Side 44 af 60 FørsteFørste ... 344142434445464754 ... SidsteSidste
Viser resultater 646 til 660 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #646
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    En del af kommunikatørens og PR konsulentens rolle er også at kende sit publikum og henvende sit materiale til steder, hvor det er relevant. En nørdet snak hvor kommunikation og pressearbejdet (over)tolkes hører efter min bedste kommunikative forstand ikke hjemme i en tråd om transfers. Det er dét faktum, der irriterer mig.
    Det var en kommentar til en anden bruger, der irriterede sig over billedet. Det tillod jeg mig at nørde videre på, fordi det interesserer mig, og fordi jeg selv fandt det spøjst og kunne se, at det ikke ville give den fedeste omtale. Synes nu nok, at der før har været meget snart rundt om en transfer - selv i en transfertråd. Men at det er et faktum, at man ikke må dissekere en pressemeddelelse på en ny spiller i en transfertråd, vidste jeg ikke. Hvis det er tilfældet, beklager jeg.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #647
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    det interesserer mig, og fordi jeg selv fandt det spøjst og kunne se, at det ikke ville give den fedeste omtale.
    Hvor er det, at det har givet negativ medie-omtale? Jeg har ikke lige registreret noget negativ omtale af Bundu-købet...

  4. #648
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Bashkim Kadrii rygtes tilbage til Superligaen efter sit ophold i Saudi Arabien. Kunne han være en interessant spiller i vores nye spilsystem under Thorup?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #649
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Bashkim Kadrii rygtes tilbage til Superligaen efter sit ophold i Saudi Arabien. Kunne han være en interessant spiller i vores nye spilsystem under Thorup?
    Kunne virkelig godt lide Bashkim, han virker bare som en spiller, der er blevet spoleret af skader.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #650
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  9. #651
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Hvor er det, at det har givet negativ medie-omtale? Jeg har ikke lige registreret noget negativ omtale af Bundu-købet...
    Jeg skriver heller intet om, at det har givet NEGATIV omtale - men pressemeddelelsen kastede bare ikke de fedeste historier af sig. Både Ritzau og bold.dk benyttede spalteplads til at citere pressemeddelelsen med Kvists fokus på, at vores nye spiller ikke slog til i Anderlecht, og at FCK tidligere har forsøgt at hente ham til klubben uden held. Det kunne - i min optik - have været langt bedre at vægte Jess' positive citater langt højere og så få den historie ud i stedet. Det er teknik - men i PR-verdenen ville den slags bare være "ikke bestået". That's all.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  10. #652
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Jeg skriver heller intet om, at det har givet NEGATIV omtale - men pressemeddelelsen kastede bare ikke de fedeste historier af sig. Både Ritzau og bold.dk benyttede spalteplads til at citere pressemeddelelsen med Kvists fokus på, at vores nye spiller ikke slog til i Anderlecht, og at FCK tidligere har forsøgt at hente ham til klubben uden held. Det kunne - i min optik - have været langt bedre at vægte Jess' positive citater langt højere og så få den historie ud i stedet. Det er teknik - men i PR-verdenen ville den slags bare være "ikke bestået". That's all.
    For at sige det mildt så bliver du ved med at overtolke tingene. Du læser simpelthen noget i pressemeddelelsen, der ikke står. Det har flere også påpeget tidligere, men er tilsyneladende feset hen over hovedet på dig.

    Du siger, at Bold og Ritzaus citathistorier ikke kastede den fedeste omtale af sig. Alene fordi Kvist har påpeget, at vi har forsøgt at hente Bundu tidligere - selvom det tydeligt er et forsøg på at sige, at det er en spiller vi kender rigtig godt, og hvis kvaliteter vi længe har efterspurgt.

    Og så må man tilsyneladende heller ikke påpege, at Bundu ‘kke fået forløst potentialet i Anderlecht, og det har givet os chancen igen, hvor Jess Thorups stærke netværk i Belgien og relationen til Peter Verbeke fra Anderlecht også har været en afgørende faktor.’

    Med hensyn til Jess’ positive citater er der lavet selvstændige historier på dem hos blandt andre Bold, så de har altså fået præcis den kommunikative effekt, man kunne håbe på.

    Så hvis du mener, pressemeddelse er ‘ikke bestået’ - hvordan vil du så selv bedømme din analyse din seneste par dage?:-)

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #653
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg synes, det er godt, du har fået puttet lidt flere ord på og kravlet ned af hesten. Du har en god pointe i, hvordan bold.dk endte med at vinkle historien.
    Men ud over det, så bør du også kigge på, hvordan du selv som kommunikatør i gennem flere måneder har lydt enormt indebrændt specielt over for Kvist.
    Jeg vil mene, at pressemeddelelsen i værste fald er middelmådig og jeg synes, du læser den som fanden læser biblen. Eksempelvis omkring 'international spiller'. Jeg kan simpelthen ikke se noget kommunikativt i, at man understreger en pointe i forhold til den kvalitet, man mener man har hentet.

    Og ja så hører denne her diskussion nok heller ikke hjemme i transfertråden;)

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #654
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Bashkim Kadrii rygtes tilbage til Superligaen efter sit ophold i Saudi Arabien. Kunne han være en interessant spiller i vores nye spilsystem under Thorup?
    Slet slet ikke... Det ville altså være en hjerneblødning af de store.. Der er så mange argumenter der taler imod, at jeg ikke kan opridse dem alle her, men blot for at nævne de mest åbenlyse:

    1) Det spillemæssige niveau er ganske enkelt for lavt
    2) Han har en alder, der gør videresalg totalt udelukket.. Skal en spiller i den alder hjem, skal det være fordi han styrker start 11’eren
    3) Der er voldsom konkurrence på de pladser han spiller. Kauff, Daramy, Bundu, Biel, Fischer, Wind står alle foran i køen, og så er der Wilzcek også.. En gammel løntung spiller der primært bidrager ved at belaste lønbudgettet.. Vi har ikke brug for et 8. valg der gør det samme.
    4) Hvis vi legede med tanken om at han rent faktisk kunne gøre sig gældende til start 11’eren, ville det være på bekostning af spillere med udviklingspotentiale. Heriblandt Bøving (som er voldsomt spændende ud) og Højlund..

    Kadrii ville være en katastrofe at bruge penge på, ganske enkelt...

  15. De følgende 11 brugere er enige:

  16. #655
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Jeg skriver heller intet om, at det har givet NEGATIV omtale - men pressemeddelelsen kastede bare ikke de fedeste historier af sig. Både Ritzau og bold.dk benyttede spalteplads til at citere pressemeddelelsen med Kvists fokus på, at vores nye spiller ikke slog til i Anderlecht, og at FCK tidligere har forsøgt at hente ham til klubben uden held. Det kunne - i min optik - have været langt bedre at vægte Jess' positive citater langt højere og så få den historie ud i stedet. Det er teknik - men i PR-verdenen ville den slags bare være "ikke bestået". That's all.
    Ingen i PR-verdenen ville dumpe eller bestå nogen på en enkelt tekst om signing af en fodboldspiller. Med sådan en historie tæller opbygningen mere. Og den har da været ganske klassisk med et røgsignal fra Jess først, en faktuel nyhedstekst, en pudsig vinkel i spillerinterviewet (slægtskabet med Mo) og så dagens interview efter første træning. Intet drama eller skjulte spidsfindigheder i det - for mig at se.

    At han ikke har slået til i Anderlecht står jo ikke at ændre - det ville kun være ynkeligt at forsøge at tilsløre det. Her tæller citatet om, at man allerede forsøgte at hente ham i sommer, vel snarere til at tale ham op end det modsatte.

    En lejeaftale af Bundu er ingen kæmpehistorie, og substansen i det er og bliver la la for alle målgrupper. Derfor virker det fjollet på mig at tale en enkelt pressemeddelelse om det op til en kunstfærdig spin-øvelse.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #656
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  19. #657
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg læste lige en data-rapport over nogle af de mest undervurderede U20 talenter, og faldt over en 20-årig hollandsk målmand ved navn Jay Gorter, der spiller i Go Ahead Eagles. Han er en af de målmænd, som har højest redningsprocent i Europa, og har en veludviklet placeringsevne og evne til at forudse skuddenes placering, så han har den laveste andel refleksredninger. Derudover er han åbenbart fremragende med fødderne, takket være sin ungdomstid i Ajax, med en højere succesrate i sine afleveringer end Ederson i Man. City, og god til at komme ud og anticipere modstandernes fremspilninger. Hvis nogen skulle huske FCMs udekamp mod Sparta Prag, var Spartas målmand dygtig til at fungere som sweeper, når tjekkerne havde bolden. Samme egenskaber skulle Gorter også have. Og så vinder han ca. 95% af alle sine luftdueller, hvilket er en højere procentdel end hos både Neuer, Oblak og Ederson. Som målmandstype skulle han generelt minde om Oblak og Onana. Han er også karakteriseret i rapporten som en meget udadvendt type, som også er en god show-man, og i stand til at få fans med (når de er der), uden at være en klovn.

    Ifølge transfermarkt er han vurderet til 600k euro, eller 4,5 mio. kr. på nuværende tidspunkt. Han har dog for nyligt forlænget sin kontrakt med Go Ahead Eagles til sommeren 2024, så han ville nok koste omkring de 10 mio. kr. at hente. Han vil dog kunne være en fremragende erstatning for Stephan Andersen til sommer, og han ville sagtens kunne konkurrere med Kalle på keeper-posten. Den bedste type aftale, man kunne lave, ville være at købe ham, for derefter at udleje ham til en hollandsk klub, så han er sikret mindst et års spilletid, inden han skulle konkurrere for alvor med Kalle.
    https://www.transfermarkt.com/jay-go...spieler/480453
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #658
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg læste lige en data-rapport over nogle af de mest undervurderede U20 talenter, og faldt over en 20-årig hollandsk målmand ved navn Jay Gorter, der spiller i Go Ahead Eagles. Han er en af de målmænd, som har højest redningsprocent i Europa, og har en veludviklet placeringsevne og evne til at forudse skuddenes placering, så han har den laveste andel refleksredninger. Derudover er han åbenbart fremragende med fødderne, takket være sin ungdomstid i Ajax, med en højere succesrate i sine afleveringer end Ederson i Man. City, og god til at komme ud og anticipere modstandernes fremspilninger. Hvis nogen skulle huske FCMs udekamp mod Sparta Prag, var Spartas målmand dygtig til at fungere som sweeper, når tjekkerne havde bolden. Samme egenskaber skulle Gorter også have. Og så vinder han ca. 95% af alle sine luftdueller, hvilket er en højere procentdel end hos både Neuer, Oblak og Ederson. Som målmandstype skulle han generelt minde om Oblak og Onana. Han er også karakteriseret i rapporten som en meget udadvendt type, som også er en god show-man, og i stand til at få fans med (når de er der), uden at være en klovn.

    Ifølge transfermarkt er han vurderet til 600k euro, eller 4,5 mio. kr. på nuværende tidspunkt. Han har dog for nyligt forlænget sin kontrakt med Go Ahead Eagles til sommeren 2024, så han ville nok koste omkring de 10 mio. kr. at hente. Han vil dog kunne være en fremragende erstatning for Stephan Andersen til sommer, og han ville sagtens kunne konkurrere med Kalle på keeper-posten. Den bedste type aftale, man kunne lave, ville være at købe ham, for derefter at udleje ham til en hollandsk klub, så han er sikret mindst et års spilletid, inden han skulle konkurrere for alvor med Kalle.
    https://www.transfermarkt.com/jay-go...spieler/480453
    Han spiller kun i den næstbedste hollandske række, er det nok værd at få med. Og har været igennem både AZs og Ajax' ungdomsafdelinger, så man kan nok godt regne med, at de har ham i kikkerten.

  22. #659
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Newcastle skulle efter sigende også lure på Lukas Lerager.

    https://www.bt.dk/fodbold/bt-afsloer...e-fck-transfer

    Den slags penge kan vi slet ikke konkurrere imod.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #660
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Newcastle skulle efter sigende også lure på Lukas Lerager.

    https://www.bt.dk/fodbold/bt-afsloer...e-fck-transfer

    Den slags penge kan vi slet ikke konkurrere imod.
    Jeg forstår slet ikke, at vi bliver nævnt som en realistisk mulighed. Manden spiller rimelig fast for Geneo - måske lidt mindre på det seneste - og der angivelig bud efter ham fra andre italienske klubber. Det kommer da kun til at ske, hvis han virkelig selv vil det.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •