Side 27 af 60 FørsteFørste ... 172425262728293037 ... SidsteSidste
Viser resultater 391 til 405 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #391
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...er-fck/8432995

    PC kommer først til april, da AGF og FCK ikke har kunnet blive enige.
    Gad godt vide, hvad AGF har krævet. Umiddelbart virker det ret vigtigt, at få ham ind med det samme, men på den anden side; mon ikke han allerede er begyndt arbejdet og dagligt er i dialog med Kvist, Thorup osv?

  2. #392
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Sørensen til lægetjek i Pescara: https://www.rete8.it/pescara-calcio/...isite-mediche/

    Jo mere jeg tænker over det, jo mere mening giver det, at FCK ikke har strukket sig for langt. Vi skal af med en spiller mere før der sker noget som helst på den plads, tror jeg. Især når nu de ser ud til at se et meget stort lys i Lund Jensen.

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #393
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Sørensen til lægetjek i Pescara: https://www.rete8.it/pescara-calcio/...isite-mediche/

    Jo mere jeg tænker over det, jo mere mening giver det, at FCK ikke har strukket sig for langt. Vi skal af med en spiller mere før der sker noget som helst på den plads, tror jeg. Især når nu de ser ud til at se et meget stort lys i Lund Jensen.
    Jeg er helt enig. Desuden tror jeg også, at Zanka er at finde i FCK efter sommer, ligesom jeg godt kunne mistænke Thorup for at holde fast i Boilesen som midterforsvarer.

    Hvis vi videre i det nuværende marked kun har råd til én forstærkning, så skal den komme længere fremme, meget gerne på midtbanen.

  5. De følgende 13 brugere er enige:

  6. #394
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg er helt enig. Desuden tror jeg også, at Zanka er at finde i FCK efter sommer, ligesom jeg godt kunne mistænke Thorup for at holde fast i Boilesen som midterforsvarer.

    Hvis vi videre i det nuværende marked kun har råd til én forstærkning, så skal den komme længere fremme, meget gerne på midtbanen.
    Enig. Men Zanka sker vel kun, hvis Fenerbahce vil lade ham gå gratis. Ellers tror jeg ikke vi har råd. Omvendt står klubberne nok ikke i kø for at hente ham, når han ikke har været overlegen i Superligaen. Forhåbentligvis kan vi hente ham gratis på en lang kontrakt og så finder ham topformen sammen med resten af holdet.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #395
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Sørensen til lægetjek i Pescara: https://www.rete8.it/pescara-calcio/...isite-mediche/

    Jo mere jeg tænker over det, jo mere mening giver det, at FCK ikke har strukket sig for langt. Vi skal af med en spiller mere før der sker noget som helst på den plads, tror jeg. Især når nu de ser ud til at se et meget stort lys i Lund Jensen.
    Det er win/win. Jeg er ok med han ikke kommer og glad for at han ikke havner hos en modstander i suppen. Jeg synes også vi skal lede efter en med videresalgspotientiale alligevel. Men først skal et par stykker ud

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #396
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Vi har stadig 2 markspillere med kontraktudløb til sommer. Det ville være rart, hvis vi kunne få lidt penge for Thomsen og Hjælmhof, hvis vi regner med at deres tid i FCK synger på sidste vers. Lønmæssigt er Thomsen også en halvdyr dreng at have rendende, så hvis de lønkroner kunne bruges på en anden midtbanespiller, ville det være helt fint med mig. Men med den mængde spilletid, han har fået i efteråret, og siden han fik spilletid mod Hvidovre, så tror jeg ikke at en exit ligger lige for døren.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #397
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Vi har stadig 2 markspillere med kontraktudløb til sommer. Det ville være rart, hvis vi kunne få lidt penge for Thomsen og Hjælmhof, hvis vi regner med at deres tid i FCK synger på sidste vers. Lønmæssigt er Thomsen også en halvdyr dreng at have rendende, så hvis de lønkroner kunne bruges på en anden midtbanespiller, ville det være helt fint med mig. Men med den mængde spilletid, han har fået i efteråret, og siden han fik spilletid mod Hvidovre, så tror jeg ikke at en exit ligger lige for døren.
    Jeg tvivler på, at der findes klubber i det nuværende marked, som vil betale en transfersum for de to spillere med under seks måneder tilbage af kontrakten. Jeg er desuden helt sikker på, at klubben lader Hjælmhof gå ganske gratis, hvis der kommer en klub og vil have ham her og nu.

    Jeg tror dog også, at Thomsen bliver kontrakten ud, han lader til at være mere inde i varmen hos Jess Thorup end Mudrazija (som nok mere sandsynligt er fortid, om ikke andet på leje, inden 1. februar), og særligt hvis det ikke lykkes at hente en central midtbanespiller, inden vinduet lukker, får vi brug for Thomsen som indskifter og reserve for Falk og Stage i foråret.
    Mvh.
    Dane

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #398
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg tvivler på, at der findes klubber i det nuværende marked, som vil betale en transfersum for de to spillere med under seks måneder tilbage af kontrakten. Jeg er desuden helt sikker på, at klubben lader Hjælmhof gå ganske gratis, hvis der kommer en klub og vil have ham her og nu.

    Jeg tror dog også, at Thomsen bliver kontrakten ud, han lader til at være mere inde i varmen hos Jess Thorup end Mudrazija (som nok mere sandsynligt er fortid, om ikke andet på leje, inden 1. februar), og særligt hvis det ikke lykkes at hente en central midtbanespiller, inden vinduet lukker, får vi brug for Thomsen som indskifter og reserve for Falk og Stage i foråret.
    Jeg har også en eller anden mærkelig fornemmelse af, at Thomsen egentlig godt kunne spille sig til en forlængelse i løbet af foråret. Her vil han så skulle æde en lønnedgang, men det vil måske stadig være bedre at være trupspiller i FCK til en middelløn i vores hierarki end spille i OB fx.

    Det er selvfølgelig et spørgsmål, om han kan holde sig skadesfri, fordi så er han egentlig en dygtig spiller, som jeg tror kan vokse i Thorups måde at spille på. MEN.. det hele inkluderer stadig en lønnedgang.

    Apropos OB ville jeg dog ikke have noget imod at sende ham til Odense med en pose penge, hvis vi fik Mads Frøkjær den anden vej. Han er fandme en spændende spiller, som kan nå rigtig langt.

  15. #399
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg har også en eller anden mærkelig fornemmelse af, at Thomsen egentlig godt kunne spille sig til en forlængelse i løbet af foråret.
    Apropos. Det interessante er jo, at vi dybest set ikke ved, hvilken vej, det vil gå. Jeg tager hele tiden mig selv i at sidde og læse indlæg og rygter med udgangspunkt i Ståles stil og strategi, men vi kender vel endnu ikke helt Thorups (PCs) stil og strategi for København. Og så var jeg faktisk helt overbevist om, at vi økonomisk er helt på røveren, hvilket noget tyder på ikke helt er tilfældet. Det bliver da sindssygt spændende at se, hvad der kommer ud af dette vindue og særlig næste vindue.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #400
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Kunne godt forestille mig at vi renser lidt ud i truppen hvis muligt. Jeg tænker, at man ikke nødvendigvis vil hente erstatninger for de spillere der sendes ud i dette vindue. Vi er kun med i en turnering her i foråret og jeg tror gerne vil prøve nogle af de unge af.
    Så hvis der kommer bud på Pierre og Bartolec tror jeg de bliver sendt af sted uden nye spillere den anden vej. På venstre back er vi fint dækket ind med Oviedo, Kristiansen og naturligvis Boile. På højre back har vi umiddelbart kun Ankersen, men vi bør kunne klare en halvsæson kun med ham. Får han skade eller karantæne kan Stage eller Marios dække pladsen i en kamp eller to. Alternativt kan vi give 3 mands forsvaret en seriøst skud. Men kan vi få lidt mønter for Bartolec så synes jeg vi skal slå til!
    På midtbanen tror jeg man arbejder på at komme af med en eller 2 af Mudrazija, Thomsen eller Hjælmhof. Enten på leje (Mudri) eller permanent for de 2 andres vedkommende. Mit bud er en lejeaftale for Mudrazija og et salg af Hjælmhof.

    Så hvis vi kan barbere truppen lidt til i dette vindue og frigive lidt lønkroner må det være optimalt. Så kan PC bruge tiden efter 1/4 til at finde de helt rigtige transfers til sommervinduet.

    Jeg vil altså være rigtig fint tilfreds med et vindue der hedder:
    Ud: Ragnar, Pierre, Hjælmhof og Mudrazija (leje) - perfekt hvis vi kan smide Bartolec og Thomsen (og Bjelland forstås) med i puljen.
    Ind: En offensiv midt
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #401
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Ahmed Daghims lejemål i HamKam er udløbet, hvor han næsten ikke fik noget spilletid i den næstebedste norske række. Men han er hverken listet i førsteholdstruppen eller U19-truppen. Hvad skal der ske med ham? Han har kontrakt i 2,5 år endnu. Mærkeligt der slet ikke er meldt noget ud. Mon man pønser på en udlejning til 1. division?

  20. #402
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Ahmed Daghims lejemål i HamKam er udløbet, hvor han næsten ikke fik noget spilletid i den næstebedste norske række. Men han er hverken listet i førsteholdstruppen eller U19-truppen. Hvad skal der ske med ham? Han har kontrakt i 2,5 år endnu. Mærkeligt der slet ikke er meldt noget ud. Mon man pønser på en udlejning til 1. division?
    Ifølge Transfervinduet podcasten har Daghim fået at vide at han frit kan finde sig en anden klub. De sagde også at Ståle ville prøve at hjælpe ham med det, nu hvor turen til HamKam blev alt andet end en succes for ham.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #403
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Ahmed Daghims lejemål i HamKam er udløbet, hvor han næsten ikke fik noget spilletid i den næstebedste norske række. Men han er hverken listet i førsteholdstruppen eller U19-truppen. Hvad skal der ske med ham? Han har kontrakt i 2,5 år endnu. Mærkeligt der slet ikke er meldt noget ud. Mon man pønser på en udlejning til 1. division?
    Ifølge BT's Transfervinduet er han blevet bedt om ikke at møde op til træning og finde sig en ny klub, ved ikke om beskeden er blevet leveret så hårdt, som de fik det til at lyde. I øvrigt skulle Ståle, som stadig ser et stort lys i ham, være villig til at bruge sit netværk for at hjælpe ham videre.
    Mvh.
    Dane

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #404
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Ifølge Transfervinduet podcasten har Daghim fået at vide at han frit kan finde sig en anden klub. De sagde også at Ståle ville prøve at hjælpe ham med det, nu hvor turen til HamKam blev alt andet end en succes for ham.
    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Ifølge BT's Transfervinduet er han blevet bedt om ikke at møde op til træning og finde sig en ny klub, ved ikke om beskeden er blevet leveret så hårdt, som de fik det til at lyde. I øvrigt skulle Ståle, som stadig ser et stort lys i ham, være villig til at bruge sit netværk for at hjælpe ham videre.
    Takker begge to!

    Hvad med Michael Lüftner? Han er fast mand hos Omonia under Henning Bergs jerndefensiv, der kun har indkasseret 12 mål i 20 ligakampe, og spillede fuld tid i alle 5 kval- og 6 gruppespilskampe i EL. Hans lejekontrakt udløber til sommer, og kontrakten med FCK først næste sommer. Mon Berg/Ståle finder ham en klub i Norge, beholder Omonia ham, skal han retur til Tjekkiet, eller får han chancen i FCK, hvis nu vi mangler en på yderste mandat? Jeg antager, han er fortid i FCK. Men det ville være rart at få noget afklaring på det så snart som muligt.

  25. #405
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Forhåbningen er, at Lüftner kan spille sig til en plads i Tjekkiets EM-trup til sommer, og at man på den måde kan få en højere pris for ham end hvad han er værd i dag.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •