Side 15 af 60 FørsteFørste ... 51213141516171825 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    492

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Interessante spillere uden kontrakt:

    Selvom han nok var Ståles ønske, er Richmond Boakye nu kontraktfri efter brud med Røde Stjerne.

    Ørjan Nyland er fortsat uden kontrakt efter brud med Aston Villa i oktober. Han er en fin målmand, der har stået fast for Aston Villa.

    Fredrik Ulvestad blev kåret til Djurgårdens bedste spiller og har netop forladt klubben. Han scorede 11 mål som central midtbanespiller og er 28 år.
    Hvor har du læst at Richmond Boakye er kontraktfri efter brud med Røde Stjerne ?
    Altid enig med Cookie!
    bmw 25's Avatar

  2. #212
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af bmw 25 Se meddelelser
    Hvor har du læst at Richmond Boakye er kontraktfri efter brud med Røde Stjerne ?
    https://www.transfermarkt.com/richmo...spieler/119213

  3. #213
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    https://www.youtube.com/watch?v=ts3Tg9bD7as

    Alligevel spøjst lige at inkludere et klip, i sådan en kavalkade, hvor man ser JBL sad på tribunen i kampen mod Nordsjælland.

    Fuck it. Jeg er i fuld konspirations-sølvpapirshat-mode; han kommer snart!
    Det er ligesom teaseren med Zanka sidste vindue i Ugen der Gik! ;)
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #214
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Cosgrave færdig i FCK. Det er godt nok noget af en udrensning, der er gang i.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #215
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Cosgrave færdig i FCK. Det er godt nok noget af en udrensning, der er gang i.
    Ja det er godt nok en større omgang efterhånden. Hilser umiddelbart nye tanker, ideer og hænder velkomne, men begynder at bliver lidt nervøs for om vi mister for meget "kultur" på én gang. Tror det var Sölvi der blev interviewet den anden dag til bold.dk, hvor han angav hvor stor betydning Anders Storskov havde på humøret i klubben og kulturen dermed.

  8. #216
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lau85 Se meddelelser
    Ja det er godt nok en større omgang efterhånden. Hilser umiddelbart nye tanker, ideer og hænder velkomne, men begynder at bliver lidt nervøs for om vi mister for meget "kultur" på én gang. Tror det var Sölvi der blev interviewet den anden dag til bold.dk, hvor han angav hvor stor betydning Anders Storskov havde på humøret i klubben og kulturen dermed.
    Storskov røg ret beset før alt der her. Det var en Ståle-fyring. Men ja, der er virkelig mange nye ledere der skal finde hinanden og deres roller virkelig hurtigt.

  9. #217
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg håber godt nok, at de har styr på, hvad de laver.
    Udefra ligner det mest af alt en systematisk udrensning af alt, hvad der har haft med Ståle at gøre.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #218
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Cosgrave færdig i FCK. Det er godt nok noget af en udrensning, der er gang i.

    Så er det kun et spørgsmål om tid før, Kenney kommer dansende ind i tråden. Jeg har ingen mening om Cosgrave eller om de mange andre analytikere, eller hvad de ellers kaldes, som også forsvinder, men lad os se positivt på det hele. Ny luft. Ny energi. Nyt udtryk. Nyt. Vi er ikke på plads før engang efter sommer uanset hvad.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #219
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg håber godt nok, at de har styr på, hvad de laver.
    Udefra ligner det mest af alt en systematisk udrensning af alt, hvad der har haft med Ståle at gøre.
    Uden at skulle virke Usympatisk overfor Cosgrave da jeg har syntes godt om ham så har jeg det fint med man tager den fulde oprydning, mens man er i gang og få trimmet den nye "Organisation" med nye ideer og tilgang til tingene.

    Personligt er det, hvad jeg har håbet på i mange år, så dejligt det sker nu.

    Jeg tror vi kommer utrolig stærkt styrket ud af den krise vi har været i og som vi forhåbentligt er på vej ud af nu.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #220
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Uden at skulle virke Usympatisk overfor Cosgrave da jeg har syntes godt om ham så har jeg det fint med man tager den fulde oprydning, mens man er i gang og få trimmet den nye "Organisation" med nye ideer og tilgang til tingene.

    Personligt er det, hvad jeg har håbet på i mange år, så dejligt det sker nu.

    Jeg tror vi kommer utrolig stærkt styrket ud af den krise vi har været i og som vi forhåbentligt er på vej ud af nu.
    Jeg har bestemt ikke noget imod en oprydning, når man nu alligevel er startet. Men min bekymring går lidt på, om man blot hælder folk ud pga at de var Ståles idé i og ikke på grund af manglende kompetencer. Jeg har intet viden om hverken Cosgraves eller Bencacems evner, men det er da en smule sjovt/interessant, at Cosgrave åbenbart ikke er dygtig nok og at en mand fra talentafdelingen ses et bedre valg. Men Cosgrave har fået en del kritik herinde, så det kan da godt være tilfældet.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #221
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har bestemt ikke noget imod en oprydning, når man nu alligevel er startet. Men min bekymring går lidt på, om man blot hælder folk ud pga at de var Ståles idé i og ikke på grund af manglende kompetencer. Jeg har intet viden om hverken Cosgraves eller Bencacems evner, men det er da en smule sjovt/interessant, at Cosgrave åbenbart ikke er dygtig nok og at en mand fra talentafdelingen ses et bedre valg. Men Cosgrave har fået en del kritik herinde, så det kan da godt være tilfældet.
    Jeg finder personligt ro i, at Sune Smith Nielsen, vores nye udviklingschef, må have et indgående kendskab til Bencacem. Og Sune Smith Nielsen ser jeg et kæmpe lys i, hvilket jeg bygger på hans arbejde i FCK Talent samt hans udtalelser og analyser i diverse medier. Hertil er der mange mellemregninger i evalueringen, som vi ikke kender. Er Cosgrave blevet tilbudt en anden rolle, hvor han ikke længere er chef for hele afdelingen, og det var han ikke interesseret i? Er der tale om, at man vil gå i en anden retning ift. behandlinger og rehabiliteringer, hvilket ikke var hans styrke? Har han fået tilbudt en anden stilling, måske i Norge? Eller er det bare en regulær fyreseddel?

    Anyways, nu kan man vel snart ikke skrue mere på den stab. Det skulle da lige være på scoutingafdelingen, men her ser vi nok ikke store ændringer, før PC er tiltrådt. Så lad os nu bare få et par spillere, og den første må gerne dele initialer med et halvkikset højtalermærke.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #222
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Selvom han nok var Ståles ønske, er Richmond Boakye nu kontraktfri efter brud med Røde Stjerne.
    Fodboldverdenen er sgu en underlig størrelse.

    Uden at følge voldsomt meget med i Serbisk fodbold, lod han til at være en profil. Med til at spille dem i CL osv.

    Og pufff, så er han pludselig løst fra sin kontrakt og transferfri.

    Efter vi bl.a. (formentlig) har budt et relativt betydningsfuldt beløb på et tidspunkt...

    Ved ikke hvad jeg vil sige med dette indlæg - bare sært og overraskende.

    I øvrigt synes jeg han var en fed type - men vel nok mest i Ståles 442-indlæg-fra-back-system...

    Zan

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #223
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg ved ikke hvor underligt det er. I sidste sæson spillede han kun ti ligakampe grundet skader og i denne sæson kun otte og nu er hans kontrakt så udløbet.

    Vores påståede interesse virkede også primært som et agent trick. Det blev i hvert fald afvist i forskellige omgange i diverse medier.

  22. #224
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg håber godt nok, at de har styr på, hvad de laver.
    Udefra ligner det mest af alt en systematisk udrensning af alt, hvad der har haft med Ståle at gøre.
    Nu var Cosgrave vist også delvist "Kvists mand," så hvad ham angår ved jeg ikke, om det handler om en slags Ståle-vendetta: https://www.fck.dk/nyhed/fc-koebenha...edicinske-stab

    Og flere af de andre, der er stoppet, er jo fulgt med Ståle til Norge, så om de er fyret eller selv har sagt op, er vel mere uvist?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. #225
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg ved ikke hvor meget jeg begræder Cosgrave's afgang. Han virkede bestemt sympatisk og vellidt, men han slår mig ikke som en "uerstattelig kulturbærer", der synes jeg at fx Storskov havde en noget større stjerne.

    Desuden kan jeg, udelukkende spekulativt selvfølgelig, godt have lidt fornemmelsen af at Cosgrave måske ikke var så god alligevel. Vi er i hvert fald ikke blevet nærmest skadesfri under hans regime (pludselige skader ikke medregnet). Og jeg mindes også at have hørt nogle historier om en temmelig alternativ tilgang til visse ting - kan ikke huske hvilke, men der var tale om andet fx yoga og akupunktur. Nogen der kan huske det eller er det min fantasi, der spiller mig et puds?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •