Side 58 af 60 FørsteFørste ... 848555657585960 SidsteSidste
Viser resultater 856 til 870 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #856
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Enig - jeg er faktisk i tvivl om, hvem der er bedst på den back. Boile eller VK. Det er jo nok stadig Boile, men VK kommer med ekstra fart og et godt indlæg. Jeg er fan.
    Selvfølgelig er Nicolai Boilesen en bedre venstre back end Victor Kristiansen. Med afstand endda. Spis nu lige brød til.

    Men det er glædeligt og ganske imponerende, at han har vist sig som et godt alternativ til pladsen fra dag ét, efter han fik chancen. Holder han kadencen, er det snarere en venstrebenet, boldstærk stopper, vi skal ud og hente til sommer, frem for en ventre back (forudsat at vi kan komme af med Pierre og Oviedo). Så slipper Boilesen for at vikariere i midterforsvaret, og vi har en mere end kompetent backup og potentiel afløser i Victor.
    Mvh.
    Dane

  2. De følgende 15 brugere er enige:

  3. #857
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Selvfølgelig er Nicolai Boilesen en bedre venstre back end Victor Kristiansen. Med afstand endda. Spis nu lige brød til.

    Men det er glædeligt og ganske imponerende, at han har vist sig som et godt alternativ til pladsen fra dag ét, efter han fik chancen. Holder han kadencen, er det snarere en venstrebenet, boldstærk stopper, vi skal ud og hente til sommer, frem for en ventre back (forudsat at vi kan komme af med Pierre og Oviedo). Så slipper Boilesen for at vikariere i midterforsvaret, og vi har en mere end kompetent backup og potentiel afløser i Victor.
    Jeg håber sgu Boilesen spilles mere eller mindre fast ind i centerforsvaret nu.. Og at vi i stedet går ud og henter en klasse venstre back, der kan spille fast og stabilt, også når kampene kommer tre gange på en uge.. Højer er selvfølgelig det oplagte bud.. Synes for det første at Boilesen er endnu bedre på CB end han er på VB.. Derudover er belastningen trods alt mindre på den position, hvilket giver forhåbninger om et mere kontinuerligt forløb. Slutteligt vil jeg mene, at vi nemmere kan skifte en CB ud fra start 11’eren, end en back.. Back’s er i det hele taget en stærkt undervurderet position, men det er om noget på disse positioner, der skal være klasse og stabilitet, idet de både har en vigtig offensiv og defensiv rolle, og dermed i høj grad er med til at binde det hele sammen.. Se bare FCM hvordan de har sejlet totalt efter Paulinho og Cools begge har været ude.. Jeg vil påstå vi havde bundet i Parken, hvis Paulinho ikke havde været med mod os..

    På samme måde har Højer en voldsom impact på AGF’s spil, hvor han både er arkitekten bag meget af deres offensive spil, samt hamrende solid rent defensivt (og så er det ikke engang dødboldene jeg tænker på)..

    Viktor Kristiansen har ikke de samme kvaliteter som Boilesen endnu, men han har en kombination af power og coolness som jeg er ret vild med, og som minder mig lidt om Augustinsson.. Måske han kunne blive en klasse back allerede fra næste sæson, hvis han får lov til at spille foråret færdigt derude? Måske endda lige før jeg vil foretrække ham på højre back fremfor Bartolec, der trods fremgang, virker som et svagt punkt på vores hold.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #858
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg håber sgu Boilesen spilles mere eller mindre fast ind i centerforsvaret nu.. Og at vi i stedet går ud og henter en klasse venstre back, der kan spille fast og stabilt, også når kampene kommer tre gange på en uge.. Højer er selvfølgelig det oplagte bud.. Synes for det første at Boilesen er endnu bedre på CB end han er på VB.. Derudover er belastningen trods alt mindre på den position, hvilket giver forhåbninger om et mere kontinuerligt forløb. Slutteligt vil jeg mene, at vi nemmere kan skifte en CB ud fra start 11’eren, end en back.. Back’s er i det hele taget en stærkt undervurderet position, men det er om noget på disse positioner, der skal være klasse og stabilitet, idet de både har en vigtig offensiv og defensiv rolle, og dermed i høj grad er med til at binde det hele sammen.. Se bare FCM hvordan de har sejlet totalt efter Paulinho og Cools begge har været ude.. Jeg vil påstå vi havde bundet i Parken, hvis Paulinho ikke havde været med mod os..

    På samme måde har Højer en voldsom impact på AGF’s spil, hvor han både er arkitekten bag meget af deres offensive spil, samt hamrende solid rent defensivt (og så er det ikke engang dødboldene jeg tænker på)..

    Viktor Kristiansen har ikke de samme kvaliteter som Boilesen endnu, men han har en kombination af power og coolness som jeg er ret vild med, og som minder mig lidt om Augustinsson.. Måske han kunne blive en klasse back allerede fra næste sæson, hvis han får lov til at spille foråret færdigt derude? Måske endda lige før jeg vil foretrække ham på højre back fremfor Bartolec, der trods fremgang, virker som et svagt punkt på vores hold.
    Hvorfor skulle vi hente Højer, når vi, som du selv skriver, har en kommende klasse back, der nok allerede fra den kommende sæson er klar til at tage pladsen?
    Højer er fin, men uden den fart, jeg optimalt gerne ser en på det position beside.

  6. #859
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg håber sgu Boilesen spilles mere eller mindre fast ind i centerforsvaret nu.. Og at vi i stedet går ud og henter en klasse venstre back, der kan spille fast og stabilt, også når kampene kommer tre gange på en uge.. Højer er selvfølgelig det oplagte bud.. Synes for det første at Boilesen er endnu bedre på CB end han er på VB.. Derudover er belastningen trods alt mindre på den position, hvilket giver forhåbninger om et mere kontinuerligt forløb. Slutteligt vil jeg mene, at vi nemmere kan skifte en CB ud fra start 11’eren, end en back.. Back’s er i det hele taget en stærkt undervurderet position, men det er om noget på disse positioner, der skal være klasse og stabilitet, idet de både har en vigtig offensiv og defensiv rolle, og dermed i høj grad er med til at binde det hele sammen.. Se bare FCM hvordan de har sejlet totalt efter Paulinho og Cools begge har været ude.. Jeg vil påstå vi havde bundet i Parken, hvis Paulinho ikke havde været med mod os..

    På samme måde har Højer en voldsom impact på AGF’s spil, hvor han både er arkitekten bag meget af deres offensive spil, samt hamrende solid rent defensivt (og så er det ikke engang dødboldene jeg tænker på)..

    Viktor Kristiansen har ikke de samme kvaliteter som Boilesen endnu, men han har en kombination af power og coolness som jeg er ret vild med, og som minder mig lidt om Augustinsson.. Måske han kunne blive en klasse back allerede fra næste sæson, hvis han får lov til at spille foråret færdigt derude? Måske endda lige før jeg vil foretrække ham på højre back fremfor Bartolec, der trods fremgang, virker som et svagt punkt på vores hold.
    Jeg er ikke enig med dig i, at Boilesen er bedre som midterforsvarer end som back – men jeg medgiver, at du kan have en pointe med hensyn til belastningen. Helt generelt vil jeg dog foretrække en midterforsvarer med lidt mere luftstyrke og fysik, end Boilesen besidder. Det kunne måske være en type som Jacob Rasmussen, hvis ikke Fiorentina agter at bruge ham i næste sæson, og hvis ikke hans status som fast mand i Vitesse, der ligger nummer fire i Æresdivisionen, har sendt på radaren hos mere attraktive klubber. Men han er i hvert fald den rigtige type. Og med Victor Kristiansen som kompetent backup, vil det ikke længere gøre så meget, hvis Boilesens fysik ikke holder til samtlige kampe i næste sæson.
    Mvh.
    Dane

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #860
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg er ikke enig med dig i, at Boilesen er bedre som midterforsvarer end som back – men jeg medgiver, at du kan have en pointe med hensyn til belastningen. Helt generelt vil jeg dog foretrække en midterforsvarer med lidt mere luftstyrke og fysik, end Boilesen besidder. Det kunne måske være en type som Jacob Rasmussen, hvis ikke Fiorentina agter at bruge ham i næste sæson, og hvis ikke hans status som fast mand i Vitesse, der ligger nummer fire i Æresdivisionen, har sendt på radaren hos mere attraktive klubber. Men han er i hvert fald den rigtige type. Og med Victor Kristiansen som kompetent backup, vil det ikke længere gøre så meget, hvis Boilesens fysik ikke holder til samtlige kampe i næste sæson.
    Jeg er virkelig også vild med Victor Kristiansen, men mon ikke han meget snart dykker i kvalitet for så at arbejde sig op igen? Sådan synes jeg, det plejer at være med helt nye talenter, der starter som lyn og torden. Han er med andre ord ikke løsningen allerede fra nu, men skal bygges op over de næste par sæsoner.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #861
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg er virkelig også vild med Victor Kristiansen, men mon ikke han meget snart dykker i kvalitet for så at arbejde sig op igen? Sådan synes jeg, det plejer at være med helt nye talenter, der starter som lyn og torden. Han er med andre ord ikke løsningen allerede fra nu, men skal bygges op over de næste par sæsoner.
    Enig, jeg tror også man skal passe på ikke at overhype VK. Der vil komme dyk i performance som jo er helt normalt. Især for talenter som starter godt som du er inde på. Men helt fantastisk at se Talenter slå igennem. Ligefør det er lyspunktet ovenpå endnu en lorte sæson :)

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #862
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Og som nævnt i podcasten kvart i bold af Kasper Larsen, har vi jo adskillige mulige upcoming talenter, hvoraf nogle relativt sikkert imo vil slå igennem. Fint at Jess kigger mere den vej en SS gjorde!!

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #863
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg googlede ham lige.. Det bliver måske en udfordring ift. vores værdier at hente en spiller, som er meget aktiv i en amerikansk kristen trosretning, hvis holdninger til homoseksualitet m.m. får Wilczeks holdninger til at minde om Klaus Bondam med en megafon til en Copenhagen Pride parade..
    Var det kun baseret på den der satire artikel?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #864
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Og som nævnt i podcasten kvart i bold af Kasper Larsen, har vi jo adskillige mulige upcoming talenter, hvoraf nogle relativt sikkert imo vil slå igennem. Fint at Jess kigger mere den vej en SS gjorde!!
    Det synes jeg egentlig er noget af en stråmand.
    - Det er jo også tydeligt for enhver, at VK er et kæmpe talent. Meget kan man beskylde Ståle for, men det her synes jeg godt nok er under lavmålet. Ståle har flere gange sagt, at hvis man var god nok til at spille, så spiller man, og det synes jeg egentlig at han levede op til. Jeg ser ikke Jess' filosofi som værende væsentligt anderledes.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #865
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Det synes jeg egentlig er noget af en stråmand.
    - Det er jo også tydeligt for enhver, at VK er et kæmpe talent. Meget kan man beskylde Ståle for, men det her synes jeg godt nok er under lavmålet. Ståle hare flere gange sagt, at hvis man var god nok til at spille, så spiller man, og det synes jeg egentlig at han levede op til. Jeg ser ikke Jess' filosofi som værende væsentligt anderledes.
    Det er jeg 110% enig i. Jeg kan faktisk ikke komme på ét eneste talent, som Ståle lod gå, der efterfølgende er blevet til noget fantastisk. Der er blevet solgt nogle, før de kom på førsteholdet, som Ståle tydeligvis gerne havde beholdt, men ellers ingen.

    Og før der bliver sagt Casper Højer, så var der sgu ingen der havde set ham løfte sit niveau så meget, da han i sin tid blev sendt afsted. Casen CH kunne til gengæld være argumentet for en satellit-klub i Norge eller Sverige. Et sted hvor talenter der ikke er gode nok til førsteholdet kan udvikle sig og få den spilletid som gør dem interessante. Men det projekt kræver nok i ny ejer med dybe lommer.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #866
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Stråmænd ���� beskæftiger jeg mig ikke med! Jeg skriver blot min mening, at du så har en anden, er vel forskellen på mennesker!

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #867
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Lidt spojs definition, når du så trækker Casper Højer frem, der vidst aldrig fik debut for FCK. Carlo Holse som vi smed ud til fordel for Pep Biel, kunne være et lige så godt eksempel fra nyere tid. Spørgsmålet er vel også hvor god klubben har været til at køre de bedste talenter ind på førsteholdet. Der kunne man jo pege på et par spillere, der næppe fik det fulde ud af deres talent fordi de aldrig blev brugt. Og så bliver det jo lidt en selvopfyldende profeti du kommer med. Slog de ikke til fordi de ikke var gode nok, eller fordi Ståle ikke var god til at dyrke talenter?

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #868
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Mouse_inc Se meddelelser
    Lidt spojs definition, når du så trækker Casper Højer frem, der vidst aldrig fik debut for FCK. Carlo Holse som vi smed ud til fordel for Pep Biel, kunne være et lige så godt eksempel fra nyere tid. Spørgsmålet er vel også hvor god klubben har været til at køre de bedste talenter ind på førsteholdet. Der kunne man jo pege på et par spillere, der næppe fik det fulde ud af deres talent fordi de aldrig blev brugt. Og så bliver det jo lidt en selvopfyldende profeti du kommer med. Slog de ikke til fordi de ikke var gode nok, eller fordi Ståle ikke var god til at dyrke talenter?
    Remmer er også et fint eksempel på en spiller der bestemt ikke trivedes under Ståle, og han nåede endda at få sit gennembrud.

  25. #869
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Mindes nu at Delaney og Wind fik debut som teenagere under Ståle, ligesom det også var tilfældet med Zanka, Brandur Olsen, Amartey, Daramy, Keita, Bøving, Holse, m.fl.
    Og spillere som Toutouh, Cornelius, Kvist, Ludde, m.fl. fik da også rimelige mængder spilletid under Ståle, inden de var fyldt 21 år.. Og ser man på holdet, der vandt the Double i 15/16 sæsonen, blev 20% af den samlede spilletid tildelt spillere, som var udviklet i større eller mindre omfang i FCK Talent.

    Men lad os da endelig dyrke myten om at Ståle ikke gad bruge de unge.. Og lad os i den forbindelse ignorere, at beslutningen fra 2014 om at man skulle styrke talentafdelingen markant blev truffet af Ståle, Lange og Sune Smith-Nielsen i fællesskab..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  26. #870
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Var det kun baseret på den der satire artikel?
    Nej, hvis man googler hans navn sammen med ordet religion, kommer hans navn frem sammen med bl.a. Mt. Zion Baptist Church. Og googler man den alene, kommer der nogle knapt så kønne ting..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •