Side 41 af 60 FørsteFørste ... 313839404142434451 ... SidsteSidste
Viser resultater 601 til 615 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #601
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/mustapha-bu...ere-en-forskel

    I dette interview med Bundu fortæller han bl.a. at han og Mohamed Daramy er grandfætre.. :-)
    Virker meget nede på jorden :-)

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #602
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Måske hælder folk til sølvpapirshatten fordi blikkenslagerens kommentarer er en mærkelig blanding af ultrakritiske ("internationalt potentiale", hvor vover han!) og så drevet af konspirationsteorier (det handler om Ståle!).
    Beklager, hvis jeg ikke har udtrykt mig klart nok: Med "internationalt potentiale" mener jeg, at når man henter en spiller fra en belgisk topklub, så har spilleren sådan set allerede bevist, at vedkommende har internationalt potentiale. Derfor "no shit, Sherlock" :)

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Det har jo absolut intet at gøre med Ståle Solbakken, men er åbenlyst med for at komme ud foran ideen om at vi gik glip af vores førstevalg og nu har taget den første, den bedste der lige dukkede op i hukommelsen (exhibit A: https://twitter.com/CornerEagle/stat...04263408750593 ).

    Nej, siger man fra klubbens side, Bundu har været på vores radar længe og var en spiller vi faktisk prøvede at hente allerede i sommers. Vi ville gerne have ham dengang og vi vil gerne have ham nu, han er ikke en trøstepræmie. Havde Ståle været her, havde det været præcis den samme rille han var kørt i.

    Nogle gange er det der skinner i øjnene altså bare blålys
    I så fald er det "mixed signals" at sige: "Vi har jagtet ham længe, men vi er langtfra sikre på, at vi er et match".

    Fair nok, hvis man har et behov for at signalere, at en spiller har været på radaren længe. Så kan man skrive det i stedet for at blive så konkret som "sommeren 2020".

    At blive så konkret minder bare folk om, at det var under Ståle (exhibit B - første kommentar til bold.dks nyhed, hvor man HAR fundet en titel til Kvist :) - https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...undu-i-sommer/ ).
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  4. #603
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvorfor i al verden skulle vi begynde at pibe af Bundu, såfremt han starter skidt? Det er da en underlig tilgang.

    Mht 3-0 til Anderlecht, så kan de jo være, at vi kan skifte Bundu ud med JBL, såfremt de begge flopper i foråret. Straks sværere bliver det, hvis JBL flopper, men Bundu er god - vil man så stadig hellere have JBL? :)


    Og noget helt andet, så synes jeg umiddelbart, at han virker til at være en yderst fornuftig fyr i hans første interview. Ligeså bøvet han ser ud på det omtalte billede, ligeså velformuleret lyder han i interviewet.
    Det ville i hvert fald ikke være første gang, at der blev pebet efter en spiller i Parken. Man er selvfølgelig heller ikke forpligtet udover sine evner, så såfremt der skulle piftes efter nogen, må det være efter Kvist.

    Jeg holder dog stadigvæk på, at det er en skuffende lejeaftale/transfer, og at Kvist virkelig skal få en stor kanon i nettet til den centrale midtbane, inden natten til tirsdag i næste uge, såfremt dette vindue kan godkendes.

    Når det er sagt, så er Bundu da sikkert en fin fyr. Men der skal altså et mesterskab i hus i foråret, og så vil jeg godt kunne leve med en trup fuld af skiderikker ;-)
    Sidst redigeret af albinus1985 : 26.01.21 kl. 19:49

  5. #604
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Jeg er efterhånden mere og mere i tvivl om, hvorvidt FCK HAR en kommunikationsafdeling. Det er i al fald mere af navn end af gavn. Har arbejdet 10+ år med professionel kommunikation, og vi skal vel tilbage til de glade Bjerregaard-dage i Brøndby for at se SÅ mange fejl blive begået på SÅ kort tid.

    Billedet er selvfølgelig en mindre fejl. Det rydder ikke forsider, at man smækker et komplet idiotisk billede som dette på en transferhistorie. Men det bekræfter, at man ikke aner, hvad der skal til for at fortælle og forme en god historie.

    Ser vi på pressemeddelelsen, er det ikke blot billedet, som er spøjst.

    Først lægger man ud med at lægge vægt på, at FCK har lejet Bundu med en købsoption, "vi har mulighed for at indløse (...), hvis vi ønsker det". Så vi er ikke TVUNGET til at benytte købsoptionen?! Jamen, det var da godt...

    Dernæst sender man Kvist på banen, hvilket altid er dumt. Fair nok, Kvist er (vist) stadig fungerende sportsdirektør. Men hans rolle er så udefineret i FCK, at man ikke giver ham en titel i pressemeddelelsen (modsat "cheftræner Jess Thorup"). Kvist er bare Kvist. Og han lægger ud med følgende første citat:

    "[Bundu] har i vores øjne internationalt potentiale." No shit, Sherlock. Vi henter spilleren i Anderlecht...!

    "Vi forsøgte at hente ham til FCK allerede i sommeren 2020, hvor det ikke var muligt, og hvor Anderlecht i stedet landede en aftale" (læs: Sommeren 2020 var Ståle i spidsen for FCK og heller ikke dét formåede han - og jo, det ER det, Kvist hentyder til. Ellers ville man ikke nævne det så højt i pressemeddelelse. Det er jo reelt komplet ligegyldigt, og som @Jons skriver, er det jo blot med til at vise, at vi er Anderlecht underlegen. Hvorfor dog understrege dette?)

    "(...) Jess Thorups stærke netværk i Belgien og relationen til Peter Verbeke fra Anderlecht har også været en afgørende faktor" (læs: Jess er sejere end Ståle og PC var i al fald ikke indblandet!!!)

    "vi (...) ved, at han under de rigtige omstændigheder kan blive en profil for os." De rigtige omstændigheder? Det skriger på en uddybelse, og afslører egentlig bare, at man er usikker på Bundu. Det fremgår også af de følgende citater, hvor man benytter tid til at forklare, at det kan tage tid for Bundu at falde til.

    Herefter følger nogle fine udtalelser fra (cheftræner!) Jess og de helt klassiske udtalelser fra Bundu krydret med en fin erkendelse af, at det ikke er gået helt som ønsket i Anderlecht. Det er helt på sin plads, modsat at et bestyrelsesmedlem fra FCK vader rundt i, at vores nye spiller døjer med at tilpasse sig. Den slags er blot en slags tidlig krisehåndtering, som reelt ikke er nødvendig i den grad, når man nu blot lejer en spiller.

    Selv ikke problembarnet Bendtner vadede man SÅ meget i problemerne med. Her lagde Ståle i stedet vægt på, at FCK fik en "topmotiveret spiller, der brænder for at vise sit værd for klubben og få forlænget sin korte kontrakt". Fornemmer du forskellen? :)

    Det er måske småting for de, der ikke arbejder med pressemeddelelser til dagligt. Men det skinner i den grad i øjnene, at der er flere agendaer i spil, lidt rygdækning og en komplet ligegyldig stikpille. Håber i den grad, at tonen ændrer sig med PC, og at spillerne igen begynder at smile på billederne ;)
    Ja, hvis man ikke bestiller andet end indædt at lede efter stikpiller, kommunikationsfejl og andre brister, så kan man altid finde dem. Lad os nu lige se hvad han præsterer på banen, før vi dømmer både klubben og spilleren.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #605
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Velkommen til Bundu - jeg håber at han bliver en succes’s. Andre kender ham bedre end jeg gør, så de må bedømme kvaliteten. Siden PC blev ansat har vi hentet en tidligere AGF assistent og en tidligere AGF spiller.... det er aldrig verdens bedste tegn, når fantasien ikke rækker længere og ja.... naturligvis har PC været inde over, selvom han officielt ikke må.

    JBL vs Bundu - min drøm tabte den kamp
    Eller måske netop Ruben Selles også havde et godt samarbejde med ham, og ved han har nogle kvaliteter?

    Ja JBL havde været super, men står valget mellem leje JBL i et halvt år, for så at stå uden noget til sommer, mod at få Bundu, som man kan sikre sig såfremt det bliver godt?

    Specielt med tanke på JBL kun har spillet 720 min i halvandet år!

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #606
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg kan forstå at mange folk er skuffet over Bundu og det er selvfølgelig helt okay. Det var heller ikke det jeg håbede på, omend man kan finde trøst i at vi ikke har tømt banken for at få ham. Jeg vil dog lige slutte et par kommentarer til de dele af kritikken jeg synes er skudt ved siden af.

    Nogle folk påstår at Anderlecht vandt kampen om JBL... nej det synes jeg ikke der er grundlag for at sige. FCK var interesseret i købsaftale og ikke ren lejeaftale, Anderlecht var interesseret i leje uden køb. Der er en verden til forskel på de to situationer. Man kunne kun snakke om at tabe kampen hvis Anderlecht rent faktisk havde fået en købsoption. Der var jo slet ikke kamp on en ren lejeaftale (hvis man skal tro medierne som er vores bedste kilder trods alt).

    Nogle folk kritiserer ledelsen for at være ringe, fordi de bringer folk ind med AGF fortid. Det er meget normalt i fodboldverden og også erhvervslivet at bringe folk ind man tidligere har arbejdet med. PC og vores nye assistent kender meget til AGF og deres personale/spillere, mere end os der blot har set kampene. De har et rigtigt godt grundlag til at vurdere om spillere vil passe ind, deres arbejdsindsats, potentiale, udvikling, bestemte grunde der har resulteret i underpræstation og så videre. Jeg siger ikke at Bundu er god handel, jeg siger bare at det giver god mening at hente spillere man tidligere har arbejde med hvis bekendtskabet har været godt og man mener der ligger noget talent gemt.


  10. #607
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    Ja, hvis man ikke bestiller andet end indædt at lede efter stikpiller, kommunikationsfejl og andre brister, så kan man altid finde dem. Lad os nu lige se hvad han præsterer på banen, før vi dømmer både klubben og spilleren.
    Mit indlæg er absolut ingen kritik af Bundu - hverken som spiller eller i forhold til udtalelser. Lidt forundret over, at du læser det ud af mit indlæg.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  11. #608
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Jeg kan forstå at mange folk er skuffet over Bundu og det er selvfølgelig helt okay. Det var heller ikke det jeg håbede på, omend man kan finde trøst i at vi ikke har tømt banken for at få ham. Jeg vil dog lige slutte et par kommentarer til de dele af kritikken jeg synes er skudt ved siden af.

    Nogle folk påstår at Anderlecht vandt kampen om JBL... nej det synes jeg ikke der er grundlag for at sige. FCK var interesseret i købsaftale og ikke ren lejeaftale, Anderlecht var interesseret i leje uden køb. Der er en verden til forskel på de to situationer. Man kunne kun snakke om at tabe kampen hvis Anderlecht rent faktisk havde fået en købsoption. Der var jo slet ikke kamp on en ren lejeaftale (hvis man skal tro medierne som er vores bedste kilder trods alt).

    Nogle folk kritiserer ledelsen for at være ringe, fordi de bringer folk ind med AGF fortid. Det er meget normalt i fodboldverden og også erhvervslivet at bringe folk ind man tidligere har arbejdet med. PC og vores nye assistent kender meget til AGF og deres personale/spillere, mere end os der blot har set kampene. De har et rigtigt godt grundlag til at vurdere om spillere vil passe ind, deres arbejdsindsats, potentiale, udvikling, bestemte grunde der har resulteret i underpræstation og så videre. Jeg siger ikke at Bundu er god handel, jeg siger bare at det giver god mening at hente spillere man tidligere har arbejde med hvis bekendtskabet har været godt og man mener der ligger noget talent gemt.
    Men fordi en spiller/medarbejder passede ind i ens tidligere klub, så betyder det bestemt ikke, at det vil være tilfældet i den nye. AGF og FCK er trods alt to forskellige størrelser og to forskellige setup. Bundu og Selles kan sagtens være de rigtige valg og blive succesfulde - men det er for mig en “early warning”, når 3 nøglemedarbejdere er hentet fra samme sted og det er fra en lavere hylde end vores egen.

    Så lige en biting. FCK kommunikation har været en kæmpe katastrofe og det skriver Andreas Hansen så om.... hvorfor skal han angribes for det? Det er satme ikke kønt hvad FCK præstere på det område og kritikken er både velment og korrekt.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #609
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    men det er for mig en “early warning”, når 3 nøglemedarbejdere er hentet fra samme sted og det er fra en lavere hylde end vores egen.
    Nu er de strengt taget hentet 3 forskellige steder, hvoraf i hvert fald én (Anderlecht) og med god vilje to (Valencias akademi) af disse ikke er på lavere hylde.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #610
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Ruben Selles var også i Qarabag, da de slog os ud af CL-kvalen. Så personligt synes jeg ikke han er en lavere hylde.


  16. #611
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Så lige en biting. FCK kommunikation har været en kæmpe katastrofe og det skriver Andreas Hansen så om.... hvorfor skal han angribes for det? Det er satme ikke kønt hvad FCK præstere på det område og kritikken er både velment og korrekt.
    Måske fordi han har behov for at deklarere sig selv som kommunikatør med 10+ års erfaring, og så prøver at forklare os, lidt simple fans, hvordan vi skal forstå pressemeddelelsen?

    Når man ser på hvordan hans teorier bliver modtaget, så slår det mig, at han ikke er specielt god til at kommunikere sine budskaber, på trods af 10+ år erfaring ;-)


  17. #612
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg vil gerne komme kommunikationseksperten lidt i møde og medgive, at den her rubrik er forvirrende kommunikation. Vi er ikke ude i flere no-brainere, men kun en enkelt? https://www.fck.dk/nyhed/stage-daram...er-hente-bundu
    Sidst redigeret af Garneren : 27.01.21 kl. 09:52
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. #613
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Mit indlæg er absolut ingen kritik af Bundu - hverken som spiller eller i forhold til udtalelser. Lidt forundret over, at du læser det ud af mit indlæg.
    Ja, undskyld det var en fejl. Jeg hentydede til det billede som var lagt op af klubben, hvor han ser lidt mut ud og ikke smiler. Det var måske ikke det smarteste fra klubbens side, men efter min mening en petitesse i forhold til de graverende og alvorlige fejl klubben har begået tidligere, eksempelvis i 2014 hvor man gav Ståle eneansvaret for den sportslige afdeling. I forhold til denne lever jeg fint med fejl begået i noget mindre målestok, som klubben har begået, og som vil begås i fremtiden.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #614
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Måske fordi han har behov for at deklarere sig selv som kommunikatør med 10+ års erfaring, og så prøver at forklare os, lidt simple fans, hvordan vi skal forstå pressemeddelelsen?

    Når man ser på hvordan hans teorier bliver modtaget, så slår det mig, at han ikke er specielt god til at kommunikere sine budskaber, på trods af 10+ år erfaring ;-)
    Og måske fordi han overtolker dele af pressemeddelelsen. Teorien om, at man vil skyde på Ståle ved at pointere, at man prøvede at hente ham i sommer, er jo helt vild. Jeg læser det udelukkende som en besked til os fans om, at Bundu har været en meget høj prioritet i et stykke tid. Vi har altså ikke blot fulgt ham tæt og været interesseret - vi ville have fat i ham, så alle teorier om, at han er andetvalg eller plan b kan blive slået ned.


  21. #615
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Er der nogen, der ved, hvornår nye spillere der bliver hentet i udlandet er spilleberettigede i forhold til corona-restriktionerne?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •