Side 23 af 60 FørsteFørste ... 132021222324252633 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 345 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #331
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    12

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hm. Han er vel egentlig ret konkret? Han skriver, at han har sine oplysninger fra en god Hoffenheim kilde, og at kilden fortæller, at hvis det skal være en leje med mulighed for køb, så skal hoffenheim vælge at sænke sine krav? Det er vel ret konkret. Så kan man så tro på hans kilder eller ej :-)
    Uden at jeg skal lege "Hemmelig bruger", så hører jeg, at JBL til FC er rimelig tvivlsom (30 %). Hvis han kommer, så bliver det først på en af de sidste dage i transfervinduet.

  2. #332
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af JoJo678 Se meddelelser
    Uden at jeg skal lege "Hemmelig bruger", så hører jeg, at JBL til FC er rimelig tvivlsom (30 %). Hvis han kommer, så bliver det først på en af de sidste dage i transfervinduet.
    Æv, der er godt nok småt med rygter for tiden.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #333
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Personligt tabte jeg alt for Mudrazija, da han efter det yderst famøse og nærmest skamfulde nederlag til Rijeka, åbenlyst stod og morede sig højlydt sammen med et par af hans landsmænd fra modstanderholdet. I min verden, en aldeles besynderlig attitude - set udefra!!
    Ok, der er godt nok også blevet kogt godt med suppe på den situation.

    Det var da lidt uheldigt, ja, men så var det da for fanden ikke værre.

    Nu må folk lige trække vejret...

    Zan

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #334
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Sorgenfris artikel er lige så substansløs, som hvis én af os herinde begyndte at spå om næste uges vejr.
    Han skriver en masse ord, uden rigtig at skrive noget.
    Hvis man vil invitere kilder som Davidsen, Sorgenfri osv. indenfor (og det vil man selvfølgelig gerne på et debatforum), så må man også vurdere dem ud fra deres præmis og metode.

    Som lokomotiv luxus også skriver, uddyber han jo netop årsagen til at den (måske/måske ikke) er ved at falde til jorden.

    I øvrigt ikke super overraskende; Bruun Larsen er et rimelig hot produkt; så med alle de interessenter, kan der naturligvis hurtigt komme grus i maskineriet (Hoffenheim, agent, BL selv, andre klubber osv. osv.).
    Personligt, lod jeg ikke mig selv drømme for meget om denne transfer:)

    Men jeg håber da stadigvæk...

    Zan

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #335
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvis man vil invitere kilder som Davidsen, Sorgenfri osv. indenfor (og det vil man selvfølgelig gerne på et debatforum), så må man også vurdere dem ud fra deres præmis og metode.

    Som lokomotiv luxus også skriver, uddyber han jo netop årsagen til at den (måske/måske ikke) er ved at falde til jorden.

    I øvrigt ikke super overraskende; Bruun Larsen er et rimelig hot produkt; så med alle de interessenter, kan der naturligvis hurtigt komme grus i maskineriet (Hoffenheim, agent, BL selv, andre klubber osv. osv.).
    Personligt, lod jeg ikke mig selv drømme for meget om denne transfer:)

    Men jeg håber da stadigvæk...

    Zan
    Men samtidig må du også tage højde for deres tidligere record. Davidsen har jo åbenlyst kilder i FCK, mens Sorgenfri skal komme og snakke om kilder i Hoffenheim? Og det er vel en klub han følger tæt, og har god insider viden om?

    Ikke fordi jeg ikke tror at det ikke er rigtigt i en grad, men det er lidt noget der siger sig selv, ved at der ikke er kommet noget ud endnu.

  9. #336
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg har det lige omvendt.. Jeg synes simpelthen det lyder så uinteressant, som det nærmest overhovedet kan. Indrømmet, jeg kender ham ikke, men mine advarselslamper blinker i den grad, når jeg læser historierne om ham.. et lugter langt væk af en agent, der har plantet en historie, for at skabe interesse for sin klient..

    Vi snakker en ung spiller, der er rykket ud af den bedste norske række og tilsyneladende kan erhverves for 3,5 mio kr. Hvis han virkelig havde vist et niveau, der gjorde, at han skulle være aktuel for vores start 11'er, så var prisen enten langt over 3,5 mio kr., og hvis prisen skulle passe, så må de norske topklubber have stået i kø, for at sikre sig alletiders røverkøb.. Men ingen af disse nævnes som interesserede.. Der er ganske enkelt for mange ting i den historie, der ikke hænger sammen.. Det ligner mere et Sønderjydske-køb må jeg sige..

    Thorup har desuden netop været ude og sige, at eventuelle nye spillere først og fremmest skal borge for kvalitet (spillere til start 11), idet man ellers hellere vil satse på det man har.. Bizoza rimer ikke umiddelbart på den strategi..
    Det er så også lige præcis hvad Rosenborg og Molde gør.

    Jeg siger ikke at han er start 11 materiale, og en der forstærker holdet fra dag 1. Jeg syntes han er interessant som type og med de skills han har. Hvis vi henter ham for en slik, som en mand for fremtiden og en som man regner med man kan sælge dyrt, skal det så udelukke, at vi også hente kvalitet som kan forstærke start 11 også?
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  10. #337
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Kan se at hoffenheim idag har udlejet en ung angriber frem til sommeren 2022, mens de har forlænget med ham. Det kunne da evt. være en idé med JBL, hvis han ikke kan komme på leje med købsklausul? Håber at det kan komme på tale.

  11. #338
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Vi er åbenbart gået glip af Majeed Ashimeru på en lejeaftale. Spændende at se hvilken type spiller Jess leder efter

    https://www.transfermarkt.com/majeed...spieler/360140

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...er-til-tyrkiet

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #339
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Kunne man forestille sig at vi henter Bundu der er kommet lidt til overs på bænken i Anderlecht?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  14. #340
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  15. #341
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  16. #342
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hvor ville det være det dog være en fuser, hvis vi fans går og håber på JBL og Schöne (niveaumæssigt) og ender med Bizoza. Uden at kende yderligere til Bizoza.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #343
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hvor ville det være det dog være en fuser, hvis vi fans går og håber på JBL og Schöne (niveaumæssigt) og ender med Bizoza. Uden at kende yderligere til Bizoza.
    Men så alligevel...

    JBL på en leje. Fint nok, men jeg har det altid lidt svært med lejekontrakter. Er der købsoption er det naturligvis en HELT anden sag.

    Schöne vil jeg heller ikke sige nej til, but still, 34 år....

    Aner ikke noget om Bizoza, men god alder og profilen (de headlines man har hørt) lyder da interessant.

    Kan dog løfte sløret for at jeg håber allermest på Frederik Sørensen, da jeg synes vores forsvar er lidt fesent. Specielt hvis Zanka smutter (apropos leje).
    * Zanka der i øvrigt har været ret sløj, hvis vi nu skal være ærlige.

    Zan

  19. #344
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Så er vi også ude efter Jonathan Ægidius fra Lyngby:

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-om-lbk-keeper
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  20. #345
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Kunne man forestille sig at vi henter Bundu der er kommet lidt til overs på bænken i Anderlecht?
    Det håber jeg faktisk virkelig ikke.. Synes ikke han passer særlig godt ind i vores spillestil.. Han mangler færdigheder i kombinationsspillet og i de små rum.. Han er en super dygtig kontraspiller, men det er tvivlsomt hvor meget han kan få udnyttet de kompetencer her hos os..

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •