Side 2 af 60 FørsteFørste 123451252 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Eller købe ham billigt nu, leje ham ud til Silkeborg frem til sommer, hvor vi forhåbentlig kommer til at spille flere kampe om ugen igen.
    Jeg er sikker på at Jess gerne vil sætte sit eget præg på holdet med noget fart, men der går nok nogle dage før han kommer med anbefalinger til køb.

    Det kan jo også være at han kan få nogle spillere til at blomstre, som ikke har præsteret endnu på FCK niveau.
    Stage, Mudra, Pep og Oviedo.

    Og så er vi vel stadig for mange centerforsvarer, så det kunne være muligt at takke Ragnar og Bjelland for deres bidrag. Hive en Sannah tilbage til DK, som Thorup gjorde til den hotteste forsvarer i Superligaen.
    Oviedo tror jeg simpelthen ikke på at der kan komme noget ud af. Han blev ønsket langt væk Evertons fans og de fik desværre ret. Oviedo er meget langt fra den spiller han engang var og han kommer næppe tilbage dertil.

    Sanneh tror jeg også vi skal holde os fra. Han har været for skadet og på trods af at han var et bæst sidst han var i SL, så har vi brugt nok krudt på kronisk skadede spillere.


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Det bliver spændende at se, om udlejningen af Kaufmann til vinter kan blive til eksempelvis Vejle, der mangler en angriber, eller om han ikke snarere skal tage en tur ned i 1. division og få lidt spilletid. Måske i en byttehandel med Neestrup, så Viborg kan bruge ham i forårets oprykningskamp?
    HIC SUNT LEONES

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Det bliver spændende at se, om udlejningen af Kaufmann til vinter kan blive til eksempelvis Vejle, der mangler en angriber, eller om han ikke snarere skal tage en tur ned i 1. division og få lidt spilletid. Måske i en byttehandel med Neestrup, så Viborg kan bruge ham i forårets oprykningskamp?
    Har vi da udlejet Kaufmann? Det er muligt at Vejle mangler en angriber, men udlejer vi Kaufmann, så mangler vi også en angriber.

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Det er jo ikke til at vide med sikkerhed, men jeg går ud fra, at Thorup har fået (lidt) penge til at forstærke truppen, og da Kaufmann simpelthen ikke har niveauet til at være førstereserve, har jeg svært ved at se andre løsninger end at hente en fysisk stærk angriber, der kan kæmpe med Wilczek om pladsen. Samtidig kan man udleje Kaufmann, så han kan få spilletid og prøve at bevise, at han er værd at satse på i fremtiden.
    HIC SUNT LEONES

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Det er jo ikke til at vide med sikkerhed, men jeg går ud fra, at Thorup har fået (lidt) penge til at forstærke truppen, og da Kaufmann simpelthen ikke har niveauet til at være førstereserve, har jeg svært ved at se andre løsninger end at hente en fysisk stærk angriber, der kan kæmpe med Wilczek om pladsen. Samtidig kan man udleje Kaufmann, så han kan få spilletid og prøve at bevise, at han er værd at satse på i fremtiden.
    Jeg tænker ikke at en ny angriber nødvendigvis behøver at være fysisk stærk. Med dette tænker jeg, at du tænker en ordentlig tank-klods.
    Det skal være en med en veludviklet teknik (her mangler købmanden rigtig meget), samtidig med at det skal være en der kan tage en masse sprints i presspillet gennem 90 min.
    Hverken Kamil eller Wind er særligt brugbare i presspillet, så jeg tænker at der skal hentes én ind der modsat dem har styrkerne der, samtidig med at vores fysiske stab virkelig skal arbejde på at Kamil og i særdeleshed Wind, får det ind i deres spil.

  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Oviedo tror jeg simpelthen ikke på at der kan komme noget ud af. Han blev ønsket langt væk Evertons fans og de fik desværre ret. Oviedo er meget langt fra den spiller han engang var og han kommer næppe tilbage dertil.

    Sanneh tror jeg også vi skal holde os fra. Han har været for skadet og på trods af at han var et bæst sidst han var i SL, så har vi brugt nok krudt på kronisk skadede spillere.
    Det var nu ikke Evertons fans men Sunderlands... Et hold i den tredje bedste række :(

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Det er jo ikke til at vide med sikkerhed, men jeg går ud fra, at Thorup har fået (lidt) penge til at forstærke truppen, og da Kaufmann simpelthen ikke har niveauet til at være førstereserve, har jeg svært ved at se andre løsninger end at hente en fysisk stærk angriber, der kan kæmpe med Wilczek om pladsen. Samtidig kan man udleje Kaufmann, så han kan få spilletid og prøve at bevise, at han er værd at satse på i fremtiden.
    Jeg ved ikke helt hvor stort budget Thorup har, men jeg frygter det ikke er særlig stort. Trænerskiftet har vel kostet 30 millioner uden vi sparer lønkroner, mens vi stadig manger en sportsdirektør. Vi er ude af Europa og kan fortsat ikke spille med tilskuere, hvilket formentligt ikke ændrer sig før årsskiftet. Derudover forventer vi vist et underskud på omkring en kvart milliard.
    Mon ikke vi er ude i, at der først må ryddes op i vores jævnt dårligt sammensatte trup? Vi har for mange spillere til nogle positioner, for få på andre og så dem der aldrig reelt kommer i spil. Selv hvis vi hentede en ny angriber, så er vi stadig for tyndt besat hvis vi udlejer Kaufmann. Personligt så jeg hellere, at vi hentede en forstærkning ind til en af kanterne.

  10. #23
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Nu står der godt nok sommerskifte.

    Men det kunne være en situation man skulle begynde at forberede sig på allerede nu...

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...t-sommerskifte

    Zan

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2020
    Indlæg
    5

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg kunne forstille mig, at Jess kigger mod Belgien i det kommende transfervindue?
    Kiggede lidt på de to hold han har været i og der er der ikke meget hvor vi økonomisk kan være med.
    men så faldt blikket over en spiller som Mats Möller Dæhli 25 årig norsk midtbanespiller der også kan spille kant
    og måske en oplagt afløser til Rasmus Falk?

    https://www.youtube.com/watch?v=6LPl_W15qN0

    -Victor

  13. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Forslag

    Jens Jønsson til FCK som defensiv midt
    Spiller godt med sit hold Cádiz der pt. ligger på en 6 plads lige over Betis, Barcelona og Valencia
    lige blevet udtaget til landsholdet, god arbejds iver.
    Han er pt. 27


    Thorup kigger mod sin gamle klub Genk for at købe det unge norske talent (25) Mats Möller Daehli
    central midtbane spiller der er dynamisk og har sine forcer i det offensive
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  14. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Forslag

    Jens Jønsson til FCK som defensiv midt
    Spiller godt med sit hold Cádiz der pt. ligger på en 6 plads lige over Betis, Barcelona og Valencia
    lige blevet udtaget til landsholdet, god arbejds iver.
    Han er pt. 27


    Thorup kigger mod sin gamle klub Genk for at købe det unge norske talent (25) Mats Möller Daehli
    central midtbane spiller der er dynamisk og har sine forcer i det offensive
    Hvorfor i alverden skulle Jönsson skifte til FCK? Han er fast mand i en af verdens bedste ligaer for sin nye klub og på vej ind i sin bedste alder - mon ikke han stiler efter en bedre klub i La Liga, når et skifte engang kommer på tale.


  15. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg håber, man har sat det meste af truppen til salg.

    Sikre: Kalle, Boilesen, Ankersen, måske Wind og Zanka hvis man kan forlænge med ham.

    Resten synes jeg, man skal forsøge at kapitalisere på. En del fordi de simpelthen er for dårlige. Og nogle stykker fordi det måske kan give penge til at lave den fornyelse af truppen, som er så nødvendig. Her tænker jeg især på Victor Nielsen, Falk, Daramy og tildels Victor F.

    Ovenstående ligner 3-4 vinduer. Det ser i sandhed tungt ud.

  16. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Jeg håber, man har sat det meste af truppen til salg.

    Sikre: Kalle, Boilesen, Ankersen, måske Wind og Zanka hvis man kan forlænge med ham.

    Resten synes jeg, man skal forsøge at kapitalisere på. En del fordi de simpelthen er for dårlige. Og nogle stykker fordi det måske kan give penge til at lave den fornyelse af truppen, som er så nødvendig. Her tænker jeg især på Victor Nielsen, Falk, Daramy og tildels Victor F.

    Ovenstående ligner 3-4 vinduer. Det ser i sandhed tungt ud.
    Daramy er alt for tidligt. Han er endnu ikke moden nok i sit spil, til et udenlandsskifte. Jeg tror til gengæld at vi kan lave gode penge på ham om et til to år.
    De andre kan godt skydes af.
    Falk og Fischer fordi jeg ikke føler at de har mere at give af til klubben, og nok skal ud og have ny luft under deres vinger.
    Nelsson tror jeg ikke vi kan få til at vokse meget mere i værdi, oven på hans gode europæiske præstationer i sidste sæson. Og når det så er sagt, så tror jeg også at vi kan finde en bedre makker til Zanka, der forhåbentlig bliver i mange år.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Daramy er alt for tidligt. Han er endnu ikke moden nok i sit spil, til et udenlandsskifte. Jeg tror til gengæld at vi kan lave gode penge på ham om et til to år.
    De andre kan godt skydes af.
    Falk og Fischer fordi jeg ikke føler at de har mere at give af til klubben, og nok skal ud og have ny luft under deres vinger.
    Nelsson tror jeg ikke vi kan få til at vokse meget mere i værdi, oven på hans gode europæiske præstationer i sidste sæson. Og når det så er sagt, så tror jeg også at vi kan finde en bedre makker til Zanka, der forhåbentlig bliver i mange år.
    Enig.

    Falk, Fischer og Nelsson skal videre til sommer efter min mening. Mange inklusiv mig selv har været efter Bjelland (med rette), men jeg syntes altså også Nelsson har lavet alvorlige fejl i det forsvar. Det muligt han har overpræsteret i nogle Europæiske kampe, men hans niveau i Suppen har ikke imponeret mig.

    Falk syntes jeg også er gået i stå et stykke tid. Det muligt han kan sætte sig op til en Man utd kamp at spille sit livs kamp, men der er godt nok langt mellem snapsne i Suppen. Da Falck om kom til klubben, vidste han jo et vildt niveau og scoreret til og med mange mål. Det har nærmest ikke været eksisterende i en meget lang periode. Tror det er bedst for alle parter at han kommer videre.

    Fischer er et kapital for sig. Ikke nok med han ikke har præsteret siden 1947 (ironi kan forekomme) så har han også en elendig attituide. Sælg ham og få noget nyt ind til Sommer. Spørgsmålet er dog om nogle ønsker sådan en primadonna ind i sin stald. All Talk no action on the field.
    Sidst redigeret af EraZ : 12.11.20 kl. 19:24

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #30
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Falk har, ligesom mange andre spillere, spillet under niveau i 19/20 sæsonen. Men ser man på hans tal i de øvrige sæsoner, hvad angår mål og assists, så er der ikke en stor afvigelse. Udover hans sidste sæson i OB i 15/16, hvor han var involveret i 15 mål (6 mål, 9 assists), så har han siden 13/14 sæsonen været involveret i 8-10 mål pr. sæson i Superligaen. De første sæsoner spillede han kant eller hængende angriber, og det er først fra foråret '18, hvor han er rykket ned i en mere defensiv rolle som central midtbanespiller. Det har dog ikke påvirket antallet af minutter pr. involvering i mål i 18/19 sæsonen eller i indeværende sæson, hvor han har haft samme tal som før.

    Det har altid været planen, at Falk skal videre efter denne sæson. Men kigger man på tal og præstationer (når man fraregner sidste sæson, hvor nærmest alle underpræsterede), så synes jeg det er usagligt at mene at han er gået i stå.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 60 FørsteFørste 123451252 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •