Side 37 af 60 FørsteFørste ... 273435363738394047 ... SidsteSidste
Viser resultater 541 til 555 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #541
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://twitter.com/F_Abolhosseini/s...01493618860033

    Andreas Cornelius kan godt se sig selv vende retur til FC København nu, så klubben har været i dialog med hans bagland om både køb og leje. Italienerne vil dog ikke slippe ham.

    Der bliver søgt vidt og bredt. Corner kunne dog være klasse <3
    Jeg tror ikke på det sker. Og har vi overhoved brug for Corner nu? Vel først til sommer, når Wind og nr. 9 formentlig forlader os (bare mit gæt).
    Men hvor ville det alligevel være fedt med Corner og Zanka ... Så mangler vi bare Delaney <3
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #542
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg tror ikke på det sker. Og har vi overhoved brug for Corner nu? Vel først til sommer, når Wind og nr. 9 formentlig forlader os (bare mit gæt).
    Men hvor ville det alligevel være fedt med Corner og Zanka ... Så mangler vi bare Delaney <3
    Hehe, tænker også det samme, og det er jo med fare for at virke som den mest forkælede fan. Vi mangler ham slet ikke som type og med ham inde vil vores angreb pludselig ligne vores forsvarssituation. På den anden side siger jeg selvfølgelig ALDRIG nej til Corner - kæmpe kvalitet med kæmpe fck hjerte. Har dog været en del skadet i de seneste år.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #543
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hehe, tænker også det samme, og det er jo med fare for at virke som den mest forkælede fan. Vi mangler ham slet ikke som type og med ham inde vil vores angreb pludselig ligne vores forsvarssituation. På den anden side siger jeg selvfølgelig ALDRIG nej til Corner - kæmpe kvalitet med kæmpe fck hjerte. Har dog været en del skadet i de seneste år.
    Naturligvis har vi brug for Cornelius. Han vil være en kæmpe forstærkning og han vil passe rigtig godt ind i taktikken. Tænk sig, udover at vi bliver markant bedre på banen så får Kamil også længere til spilletid.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    MBS

  7. #544
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Umiddelbart tænker jeg også, at Corner først er aktuel til sommer. Lige nu spiller han for Parma, som er i gang med en overlevelseskamp. De vil næppe slippe ham nu, men rykker de ud (som det kunne ligne), så er muligheden der måske til sommer.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #545
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg kender for lidt til Bundu til at vurdere ham, men jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om, at han har været totalt i øjefaldende mod os, og det skræmmer mig lidt. Nu så jeg også bare lige de første par minutter af en video på YT, og der er godt nok mange klip mod Esbjerg og Horsens. Når det så er sagt, så ser jeg ham bedre i vores nye system end Kamil, men han havde efter min mening passet bedre i det gamle under Ståle.

    Corner... Den er spændende, og der sidder næppe nogen herinde, som ikke vil have ham tilbage en dag. Men er han seriøst den rigtige spiller? Vi må formode, at han bliver dyr og også ligger sig i top i lønhierakiet, men er de penge ikke bedre brugt på nogle der er bedre i de små rum? Omvendt savner jeg også, at vi kan tilføje den dimension, der hedder farlige på indlæg, og det kan jo være, at det er det, staben arbejder på.

  10. #546
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Om vi har brug for en som Cornelius afhænger vel af, hvilken type angriber Jess ønsker at spille med. Derudover ville jeg være bekymret for hans alt for mange skader. Hvis træneren stadig hed Ståle, og skaderne var færre, ville det være en no-brainer.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #547
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Om vi har brug for en som Cornelius afhænger vel af, hvilken type angriber Jess ønsker at spille med.
    Thorup spillede i FCM med Onuachu. Man kunne måske godt tro, at Thorup i virkeligheden gerne vil spille med den type angriber, men nu har kørt med Biel af mangel på god boksangriber.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #548
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Thorup spillede i FCM med Onuachu. Man kunne måske godt tro, at Thorup i virkeligheden gerne vil spille med den type angriber, men nu har kørt med Biel af mangel på god boksangriber.
    Der kan næppe være tvivl om at Jonas Wind skal spille den plads, når han er klar. Han er nærmest skræddersyet jo. Hvis Wind får et flot forår og kommer med til EM; så kan vi måske skyde ham afsted til sommer for et rekordstort beløb, og så står Corner klar som en helt oplagt afløser. Men indtil da synes jeg heller ikke, som andre også er inde på, at der helt er plads til Corner nu her.

  15. #549
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Ikke helt overraskende tabte vi kampen om Lyngbys målmandstalent: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...om-stortalent/

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #550
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Har Corner ikke haft store problemer med skader de seneste år?

  18. #551
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ikke helt overraskende tabte vi kampen om Lyngbys målmandstalent: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...om-stortalent/
    Hvilket ikke er et godt tegn, medmindre vi har et endnu større talent på vej?
    En spiller som Ægidius skal vi kunne hive hjem. Det er meget, meget ærgeligt.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  19. #552
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Tja, i FCK er der bare meget langt til fast spilletid, hvis man er en 19-årig målmand. Så skal man være et usandsynligt stort talent, og så er det sjældent, FCK reelt er med i kampen om en sådan spiller. Så det er nu ret forståeligt, at han vælger os fra, med både Kalle og Grytebust foran sig.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  20. #553
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hvilket ikke er et godt tegn, medmindre vi har et endnu større talent på vej?
    En spiller som Ægidius skal vi kunne hive hjem. Det er meget, meget ærgeligt.
    Hvor stort et talent er han da? Tænker at et 19-årigt, transferfrit kæmpetalent ville have andre muligheder end Brøndby og FCK, hvis talentet var så åbenlyst.. Selvfølgelig er der noget signal-værdi i, at vi taber en transferkamp til BIF, men derudover kan jeg simpelthen ikke græde snot over den her..

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #554
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Har Corner ikke haft store problemer med skader de seneste år?
    Jo, det har nærmest været en farce faktisk.. Den ene muskelskade efter den anden har plaget ham.. Når han har været fit, har han ellers vist, at han så absolut kan begå sig på højeste niveau, men hver (evig eneste) gang han er kommet op i omdrejninger, er han blevet skadet igen...

  23. #555
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hvilket ikke er et godt tegn, medmindre vi har et endnu større talent på vej?
    En spiller som Ægidius skal vi kunne hive hjem. Det er meget, meget ærgeligt.
    Her er jeg uenig. FCK har ikke nogen tradition for at bruge unge målmænd da det virker som om at vi satser på stabilitet der, hvilket jeg egentlig synes er fint nok for et tophold. Derudover er spilletid vigtigt for en ung målmand og der kan Brøndby bare tilbyde meget større muligheder hvis de kommer til at kører med et setup med Ægidius og Hermansen (som der blev nævnt i BT Transfervinduet). Jeg synes generelt set at de fleste målmænd slår igennem i mindre klubber

  24. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •