Side 17 af 60 FørsteFørste ... 71415161718192027 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Frederik Sørensen... Hmm... Det er måske den sidste position vi burde koncentrere krudtet om pt... Måske sammen med målmandsposten... I et større udrensningsperspektiv kunne det være fint at hente ham ind på en fri transfer, såfremt det lykkes at få renset ud i hele overskudslageret på samme position... Men indtil da, og her i januars vindue, håber jeg da i den grad at krudtet bruges andet steds...
    Logistisk set har du ret.

    Problemet er bare at der er noget hmm ved det forsvar.

    Bjelland, er udover at være over-the-hill, ALTID skadet. Det er jo helt vildt. Vi må bare sluge at vi har en virkelig dyr squad-player.

    Oikonomou, skal jeg ikke dømme for hårdt - men det står ikke ligefrem i skrevet i sten, at han på nogen måde er tiltænkt en fremtræden rolle i FCK.

    Zanka, bliver han eller smutter han? Han har virkelig ikke været særligt imponerende, men bevars, selvfølgelig håber jeg han bliver.
    Han bliver dog nok dyr - så hvis det er samme pris som Sørensen, bør man vel overveje FS som alternativ....

    Victor, godt etableret talent. Han skal bare fortsætte udviklingen. Fint at han ikke spiller SAMTLIGE kampe, som han gjorde under skadeshelvedet.

    Ragnar, skøn mand. Men han ligner jo ikke én der vejer tungt på hverken kort eller lang sigt...

    Boile, er han tænkt en permanent rolle som CB? Det svar betyder selvfølgelig en del.

    --

    Ud fra ovenstående, ville jeg virkelig ikke begræde en 28-årig profil til CB. Specielt fordi han vel også dækker backen?

    Et midterforsvar bestående af Zanka, Nelsson, Boile og Frederik Sørensen ville være ret stærkt, synes jeg.

    Så må vi se hvad der er af løsninger for Ragnar, Oikonomou og Bjelland. Nok ikke mange andre end at de kontrakter bare skal løbe ud.


    Det korte af det lange, jeg synes muligheden for Frederik Sørensen er for god til at misse - selvom jeg godt kan se nogle logistiske udfordringer i det.
    Pt er gennemsnitskvaliteten i det forsvar bare for slap...

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 06.01.21 kl. 12:05

  2. De følgende 14 brugere er enige:

  3. #242
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Logistisk set har du ret.
    Det korte af det lange, jeg synes muligheden for Frederik Sørensen er for god til at misse - selvom jeg godt kan se nogle logistiske udfordringer i det.
    Zan
    Jeg er enig. Hvis hans niveau er over Ragnar, Marios og Bjelland (jeg må indrømme, at jeg ikke helt ved det), så må man se, om man ikke kan finde en løsning. En transferfri dansk kvalitetsspiller (hvis han er det) i den bedste alder skal man gå efter, hvis økonomisk muligt. Om ikke andet, så forhindrer man FCM, BIF, AGF i at hente en mand, som for AGF's og BIFs vedkommende ville styrke dem betragteligt og for FCM's vedkommende kunne være erstatningen, hvis en af de to midterforsvarer sælges. Vi sov i den grad i timen, da FCM hentede Scholz - vi skal for alt i verden undgå at gøre det samme nu, hvis økonomien tillader det.

  4. De følgende 12 brugere er enige:

  5. #243
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er enig. Hvis hans niveau er over Ragnar, Marios og Bjelland (jeg må indrømme, at jeg ikke helt ved det), så må man se, om man ikke kan finde en løsning. En transferfri dansk kvalitetsspiller (hvis han er det) i den bedste alder skal man gå efter, hvis økonomisk muligt. Om ikke andet, så forhindrer man FCM, BIF, AGF i at hente en mand, som for AGF's og BIFs vedkommende ville styrke dem betragteligt og for FCM's vedkommende kunne være erstatningen, hvis en af de to midterforsvarer sælges. Vi sov i den grad i timen, da FCM hentede Scholz - vi skal for alt i verden undgå at gøre det samme nu, hvis økonomien tillader det.
    Helt enig, er Frederik Sørensen god nok, kan han både udfylde et et hul der opstår når vi kommer af med en masse spillere vi ikke kan bruge og han kan som FCK spiller ikke forstærke fcm eller brøndby. Jeg synes umiddelbart det giver mening, med det forbehold at jeg ikke ved noget om hans niveau.

  6. #244
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er enig. Hvis hans niveau er over Ragnar, Marios og Bjelland (jeg må indrømme, at jeg ikke helt ved det), så må man se, om man ikke kan finde en løsning. En transferfri dansk kvalitetsspiller (hvis han er det) i den bedste alder skal man gå efter, hvis økonomisk muligt. Om ikke andet, så forhindrer man FCM, BIF, AGF i at hente en mand, som for AGF's og BIFs vedkommende ville styrke dem betragteligt og for FCM's vedkommende kunne være erstatningen, hvis en af de to midterforsvarer sælges. Vi sov i den grad i timen, da FCM hentede Scholz - vi skal for alt i verden undgå at gøre det samme nu, hvis økonomien tillader det.
    Ligesom vi også sov i timen, da BIF hentede Marxø, og da FCM hentede Dreyer. Begge de to handler var oplagte, og størstedelen af danske sportsinteresserede kunne se, at det ville blive godt samt økonomisk ville give mening at gøre. Ikke mere af det, tak.

  7. De følgende 12 brugere er enige:

  8. #245
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Helt enig, er Frederik Sørensen god nok, kan han både udfylde et et hul der opstår når vi kommer af med en masse spillere vi ikke kan bruge og han kan som FCK spiller ikke forstærke fcm eller brøndby. Jeg synes umiddelbart det giver mening, med det forbehold at jeg ikke ved noget om hans niveau.
    Jeg er sådan set helt enig i betragtningerne. Det giver al mulig mening på den lange bane.. På den korte bane, handler det om at få et par forstærkninger i hus allerede her i januars transfervindue, som kan træde ind i start 11’eren, og hæve kvaliteten der.. Der ser jeg et større behov på andre positioner, eksempelvis på 8’eren... Men kan man hente Sørensen nu, uden det får indflydelse på transfers til andre positioner, så klart thumbs up herfra.. Men vil det være på bekostning af tilgange på andre positioner, så ser jeg hellere man venter til sommer, og i mellemtiden iøvrigt forsøger at rense ud i overskudslageret...

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #246
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er sådan set helt enig i betragtningerne. Det giver al mulig mening på den lange bane.. På den korte bane, handler det om at få et par forstærkninger i hus allerede her i januars transfervindue, som kan træde ind i start 11’eren, og hæve kvaliteten der.. Der ser jeg et større behov på andre positioner, eksempelvis på 8’eren... Men kan man hente Sørensen nu, uden det får indflydelse på transfers til andre positioner, så klart thumbs up herfra.. Men vil det være på bekostning af tilgange på andre positioner, så ser jeg hellere man venter til sommer, og i mellemtiden iøvrigt forsøger at rense ud i overskudslageret...
    Jeg ved ikke hvor presset vi er på mandetimer i den sporstlige sektor eller på pengepungen, men jeg er enig i at det er fint Frederik Sørensen først ankommer til sommer uden en transfersum bare handlen bliver lukket nu.

    Men ja, vi skal helst have en ny 8'er, en offensiv profil og vi skal af med et par spillere, men jeg håber der er tid til det hele.

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #247
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Helt enig, er Frederik Sørensen god nok, kan han både udfylde et et hul der opstår når vi kommer af med en masse spillere vi ikke kan bruge og han kan som FCK spiller ikke forstærke fcm eller brøndby. Jeg synes umiddelbart det giver mening, med det forbehold at jeg ikke ved noget om hans niveau.
    Han var fast mand for Young Boys bl.a. i alle kampe i deres meget stærke EL-gruppe (Porto, Rangers, Feyenoord) hvor de fik 8 point. Og var fast hele sæsonen indtil han fik en mindre knæskade i foråret.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #248
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jeg har jo sagt længe at vi har et godt øje til Frederik Sørensen:
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...erik-soerensen
    Jeg tror også han er god nok, jeg har bare set ham spille så lidt jeg ikke vil være for skråsikker.

  15. #249
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    For mig er det lige før jeg hellere vil give Frederik Sørensen en 4-årig kontrakt end give Zanka en 3 årig kontrakt. Zanka er 31 år om et par måneder, så en 3-4 årig kontrakt og set i lystet af hans nuværende kontrakt med Fenerbahce og hans historik med FCK gør det kan blive en dyr kontrakt, hvor en kontrakt med Frederik sikkert vil være en del billigere. Zanka's helt stor styrke er zone forsvar, hvor det Thorup anvender pt. så er der nok ikke så stort kvalitetsforskel på de to spillere.
    - Torben

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #250
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Han var fast mand for Young Boys bl.a. i alle kampe i deres meget stærke EL-gruppe (Porto, Rangers, Feyenoord) hvor de fik 8 point. Og var fast hele sæsonen indtil han fik en mindre knæskade i foråret.
    Og 2 sæsoner som fast mand i Bologna + (vist nok) små 20 kampe for Juve.

    Ved godt at der er mange eksempler på at CV ikke nødvendigvis gør trick'et.
    Meeeen alligevel...

    Tror det kunne blive rigtig godt.

    Zan

  18. #251
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Logistisk set har du ret.

    Problemet er bare at der er noget hmm ved det forsvar.

    Bjelland, er udover at være over-the-hill, ALTID skadet. Det er jo helt vildt. Vi må bare sluge at vi har en virkelig dyr squad-player.

    Oikonomou, skal jeg ikke dømme for hårdt - men det står ikke ligefrem i skrevet i sten, at han på nogen måde er tiltænkt en fremtræden rolle i FCK.

    Zanka, bliver han eller smutter han? Han har virkelig ikke været særligt imponerende, men bevars, selvfølgelig håber jeg han bliver.
    Han bliver dog nok dyr - så hvis det er samme pris som Sørensen, bør man vel overveje FS som alternativ....

    Victor, godt etableret talent. Han skal bare fortsætte udviklingen. Fint at han ikke spiller SAMTLIGE kampe, som han gjorde under skadeshelvedet.

    Ragnar, skøn mand. Men han ligner jo ikke én der vejer tungt på hverken kort eller lang sigt...

    Boile, er han tænkt en permanent rolle som CB? Det svar betyder selvfølgelig en del.

    --

    Ud fra ovenstående, ville jeg virkelig ikke begræde en 28-årig profil til CB. Specielt fordi han vel også dækker backen?

    Et midterforsvar bestående af Zanka, Nelsson, Boile og Frederik Sørensen ville være ret stærkt, synes jeg.

    Så må vi se hvad der er af løsninger for Ragnar, Oikonomou og Bjelland. Nok ikke mange andre end at de kontrakter bare skal løbe ud.


    Det korte af det lange, jeg synes muligheden for Frederik Sørensen er for god til at misse - selvom jeg godt kan se nogle logistiske udfordringer i det.
    Pt er gennemsnitskvaliteten i det forsvar bare for slap...

    Zan
    Jeg tror desuden der er relativ stor sandsynlighed for at Nelsson ryger til sommer. Rygterne gik på at der var store bud på ham i sommer og at der blev sagt nej med henblik på at sælge ham dyrere nu til sommer. Om den famøse karriereplanlægning holder endnu vil vise sig. Og det er heller ikke sikkert at han er blevet mere værd når nu det endte med en sæson uden europæisk fodbold.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #252
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Ifølge Transfervinduet er det købsklausulen der lige nu er forhindringen i, at Jakob Bruun endnu ikke er landet verdens smukkeste klub. Michelle W var dog syg, så de kunne ikke sige mere, men jeg tror nu nok, at det bliver til noget.
    Sidst redigeret af Devil : 06.01.21 kl. 20:16

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #253
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ifølge Transfervinduet er det købsklausulen der lige nu er forhindringen i, at Jakob Bruun endnu ikke er landet verdens smukkeste klub. Michelle W var dog syg, så de kunne ikke sige mere, men jeg tror nu nok, at det bliver til noget.
    Det lyder godt nok voldsomt ambitiøst, hvis vi går efter en købs-klausul på Bruun Larsen... Han vil jo i så fald unægteligt blive klubbens dyreste investering nogensinde.. Hvilket tyder på at man er parat til at investere i holdet her og nu.. Det er positivt, også selvom det ikke skulle lykkes at lande JBL...

  23. De følgende 10 brugere er enige:

  24. #254
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det lyder godt nok voldsomt ambitiøst, hvis vi går efter en købs-klausul på Bruun Larsen... Han vil jo i så fald unægteligt blive klubbens dyreste investering nogensinde.. Hvilket tyder på at man er parat til at investere i holdet her og nu.. Det er positivt, også selvom det ikke skulle lykkes at lande JBL...
    og en gratis Schöne og Sørensen.

    Kalle
    Anker-Zanka-Nelsson-Boile
    Zeca-Schöne
    JBL-Falk-Fischer
    Wind

    Med en ret fornuftig bænk
    Gryte
    Bartolec-Sørensen-veteranerne-Bengtsson/Oviedo
    Stage-Biel-Daramy-Mudra-Hjælm
    Kamil-Kauffman

    Så Oviedo/Bengtsson, Thomsen og nogle æsler i forsvaret og så er holdet teknisk stærkt og elendig på indlæg.... eller med andre ord FCN+, som forhåbentlig kan spille med i Europa, det har tekniske hold i suppen desværre ikke succes med normalt

  25. #255
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    og en gratis Schöne og Sørensen.
    Jeg tænkte også på Schöne. For tæller, at hans kontrakt er ophævet og at han passer bedre til vores midtbane nu end tidligere. Imod tæller nok hans løn, og at Thorup i lidt højere grad ser ud til at kigge mod de unge fremfor pensionisterne.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •