Side 14 af 60 FørsteFørste ... 41112131415161724 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Der er tradition for at der kommer en ny spiller til truppen lige inden træningsopstart. Og den starter igen på mandag. Gad vide om der kommer en ny spiller i morgen?
    Det er først den 5. at vinduet officielt åbner? I givet fald bliver det vel først tirsdag vi tidligst ser ham.

  2. #197
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Transfervinduet åbning har kun noget at gøre med om man må spille kampe. Spillere kan stadigvæk skifte før og træne med. Et eksempel er Joakim Mæhle, som skiftede til Atalanta d.29/12 og trænede med samme dag.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #198
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Håber godt nok på JBL. Vi mangler virkelig fart og gennembrudsstyrke. En fuldgod backup til Zeca, ville heller ikke være dårlig!
    Jeg ved naturligvis, at JBL har spillet i Dortmund, og at han lige nu er i Hoffenheim. Han fik megen omtale i en del af Dortmund-tiden, og han scorede vist også en del mål? Han var/er? en profil på diverse U-landshold, men jeg aner faktisk ikke, hvilke spidskompetencer han har. Er han hurtig? Kan han sætte en mand? Hovedspil? Fysisk styrke? Pasningsspil? Selvfølgelig må det være garanti for en vis kvalitet, at han har kunnet begå sig i en klub som Dortmund, men hvad kan han tilføje FCK, hvis han kommer?

  5. #199
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Jeg ved naturligvis, at JBL har spillet i Dortmund, og at han lige nu er i Hoffenheim. Han fik megen omtale i en del af Dortmund-tiden, og han scorede vist også en del mål? Han var/er? en profil på diverse U-landshold, men jeg aner faktisk ikke, hvilke spidskompetencer han har. Er han hurtig? Kan han sætte en mand? Hovedspil? Fysisk styrke? Pasningsspil? Selvfølgelig må det være garanti for en vis kvalitet, at han har kunnet begå sig i en klub som Dortmund, men hvad kan han tilføje FCK, hvis han kommer?
    Mit kendskab er også begrænset, men af det jeg har set ham spille, virker han, imo, lidt som samme type, som Fisher. Jeg er ikke vildt meget oppe og køre over det, da jeg mener at det er mere presserende at hente andre typer til holdet. Omvendt, kan jeg sagtens se, at har man muligheden for at hente en spiller som JBL, så bør man gøre det.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #200
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Jeg ved naturligvis, at JBL har spillet i Dortmund, og at han lige nu er i Hoffenheim. Han fik megen omtale i en del af Dortmund-tiden, og han scorede vist også en del mål? Han var/er? en profil på diverse U-landshold, men jeg aner faktisk ikke, hvilke spidskompetencer han har. Er han hurtig? Kan han sætte en mand? Hovedspil? Fysisk styrke? Pasningsspil? Selvfølgelig må det være garanti for en vis kvalitet, at han har kunnet begå sig i en klub som Dortmund, men hvad kan han tilføje FCK, hvis han kommer?
    Som jeg ser ham så er han god i pasningspillet, ser god ud relationel, har fart og antrit, god teknik og fine retningsskift.

  8. #201
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Der er tradition for at der kommer en ny spiller til truppen lige inden træningsopstart. Og den starter igen på mandag. Gad vide om der kommer en ny spiller i morgen?
    En tradition? Det kan være min hukommelse spiller mig et puds, men jeg mindes simpelthen ikke, at det er en tradition, vi har haft. Udover Varela, der blev præsenterer omkring den 20. december 2018, hvem er det så, vi har hentet lige inden træningsopstart?

  9. #202
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Januar '15: Ludwig Augustinsson
    Januar '17: Uros Matic og Nicolaj Thomsen
    Januar '19: Guillermo Varela
    Januar '20: Ragnar Sigurdsson

    Desuden faldt det på plads med Erik Johansson få dage efter træningsstart i januar '16, plus at vi i januar '18 havde en aftale klar med Jesse Joronen om tiltrædelse fra sommeren '18.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #203
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Interessante spillere uden kontrakt:

    Selvom han nok var Ståles ønske, er Richmond Boakye nu kontraktfri efter brud med Røde Stjerne.

    Ørjan Nyland er fortsat uden kontrakt efter brud med Aston Villa i oktober. Han er en fin målmand, der har stået fast for Aston Villa.

    Fredrik Ulvestad blev kåret til Djurgårdens bedste spiller og har netop forladt klubben. Han scorede 11 mål som central midtbanespiller og er 28 år.

  12. #204
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Interessante spillere uden kontrakt:

    Selvom han nok var Ståles ønske, er Richmond Boakye nu kontraktfri efter brud med Røde Stjerne.

    Ørjan Nyland er fortsat uden kontrakt efter brud med Aston Villa i oktober. Han er en fin målmand, der har stået fast for Aston Villa.

    Fredrik Ulvestad blev kåret til Djurgårdens bedste spiller og har netop forladt klubben. Han scorede 11 mål som central midtbanespiller og er 28 år.
    Boakye vil være en unødvendig signing til det nye system. Der er allerede 3 store angribere til en plads som 9'er, og Biel har også vist sig meget brugbar som falsk 9'er. Det angrebet mangler er fart og teknik, hvilket Jakob Bruun-Larsen kommer med.

    Nyland kunne være fin, men jeg ser simpelthen ikke, at FCK bruger mange lønkroner på en etableret målmand lige nu.

    Ulvestad er dygtig, og kunne være en god opgradering i forhold til Stage. Personligt ser jeg dog hellere, at man går efter Steffen Johansen i Fulham, som er helt ud af truppen. Han vil i mine øjne være perfekt til rollen som 8'er i Thorups system, indtil Smukke-Thomas kommer hjem.

  13. #205
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Boakye vil være en unødvendig signing til det nye system. Der er allerede 3 store angribere til en plads som 9'er, og Biel har også vist sig meget brugbar som falsk 9'er. Det angrebet mangler er fart og teknik, hvilket Jakob Bruun-Larsen kommer med.

    Nyland kunne være fin, men jeg ser simpelthen ikke, at FCK bruger mange lønkroner på en etableret målmand lige nu.

    Ulvestad er dygtig, og kunne være en god opgradering i forhold til Stage. Personligt ser jeg dog hellere, at man går efter Steffen Johansen i Fulham, som er helt ud af truppen. Han vil i mine øjne være perfekt til rollen som 8'er i Thorups system, indtil Smukke-Thomas kommer hjem.
    Enig ift. at Johansen og Bruun-Larsen samt oprydning i truppen ville være et godt vindue for os. Skal man gætte lidt og få lidt debat i gang, så er det jo spændende at se, om Thorup hiver en kanin op af hatten i form af en spiller, som han har kendskab til fra den belgiske liga. Det er et vildt spændende marked med mange stærke talenter. Jeg ved godt, at han ikke er på speed dial med Genk for tiden, but still :)

  14. #206
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Enig ift. at Johansen og Bruun-Larsen samt oprydning i truppen ville være et godt vindue for os. Skal man gætte lidt og få lidt debat i gang, så er det jo spændende at se, om Thorup hiver en kanin op af hatten i form af en spiller, som han har kendskab til fra den belgiske liga. Det er et vildt spændende marked med mange stærke talenter. Jeg ved godt, at han ikke er på speed dial med Genk for tiden, but still :)
    Mener du Onuachu? Han er topscorer i en liga over den danske og får vel en løn 2-3 gange hvad vi kan tilbyde.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  15. #207
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Mener du Onuachu? Han er topscorer i en liga over den danske og får vel en løn 2-3 gange hvad vi kan tilbyde.
    Nej, jeg har ikke nogle specifikke navne, fordi så godt kender jeg ikke den belgiske liga. Jeg tænker mere, at Jess Thorup i 2 sæsoner har studeret alle hold i den belgiske liga og derfor må formodes at have et godt overblik og indblik i klubbernes trupper og heraf måske have kendskab til en spiller eller to med potentiale, der kan indfries i København. Han må også have to skyggelister af spillere liggende udarbejdet af hhv. Gents og Genks scouting afdelinger.

    Jeg synes tankegangen er spændende i dette vindue, da PC ikke er startet, og vi derfor må formode, at Jess Thorup får en større indflydelse i dette vindue end i de kommende.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #208
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    149

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Er 10 mio. + klausuler ikke lige i overkanten i en byttehandel? Det er da bestemt ikke sikkert at Grytebust har toppet endnu, men det er klart at det er nu og max 2 år frem at bør toppe. Hvad er Grytebusts markedsværdi? Ca. 1 mio euro? Dvs at OC er 17,5 mio + klausuler. Det vurderer jeg måske som en anelse for højt.
    Det synes jeg ikke, det er. Jeg synes du glemmer en væsentlig faktor i ligningen. OB er ikke under pres for at sælge, ja, faktisk vil de (går jeg ud fra) helst vente, fordi chancen for en stigende pris er stor, og fordi man stadig har et pænt stykke tid inden kontraktudløb. Og hvis man skal sælge, selv om man ikke vil ... ja, så skal der ekstra penge på bordet.

    Lindegaard kostede i 2010 30-35 mill. kroner efter bare 30-40 kampe i Aalesund. Der er altså mange eksempler på spillere, der handles langt over deres værdi, fordi sælger står godt - og fordi spilleren rummer potentiale.

    Hvis vi kan få 1 mill. euro for Grytebust, så siger ja tak. Manden har haft 18 dårlige måneder, han sidder på bænken, og har kun en håndfuld norske landskampe ... og så løber hans FCK-kontrakt ud til næste år. Jeg har meget svært ved at se, hvem der vil betale 7,5 mill. kroner for ham på den baggrund.

  18. #209
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Privatfly fra storby nær Hoffenheim er landet i Helsingborg
    -Kunne det ha noget med JBL og gøre eller er det en and
    jeg ved personligt ikke hvor mange fly der flyver fra Mannheim privat til Skåne området.

    Kilde: https://twitter.com/AagaardKBH/statu...33373415870479
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  19. #210
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af -runge Se meddelelser
    Det synes jeg ikke, det er. Jeg synes du glemmer en væsentlig faktor i ligningen. OB er ikke under pres for at sælge, ja, faktisk vil de (går jeg ud fra) helst vente, fordi chancen for en stigende pris er stor, og fordi man stadig har et pænt stykke tid inden kontraktudløb. Og hvis man skal sælge, selv om man ikke vil ... ja, så skal der ekstra penge på bordet.

    Lindegaard kostede i 2010 30-35 mill. kroner efter bare 30-40 kampe i Aalesund. Der er altså mange eksempler på spillere, der handles langt over deres værdi, fordi sælger står godt - og fordi spilleren rummer potentiale.

    Hvis vi kan få 1 mill. euro for Grytebust, så siger ja tak. Manden har haft 18 dårlige måneder, han sidder på bænken, og har kun en håndfuld norske landskampe ... og så løber hans FCK-kontrakt ud til næste år. Jeg har meget svært ved at se, hvem der vil betale 7,5 mill. kroner for ham på den baggrund.
    Nej, de er måske ikke pressede til at sælge, men for hver 6 måneder der går er OC tættere på kontraktudløb og det er før set at OB'ere ikke forlænger for at kunne gå billigt eller gratis. Desuden så ved man af gode grunde ikke hvad der måske venter, men derimod hvad der måtte være af konkrete tilbud.

    Lindegaard skiftede som 26-årig efter at være blevet kåret til årets spiller og havde fået debut på A-landsholdet. Han blev desuden solgt til Manchester United, der vel nærmest ikke kan betale mindre for en spiller, når de henvender sig. Imo et markant andet udgangspunkt end OC. Selvfølgelig koster potentiale også noget, men at have bevist sig nationalt og internationalt koster trods alt mere.

    Jeg tror alle vil sige jatak til 1 mio euro for Grytebust og det er bestemt ikke sikkert at der er nogen der vil byde på, men på samme måde som United nærmest ikke kan købe noget for mindre end 5 mio euro, så er prisen for en af vores spillere automatisk også et vist beløb. Grytebust har trods alt vundet det gyldne bur et par gange og stået for landsholdet.

    Det er heller ikke fordi jeg tror OC kan erhverves for en pose matadormix, jeg tror bare ikke at han er (meget) dyrere end 2 mio euro.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •