Side 25 af 60 FørsteFørste ... 152223242526272835 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Men Frederik Sørensen er vel ikke billig. Han fik 15 mil om året i Køln. Tror han ryger tilbage til Italien. Tror ikke han kommer til København
    Hvor har du det tal fra? Jeg har set det halve - en million euro. Og han forlod Lyngby i 2010, så han kan komme på forskerskat. Dvs. han koster vel omkring 4-5 millioner brutto plus en pæn sign-on.

    I øvrigt har Henrik Dalsgaard udløb og åbnet op for en retur til AaB. Jeg ved godt, vi har Ankersen, men Dalsgaard er rigtig god og enten Anker eller Dalsgaard kunne fungere længere fremme på banen.

    Øvrige skandinavere med kontraktudløb i 2021, der kunne være interessante, især de to i fed:

    Kian Hansen
    Viktor Claesson - profil i Krasnodar så nok langt udenfor rækkevidde
    Robin Quaison
    Daleho Irandust - en af Allsvenskans klart bedste spillere i flere år, offensiv midt. Stadig kun 22 år.Ham skal vi sgu forhøre os på.
    Oscar Wendt
    Patrik Carlgren
    Joshua King - får nok en kongeløn i Bournemouth, men er ikke fast for dem i Championship
    Leo Østigård - ung midterforsvarer (21 år) med erfaring fra 2. Bundesliga, Championship og alle norske ungdomslandshold
    Fredrik Aursnes - profil gennem mange år for Molde. Lille defensiv playmaker-type
    Patrik Berg - anfører på Bodøs sensationshold. 23 år og defensiv midt.
    Ghayas Zahid - offensiv midt med erfaring fra APOEL og Panathinaikos. Var fremragende for Norges B-landshold mod Østrig.
    Alexander Tettey - gammel erfaren spiller med oceaner af PL og Championship-erfaring.

  2. #362
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Omkring Dalsgaard, foruden at han virker til at være rimelig sikker på en forlængelse i Brentford, så lyder det ikke som om at et muligt retur til AaB også per automatik betyder at vi ville være interessante for ham.

    "Hvis jeg hører fra AaB, er der selvfølgelig en fælles respekt der, som betyder, at jeg lytter. Min agent ved også godt, hvad der kunne være interessant for mig, og det kan vel beskrives som den klassiske ''samlede pakke'', som skal hænge sammen. Jeg har jo også en familie med to små børn at tage hensyn til."

    Seneste nyt fra Sverige omkring Irandust er forresten at han skulle være på vej til Groningen, mens Sead Haksabanovic som også er blevet nævnt herinde et par gange skulle være tæt på Red Bull New York.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #363
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvor har du det tal fra? Jeg har set det halve - en million euro. Og han forlod Lyngby i 2010, så han kan komme på forskerskat. Dvs. han koster vel omkring 4-5 millioner brutto plus en pæn sign-on.

    I øvrigt har Henrik Dalsgaard udløb og åbnet op for en retur til AaB. Jeg ved godt, vi har Ankersen, men Dalsgaard er rigtig god og enten Anker eller Dalsgaard kunne fungere længere fremme på banen.

    Øvrige skandinavere med kontraktudløb i 2021, der kunne være interessante, især de to i fed:

    Kian Hansen
    Viktor Claesson - profil i Krasnodar så nok langt udenfor rækkevidde
    Robin Quaison
    Daleho Irandust - en af Allsvenskans klart bedste spillere i flere år, offensiv midt. Stadig kun 22 år.Ham skal vi sgu forhøre os på.
    Oscar Wendt
    Patrik Carlgren
    Joshua King - får nok en kongeløn i Bournemouth, men er ikke fast for dem i Championship
    Leo Østigård - ung midterforsvarer (21 år) med erfaring fra 2. Bundesliga, Championship og alle norske ungdomslandshold
    Fredrik Aursnes - profil gennem mange år for Molde. Lille defensiv playmaker-type
    Patrik Berg - anfører på Bodøs sensationshold. 23 år og defensiv midt.
    Ghayas Zahid - offensiv midt med erfaring fra APOEL og Panathinaikos. Var fremragende for Norges B-landshold mod Østrig.
    Alexander Tettey - gammel erfaren spiller med oceaner af PL og Championship-erfaring.
    Der Verhandlungen sind noch in der Frühphase, finanzielle Details bei weitem noch nicht ausgehandelt. Sörensen müsste für den Schritt in die Heimat wohl enorme finanzielle Einbußen hinnehmen, der dänische Rekordmeister würde Sörensen wohl nicht mal die Hälfte seines Kölner Jahressalärs von zwei Millionen Euro zahlen.

    Fra dette link https://www.express.de/sport/fussbal...=1610885057637

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #364
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Der Verhandlungen sind noch in der Frühphase, finanzielle Details bei weitem noch nicht ausgehandelt. Sörensen müsste für den Schritt in die Heimat wohl enorme finanzielle Einbußen hinnehmen, der dänische Rekordmeister würde Sörensen wohl nicht mal die Hälfte seines Kölner Jahressalärs von zwei Millionen Euro zahlen.

    Fra dette link https://www.express.de/sport/fussbal...=1610885057637
    Her siger de 1 mio. euro: "Der Däne liegt dem FC auch mit seinem Gehalt vorn rund 1 Mio Euro auf der Tasche."

    https://www.bild.de/sport/fussball/f...0384.bild.html

  7. #365
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Så er spørgsmålet om det er den lokale avis eller den landsdækkende avis, som er mest troværdig, når det drejer sig om Køln. Eller om han bare ligger midt i mellem. Mit spørsgmål til folk er. Er der overhovedet nogen, som har set ham spille de sidste 2-3 år?.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #366
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Vejles 17årige Wahid Faghir med hattrick i dag i deres 3-1 sejr mod Fremad Amager. Ham burde man nok snart hente inden det er for sent
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  10. #367
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Vejles 17årige Wahid Faghir med hattrick i dag i deres 3-1 sejr mod Fremad Amager. Ham burde man nok snart hente inden det er for sent
    Det er for sent - alt for sent! Jeg ved, at Vejle forventer langt, langt mere for ham, end FC nogensinde har betalt for en spiller.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #368
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Mens vi venter på rygter - I august 2020 udgav Mediano en podcast, hvor Troels Bech interviewer Jess Thorup, mens han stadig er træner i Gent. Her kommer han bl.a. ind på, hvordan det i Belgien er gået op for ham, hvor vigtigt det er, at alle spillere har en gudefysik, hvis man skal spille med den intensitet, det kræver at spille i sådan en stærk liga. Han nævner bl.a., hvordan intensiteten i Belgien stadig er væsentlig højere end i fcm, som han kom fra - og fcm er jo endda bredt anerkendt for at være den klub herhjemme, der ligger det største fysiske tryk på modstanderen. Jess Thorup nævnere videre, at det har ændret hans syn på scouting - altså
    hvor meget fysik betyder.

    Man kan altså formode, at han tager disse tanker med sig, hvilket jeg synes er super spændende. Jeg har ofte følt, at vi ikke står den fysiske distance, når jeg ser fck. Det vidner rygtet omkring ham den ghaniske midtbanespiller også om. Altså at vi er i markedet for dynamiske og stærke spillere.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #369
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Så er spørgsmålet om det er den lokale avis eller den landsdækkende avis, som er mest troværdig, når det drejer sig om Køln. Eller om han bare ligger midt i mellem. Mit spørsgmål til folk er. Er der overhovedet nogen, som har set ham spille de sidste 2-3 år?.
    Med alle interessante emner, er det selvfølgelig et relevant spørgsmål.

    Og i mange tilfælde, vil det ærlige svar jo nok være at disse emner ikke er super-scoutede af sidelinien-brugerne;-)

    Vil dog alligevel sige at Frederik Sørensen er ret godt eksempel på en spiller, hvor det ikke er super unaturligt at han frister mange.

    28 år
    Dansk (i forhold til feks integration)
    42 kampe for Bologna
    17 kampe for Juventus
    10 kampe for Verona
    89 kampe for Köln
    8 for Young Boys
    Free agent (på trods af løn og sign-on).

    Jeg kender ikke til hans niveau pt, men det lyder sgu ret interessant, må jeg indrømme.

    Zan

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #370
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Med alle interessante emner, er det selvfølgelig et relevant spørgsmål.

    Og i mange tilfælde, vil det ærlige svar jo nok være at disse emner ikke er super-scoutede af sidelinien-brugerne;-)

    Vil dog alligevel sige at Frederik Sørensen er ret godt eksempel på en spiller, hvor det ikke er super unaturligt at han frister mange.

    28 år
    Dansk (i forhold til feks integration)
    42 kampe for Bologna
    17 kampe for Juventus
    10 kampe for Verona
    89 kampe for Köln
    8 for Young Boys
    Free agent (på trods af løn og sign-on).

    Jeg kender ikke til hans niveau pt, men det lyder sgu ret interessant, må jeg indrømme.

    Zan
    Han spillede langt mere end 8 kampe for YB. Faktisk blev det til 25, inkl fuld tid i alle 6 EL-gruppekampe.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #371
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Han spillede langt mere end 8 kampe for YB. Faktisk blev det til 25, inkl fuld tid i alle 6 EL-gruppekampe.
    Modtaget (erkender en halv-sløj kilde).

    Hvilket dog blot understreger pointen.

    Zan

  19. #372
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg kom til at tænke på om Victor Jensen kunne være en mulighed.. Han ser ikke rigtig ud til at kunne bide sig fast i Ajax, og til dagens kamp mod Feyenoord var han end ikke i truppen... Jeg ved ikke om han er tilgængelig og i så fald hvad prisen er.. Men han har haft fin succes på U21 landsholdet og skal vel til at bide sig fast på et seniorhold
    , hvis ikke udviklingen skal gå i stå.. Man kunne evt overveje en lejeaftale med købsoption og dermed lige få set ham an, inden man smider x antal millioner..

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #373
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    For hver dag der går i transfervinduet, des mindre tror jeg på, at vi ser en handel ala JBL til FCK. Markedet er ekstremt låst, og Thorup vil kun have kvalitet ind i truppen til toppen af hierakiet. Det hænger ikke på træerne, slet ikke hvis vi ikke vil leje.

    Mon ikke vi ser 2-3 afgange og måske - måske - en tilgang allersidst i vinduet.

  22. De følgende 10 brugere er enige:

  23. #374
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    For hver dag der går i transfervinduet, des mindre tror jeg på, at vi ser en handel ala JBL til FCK. Markedet er ekstremt låst, og Thorup vil kun have kvalitet ind i truppen til toppen af hierakiet. Det hænger ikke på træerne, slet ikke hvis vi ikke vil leje.

    Mon ikke vi ser 2-3 afgange og måske - måske - en tilgang allersidst i vinduet.
    Tja både og.... Man kan også vende den om og sige, at jo længere tid der går af transfervinduet uden at JBL er kommet til en anden klub, jo større er chancen for at han lander her. Vi har formentlig forsøgt os med ham tidligt, men er (hvis jeg har forstået rigtigt) strandet på en for høj frikøbsklausul. Nu er der i JBL sagen næppe andet at gøre end at vente og håbe på, at Hoffenheim ikke får afsat ham et andet sted og at en mulighed sidst i vinduet kan opstå. Spørgsmålet er selvfølgelig, om vi kan/vil vente på denne chance, som med en ret stor sandsynlighed ikke opstår.

    Men jeg er dog enig i den noget pessimistiske holdning til vinduet. Det er ganske deprimerende, at der længe ikke har været bare lidt realistiske rygter omkring indkøb. Det tegner umiddelbart ikke vildt lovende.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #375
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Måske det skyldes at de spillere Ståle havde i kikkerten er blevet vurderet for dårlige/passer ikke ind i det nye system og Jess har nogle helt andre ønsker. Synes det rygte med ham fra red bull viser at vi kigger på en anden type spiller end før. Men enig i at der godt snart må ske noget både ind og ud i spillertruppen.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •