Side 28 af 60 FørsteFørste ... 182526272829303138 ... SidsteSidste
Viser resultater 406 til 420 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #406
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Gobas Se meddelelser
    På højre back har vi umiddelbart kun Ankersen, men vi bør kunne klare en halvsæson kun med ham. Får han skade eller karantæne kan Stage eller Marios dække pladsen i en kamp eller to. Alternativt kan vi give 3 mands forsvaret en seriøst skud. Men kan vi få lidt mønter for Bartolec så synes jeg vi skal slå til!
    Vi må og skal aldrig stille os tilfredse med kun en kvalitets spiller på en given position - Det er da alt for sårbart.
    Hvis Ankersen bliver langtidsskadet, hvad gør vi så?

    Det er alt for satset kun at spille på en hest, man ved aldrig hvad der kan ske.

    Derudover er det vigtigt at der er sultne kokurrenter i kulissen - Det er altså vigtigt der er en eller anden form for konkurrence på alle positioner....

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #407
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Vi må og skal aldrig stille os tilfredse med kun en kvalitets spiller på en given position - Det er da alt for sårbart.
    Hvis Ankersen bliver langtidsskadet, hvad gør vi så?

    Det er alt for satset kun at spille på en hest, man ved aldrig hvad der kan ske.

    Derudover er det vigtigt at der er sultne kokurrenter i kulissen - Det er altså vigtigt der er en eller anden form for konkurrence på alle positioner....
    Og den kvalitetsspiller og konkurrence er i dine øjne Bartolec?

  4. #408
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Vi må og skal aldrig stille os tilfredse med kun en kvalitets spiller på en given position - Det er da alt for sårbart.
    Hvis Ankersen bliver langtidsskadet, hvad gør vi så?

    Det er alt for satset kun at spille på en hest, man ved aldrig hvad der kan ske.

    Derudover er det vigtigt at der er sultne kokurrenter i kulissen - Det er altså vigtigt der er en eller anden form for konkurrence på alle positioner....
    Den anden hest er 3 mands forsvaret, hvis Ankersen skulle blive langtidsskadet. Og vi snakker kun dette halvår og kun hvis der er nogen der byder på Bartolec.
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  5. #409
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Gobas Se meddelelser
    Den anden hest er 3 mands forsvaret, hvis Ankersen skulle blive langtidsskadet. Og vi snakker kun dette halvår og kun hvis der er nogen der byder på Bartolec.
    Hvis vi går tilbage til tre mand i forsvaret (gys), har Ankersen ude og Bartolec solgt, hvem skal så spille højre wing back?

  6. #410
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Gobas Se meddelelser
    Den anden hest er 3 mands forsvaret, hvis Ankersen skulle blive langtidsskadet. Og vi snakker kun dette halvår og kun hvis der er nogen der byder på Bartolec.
    3-mandsforsvaret kræver stadig, at der er en der kan spille højre wing-back? Det kunne meget vel være Jens Stage der skal spille både HB og HWB i tilfælde af en skade til Anker.. Hvilket blot bekræfter behovet for en ny 8’er endnu mere...

  7. #411
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg har også en eller anden mærkelig fornemmelse af, at Thomsen egentlig godt kunne spille sig til en forlængelse i løbet af foråret. Her vil han så skulle æde en lønnedgang, men det vil måske stadig være bedre at være trupspiller i FCK til en middelløn i vores hierarki end spille i OB fx.

    Det er selvfølgelig et spørgsmål, om han kan holde sig skadesfri, fordi så er han egentlig en dygtig spiller, som jeg tror kan vokse i Thorups måde at spille på. MEN.. det hele inkluderer stadig en lønnedgang.

    Apropos OB ville jeg dog ikke have noget imod at sende ham til Odense med en pose penge, hvis vi fik Mads Frøkjær den anden vej. Han er fandme en spændende spiller, som kan nå rigtig langt.
    Jeg er meget lidt vild med Thomsen skal jeg indrømme.. Det er nips med nips på.. Og det duer sgu ikke til det her system, hvor dynamik er et nøgleord.. Især fordi, at nips ikke samtidig betyder overdådig teknik, overblik og spilforståelse.. Bevares, de ting er ikke deciderede dårlige hos Thomsen, men stadig meget langt fra Falk-niveau.. Så hvad har han at byde ind med af spidskompetencer? Det kombineret med hans urimeligt høje skadesfrekvens i den tid han har været her gør, at jeg siger raus Thomsen, senest til sommer..

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #412
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21


  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #413
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnum Se meddelelser
    Ærgerligt - jeg synes stadig han havde noget over sig. Desuden ville jeg foretrække Luftner fremfor Ragnar, Bjelland og Oikonomou som 2020 er gået. Jeg er godt klar over Luftner ikke slog igennem, men han er blevet ældre og har fået en del spilletid - så måske skal han have en ny chance?

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #414
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ærgerligt - jeg synes stadig han havde noget over sig. Desuden ville jeg foretrække Luftner fremfor Ragnar, Bjelland og Oikonomou som 2020 er gået. Jeg er godt klar over Luftner ikke slog igennem, men han er blevet ældre og har fået en del spilletid - så måske skal han have en ny chance?
    Mudrazija ud må dog betyde en cm ind. Det giver i hvert fald ikke meget mening at afhænde en spiller fra den position, hvor vi er tyndest besat, uden at tænke noget den anden vej :-)

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #415
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er win/win. Jeg er ok med han ikke kommer og glad for at han ikke havner hos en modstander i suppen. Jeg synes også vi skal lede efter en med videresalgspotientiale alligevel. Men først skal et par stykker ud
    Lund Jemsem ??? tror jeg har sovet i timen ....hvem er det ?

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #416
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Lund Jemsem ??? tror jeg har sovet i timen ....hvem er det ?
    Anfører på FCKs U19-hold og ungdomslandsholdsspiller for Danmark. Midterforsvarer. Forlængede sin kontrakt i december og bliver rykket op i førsteholdstruppen til sommer.

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-forlaen...ar-lund-jensen

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #417
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Apropos Lund Jensen, tror man så ikke rigtig på Jacob Haahr mere eller hvad? Han er trods alt stadig på ungdomslandsholdet og spiller fast på U19.

  20. #418
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Mudrazija ud må dog betyde en cm ind. Det giver i hvert fald ikke meget mening at afhænde en spiller fra den position, hvor vi er tyndest besat, uden at tænke noget den anden vej :-)
    Det har Jess vist også antydet; at der arbejdes på CM-positionen.

    Zan

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #419
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det har Jess vist også antydet; at der arbejdes på CM-positionen.

    Zan
    Håber virkelig det er Patrick Berg, Bodøs anfører. En interessant blogpost om ham her: https://medium.com/@stephenconroy100...e-dfab7300d10a. Han spiller 433 og er det perfekte alternativ til Lasse Schøne, som han minder en del om dog uden langskuddene. God til lange fremadrettede afleveringer og god til at styre tempoet. Tilmed er han god i det defensive arbejde også. Han har kontraktudløb til december og selvom han ikke selv regner med et skifte i januar, koster han nok ikke alverden hverken nu eller til sommer.

    "grew from an interesting young midfielder with clear technical quality and has now flourished into the best deep lying midfield player in the division and one of the key members of arguably one of the greatest Norwegian club sides in history. He was rewarded with his first senior Norway call up last month"

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #420
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Håber virkelig det er Patrick Berg, Bodøs anfører. En interessant blogpost om ham her: https://medium.com/@stephenconroy100...e-dfab7300d10a. Han spiller 433 og er det perfekte alternativ til Lasse Schøne, som han minder en del om dog uden langskuddene. God til lange fremadrettede afleveringer og god til at styre tempoet. Tilmed er han god i det defensive arbejde også. Han har kontraktudløb til december og selvom han ikke selv regner med et skifte i januar, koster han nok ikke alverden hverken nu eller til sommer.

    "grew from an interesting young midfielder with clear technical quality and has now flourished into the best deep lying midfield player in the division and one of the key members of arguably one of the greatest Norwegian club sides in history. He was rewarded with his first senior Norway call up last month"
    Han lyder spændende... Men spiller han 8’eren, eller 6’eren hos Bodø? Der tales om ‘deep lying midfield’.. Kan selvfølgelig også være han kan spille begge - og dermed på sigt overtage efter Zeca....

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •