+85-ish minutter i benene i stedet for blot 60. Jeg kan godt forstå de bygger ham op på den måde.

    Præstationen i torsdags var fuldstændig horribel, men marginalerne var heller ikke med os. Det kunne man ikke have forudset.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 17:08
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 17.06.20, 23:46
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •