Side 59 af 60 FørsteFørste ... 9495657585960 SidsteSidste
Viser resultater 871 til 885 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #871
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Nej, hvis man googler hans navn sammen med ordet religion, kommer hans navn frem sammen med bl.a. Mt. Zion Baptist Church. Og googler man den alene, kommer der nogle knapt så kønne ting..
    Men det omhandler vist en præst ved samme navn, ikke fodboldspilleren?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #872
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Mouse_inc Se meddelelser
    Lidt spojs definition, når du så trækker Casper Højer frem, der vidst aldrig fik debut for FCK. Carlo Holse som vi smed ud til fordel for Pep Biel, kunne være et lige så godt eksempel fra nyere tid. Spørgsmålet er vel også hvor god klubben har været til at køre de bedste talenter ind på førsteholdet. Der kunne man jo pege på et par spillere, der næppe fik det fulde ud af deres talent fordi de aldrig blev brugt. Og så bliver det jo lidt en selvopfyldende profeti du kommer med. Slog de ikke til fordi de ikke var gode nok, eller fordi Ståle ikke var god til at dyrke talenter?
    Simpelthen fordi at mange skriger på Højer lige nu. Jeg kunne og have sagt Remmer og Holse. Begge spillere jeg slet ikke ser værende på et niveau der er godt nok til FCK, men som flere har et blødt punkt overfor, som jeg er bange for alene skyldes deres baggrund.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #873
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Philip Zinckernagel er ved at spille sig ind på Watfords hold i Championship efter en stille start, hvor han har skullet finde den fysiske form ovenpå en vild sæson i Norge. I går var han arkitekten bag de tre første mål og MoM, da Watford besejrede Rotherham med 4-1.

    Man kan stadig ærgre sig over, at vi ikke hentede ham på en fri transfer i stedet for at leje Bundu. Zinckernagels fart og excellente indlægsfod kunne nok pynte på vores spil lige nu.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #874
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Philip Zinckernagel er ved at spille sig ind på Watfords hold i Championship efter en stille start, hvor han har skullet finde den fysiske form ovenpå en vild sæson i Norge. I går var han arkitekten bag de tre første mål og MoM, da Watford besejrede Rotherham med 4-1.

    Man kan stadig ærgre sig over, at vi ikke hentede ham på en fri transfer i stedet for at leje Bundu. Zinckernagels fart og excellente indlægsfod kunne nok pynte på vores spil lige nu.
    Han meldte jo ret klart ud, at Danmark ikke var en mulighed, hvilket man vel godt kan forstå. Selvom han da med 100% sikkerhed ville være skræddersyet til Thorups 4-3-3.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #875
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Han meldte jo ret klart ud, at Danmark ikke var en mulighed, hvilket man vel godt kan forstå. Selvom han da med 100% sikkerhed ville være skræddersyet til Thorups 4-3-3.
    Dette var, hvad han sagde: "Hvis FCK ringer, så skal man selvfølgelig tage det alvorligt og lytte, men jeg har ikke planer om at vende hjem."

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #876
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Dette var, hvad han sagde: "Hvis FCK ringer, så skal man selvfølgelig tage det alvorligt og lytte, men jeg har ikke planer om at vende hjem."
    Ja, og så kom der en PL-nedrykker og bød på ham. En klub der samtidig har mere end realistiske muligheder for at komme i PL, hvis økonomi er markant større end FCK's og som vil satse på ham. Come on, selv om Kvist har prøvet - og det tror jeg faktisk han har! - så kan du godt se, at der ikke var en kinamands chance for, at han ville skifte til FCK.

    Og ja, Bundu er en katastrofe uden lige, og derfor så jeg hellere, at man brugte et talent på hans plads frem for at spilde tid og kræfter på en spiller der tydeligvis ikke kan bidrage med noget som helst.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #877
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Og ja, Bundu er en katastrofe uden lige, og derfor så jeg hellere, at man brugte et talent på hans plads frem for at spilde tid og kræfter på en spiller der tydeligvis ikke kan bidrage med noget som helst.
    Det er lidt pudsigt med Bundu - Jeg synes faktisk at han startede rigtig fint - En rigtig god præstation i Horsens, og også nogle fine takter i Lyngby hvor han trods alt kom frem til en del chancer i starten som han desværre missede på det skammeligste.
    Han har kvaliteterne, det så vi også i AGF da han var bedst - Men det er ikke meget modvind der skulle til her ves os før at han mentalt er helt fortabt.

    Det er en skam, for jeg tror faktisk at det kunne være blevet et helt udemærket ophold her ved os hvis han havde fået noget mere selvtillid og lidt længere snor af Jess - Men er enig i flertallet herinde at toget nu ser ud til at være kørt med ham...

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #878
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Nej, hvis man googler hans navn sammen med ordet religion, kommer hans navn frem sammen med bl.a. Mt. Zion Baptist Church. Og googler man den alene, kommer der nogle knapt så kønne ting..
    Det er godt nok farligt at drage så hurtige konklusioner.

    https://twitter.com/mattmiazga?lang=en

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #879
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ja, og så kom der en PL-nedrykker og bød på ham. En klub der samtidig har mere end realistiske muligheder for at komme i PL, hvis økonomi er markant større end FCK's og som vil satse på ham. Come on, selv om Kvist har prøvet - og det tror jeg faktisk han har! - så kan du godt se, at der ikke var en kinamands chance for, at han ville skifte til FCK.

    Og ja, Bundu er en katastrofe uden lige, og derfor så jeg hellere, at man brugte et talent på hans plads frem for at spilde tid og kræfter på en spiller der tydeligvis ikke kan bidrage med noget som helst.
    Det er jo svært at afgøre, hvad Zinck havde gjort. Faktum er, at han er i Watford nu - samt at han sagde åbent, at han ville lytte, hvis FCK ringede (hvilket vi så åbenbart ikke havde gjort på det tidspunkt). Håber, du har ret i, at der blev forsøgt at hente ham - men tvivler.

    Og enig - ud med Bundu på tribunen og ind med Bøving og/eller Højholt.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #880
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Dette var, hvad han sagde: "Hvis FCK ringer, så skal man selvfølgelig tage det alvorligt og lytte, men jeg har ikke planer om at vende hjem."
    Og sagde i det samme interview følgende “Hvis jeg skal være helt ærligt, så tror jeg, at det er ret urealistisk, at jeg kommer tilbage til Superligaen og danske klubber. Jeg tror måske bare, at mine ambitioner er lidt større end at vende hjem til den danske Superligaen. Jeg tror og håber, at der kan komme noget lidt mere spændende. “

    Men man kan selv vælge hvad man ønsker at citere :)

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #881
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg tror vores krise hænger sammen med, at vi har for mange spillere, som allerede har spillet på større hylde end FCK, og hvor motivationen bare ikke er så stor, fordi de nu er tilbage i noget de egentlig ikke brænder for 100%, fordi de måske havde håbet på noget større. Når der ikke er mord i øjnene, motivation og ærgerrighed efter at vise sig frem, så spiller man lidt som vi gør pt.: udmærket, men de andre hold har mere lyst til at vinde end os, og er bare mere kyniske, fordi de giver de sidste 5 % fordi de bare VIL slå FCK. Det drejer sig selvsagt primært om spillere ståle har hentet (retur):

    Fischer, zanka, anker, boile, bundu, bjelland, Lerager, polakken fx.

    Det er spillere som man vil betegne som meget dygtige spillere, som ville pynte ethvert hold, men deres lokum brænder ikke rigtig. De er ikke sultne og de har ikke ild i øjnene. De eneste spillere der lige pt er gode nok er præcis karakteriseret ved det modsatte - de er på vej frem i karrieren, og FCK er det bedste de har prøvet indtil nu:

    Falk, Wind, Daramy.

    Læg dertil et talent som Victor K, som kommer ind og viser energi og vilje, men som nok stadig mangler lidt. Jeg synes vi skal bygge holdet op om de 3-4 ovennævnte + Nelsson, og så må de fleste af "over the hill"-stjernerne skippes videre, hvis ikke alle sammen. Zeca, stage boile og biel kan vi evt. beholde. Resten må væk. En startelver kommer så til at se således ud:

    ny HB ny CB Nelsson Victor k
    zeca falk
    daramy - Wind - Ny fløj
    Ny angriber

    Bænk: Stage og Biel kan beholdes, også boile som kan kæmpe med Nelsson om den ene CB. Og så skal der hentes 5-7 nye - og hvis de har et glippet udlandsophold bag sig, så må de max være 24 år gamle. Ellers skal det være folk på vej frem i karrieren. Og så skal der suppleres fra ungdomsholdene. Og ja, det er måske lidt firkantet tegnet op, for fremme pointen, for vi har tidligere haft mange spillere retur fra udlandet, der har gjort det fantastisk. Men lige pt er det bare slående.
    Sidst redigeret af Tops : 21.03.21 kl. 22:36
    Danmark til Valby Bakke

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #882
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Ja, prøv at tjekke truppen ud fra vores bedste sæson 2010-11 (1/8.del finale mod chelsea, 1-1 mod Barca og DM). Der er kun Gronk, der har været i udlandet. Resten, Delaney, Zanka, Pospech, Wendt, Oviedo, Damen, Santin Zohore, vingaard, partymir har ikke toppet og været i udlandet. Det er ret iøjnefaldende.

    I 2006, vores muligvis næstbedste sæson, (Man U 1-0, celtic 3-1, ajax 2-0 + DM). Kernen havde endnu ikke toppet i udlandet: Hangeland, Gravgaard, Landsholdslars, Wendt, Hutchinson, silber, linderoth, Kvist, VFM, AIlton. Allbäck og Gronk er de eneste, der har været ude.

    Der er noget der tyder på, at det ikke rigtig duer for os at hive alt for mange gamle drenge hjem til en sidste omgang med klikken.
    Danmark til Valby Bakke

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #883
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Ja, prøv at tjekke truppen ud fra vores bedste sæson 2010-11 (1/8.del finale mod chelsea, 1-1 mod Barca og DM). Der er kun Gronk, der har været i udlandet. Resten, Delaney, Zanka, Pospech, Wendt, Oviedo, Damen, Santin Zohore, vingaard, partymir har ikke toppet og været i udlandet. Det er ret iøjnefaldende.

    I 2006, vores muligvis næstbedste sæson, (Man U 1-0, celtic 3-1, ajax 2-0 + DM). Kernen havde endnu ikke toppet i udlandet: Hangeland, Gravgaard, Landsholdslars, Wendt, Hutchinson, silber, linderoth, Kvist, VFM, AIlton. Allbäck og Gronk er de eneste, der har været ude.

    Der er noget der tyder på, at det ikke rigtig duer for os at hive alt for mange gamle drenge hjem til en sidste omgang med klikken.
    Hvad så med vores bedste europæiske sæson nogensinde? Jeg ved ikke rigtigt om jeg køber den.

    Vi kan alle se, at der har været noget galt længe. Ståle ledte med lys og lygte efter en løsning og det blev til alle for mange skift i startopstillingen, ændringer af taktiker og panik køb - hvor det lignede han til sidst gav op og kun forsøgte at hente gamle kendinge (jeg har før sagt det, det er alt for nemt at give Ståle skylden for st have for mange kasketter på - det er ledelsernes ansvar og ingen andres).

    Valget af Jess er måske et fejlskud - det ligner i hvert fald ikke typen, som kan motivere den nuværende trup (som har rigeligt med kvalitet) og vi har bare et hold, som ikke gider. Små opblomstringer under Ståle, Hjalte (som vi måske bare skulle ha’ beholdt) og Jess tæller ikke med. Overordnet set så fungere det bare slet ikke.

    Vi kan svine spillerne og ønske alle mulige udskiftninger - men (næsten) ingen fungere på deres arbejde, hvis de er frustreret og umotiveret. Eller de fungere i hvert fald mindre godt og det er et problem vi som klub virkelig skal arbejde med.

    Kvist går meget op i mentaltræning og han var nok aldrig kommet så langt uden, Jess kunne virke meget som samme type - hvor Ståle havde lidt mere den engelske skrigementalitet. Hvad der skal til, det ved jeg ikke... men de kan vel stoppe alt taktisk træning indtil det mentale problem er fundet og spillerne er kommet af med deres frustrationer. Så kærer FCK... løb nogle ture i skovene, kom i bedre form end de andre. Lav noget bokse træning eller snak med en sports psykolog, jeg ved ikke hvad der virker - men jeg ved at what ever you are doing... it doesn’t cut the cake

  26. De følgende 3 brugere er enige:

  27. #884
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    jeg har før sagt det, det er alt for nemt at give Ståle skylden for st have for mange kasketter på - det er ledelsernes ansvar og ingen andres).
    Det kan du have en pointe i da Ledelsen fra start slet ikke skulle have givet Ståle Manager rollen. Mit indtryk er dog også at Ståle kunne lide at have alt den magt og hellere ikke var "villig" til tidligere at splitte det op i en Træner / Sportsdirektør rolle. Så Ledelsen har bragt sig selv i en svær situationen som så endte som den gjorde.

    Nej Ståle skal ikke have hele skylden, men i min verden så har Ståle bare haft det største ansvar da som du også er inde på har stort styret hele den sportslige bix fra. En så erfaren træner som Ståle mener jeg helt klart med vores budget burde have fået mere ud af at dominere ligaen de senere år. Det er jo ikke fordi ledelsen ikke har stillet Økonomi til rådighed for Ståle for at han kunne få succes, han har bare ramt forkert for ofte og bedømt ud fra de udtalelser Boile og Falk kom med i et post interview omkring Ståle, så var der jo tegn på han var ved at miste lidt af omklædningsrummet (var hvertfald sådan jeg tydet det)

    Jeg havde håbet på en bedre Trods reaktion efter JT kom til. Op til vinterpausen så det faktisk godt ud og her efter fik vi jo også en del sejre på stribe. Hvis man ser objektivt på det i de 3 kampe mod FCM, BIF og Randers. Så havde vi jo egentligt fortjent at vinde disse kampe efter min mening, men det kan vi jo ikke bruge til så meget nu. Min pointe er bare at jeg ikke syntes de andre tophold er "Miles away". Jeg syntes faktisk bedømt på spillet at de er ret middelmodige.

    Jeg er optimistisk af natur og jeg er 100 % sikker på med nogle udskiftninger i truppen at vi ser et godt FCK hold til den nye sæson. Nu skal vi bare igennem slutspillet uden for mange skræmmer :)
    Sidst redigeret af EraZ : 22.03.21 kl. 08:32

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

  29. #885
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jeg tror vores krise hænger sammen med, at vi har for mange spillere, som allerede har spillet på større hylde end FCK, og hvor motivationen bare ikke er så stor, fordi de nu er tilbage i noget de egentlig ikke brænder for 100%, fordi de måske havde håbet på noget større.
    Den køber jeg simpelthen ikke.

    Så du mener altså at vi skal satse mere på spillere ala Søren Frederiksen, Kaufmann, Adi, Diouf, Keita, Pavlovic, Sotte og Mudrazija fra små klubber, fremfor spillere som fx Linderoth, Corner (2,0), NJ10, Zanka (2,0), Lars Jacobsen, Grønkjær, Sionko, Boilesen og Fischer som har været på store adresser?

    Ja, jeg kunne også have valgt nogle andre spillere, som fik din teori til at fremstå mere plausibel, men det giver ingen mening, fordi din teori blot er en teori og slet ikke holder vand i virkeligheden, fordi alle spillere og mennesker er forskellige og motiveres og drives at vidt forskellige situationer.

    En ting som dog helt sikkert kan siges om de store europæiske resultater du henviser til, er at vi i lige nøjagtig samtlige kampe og uden undtagelse spillede zoneforsvar. Vi havde også en meget veldefineret defensivt orienteret taktik, krydret med meget simple, men effektive offensive spilmønstre. Du ved nok også godt, hvilken træner der var ansvarlig for taktikken i 100% af disse kampe. Så hvis du vil finde paralleller i FCKs stærkeste præstationer, så er det nok nærmere der du skal rette fokus.

    Jeg vil give dig ret i at det i nogle tilfælde kan være bedre at købe spillere der er "på vej op" fremfor spillere der er "på vej ned", men en 23 årig Fischer og en 24 årig Bundu hører altså ikke til i "på vej ned" kategorien.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •