Side 55 af 60 FørsteFørste ... 54552535455565758 ... SidsteSidste
Viser resultater 811 til 825 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #811
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Det er fint at de siger det, og VJ kommer sikkert til at være god for dem, men jeg synes stadig ikke at det hænger sammen at de låner en spiller med én førsteholdskamp på cv'et.
    Næ jeg synes også det er underligt. Jeg ved ikke, om denne har været postet før, men her er i hvert fald lidt flere detaljer: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...gratis/8459371

    FCN låner ham åbenbart meget billigt men uden købsoption, da Ajax stadig tror på ham. To andre hold var også interesseret, men disse ville have købsoption med. Man kan måske spekulere i, at en af disse kunne være os?

    Jeg synes stadig ikke, at det giver så meget mening for FCN at udvikle med et talent, som de ikke selv kan sælge bagefter. Men det kan selvfølgelig skyldes den nye ejerkreds (som nævnes herinde) eller, at de vil ligge lunt i svinget til at hente ham på et senere tidspunkt. (som også nævnes herinde)

  2. #812
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Næ jeg synes også det er underligt. Jeg ved ikke, om denne har været postet før, men her er i hvert fald lidt flere detaljer: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...gratis/8459371

    FCN låner ham åbenbart meget billigt men uden købsoption, da Ajax stadig tror på ham. To andre hold var også interesseret, men disse ville have købsoption med. Man kan måske spekulere i, at en af disse kunne være os?

    Jeg synes stadig ikke, at det giver så meget mening for FCN at udvikle med et talent, som de ikke selv kan sælge bagefter. Men det kan selvfølgelig skyldes den nye ejerkreds (som nævnes herinde) eller, at de vil ligge lunt i svinget til at hente ham på et senere tidspunkt. (som også nævnes herinde)
    Jeg er med på at der er stor forskel på at spille for Ajax og FCN, men det her citat fra artiklen er godt nok skrevet med jubelidiothatten på:
    Viser de næste talenter i køen - spillere som Oliver Antman og Chukwuemeka Paul Nnamani - sig ikke at være helt flyvefærdige, har FC Nordsjælland nu et sikkert kort i Victor Jensen.
    Dem om det. Hvis de har fået ham billigt, så skal man jo per definition gennemføre handlen ;)

  3. #813
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    https://youtu.be/6mhCJ4xrYjs

    Lidt video fra turen Genoa-Roskilde.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #814
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://youtu.be/6mhCJ4xrYjs

    Lidt video fra turen Genoa-Roskilde.

    Og her første interview:
    https://m.youtube.com/watch?v=LnWddOyXoAg

  6. #815
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Anders Se meddelelser
    Heps
    Er der en der kan putte nogle ord på Lerager som spiller?
    Jeg kender ham ikke rigtigt, så det kunne være interessant at få lidt viden om hans styrker/svagheder :-)
    Efter at have læst dette interview https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-superstjerne får jeg indtrykket af at han på banen er en Kvist med offensive kvaliteter og at han udenfor banen er en Tom Høgli
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #816
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jo, mere jeg tænker over Lerager indkøbet, så kan det hurtigt vise sig at være det vigtigste indkøb i FCK i mange, mange år. Jeg synes simpelthen der er så mange tegn på, at Kvist har købt en Rembrandt og betalt for et Go-card.

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #817
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jo, mere jeg tænker over Lerager indkøbet, så kan det hurtigt vise sig at være det vigtigste indkøb i FCK i mange, mange år. Jeg synes simpelthen der er så mange tegn på, at Kvist har købt en Rembrandt og betalt for et Go-card.
    Helt enig. Og han er dyr, men syv millioner kroner om året bliver sikkert pengene værd, når han med stor sandsynlighed slår til. Bedre end at bruge 5 på en 'måske'-spiller: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn

  11. #818
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Helt enig. Og han er dyr, men syv millioner kroner om året bliver sikkert pengene værd, når han med stor sandsynlighed slår til. Bedre end at bruge 5 på en 'måske'-spiller: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn
    Lerager SKAL have 7 mio. om året med det CV, den positive skadehistorik og hans alder taget i betragtning.

    Man får altså også mere og mere fornemmelsen af at Ståle Solbakken var lidt for god til at være alt for gavmild, og var utrolig dårlig til at prissætte spillere og løn. I selv samme artikel nævnes det at Andres Bjelland får 750.000 kr. om året, hvilket altså er 3 MILIONER mere end Lerager om året. Vi snakker om en spiller med et dårligere CV, en alder der var 2,5 år højere og med en elendig skadehistorik.

    Det er vel også et af problemerne i en manager funktion, simpelthen at han udelukkende tænker på at beholde sit job som træner og have gode spillere på banen, men der skal jo også være en økonomisk retfærdighed i hvad spillere skal koste og have i løn.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #819
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Lerager SKAL have 7 mio. om året med det CV, den positive skadehistorik og hans alder taget i betragtning.

    Man får altså også mere og mere fornemmelsen af at Ståle Solbakken var lidt for god til at være alt for gavmild, og var utrolig dårlig til at prissætte spillere og løn. I selv samme artikel nævnes det at Andres Bjelland får 750.000 kr. om året, hvilket altså er 3 MILIONER mere end Lerager om året. Vi snakker om en spiller med et dårligere CV, en alder der var 2,5 år højere og med en elendig skadehistorik.

    Det er vel også et af problemerne i en manager funktion, simpelthen at han udelukkende tænker på at beholde sit job som træner og have gode spillere på banen, men der skal jo også være en økonomisk retfærdighed i hvad spillere skal koste og have i løn.
    Du kan ikke sammenligne de to cases. Bjelland kostede ikke en overgangssum, det gør/gjorde Lerager, så det skal lægges oveni.

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #820
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Du kan ikke sammenligne de to cases. Bjelland kostede ikke en overgangssum, det gør/gjorde Lerager, så det skal lægges oveni.
    Point taken, det er selvfølgelig rigtigt.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  16. #821
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    https://www.bt.dk/superligaen/dyr-bj...bedre-koebmand

    Bjelland har ret. Han er en dyr bænkevarmer, men hans økonomiske sans fejler ingenting..

  17. #822
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/dyr-bj...bedre-koebmand

    Bjelland har ret. Han er en dyr bænkevarmer, men hans økonomiske sans fejler ingenting..
    True. Generelt bryder jeg mig ikke om Bjellands attitude og hans spil ved vi jo alle har været under niveau længe og ser ham også gerne væk.

    Men det sandt, man kan jo næppe bebrejde manden og hans agent for at have forhandlet sig til en økonomisk stærk kontrakt. Så han har vel ret. det er godt købmandskab. Tror, vist alle, hvis sådan mulighed opstod også ville tænke på at forhandle de bedste vilkår.

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #823
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    True. Generelt bryder jeg mig ikke om Bjellands attitude og hans spil ved vi jo alle har været under niveau længe og ser ham også gerne væk.

    Men det sandt, man kan jo næppe bebrejde manden og hans agent for at have forhandlet sig til en økonomisk stærk kontrakt. Så han har vel ret. det er godt købmandskab. Tror, vist alle, hvis sådan mulighed opstod også ville tænke på at forhandle de bedste vilkår.
    Bjelland har jo intet gjort galt. På fri transfer har han jo perfekte forhandlingsforudsætninger og med alder og landsholdsplads i betragtning så er det jo en rimelig samlet pris. Problemet er så bare at vi ikke har fået fuld valuta for pengene, men så må argumentet vel være at vi har været for dårlige til at tage skadesrisikoen med i beregningerne eller bare været villige til at løbe risikoen.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #824
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Altså, man kan jo læse folks reaktioner herinde, fra da han blev spottet i Parken for første gang, her. Ud fra folks reaktioner virkede det langt fra som en dårlig handel. Og det mente folk jo heller ikke efter den første sæson. Så det er voldsomt nemt at være bagklog, ligesom det er legitimt at være frustreret over at så mange penge i spillerbudgettet er bundet op på Bjelland. Men der var ikke meget dengang vi signede ham, som kunne forudsige den form- og niveaumæssige nedgang, vi har set det seneste halvandet år, selv når han ikke har været skadet.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  22. #825
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-jeg-ikke-mere

    Discovery interview med Lerager og Kvist.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •