Side 30 af 60 FørsteFørste ... 202728293031323340 ... SidsteSidste
Viser resultater 436 til 450 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #436
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Lidt kontroversielt men jeg håber vi får set mere til 17 årige Haraldsson på førsteholdet, han har blik for målet
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #437
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Lidt kontroversielt men jeg håber vi får set mere til 17 årige Haraldsson på førsteholdet, han har blik for målet
    Arh, det ligger vel ikke særlig højt på kontroversielskalaen i en tråd, hvor navne som Emre Mor og Emiliano Marcondes på det seneste er blevet luftet :-)
    Sidst redigeret af Ace : 21.01.21 kl. 12:52
    HIC SUNT LEONES


  4. #438
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Anderlecht skal være tæt på at lande Jacob Bruun Larsen på en lejeaftale.

    https://www.bt.dk/fodbold/bt-afsloer...b-bruun-larsen

  5. #439
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Anderlecht skal være tæt på at lande Jacob Bruun Larsen på en lejeaftale.

    https://www.bt.dk/fodbold/bt-afsloer...b-bruun-larsen
    Uden købsaftale, og det er nok det, der har været udslagsgivende - FCK ville have en sådan med, men Anderlecht var frisk på en normal lejeaftale.

    Mon det betyder, at Bundu spøger i FCK?

  6. #440
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Mon det betyder, at Bundu spøger i FCK?
    Det håber jeg dælme ikke! Han er imo meget overvurderet..


  7. #441
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Uden købsaftale, og det er nok det, der har været udslagsgivende - FCK ville have en sådan med, men Anderlecht var frisk på en normal lejeaftale.

    Mon det betyder, at Bundu spøger i FCK?
    Ja altså, jeg havde gerne nøjedes med en lejeaftale, med tanke på vores nuværende siutation.. Vi SKAL tilbage for fuld hammer her i foråret.. Og foreløbig har vi spillet med Wilczek, Højlund, Fischer på de forreste pladser i træningskampene.. Det er langt fra godt nok.. Wind og Daramy er der også, og vil uomtvisteligt pynte gevaldigt på det, men de er jo konstant skadet, og ikke meget tyder på, at den tendens vil stoppe.. Og så ser vi simpelthen for tynde ud, i det næste geled.. Bundu er i mine øjne slet ikke løsningen, så ham håber jeg virkelig ikke vi er efter..

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #442
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Uden købsaftale, og det er nok det, der har været udslagsgivende - FCK ville have en sådan med, men Anderlecht var frisk på en normal lejeaftale.

    Mon det betyder, at Bundu spøger i FCK?
    Hvilket også er rigtigt af FCK. Giver jo ingen mening med en 6 mdr. lejekontrakt uden mulighed for køb. Vi skal vinde DM tilbage og bygge det næste store hold, der kan generere penge i klubben. Og helt ærligt, så synes jeg at vi ser ok ud på toppen, hvor Fischer og Daramy nok bliver de to foretrukne, mens Biel og Wind tager sig af 10’eren. Ind fra bænken kan komme Kaufmann, Wilzcek og Højlund.

    Til gengæld mangler vi på midtbanen!

    Og håber godt nok heller ikke, at vi er efter Bundu :)
    Sidst redigeret af Lokomotiv Luxus : 21.01.21 kl. 14:05

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #443
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ja altså, jeg havde gerne nøjedes med en lejeaftale, med tanke på vores nuværende siutation.. Vi SKAL tilbage for fuld hammer her i foråret.. Og foreløbig har vi spillet med Wilczek, Højlund, Fischer på de forreste pladser i træningskampene.. Det er langt fra godt nok.. Wind og Daramy er der også, og vil uomtvisteligt pynte gevaldigt på det, men de er jo konstant skadet, og ikke meget tyder på, at den tendens vil stoppe.. Og så ser vi simpelthen for tynde ud, i det næste geled.. Bundu er i mine øjne slet ikke løsningen, så ham håber jeg virkelig ikke vi er efter..
    JBL har ikke spillet en hel seniorkamp i over 1,5 år. Hvis målet er at komme tilbage for fuld hammer, ville jeg nok ikke sætte min lid til en spiller, der potentielt skal bruge tid på at komme i kampform.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #444
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    https://www.fck.dk/nyhed/daghim-solg...YSVinbrsnB9CMc

    Vi har solgt Ahmed Daghim til Kolding IF, hvilket på ingen måde kan betegnes som overraskende.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #445
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Det håber jeg dælme ikke! Han er imo meget overvurderet..
    Jeg har ikke den store indsigt i Bundus kompetencer, men er han ikke kontraspiller? Og det kan vel være, at Thorup mener, at vi mangler det våben, hvis det er det, der skal til i forhold til en konkret modstander. Mit indtryk er, at Thorup ikke er så dogmatisk som Ståle, men i højere grad indretter sig på forholdene.

  16. #446
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg har ikke den store indsigt i Bundus kompetencer, men er han ikke kontraspiller? Og det kan vel være, at Thorup mener, at vi mangler det våben, hvis det er det, der skal til i forhold til en konkret modstander. Mit indtryk er, at Thorup ikke er så dogmatisk som Ståle, men i højere grad indretter sig på forholdene.
    Bundu er kontraspiller, men en metervare kontraspiller. Om jeg begriber at Anderlecht igen igen har ødslet penge væk (30-40 mio. kr.), er mig komplet uforståeligt.

    Thorup søger spillere der kan forstærke holdet fra dag ét, der er Bundu slet ikke. Så hellere satse på nogle af vores egne talenter.

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #447
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg har prøvet og lave en liste over realistiske interessante kvalitets centrale midtbane spillere rundt om i Europa
    der ligger i et økonomisk reach hvor vi kan være med.

    Raphael Holzhauser
    27 årig østrigsk venstrefodet, 1,93 høj central midtbanespiller med sine forcer i det offensive, godt skud og hurtig spiller for Beerschot der ligger på en 6 plads i østrig
    tidligere Augsburg, Stuttgart og Grasshoppers spiller. pt. scoret 11 mål i 22 kampe i den bedste østrigske liga.
    https://www.transfermarkt.com/raphae...spieler/104414

    Mats Möller Daehli
    25 årige nordmand, blev udset som en af de største talenter i sin årgang, men fik en mindre deroute da han blev solgt fra Molde til Cardiff der spillede PL i en tidlig alder
    hvilke betød han ikke fik spilletid, men fik sin karriere på rette køl i St. Pauli der fik ham solgt til Genk hvor han nu sidder på bænken, dribler der både kan spille central midt og højre og venstre wing.
    https://www.transfermarkt.com/mats-m...spieler/190831

    Roman Bezus
    Ukrainsk box til box spiller, fysisk stærk og med power, solid header og dygtig til at komme med i feltet er lidt inde og ude Gent
    https://www.transfermarkt.com/roman-.../spieler/97567

    Mike Trésor Ndayishimiye
    21 årige ung, belgier god med begge fødder, har meget fart og god i sit presspil, har et virkelig godt skud, Willem II forlanger nok en høj pris for ham men der er også potentiale til at komme rigtig langt, er dog lidt svingende i sine præstationer, men top niveauet er utrolig højt. kan også spille højre og venstre wing
    https://www.transfermarkt.com/mike-t...spieler/381963

    Simon Gustafson
    26 årige svensk, venstrefodet, central midtbane spiller pt. i FC Utretch, høj med et solidt skud, dygtig til at sætte sine medspillere op og til at holde på bolden.
    https://www.transfermarkt.com/simon-...spieler/255474

    Matus Bero
    25 årige slovensk central midtbanespiller, der med en sen opblomstring skiftede Trencin ud med Trabzonspor og derefter rykkede til Vitesse, har et særlig godt blik for sine medspillere tænk lidt ala Bjelland bare længere fremme på banen, med sin fine fysisk er han også med til at bidrage med muskler inde på den centrale midtbane, arbejder hårdt og ærgerrig.
    https://www.transfermarkt.com/matus-...spieler/204047

    Jon Gorenc Stankovic
    25 årige slovensk brød, 1,90 høj og et bæst i luftspillet, fin pasnings fod, har haft sin opblomstring i senior fodbold på Dortmund andethold og senere hen spillet få kampe premire league med Huddersfield, startede som centerback men er blev i sommers rykket op på den defensive midt og har storset ikke tabt en kamp siden for Strum Graz der pt. ligger på en 4 plads i østrig
    https://www.transfermarkt.com/jon-go...spieler/245034

    Otar Kiteishvili
    24 årige ung georgier dygtig med begge fødder, drible stærk, dygtig i presset med sin force at sætte fart på spillet både offensivt men også defensivt efter erobedrede bolde, spiller pt for Strum Graz.
    https://www.transfermarkt.com/otar-k...spieler/352596

    Andreas Bouchalakis
    Hvorfor ikke prøver og se om vi kan finde endnu en Carlos Zeca, og her kunne Olympiacos kaptajn måske være et bud, 27 årige græker vanvittig dygtig box til box spiller god venstre pasningsfod fylder meget med sine 1,86 på den centrale midtbane en leder på banen måske en kende urealistisk kom til fra Nothingham Forest for 2 år siden
    https://www.transfermarkt.com/andrea...spieler/157535

    Sebastian Vasiliadis
    23 årige, central midtbanespiller der til dagligt spiller for Paderborn dygtig i sit presspil og en solid ung fyr med en fin fremtid foran sig.
    står i perferigen til at komme ind omkring det græske landshold.
    https://www.transfermarkt.com/sebast...spieler/333516

    Michel Aebischer
    24 årige Young boys skolet talent en af dygtigste schweiziske spillere i sin årgang højst sandsynligt ude af vores reach men ville være en bombe og få ind i superligaen, men der skal nok smides en del penge efter ham hvis han overhovedet er interesseret. god fysisk som box til box spiller hvor han minder mig om en Thomas Delaney da han kom frem.
    https://www.transfermarkt.com/michel...spieler/237658

    Kristoffer Olsson
    25 årige tidligere FCM spiller, ville passe perfekt som den balance spiller vi mangler til den centrale midtbane spiller lige pt. i Krasnodar som han skiftede til fra AIK bliver nok en lidt dyr herre og få til København
    Sidst redigeret af boombastic : 21.01.21 kl. 14:47 Årsag: opsætning
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #448
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Bundu er kontraspiller, men en metervare kontraspiller. Om jeg begriber at Anderlecht igen igen har ødslet penge væk (30-40 mio. kr.), er mig komplet uforståeligt.

    Thorup søger spillere der kan forstærke holdet fra dag ét, der er Bundu slet ikke. Så hellere satse på nogle af vores egne talenter.
    I det mindste viser det, at vores europæiske konkurrenter også kan finde ud af at lave 'en Mudrazija'.

  21. #449
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Jeg har prøvet og lave en liste over realistiske interessante kvalitets centrale midtbane spillere rundt om i Europa
    der ligger i et økonomisk reach hvor vi kan være med.
    Fin nok liste, men det var så vidt jeg husker Thorup, der satte Dæhli af i Genk. Og så er Olsson fast mand på et russisk tophold, der betale over 30 mio. for ham. Gustafsson fast og viceanfører på et hollandsk subtophold. Bouchalakis fast mand på et bedre og rigere hold end FCK. Der er nok mange af de andre, der også er udenfor rækkevidde.

    Jeg tror nærmere, vi skal hente spillere, der er uden spilletid i lidt større klubber, som er desperate efter at komme af med dem.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #450
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg tror nærmere, vi skal hente spillere, der er uden spilletid i lidt større klubber, som er desperate efter at komme af med dem.
    Hmm ja måske men sagde Thorup ikke vi skal have kvalitet ind der kan gå ind og hjælpe os her og nu,
    så duer det vel ikke med en spiller der har siddet på bænken det sidste halve år og først skal spilles i form?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •