Side 42 af 60 FørsteFørste ... 323940414243444552 ... SidsteSidste
Viser resultater 616 til 630 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #616
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    nu har jeg set fck's highlights af Bundus mål igennem, og man skal selvfølgelig passe på med at bedømme på youtube videoer. Først og fremmest ligner han i den video en skarp afslutter, der afslutter relativt velovervejet. Jeg sidder med en fornemmelse af at vores nye pragmatiske stil, hvor man lader spillerne gøre det de er gode til, og ikke så meget mere, kommer til at gavne ham. Jeg tænker derfor at han sagtens kan blive en succes med Jess som træner og jeg kan godt se de huller* i truppe han er med til at lukke. Men jeg sidder også men en fornemmelse af, at han ville have været endnu en spiller til floplisten, hvis vi stadig praktiserede verdens sværeste 4-4-2, frem for verdens mest rodet 4-3-3.

    *er med til at øge konkurrence.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #617
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Det fryder mig efterhånden pænt, at FCK smækkede kassen eftertrykkeligt i som svar på AGF's ublu krav for at sende PC videre før tid. Følgende udtalelse stinker jo af, at de har luftet tanker om en mio. euro for at slippe PC. Ellers ville de næppe ty til plat spin, hvor det understreges, at beløbet ikke har været et krav. Det er jo det nærmeste, man kommer en indrømmelse af, at det har været oppe at vende.

    Fra Bold: - Det beløb har aldrig været fremsat som et krav! Derudover har jeg ingen kommentarer til forhandlingsforløbet, skriver Lars Fournais til Ekstra Bladet.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #618
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Er der nogen, der ved, hvornår nye spillere der bliver hentet i udlandet er spilleberettigede i forhold til corona-restriktionerne?
    De skal have to negative coronatests inden for den seneste uge, samt en negativ test på kampdagen ved ankomst til stadion. Det betyder nok, at holdene kommer til at have større bruttotrupper med til kamp, just in case.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. #619
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    De skal have to negative coronatests inden for den seneste uge, samt en negativ test på kampdagen ved ankomst til stadion. Det betyder nok, at holdene kommer til at have større bruttotrupper med til kamp, just in case.
    Tak

  7. #620
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    234

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Det fryder mig efterhånden pænt, at FCK smækkede kassen eftertrykkeligt i som svar på AGF's ublu krav for at sende PC videre før tid. Følgende udtalelse stinker jo af, at de har luftet tanker om en mio. euro for at slippe PC. Ellers ville de næppe ty til plat spin, hvor det understreges, at beløbet ikke har været et krav. Det er jo det nærmeste, man kommer en indrømmelse af, at det har været oppe at vende.

    Fra Bold: - Det beløb har aldrig været fremsat som et krav! Derudover har jeg ingen kommentarer til forhandlingsforløbet, skriver Lars Fournais til Ekstra Bladet.
    Det undrer mig egentlig mere, at FC havde forestillet sig, at AGF bare uden videre ville styrke en direkte konkurrent. Hvis FC går en lille smule mere svækket ind i det her forår, og forhåbentlig slutspil, er det jo en direkte fordel for GF.
    h

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #621
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af hilarius Se meddelelser
    Det undrer mig egentlig mere, at FC havde forestillet sig, at AGF bare uden videre ville styrke en direkte konkurrent. Hvis FC går en lille smule mere svækket ind i det her forår, og forhåbentlig slutspil, er det jo en direkte fordel for GF.
    Jeg forventede ikke, at AGF ville forære deres sportschef væk med et smil eller købe medlemsskaber i FCK's fanklub. Men det er amatøragtigt at spille ud med en pris, der er helt på månen ift. værdien at få PC på plads til et vintertransfervindue. Heldigvis kan man formentligt udelukke, at PC selv har været involveret i det mislykkede forhandlingsforløb ;-)

  10. #622
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af hilarius Se meddelelser
    Det undrer mig egentlig mere, at FC havde forestillet sig, at AGF bare uden videre ville styrke en direkte konkurrent. Hvis FC går en lille smule mere svækket ind i det her forår, og forhåbentlig slutspil, er det jo en direkte fordel for GF.
    Det kan du have ret i, men Lars Fournais ret provokerende kommentar om 'nærighed' fremstår da om noget endnu mere uærlig, tåbelig og konfronterende, når det viser sig, at beløbet 1 mio. euro har været på bordet. Skulle AGF have fremstået som andet end en forsmået lillebror, så havde de jo netop meldt ærligt ud og sagt: "Vi ønsker ikke at styrke en direkte konkurrent!" Det er det alle kan se er tilfældet, men når Fournais taler om nærighed - husk på hvad FC betalte for Stage!!! - ja, så synes jeg sgu man spiller et usselt spil.
    Sidst redigeret af Devil : 27.01.21 kl. 20:48

  11. De følgende 12 brugere er enige:

  12. #623
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    234

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det kan du have ret i, men Lars Fournais ret provokerende kommentar om 'nærighed' fremstår, da om noget endnu mere uærlig, tåbelig og konfronterende, når det viser sig, at beløbet 1 mio. euro har været på bordet. Skulle AGF have fremstået som andet end en forsmået lillebror, så havde de jo netop meldt ærligt ud og sagt: "Vi ønsker ikke at styrke en direkte konkurrent!" Det er det alle kan se er tilfældet, men når Fournais taler om nærighed - husk på hvad FC betalte for Stage!!! - ja, så synes jeg sgu man spiller et usselt spil.
    Mjooee, det er jo sælgers marked. Og det kan ganske rigtigt vise at være nærigt, hvis det blir dét som gjorde forskellen for FC i det her forår. Det finder vi jo aldrig ud af, men alt i alt, i FCs nuværende situation, er det et gamble at gå igennem netop DET her transfervindue uden en rutineret sportschef. Så havde en million euro måske været billigt.
    h

  13. #624
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af hilarius Se meddelelser
    Mjooee, det er jo sælgers marked. Og det kan ganske rigtigt vise at være nærigt, hvis det blir dét som gjorde forskellen for FC i det her forår. Det finder vi jo aldrig ud af, men alt i alt, i FCs nuværende situation, er det et gamble at gå igennem netop DET her transfervindue uden en rutineret sportschef. Så havde en million euro måske været billigt.
    PC havde ingen værdi for AGF længere og man kommer ikke ind som sportschef og så gør den helt store forskel fra dag 1. PC skal have tid til at vænne sig til FCK, vores setup og Jess. Desuden skal han simpelthen have tid med spillerne og det er næppe urealistik at det vil tage måneder før han kan lave en seriøs gennemtænkt handel.

    Derfor har han ingen værdi for AGF og ikke den helt store værdi FCK, så det er en rimelig logisk udgang. AGF skal ikke give ham væk gratis og FCK skal ikke give mange kroner for at få ham fri. At han nok har givet tommel op/ned for Bundu og Selles - jeg kan næppe forestille mig andet

  14. #625
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    234

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    PC havde ingen værdi for AGF længere og man kommer ikke ind som sportschef og så gør den helt store forskel fra dag 1. PC skal have tid til at vænne sig til FCK, vores setup og Jess. Desuden skal han simpelthen have tid med spillerne og det er næppe urealistik at det vil tage måneder før han kan lave en seriøs gennemtænkt handel.

    Derfor har han ingen værdi for AGF og ikke den helt store værdi FCK, så det er en rimelig logisk udgang. AGF skal ikke give ham væk gratis og FCK skal ikke give mange kroner for at få ham fri. At han nok har givet tommel op/ned for Bundu og Selles - jeg kan næppe forestille mig andet
    Det er en værdi for AGF, at konkurrenten går igennem et vigtigt transfervindue uden en sportsdirektør. Det må vi acceptere.
    h

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #626
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg forventer egentlig også, at om lidt over en uges tid, så er PC fritstillet i AGF.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #627
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    I BTs Transfervinduet havde de fået et lytter tip om Lars Højer var blevet spottet i lufthavnen på vej til Granada
    der er 4 klubber store klubber i nærheden Granada CF, Sevilla FC, Málaga CF og UD Almeriá
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  19. #628
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    I BTs Transfervinduet havde de fået et lytter tip om Lars Højer var blevet spottet i lufthavnen på vej til Granada
    der er 4 klubber store klubber i nærheden Granada CF, Sevilla FC, Málaga CF og UD Almeriá
    Meget godt spottet; jeg tænker, hvilket fly går til Granada:-D

    Zan

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #629
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    I BTs Transfervinduet havde de fået et lytter tip om Lars Højer var blevet spottet i lufthavnen på vej til Granada
    der er 4 klubber store klubber i nærheden Granada CF, Sevilla FC, Málaga CF og UD Almeriá
    Jeg tror, man skal tage det rygte med et enddog meget stort gran salt. Store dele af Europa er totalt lukket ned, vores egen regering fraråder alle – som i alle – rejser, så dels er der spørgsmålet, om Lars Højer overhovedet ville kunne komme ud af lufthavnen i Granada uden først at skulle tilbringe 14 dage i isolation, dels kunne det hurtigt blive et PR-mareridt af de større, hvis det kom frem, at F.C. Københavns scouts valsede rundt i Europa, som situationen er lige nu. Desuden: Var vi lige ved at hente en spiller derfra, var det næppe en scout (der mig bekendt ikke er chef af andet end navn), man sendte afsted for at lukke handelen, men Daniel Rommedahl eller måske endda William Kvist selv.
    Mvh.
    Dane

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #630
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    I følge den italienske transferguru, Gianluca Di Marzio, pågår der lige nu forhandlinger med Genoa, om Lukas Lerager.

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-lukas-lerager

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •