Side 38 af 60 FørsteFørste ... 283536373839404148 ... SidsteSidste
Viser resultater 556 til 570 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #556
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Nå i følge BT er Bundu alt for tæt på at lande i FCK. Jeg synes, vi i forvejen er godt besat på de tre forreste pladser, og det virker som en ret ligegyldig transfer/lejeaftale med en middelmådig spiller.

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...mustapha-bundu

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #557
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Nå i følge BT er Bundu alt for tæt på at lande i FCK. Jeg synes, vi i forvejen er godt besat på de tre forreste pladser, og det virker som en ret ligegyldig transfer/lejeaftale med en middelmådig spiller.

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...mustapha-bundu
    Vi kan håbe, at vi kun betaler en del af hans løn. Købsoptionen på 2,5-3 mio. euro fatter jeg ingenting af. Det er i det leje, som Anderlecht gav i sommer, men hans værdi må alt andet lige være faldet siden da. Mon ikke han kun er i København indtil sommer.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #558
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Nå i følge BT er Bundu alt for tæt på at lande i FCK. Jeg synes, vi i forvejen er godt besat på de tre forreste pladser, og det virker som en ret ligegyldig transfer/lejeaftale med en middelmådig spiller.

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...mustapha-bundu
    Han var bestemt ikke min våde drøm. Men hvis Bundu er hentet ind til at være et alternativ til vores angribere, i tilfælde af skader eller sygdom, synes jeg sgu det er ok. Højlund viste at han ikke er klar endnu, og det var altså kritisk, at vi måtte bruge ham, i mangel af bedre i de sidste kampe.
    Sidst redigeret af Eiken88 : 25.01.21 kl. 18:08

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #559
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Vi kan håbe, at vi kun betaler en del af hans løn. Købsoptionen på 2,5-3 mio. euro fatter jeg ingenting af. Det er i det leje, som Anderlecht gav i sommer, men hans værdi må alt andet lige være faldet siden da. Mon ikke han kun er i København indtil sommer.
    Hvis han præsterer godt nok til at vi vil beholde ham, så er hans værdi sikkert også mere end 2,5 mio euro. Mon ikke der i så fald sker det, at vi alligevel kan forhandle den en lille smule ned og så er alle glade.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #560
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Eiken88 Se meddelelser
    Han var bestemt ikke min våde drøm. Men hvis Bundu er hentet ind til at være et alternativ til vores angribere, i tilfælle af skader eller sygdom, synes jeg sgu det er ok. Højlund viste at han ikke er klar endnu, og det var altså kritisk, at vi måtte bruge ham, i mangel af bedre i de sidste kampe.
    Hans primære position er højre fløj, så med Biel på midten skal Bundu vel konkurrere om pladsen med Daramy (ja Skroder: Daramy er set spille på begge fløje), hvor vi i øvrigt i de sidste kampe i 2020 så at Daramys speed gjorde ondt på modstanderen. Bundu er også en spiller med speed, hvilket vi ikke har mange af.

    Update: I august 2020 skrev Anderlechts sportsdirektør flg:
    Mustapha Bundu is an Anderlecht player. The last four seasons, he played for Danish first division club Aarhus GF, where he scored 10 goals and provided 12 assists last season. He signs a contract for the next four seasons. He will be playing with the number 19.
    Bundu is a kind of player we didn't have yet in our team. He is a polyvalent attacker, but a winger in the first place. He's a winger with speed, but also power and likes to play deep without the ball. With his goals and assists in the Danish competition, he has shown that he can be decisive and now has to make the next step in his career with RSC Anderlecht. His arrival means extra competition within the team, which is an absolute must in top clubs." says RSC Anderlecht Sports Director Peter Verbeke.


    "Scouts report"
    Die hard fans kan her se en uddybende "scouts report" om Bundus styrker og svagheder baseret på 2019/2020 sæsonen for AGF:
    https://totalfootballanalysis.com/ar...alysis-tactics

    Sidst redigeret af Ezen : 25.01.21 kl. 17:53 Årsag: Anderlect + scouts report

  10. #561
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Nå i følge BT er Bundu alt for tæt på at lande i FCK. Jeg synes, vi i forvejen er godt besat på de tre forreste pladser, og det virker som en ret ligegyldig transfer/lejeaftale med en middelmådig spiller.

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...mustapha-bundu
    Er vi nu også så godt besat i angrebet, når det kommer til stykket?

    Det er helt fair at være utilfreds med signingen af Bundu – jeg er selv ganske lunken. Men at påstå, at vi er godt besat på de tre forreste pladser, andet end på papiret, er noget af en stramning, hvis du spørger mig. Pt. består vores angreb af Jonas Wind, to unge talenter i Mo Daramy og Mikkel Kaufmann, der stadig mangler at slå endeligt igennem (førstnævnte synes tættere på end sidstnævnte), Viktor Fischer, som ikke har scoret i Superligaen i mere end et år (!), og Kamil Wilczek, der gik totalt i stå efter en mål-mæssig god start og synes totalt fejlcastet til Jess Thorups spillestil. Læg dertil, at både Wind, Daramy og Kaufmann har misset hele eller store dele af opstarten på grund af skader, og at Fischer også er skadeslabil, og så synes jeg ikke længere, at bredden i vores angreb ser særligt imponerende ud.

    Bundu kan sagtens vise sig at være den forkerte løsning – men selve idéen om at supplere vores angreb med en ekstra spiller giver rigtig god mening.
    Mvh.
    Dane


  11. #562
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Nå i følge BT er Bundu alt for tæt på at lande i FCK. Jeg synes, vi i forvejen er godt besat på de tre forreste pladser, og det virker som en ret ligegyldig transfer/lejeaftale med en middelmådig spiller.

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...mustapha-bundu
    Jeg synes bestemt, vi mangler folk til de to yderpladser i angrebet, hvor vi reelt kun har Fischer og Daramy, hvis Biel og Falk skal ligge centralt. Derfor giver en hurtig offensiv type bedre mening at hente lige nu end en targetspiller som fx Cornelius, som ville skulle konkurrere med både Wilczek, Kaufmann og Wind (hvis Biel sætter sig på den offensive midtbaneplads) om en enkelt plads i startopstillingen.

    Om Bundu så er den rette, ved jeg ikke, men jeg forstår fint, hvorfor man kigger efter en kantspiller.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #563
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg synes bestemt, vi mangler folk til de to yderpladser i angrebet, hvor vi reelt kun har Fischer og Daramy, hvis Biel og Falk skal ligge centralt. Derfor giver en hurtig offensiv type bedre mening at hente lige nu end en targetspiller som fx Cornelius, som ville skulle konkurrere med både Wilczek, Kaufmann og Wind (hvis Biel sætter sig på den offensive midtbaneplads) om en enkelt plads i startopstillingen.

    Om Bundu så er den rette, ved jeg ikke, men jeg forstår fint, hvorfor man kigger efter en kantspiller.
    Selvom Bundu ikke kommer direkte fra AGF, så placerer jeg ham alligevel i kategorien "hentet direkte fra et suppe-hold", og jeg må være ærlig at sige, at jeg efterhånden synes der er meget, meget langt mellem de gode handler vi går hos de direkte konkurrenter. Ud over Falk og Nelsson, så har jeg oprigtig svært ved at komme på spillere hentet i andre superligaklubber, som reelt har haft niveauet til at forstærke FCK. I hvert fald over de sidste 6-7 år. Nuvel, spillerne findes men de skifter bare til udenlandske konkurrenter og ikke til os.
    Jeg tror faktisk, det er en af de væsentligste årsager til, at så mange af os er virkelig skeptiske overfor Bundu. Vi er simpelthen blevet skuffede så mange gange over de sidste sæsoner indkøb i suppen, at vi som udgangspunkt er negative. Og det mener jeg ikke vi kan fortænke nogen i at være!

    Edit: Og ja, jeg anser ikke Stage eller spillere på det niveau som reelle forstærkninger i en klub med FCK's ambitioner, økonomi og niveau - tværtimod faktisk!

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #564
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Selvom Bundu ikke kommer direkte fra AGF, så placerer jeg ham alligevel i kategorien "hentet direkte fra et suppe-hold", og jeg må være ærlig at sige, at jeg efterhånden synes der er meget, meget langt mellem de gode handler vi går hos de direkte konkurrenter. Ud over Falk og Nelsson, så har jeg oprigtig svært ved at komme på spillere hentet i andre superligaklubber, som reelt har haft niveauet til at forstærke FCK. I hvert fald over de sidste 6-7 år. Nuvel, spillerne findes men de skifter bare til udenlandske konkurrenter og ikke til os.
    Jeg tror faktisk, det er en af de væsentligste årsager til, at så mange af os er virkelig skeptiske overfor Bundu. Vi er simpelthen blevet skuffede så mange gange over de sidste sæsoner indkøb i suppen, at vi som udgangspunkt er negative. Og det mener jeg ikke vi kan fortænke nogen i at være!

    Edit: Og ja, jeg anser ikke Stage eller spillere på det niveau som reelle forstærkninger i en klub med FCK's ambitioner, økonomi og niveau - tværtimod faktisk!
    Så længe de økonomiske muskler kun rækker til indkøb af spillere i prisklassen 1-4 millioner euro, så skal du ikke regne med, at det bliver meget bedre end udviklingsspillere, spillere der skal have genstartet karrieren eller spillere, der ønsker eller kan leve med at slutte karrieren af i suppen.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #565
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Selvom Bundu ikke kommer direkte fra AGF, så placerer jeg ham alligevel i kategorien "hentet direkte fra et suppe-hold", og jeg må være ærlig at sige, at jeg efterhånden synes der er meget, meget langt mellem de gode handler vi går hos de direkte konkurrenter. Ud over Falk og Nelsson, så har jeg oprigtig svært ved at komme på spillere hentet i andre superligaklubber, som reelt har haft niveauet til at forstærke FCK. I hvert fald over de sidste 6-7 år. Nuvel, spillerne findes men de skifter bare til udenlandske konkurrenter og ikke til os.
    Jeg tror faktisk, det er en af de væsentligste årsager til, at så mange af os er virkelig skeptiske overfor Bundu. Vi er simpelthen blevet skuffede så mange gange over de sidste sæsoner indkøb i suppen, at vi som udgangspunkt er negative. Og det mener jeg ikke vi kan fortænke nogen i at være!

    Edit: Og ja, jeg anser ikke Stage eller spillere på det niveau som reelle forstærkninger i en klub med FCK's ambitioner, økonomi og niveau - tværtimod faktisk!
    Med forbehold for, at jeg har glemt nogle, så har vi fra Superligaen hentet Nelsson, Stage, Bartolec, Kaufmann, Grytebust, Jesse Joronen, Robert Skov, Pusic, Falk og Kadrii i de sidste 5-6 år.

    Hit:
    Nelsson
    Joronen
    Skov
    Falk

    Meh:
    Stage
    Kaufmann
    Kadrii

    Skidt:
    Bartolec
    Grytebust
    Pusic

    Fra topkategorien har Skov og Joronen har alene indbragt os 100+ millioner og Nelsson kan formentlig også smides afsted for 50+ millioner, så på den front er det klart godkendt. Spillemæssigt er det mere blandet, men pilen peger mest op.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #566
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Så længe de økonomiske muskler kun rækker til indkøb af spillere i prisklassen 1-4 millioner euro, så skal du ikke regne med, at det bliver meget bedre end udviklingsspillere, spillere der skal have genstartet karrieren eller spillere, der ønsker eller kan leve med at slutte karrieren af i suppen.
    Det er jeg da 100% enig med dig i, jeg påpeger blot, at den type spillere ikke eksisterer i suppen. I hvert fald ikke i det omfang vi har behov for og købt ind til. Flere af de spillere man har betalt 15-25 mio. for, vil jeg faktisk knap rubricere som udviklingsspillere, og slet ikke som spillere der skal have genstartet karrieren eller afsluttet den. Der tror jeg, at man ville kunne få langt mere for pengene i udlandet eller ved at scoute bedre.

  20. #567
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Med forbehold for, at jeg har glemt nogle, så har vi fra Superligaen hentet Nelsson, Stage, Bartolec, Kaufmann, Grytebust, Jesse Joronen, Robert Skov, Pusic, Falk og Kadrii i de sidste 5-6 år.

    Hit:
    Nelsson
    Joronen
    Skov
    Falk

    Meh:
    Stage
    Kaufmann
    Kadrii

    Skidt:
    Bartolec
    Grytebust
    Pusic

    Fra topkategorien har Skov og Joronen har alene indbragt os 100+ millioner og Nelsson kan formentlig også smides afsted for 50+ millioner, så på den front er det klart godkendt. Spillemæssigt er det mere blandet, men pilen peger mest op.
    Jeg tager gerne Joronen og Skov på min kappe, og kalder det en dumsmart forglemmelse. Til gengæld vil jeg påstå, at både Stage og Kaufmann er spild af penge. De er simpelthen alt, alt for dyre, og talentet rækker slet ikke til FCK. Den slags indkøb har der bare været alt for mange af, og det skræmmer mange af os.

  21. #568
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg tager gerne Joronen og Skov på min kappe, og kalder det en dumsmart forglemmelse. Til gengæld vil jeg påstå, at både Stage og Kaufmann er spild af penge. De er simpelthen alt, alt for dyre, og talentet rækker slet ikke til FCK. Den slags indkøb har der bare været alt for mange af, og det skræmmer mange af os.
    Umiddelbart vil jeg sige hitraten er meget positiv for spillerne fra Superligaen. Hvis vi skal sammenligne de sidste 5 år med spillere som er hentet udenfor Superligaen, og som ikke er spillere der tidligere har optrådt der, er listen noget kedelig:

    Marios Ikonomou
    Pep Biel
    Michael Santos
    Robert Mudrazija
    Guillermo Varela
    Kenan Kodro
    Sotirios Papagiannopoulos
    Viktor Fischer
    Pieros Sotiriou
    Michael Lüftner
    Denis Vavro
    Zeca
    Uros Matic
    Andrija Pavlovic
    Jan Gregus
    Robin Olsen
    Nicolai Boilesen

    Derudover er følgende spillere hentet på kort kontrakt:
    László Köteles
    Nicklas Bendtner

    17 spillere er hentet på egentlig kontrakter uden at have spillet i Superligaen før, og der er vel kun 6 af spillerne man kan betragte som en succes:
    Pep
    Fischer
    Vavro
    Zeca
    Olsen
    Boilesen

    Både Vavro og Pep var elendige til at starte med, og næppe havnet i Hit listen. Så ud fra det alternativ der har været til Superliga spillere, så synes jeg ikke det ser værst ud.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  23. #569
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Selvom Bundu ikke kommer direkte fra AGF, så placerer jeg ham alligevel i kategorien "hentet direkte fra et suppe-hold", og jeg må være ærlig at sige, at jeg efterhånden synes der er meget, meget langt mellem de gode handler vi går hos de direkte konkurrenter. Ud over Falk og Nelsson, så har jeg oprigtig svært ved at komme på spillere hentet i andre superligaklubber, som reelt har haft niveauet til at forstærke FCK. I hvert fald over de sidste 6-7 år. Nuvel, spillerne findes men de skifter bare til udenlandske konkurrenter og ikke til os.
    Jeg tror faktisk, det er en af de væsentligste årsager til, at så mange af os er virkelig skeptiske overfor Bundu. Vi er simpelthen blevet skuffede så mange gange over de sidste sæsoner indkøb i suppen, at vi som udgangspunkt er negative. Og det mener jeg ikke vi kan fortænke nogen i at være!

    Edit: Og ja, jeg anser ikke Stage eller spillere på det niveau som reelle forstærkninger i en klub med FCK's ambitioner, økonomi og niveau - tværtimod faktisk!
    Jeg forholder mig slet ikke til skepsissen over for Bundu, som jeg må indrømme, at jeg ikke husker særligt godt. Hvis han kun er hurtig og ikke specielt god teknisk (som skepsissen vist går på), er jeg enig i, at han ikke virker oplagt til os. Men at vi er tyndt besat på den plads, han spiller, synes jeg til gengæld er tydeligt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. #570
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg forholder mig slet ikke til skepsissen over for Bundu, som jeg må indrømme, at jeg ikke husker særligt godt. Hvis han kun er hurtig og ikke specielt god teknisk (som skepsissen vist går på), er jeg enig i, at han ikke virker oplagt til os. Men at vi er tyndt besat på den plads, han spiller, synes jeg til gengæld er tydeligt.
    Og han er rimeligt hurtig. Vi har maksimalt Kauffmann, Ankersen og Daramy der har noget der ligner fart i stængerne, så det er noget af en spidskompetence vi mangler.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •