Side 36 af 60 FørsteFørste ... 263334353637383946 ... SidsteSidste
Viser resultater 526 til 540 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #526
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af dennisp Se meddelelser
    Mon ikke den netop manglende Mudra-udlejning hænger sammen med noget omkring en ny spiller til CM. BT har/havde jo nærmest allerede sendt ham afsted på 18 måneder og JT udtalte også, at der nok kunne ske noget.

    Måske er en handel gået i stå, og man derfor afventer med Mudra.
    Der foregår nok noget i kulisserne.
    Jeg håber og tror, at der foregår noget i kulisserne, men jeg tror egentlig ikke, at Mudrahandlen afhænger af, hvad der kommer ind. Han har været fit og klar i hele Thorups periode og har været én af dem med mest tid på træningsbanen, da han ikke har været med landshold. Alligevel har han næsten ikke spillet, og han er vel også bag både Thomsen og Stamenic ift. spilletid i foråret. Måske endda bag Marius på 6’eren :-D

  2. #527
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg kiggede på et par videoer i går, og den første efterlod mig med nøjagtig samme indtryk. Det var virkelig ikke imponerende.
    https://youtu.be/7ab7Da9QQ5E

    Den anden video var dog noget mere opløftende.
    https://youtu.be/4S0tRAHlrz8

    Har det fint med en 6 måneders lejeaftale + købsoption.
    Helt enig. Det er jo totalt risikofrit.

    Man må formode at vores stab kender ham, han har en god alder, og en overskuelig frikøbsklausul hvis han viser spændende ting.

    Jeg ville da klart hellere have haft JBL eller Skov Olsen, men det kunne så ikke lade sig gøre i denne omgang.
    (Ved godt vi ikke umiddelbart er gået efter Skov Olsen).

    Så jeg må erkende at jeg er mere tryg ved en Bundu (under ovenstående præmisser), end et eller andet “dyrt og ukendt - men dog eksotisk navn”.
    Elskede engang de handler, men må indrømme jeg er blevet en smule traumatiseret efterhånden...

    Så konklusion, ikke super sexet men fint nok.

    Zan

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #528
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er klart, at jeg hellere ville have Bruun-Larsen, hvis jeg kunne vælge: Men jeg undrer mig nu lidt over, at en evt signing af Bundu kritiseres så meget på de foregående sider. Som jeg husker det (og jeg kan tage fejl), så var han da en ret stor profil for AGF og en spiller, som en del herinde gerne ville have haft til klubben. Endvidere så har han så vidt jeg husker (og jeg kan stadig huske forkert) mange af de kvaliteter vi mangler, nemlig fart, fysik, teknik og gennembrudsstyrke. Som en kantspiller i vores system pt., så passer han vel ret godt ind.

    Kan vi få ham på en lejeaftale med en realistisk købsoption, så siger jeg ja tak. Om ikke andet så kan man jo lade være med at indfri købsoptionen, såfremt han ikke er god nok.
    Jeg er dog enig i, at vi er nødt til også at styrke den centrale midtbane. Hvis vi fortsat skal spille med 3 spillere centralt, så er vi nødt til at have en spiller mere ind på pladsen, da vi er alt for tyndt besat ved skader eller karantæner. Men det kan selvfølgelig være, at både Thomsen og Biel tænkes at indgå i overvejelserne til pladsen, og så er vi sikkert nok. Forøvrigt melder Gisle Thorsen at Lerager ser ud til at ende i Torino.

    AGF fans er lidt delte om deres syn på Bundu. Hans bedste kvaliteter synes at være hurtighed som typisk bruges mod hold der presser højt så han kunne få plads til sine løb.
    Derudover er der flere der mener han mangler teknik til at spille i de små rum.

    Vi kan jo ikke vælge og vrage, vi er afhængige af at en spiller gider os, så på den måde tror jeg nu også Bundu er en ok tilgang som fløj. Han er næsten 24 og trods han er retur i DK efter 6 mdr kan han vel stadig lægge på.

    Det ændrer desværre ikke voldsomt på at vi stadig mangler at se en tilgang centralt.

  5. #529
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Helt enig. Det er jo totalt risikofrit.

    Man må formode at vores stab kender ham, han har en god alder, og en overskuelig frikøbsklausul hvis han viser spændende ting.

    Jeg ville da klart hellere have haft JBL eller Skov Olsen, men det kunne så ikke lade sig gøre i denne omgang.
    (Ved godt vi ikke umiddelbart er gået efter Skov Olsen).

    Så jeg må erkende at jeg er mere tryg ved en Bundu (under ovenstående præmisser), end et eller andet “dyrt og ukendt - men dog eksotisk navn”.
    Elskede engang de handler, men må indrømme jeg er blevet en smule traumatiseret efterhånden...

    Så konklusion, ikke super sexet men fint nok.

    Zan
    Med Bundu, som er udpræget kontraspiller, kunne man jo lige så godt være gået efter Kasper Junker...

    At gå fra JBL, og så ende op med Bundu. Det er godt nok skuffende arbejde.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #530
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    De er åbenbart ikke helt så tæt på at lukke handlen, på Bundu, iflg. den samme belgiske journalist, der breakede den. Update, af ham selv, i samme tweet.

    https://twitter.com/sachatavolieri/s...582100481?s=21

  8. #531
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    De er åbenbart ikke helt så tæt på at lukke handlen, på Bundu, iflg. den samme belgiske journalist, der breakede den. Update, af ham selv, i samme tweet.

    https://twitter.com/sachatavolieri/s...582100481?s=21
    Lad det endelig være ASO's agent der har budt sig til "fem min. i lukketid".
    Mihajlovic har generelt ikke meget positivt at ytre sig om, i forhold til Bolognas offensiv. Lad det endelig være nu, hvor han har fået nok.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #532
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    25

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Hmmm... Nu er vi gået fra at vente på et par transfers, der skulle vinde mesterskabet for os, til at synes det er ok med Bundu på leje, så vi er sikre på at kunne komme af med ham igen? Jeg er da pænt skuffet, sådan som man ellers har oprustet på personale.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #533
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    At gå fra JBL, og så ende op med Bundu. Det er godt nok skuffende arbejde.
    Arh, come on. Man gik efter JBL fordi der måske var en mulighed for at tilføje en spiller, som vi normalt ikke ville komme i nærheden af. At vi ender så måske ender med Bundu i stedet kan vi da godt være ærgerlige over, men at kalde det skuffende arbejde er imo at stramme den.


  13. #534
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Arh, come on. Man gik efter JBL fordi der måske var en mulighed for at tilføje en spiller, som vi normalt ikke ville komme i nærheden af. At vi ender så måske ender med Bundu i stedet kan vi da godt være ærgerlige over, men at kalde det skuffende arbejde er imo at stramme den.

    Jt har åbenbart vægtet at en tilgang på leje (som snart sagt alle klubber gør i corona vindue2) også var realistisk at beholde efter sæsonen ved et køb.
    Selvom vi nok er mange der gerne ser kortsigtede resultater (top2) må man respektere synspunktet, men omvendt forventer jeg stadig tilgang på start 11'er niveau centralt for at klare os gennem foråret med en realistisk tro på top2.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #535
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Arh, come on. Man gik efter JBL fordi der måske var en mulighed for at tilføje en spiller, som vi normalt ikke ville komme i nærheden af. At vi ender så måske ender med Bundu i stedet kan vi da godt være ærgerlige over, men at kalde det skuffende arbejde er imo at stramme den.
    Men er vi ikke enige om, at der blev meldt ud, at skulle der nogen ind, var det for at forstærke start-11?
    Der er ikke én dag i ugen jeg kan se, at Bundu skulle gøre det.
    Deraf min svada om skuffende arbejde.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #536
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Men er vi ikke enige om, at der blev meldt ud, at skulle der nogen ind, var det for at forstærke start-11?
    Der er ikke én dag i ugen jeg kan se, at Bundu skulle gøre det.
    Deraf min svada om skuffende arbejde.
    Og der er samtidigt meldt ud i forskellige former fra både Kvist, Thorup og Bo Rygaard at bestyrelsen var villige til at investere i spillere i dette vindue, så Thorup rent faktisk havde noget at arbejde med, selv med fratrædelsesordningerne til Ståle, Wiggen, Storskov og Cosgrave in mente.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #537
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Men er vi ikke enige om, at der blev meldt ud, at skulle der nogen ind, var det for at forstærke start-11?
    Udtalelser som Thorups »For mig handler det om at få så meget kvalitet som muligt ind i truppen, så vi kan holde det samme høje niveau, når vi skifter ud.« er vel nærmest det stik modsatte, at det handler om at styrke bredden. Jeg kan sagtens finde udtalelser om at det handler om at få kvalitet ind, men jeg kan ikke umiddelbart finde udtalelser om at man kun vil hente til startopstillingen. Link endelig hvis jeg bare har overset noget.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #538
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Udtalelser som Thorups »For mig handler det om at få så meget kvalitet som muligt ind i truppen, så vi kan holde det samme høje niveau, når vi skifter ud.« er vel nærmest det stik modsatte, at det handler om at styrke bredden. Jeg kan sagtens finde udtalelser om at det handler om at få kvalitet ind, men jeg kan ikke umiddelbart finde udtalelser om at man kun vil hente til startopstillingen. Link endelig hvis jeg bare har overset noget.

    Enig: (og i øvrigt en interessant pointe Kvist kommer med nedenfor: "flere Pep Biel løsninger").


    20/12-20: https://www.bt.dk/fodbold/thorup-ant...-en-beslutning
    BT: Har du fået lovning på forstærkninger?JT: »Nej, jeg har ikke fået lovning på noget. Jeg har fået lovning på, at vi kigger og ser, hvad der er ude på markedet.«
    BT: Hvilke positioner vil du gerne forstærkes på?
    JT: »For mig handler det om at få så meget kvalitet som muligt ind i truppen, så vi kan holde det samme høje niveau, når vi skifter ud.« »Også selv om vi er ramt af corona eller har skader. Der synes jeg, at vi har manglet lidt på det seneste.«


    8/1-2021: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...vists-reaktion
    Kvist til Tipsbladet: Han vil ikke afvise, at FC København skal forstærke sig i dette transfervindue, men det er lige nu ikke det primære fokus. - Vi skal fokusere på os selv og på det, vi har. Der er ingen tvivl om, at corona gør noget i hele verden, og der er mange, der ikke har lige så mange penge som tidligere. Vi vil nok se mindre aktivitet og kortere aftaler. Jeg har ikke prøvet det her før, men der virker ikke til at være så meget, der rører sig. - Vi skal ikke spille Europa i den kommende halvsæson, og vi har været meget tilfredse med udviklingen. Vi skal have mere ud af det, vi har, og det er også den følelse, vi har efter de sidste kampe i 2020. Vi vil gerne have flere Pep Biel-løsninger, slutter Kvist.


    8/1-2021:https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...one-udtalelser
    JT til Tipsbladet: - Jeg har brugt al min første tid på at fokusere på de spillere, der var her, og så er det klart, at jeg også har brugt noget tid på at evaluere og sagt; ”hvad er det, der skal tilføres?”. Det er vel mig, der er kommet med positioner, hvor jeg synes, der skal gøres noget, og så går scoutingafdelingen i gang. - Jeg har haft mange møder med scoutingafdelingen og sat ord på, hvad det er, de skal søge efter. Det har de gjort, og så kommer de tilbage med nogle muligheder, som jeg begynder at kigge på sammen med teamet, siger Thorup. Jeg kan sige, at for mig er det vigtigste kvalitet. Jeg kigger også på, hvor vi er tyndest besat. Nu nævner du selv en central midtbane, og hvis vi spiller med tre eller fire på midten med diamant, er der mange positioner, der skal besættes. Der kan du hurtige se, at vi ikke er så mange, som vi er på mange andre positioner. Så det ville være et godt sted at starte med at sige, at der kunne vi godt bruge noget. Ikke dermed sagt, at vi ikke har den kvalitet, vi skal bruge, men det er i hvert fald et af de steder, vi kigger hen, lyder det fra FCK-træneren.

    PS: Ovenstående skal selvfølgelig ikke forhindre os på SL i at påpege ønsket om forstærkninger til start 11´eren eller på min. samme niveau.
    Sidst redigeret af Ezen : 24.01.21 kl. 23:39 Årsag: PS

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #539
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Men er vi ikke enige om, at der blev meldt ud, at skulle der nogen ind, var det for at forstærke start-11?
    Der er ikke én dag i ugen jeg kan se, at Bundu skulle gøre det.
    Deraf min svada om skuffende arbejde.
    Jeg har ikke styr på, hvad der meldt ud. Men der var godt nok ikke mange kampe i efteråret under Thorup, hvor Bundu ikke kunne vade direkte ind i startopstillingen grundet skader og formnedgang.

    Når det er sagt, så er han ikke signet endnu, så lad os lige se, hvad der sker....hvis der sker noget.

  24. #540
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    https://twitter.com/F_Abolhosseini/s...01493618860033

    Andreas Cornelius kan godt se sig selv vende retur til FC København nu, så klubben har været i dialog med hans bagland om både køb og leje. Italienerne vil dog ikke slippe ham.

    Der bliver søgt vidt og bredt. Corner kunne dog være klasse <3


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •