Side 53 af 60 FørsteFørste ... 34350515253545556 ... SidsteSidste
Viser resultater 781 til 795 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #781
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Så kom den mere eller mindre officielt på klubbens facebook-profil...

    Nu tør jeg godt gå med på præmissen... KVIST FOR PRESIDENT!!!

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #782
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #783
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Damn hvor er Kvist nået langt fra kaffekop-interviewet og så til i dag. Gad vide om Ståle stadig har ondt af ham?

    EDIT:
    IND: Mustapha Bundu (Anderlecht, lejeaftale), Lukas Lerager (Genoa, lejeaftale)

    UD: Ragnar Sigurdsson (FC Rukh Lviv), Ahmed Daghim (Kolding IF), Alexander Hjælmhof (HIK), Robert Mudrazija (HNK Rijeka, lejeaftale), Michael Santos (kontrakt ophævet), Pierre Bengtsson (Vejle Boldklub, lejeaftale)

    Voldsomt flot arbejde!
    Sidst redigeret af Devil : 01.02.21 kl. 22:32


  6. #784
    Tilmeldingsdato
    May 2017
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Med 276 kampe er Pierre Bengtsson den udenlandske spiller, der nogensinde har spillet flest kampe i den hvide trøje. Hans anden periode manglede lidt af det gamle niveau, men han fortjener fandme en stor tak for sin loyale indsats og sit sympatiske væsen, der aldrig brokkede sig, selv da han til sidst var længere fra holdet end nogensinde. Lad os for Pierres skyld håbe, det går godt i Vejle, så han kan nå det sidste EM, han fortjener!


  7. #785
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Velkommen til Lukas Lerager.


  8. #786
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbaek7 Se meddelelser
    Med 276 kampe er Pierre Bengtsson den udenlandske spiller, der nogensinde har spillet flest kampe i den hvide trøje. Hans anden periode manglede lidt af det gamle niveau, men han fortjener fandme en stor tak for sin loyale indsats og sit sympatiske væsen, der aldrig brokkede sig, selv da han til sidst var længere fra holdet end nogensinde. Lad os for Pierres skyld håbe, det går godt i Vejle, så han kan nå det sidste EM, han fortjener!
    Er der nogen, der ved, hvor lang hans kontrakt er? Altså hvor mange år har han tilbage i FCK fra sommer af?

  9. #787
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Til sommeren 2022
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #788
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Damn hvor er Kvist nået langt fra kaffekop-interviewet og så til i dag. Gad vide om Ståle stadig har ondt af ham?

    EDIT:
    IND: Mustapha Bundu (Anderlecht, lejeaftale), Lukas Lerager (Genoa, lejeaftale)

    UD: Ragnar Sigurdsson (FC Rukh Lviv), Ahmed Daghim (Kolding IF), Alexander Hjælmhof (HIK), Robert Mudrazija (HNK Rijeka, lejeaftale), Michael Santos (kontrakt ophævet), Pierre Bengtsson (Vejle Boldklub, lejeaftale)

    Voldsomt flot arbejde!
    Nu vil jeg helst undgå at bringe Ståle for meget ind i debatten, men han mente jo at Kvist var ude på dybt vand. Det syntes jeg nu den kære Kvist har modbevist i den grad :). For bare et halvt år siden havde jeg ikke troet at vores Trup kunne se ud som den gør i dag. Det er voldsomt stærkt arbejde af Kvist.

    Jeg lever Fint med Kvist fremover fremhæver sin Latte i fremtidige interviews, om ikke andet for at Trolle Danmarks skarpeste Fodbold ekspert (Tøffe) og andre som har ondt i røven over det. Det god lir :)

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #789
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu vil jeg helst undgå at bringe Ståle for meget ind i debatten, men han mente jo at Kvist var ude på dybt vand. Det syntes jeg nu den kære Kvist har modbevist i den grad :). For bare et halvt år siden havde jeg ikke troet at vores Trup kunne se ud som den gør i dag. Det er voldsomt stærkt arbejde af Kvist.

    Jeg lever Fint med Kvist fremover fremhæver sin Latte i fremtidige interviews, om ikke andet for at Trolle Danmarks skarpeste Fodbold ekspert (Tøffe) og andre som har ondt i røven over det. Det god lir :)
    Det er godt nok vildt hvor lidt der skal til. Han har skilt sig af med en masse og så købt Bundu (kan jeg intet sige om) og Lerager, Sovjet godt nok er rimelig importeret over. Victor Jensen er lige røget til FCN med en købsoption.... der skulle vi altså ha’ været med.

    Jeg er på ingen måder utilfreds med vinduet. Nuvel jeg havde ikke lejet Bengtsson ud (han bliver end j svære at sælge om 6 mdr) eller st man opgiver Santos, men ellers har det set fornuftigt ud. Meeeeen så er det hellere ikke vildere

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #790
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er godt nok vildt hvor lidt der skal til. Han har skilt sig af med en masse og så købt Bundu (kan jeg intet sige om) og Lerager, Sovjet godt nok er rimelig importeret over. Victor Jensen er lige røget til FCN med en købsoption.... der skulle vi altså ha’ været med.

    Jeg er på ingen måder utilfreds med vinduet. Nuvel jeg havde ikke lejet Bengtsson ud (han bliver end j svære at sælge om 6 mdr) eller st man opgiver Santos, men ellers har det set fornuftigt ud. Meeeeen så er det hellere ikke vildere
    Skulle vi virkelig være med Victor Jensen? Set fra hans side af kan jeg ikke se hvorfor han skulle vælge os. FCN kan helt sikkert tilbyde bedre chancer for spilletid. Og så kan jeg ikke se nogen steder at det er med en købsoption?

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #791
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er godt nok vildt hvor lidt der skal til. Han har skilt sig af med en masse og så købt Bundu (kan jeg intet sige om) og Lerager, Sovjet godt nok er rimelig importeret over. Victor Jensen er lige røget til FCN med en købsoption.... der skulle vi altså ha’ været med.

    Jeg er på ingen måder utilfreds med vinduet. Nuvel jeg havde ikke lejet Bengtsson ud (han bliver end j svære at sælge om 6 mdr) eller st man opgiver Santos, men ellers har det set fornuftigt ud. Meeeeen så er det hellere ikke vildere
    Nu var det helheds billedet set ud fra, hvor var for 6 måneder siden både spilletmæssigt og Trup sammensætning samt det Pres Kvist var under for presse og Fans jeg dømmer manden ud fra. Set ud fra det perspektiv, så mener jeg personligt det er ret vildt hvad Kvist har formået. Men igen det er jo bare min mening :)

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #792
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er godt nok vildt hvor lidt der skal til. Han har skilt sig af med en masse og så købt Bundu (kan jeg intet sige om) og Lerager, Sovjet godt nok er rimelig importeret over. Victor Jensen er lige røget til FCN med en købsoption.... der skulle vi altså ha’ været med.

    Jeg er på ingen måder utilfreds med vinduet. Nuvel jeg havde ikke lejet Bengtsson ud (han bliver end j svære at sælge om 6 mdr) eller st man opgiver Santos, men ellers har det set fornuftigt ud. Meeeeen så er det hellere ikke vildere
    Hvor læser du at de har købsoption på ham? Den information kan jeg ikke finde nogle steder - ikke at det udelukker det.. Men i så fald er det da ærgerligt, da han bestemt kunne passe godt ind her, især som potentiel afløser for Falk.. Vi er dog pt ikke i en situation, hvor vi kan allokere midler til at fremtidssikre os på den måde.. Så jeg ved ikke helt hvad vi skulle have gjort anderledes.. Jensen havde jo stensikkert været på bekostning af Lerager, og ikke som et supplement.. Og så ved jeg godt hvad jeg trods alt ville foretrække lige nu og her..

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #793
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er godt nok vildt hvor lidt der skal til. Han har skilt sig af med en masse og så købt Bundu (kan jeg intet sige om) og Lerager, Sovjet godt nok er rimelig importeret over. Victor Jensen er lige røget til FCN med en købsoption.... der skulle vi altså ha’ været med.

    Jeg er på ingen måder utilfreds med vinduet. Nuvel jeg havde ikke lejet Bengtsson ud (han bliver end j svære at sælge om 6 mdr) eller st man opgiver Santos, men ellers har det set fornuftigt ud. Meeeeen så er det hellere ikke vildere
    Selvfølgelig skal Kvist have kæmpe ros. Også selvom man godt kan synes manden er lidt irriterende.

    Det er ikke kun Lerager-handlen, men også oprydningsarbejdet og få skabt en sportslig ledelse. Det er muligt man ikke enig i alle dispositionerne, men der er edderdyleme blevet handlet - og det var der virkelig brug for!

    Det har nok også været ekstremt vigtigt for både Kvist og bestyrelse, at knalde en ordentlig Magnum 44 af! Omkring Ståle-farvel, var fornemmelse hos både presse og fans, at tingene sejlede totalt - nærmest en klub i opløsning. Det er jo slet ikke følelsen pt, og det er et godt stykke arbejde, som Kvist godt kan tillade sig at tage en del credit for.

    For at være lidt konspirationel, kan man også tænke at de (Kvist og bestyrelse) har strukket sig ekstra langt i forhold til Lerager... En top-transfer var ligesom det sidste der manglede for at manifestere at der er styr på det efter Ståle. Ja, ok, måske også nogle resultater... Haha.

    Så, det er ikke lidt der er sket på få måneder. Det er godt arbejde. Hatten af.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 02.02.21 kl. 11:01


  22. #794
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hvor læser du at de har købsoption på ham? Den information kan jeg ikke finde nogle steder - ikke at det udelukker det.. Men i så fald er det da ærgerligt, da han bestemt kunne passe godt ind her, især som potentiel afløser for Falk.. Vi er dog pt ikke i en situation, hvor vi kan allokere midler til at fremtidssikre os på den måde.. Så jeg ved ikke helt hvad vi skulle have gjort anderledes.. Jensen havde jo stensikkert været på bekostning af Lerager, og ikke som et supplement.. Og så ved jeg godt hvad jeg trods alt ville foretrække lige nu og her..
    Jeg tror det har været på Twitter - jeg kan ikke finde det igen og det ligner bestemt ikke, at de har en købsoption. Det gør det hele mere spiseligt :).

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #795
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Selvfølgelig skal Kvist have kæmpe ros. Også selvom man godt kan synes manden er lidt irriterende.

    Det er ikke kun Lerager-handlen, men også oprydningsarbejdet og få skabt en sportslig ledelse. Det er muligt man ikke enig med alle dispositionerne, men der er edderdyleme blevet handlet - og det var der virkelig brug for!

    Det har nok også været ekstremt vigtigt for både Kvist og bestyrelse, at knalde en ordentlig Magnum 44 af! Omkring Ståle-farvel, var fornemmelse hos både presse og fans, at tingene sejlede totalt - nærmest en klub i opløsning. Det er jo slet ikke følelsen pt, og det er et godt stykke arbejde, som Kvist godt kan tillade sig at tage en del credit for.

    For at være lidt konspirationel, kan man også tænke at de (Kvist og bestyrelse) har strukket sig ekstra langt i forhold til Lerager... En top-transfer var ligesom det sidste der manglede for at manifestere at der er styr på det efter Ståle. Ja, ok, måske også nogle resultater... Haha.

    Så, det er ikke lidt der er sket på få måneder. Det er godt arbejde. Hatten af.

    Zan
    Kvist forsætter jo stilen fra banen i bestyrelseslokalet. Det er ikke kønt at se på, men damn det er effektivt. Alle havde valgt Sionko over Kvist i en pre moneyball tid, men man måtte jo konstaterer at kvist var bedre på alle statistiske parameter, om end supertankervendingen ikke var yndefuld.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •