Side 22 af 60 FørsteFørste ... 121920212223242532 ... SidsteSidste
Viser resultater 316 til 330 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #316
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Hvem er han Parfait Bizoza der blev skrevet lidt om i går på Tipsbladet.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...-norsk-fodbold
    Han er en ung (21år) central boldererobrerne type. Har også spillet CB, men er slået igennem som 6'er type. Han kan også spille boks-til-boks. Han virker til at have en god fart og han er samtidig høj med 1.87.

    Havde sit gennembrud sidste sæson i Aalesund, som nu er rykket ned, og derfor vurderes han til at koste 3-5 mio kr.

    Jeg har dog min tvivl med om FCK er interesseret. Det forlyder på vandrørene, at FCK ikke er inde i billedet.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  2. #317
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg har dog min tvivl med om FCK er interesseret. Det forlyder på vandrørene, at FCK ikke er inde i billedet.
    Hvilke vandrør? Do tell :-)

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #318
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Hvem er han Parfait Bizoza der blev skrevet lidt om i går på Tipsbladet.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...-norsk-fodbold
    Jeg har hørt at han er en iskold afslutter..

  5. #319
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    Hvilke vandrør? Do tell :-)
    Twitter. Det eneste der har kædet ham sammen med FCK er denne hjemmeside https://www.football365.fr/saint-eti...mpression=true

    PIngen andre har hørt at FCK skulle være inde i billedet. Så det kan forekomme en anelse tyndt. Dog ikke sagt at det ikke passer, men jeg tror personligt ikke på det ud fra ovenstående. Om jeg håber på det, er en anden sag. Syntes han virker interessant. Han minder mig lidt om Onyeka som type og statur.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  6. #320
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Twitter. Det eneste der har kædet ham sammen med FCK er denne hjemmeside https://www.football365.fr/saint-eti...mpression=true

    PIngen andre har hørt at FCK skulle være inde i billedet. Så det kan forekomme en anelse tyndt. Dog ikke sagt at det ikke passer, men jeg tror personligt ikke på det ud fra ovenstående. Om jeg håber på det, er en anden sag. Syntes han virker interessant. Han minder mig lidt om Onyeka som type og statur.
    Jeg har det lige omvendt.. Jeg synes simpelthen det lyder så uinteressant, som det nærmest overhovedet kan. Indrømmet, jeg kender ham ikke, men mine advarselslamper blinker i den grad, når jeg læser historierne om ham.. et lugter langt væk af en agent, der har plantet en historie, for at skabe interesse for sin klient..

    Vi snakker en ung spiller, der er rykket ud af den bedste norske række og tilsyneladende kan erhverves for 3,5 mio kr. Hvis han virkelig havde vist et niveau, der gjorde, at han skulle være aktuel for vores start 11'er, så var prisen enten langt over 3,5 mio kr., og hvis prisen skulle passe, så må de norske topklubber have stået i kø, for at sikre sig alletiders røverkøb.. Men ingen af disse nævnes som interesserede.. Der er ganske enkelt for mange ting i den historie, der ikke hænger sammen.. Det ligner mere et Sønderjydske-køb må jeg sige..

    Thorup har desuden netop været ude og sige, at eventuelle nye spillere først og fremmest skal borge for kvalitet (spillere til start 11), idet man ellers hellere vil satse på det man har.. Bizoza rimer ikke umiddelbart på den strategi..

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #321
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Er jeg den eneste, der synes, det ville være lidt ærgerligt at opgive Mudrazija? Der var rigtigt mange, der ikke kunne vente på at få smidt Biel på porten for et halvt år siden, men jeg har det på samme måde med Mudrazija, som jeg havde det med Biel i sin tid: De viste begge i glimt, at de har et potentiale, der er stort nok til FCK, og så har de begge haft nogle gevaldige dyk, som formentlig primært handler om det mentale. Der er ikke nogen garanti for, at Mudrazija kommer op på det niveau, han har vist tegn på tidligere, men potentialet er der.
    Det har virkelig været sporadisk synes jeg, men jo der har helt sikkert været glimt af potentiale.. Jeg synes dog at hans bundniveau er noget af det laveste jeg har set.. Jeg kan gå med til, at man kunne prøve et års udleje, men jeg har ingen fantasi til at forestille mig, at han skulle kunne slå igennem her, ved selv at spille sig ind på holdet. Han virker både taktisk og fysisk ret langt fra det niveau der kræves. Biel har spillet mange anonyme kampe, men jeg synes ikke han har ramt så lavt et niveau, som Mudrazija har i de kampe han har fået chancen.

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #322
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det har virkelig været sporadisk synes jeg, men jo der har helt sikkert været glimt af potentiale.. Jeg synes dog at hans bundniveau er noget af det laveste jeg har set.. Jeg kan gå med til, at man kunne prøve et års udleje, men jeg har ingen fantasi til at forestille mig, at han skulle kunne slå igennem her, ved selv at spille sig ind på holdet. Han virker både taktisk og fysisk ret langt fra det niveau der kræves. Biel har spillet mange anonyme kampe, men jeg synes ikke han har ramt så lavt et niveau, som Mudrazija har i de kampe han har fået chancen.
    Jeg er ikke uenig i, at Mudrazijas niveau bestemt har været ringe på det seneste. Han lader til at være nede i et dybt hul mentalt, hvor alle beslutninger på banen er de forkerte. Men min pointe er blot, at der var rigtigt mange, der tænkte præcis det samme om Pep Biel for et halvt år siden. Og i modsætning til Pep Biel har Mudrazija spillet meget få minutter.

    Hvis man prøver at glemme Mudrazijas niveau i den her sæson og tænker tilbage til hans indhop i sidste sæson, så var der en håndfuld kampe, hvor han kom ind på et hold i spillemæssig krise og med sit blik for spillet og medspillerne pustede noget offensivt liv i spillet. Det fortæller mig egenlig blot det samme, som Pep Biels mange indhop fortalte mig: At der er et potentiale, som kan forløses.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #323
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Personligt tabte jeg alt for Mudrazija, da han efter det yderst famøse og nærmest skamfulde nederlag til Rijeka, åbenlyst stod og morede sig højlydt sammen med et par af hans landsmænd fra modstanderholdet. I min verden, en aldeles besynderlig attitude - set udefra!!


  13. #324
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Personligt tabte jeg alt for Mudrazija, da han efter det yderst famøse og nærmest skamfulde nederlag til Rijeka, åbenlyst stod og morede sig højlydt sammen med et par af hans landsmænd fra modstanderholdet. I min verden, en aldeles besynderlig attitude - set udefra!!
    Helt enig, og også andre dumme ting som dette: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...raeber/7818507

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #325
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    https://www.nordicbet.dk/da/blog/fod...og-statussnak/

    Ifølge Søren Sorgenfri ser det svært ud med Jacob Bruun Larsen.

  16. #326
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.nordicbet.dk/da/blog/fod...og-statussnak/

    Ifølge Søren Sorgenfri ser det svært ud med Jacob Bruun Larsen.
    Sorgenfris artikel er lige så substansløs, som hvis én af os herinde begyndte at spå om næste uges vejr.
    Han skriver en masse ord, uden rigtig at skrive noget.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #327
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Helt enig, og også andre dumme ting som dette: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...raeber/7818507
    Den er efter min mening langt værre end den den anden ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #328
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Alexander Hjælmhof prøvetræner i Helsingør.

    https://sn.dk/Sport-Nordsjaelland/Bi...rtikel/1401050

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #329
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Sorgenfris artikel er lige så substansløs, som hvis én af os herinde begyndte at spå om næste uges vejr.
    Han skriver en masse ord, uden rigtig at skrive noget.
    Hm. Han er vel egentlig ret konkret? Han skriver, at han har sine oplysninger fra en god Hoffenheim kilde, og at kilden fortæller, at hvis det skal være en leje med mulighed for køb, så skal hoffenheim vælge at sænke sine krav? Det er vel ret konkret. Så kan man så tro på hans kilder eller ej :-)

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #330
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Alexander Hjælmhof prøvetræner i Helsingør.

    https://sn.dk/Sport-Nordsjaelland/Bi...rtikel/1401050
    Det er vel fint nok, hvis han smutter. Stamenic må stå foran Hjælmhof i køen.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •