Side 45 af 60 FørsteFørste ... 354243444546474855 ... SidsteSidste
Viser resultater 661 til 675 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #661
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg forstår slet ikke, at vi bliver nævnt som en realistisk mulighed. Manden spiller rimelig fast for Geneo - måske lidt mindre på det seneste - og der angivelig bud efter ham fra andre italienske klubber. Det kommer da kun til at ske, hvis han virkelig selv vil det.
    Ja det ser helt bizart ud, at vi skulle kunne konkurrere her. Det ville være en helt vild signing, men det er sgu nok ret urealistisk.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #662
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Ja det ser helt bizart ud, at vi skulle kunne konkurrere her. Det ville være en helt vild signing, men det er sgu nok ret urealistisk.
    Hvor jeg dog bare så håber, at vi ikke har lagt alle æg i én kurv og kigger på andre cases. Mit indtryk er dog, at dette vindue er totalt Football Manager, hvor der kun bydes på spillere, der er velkendte og gerne danske. Måske er mere end det også for meget forlangt uden en egentlig sportschef samt en scouting afdeling, der vel er hjemsendt eller hvordan? De bidrager i hvert fald ikke med spændende, eksotiske og overraskende transferrygter.

    Mit bud er, at Lerager og Schöne er i kiggerten lige nu.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #663
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    I min optik spiller vi for højt spil i det her vindue, hvis vi kun har Lerager for øje. Hvis vi er villige til at smide 30-35 mio. samlet set, så bør der dælme rende mange spændende cases rundt i Europa. Det er simpelthen en falliterklæring fra scoutingafdelingens side, hvis det er ham eller ingenting. Men lad os ikke tage sorgerne på forskud. Der er stadig nogle dage at løbe på :-)

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #664
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    I min optik spiller vi for højt spil i det her vindue, hvis vi kun har Lerager for øje. Hvis vi er villige til at smide 30-35 mio. samlet set, så bør der dælme rende mange spændende cases rundt i Europa. Det er simpelthen en falliterklæring fra scoutingafdelingens side, hvis det er ham eller ingenting. Men lad os ikke tage sorgerne på forskud. Der er stadig nogle dage at løbe på :-)
    Nu er der vel ingen der tror, at alle sejl er sat ind på Lerager, og at hvis han glipper kommer der intet alternativ? Man kan vel godt jagte flere på een gang. Jeg tror først der kommer en på sidste dag af vinduet.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #665
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hvor jeg dog bare så håber, at vi ikke har lagt alle æg i én kurv og kigger på andre cases. Mit indtryk er dog, at dette vindue er totalt Football Manager, hvor der kun bydes på spillere, der er velkendte og gerne danske. Måske er mere end det også for meget forlangt uden en egentlig sportschef samt en scouting afdeling, der vel er hjemsendt eller hvordan? De bidrager i hvert fald ikke med spændende, eksotiske og overraskende transferrygter.

    Mit bud er, at Lerager og Schöne er i kiggerten lige nu.
    'Eksotisk' som Mussis, Kodro, Köteles eller Fanendo Adi? Så vil jeg hellere have en driftsikker dansk profil.

    Den kedelig sandhed er vel, at der ikke er nogen direkte sammenhæng ift. dansk eller 'eksotiske' spillere og så succes. De skal vurderes individuelt.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #666
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Nu er der vel ingen der tror, at alle sejl er sat ind på Lerager, og at hvis han glipper kommer der intet alternativ? Man kan vel godt jagte flere på een gang. Jeg tror først der kommer en på sidste dag af vinduet.
    Hm, jo det frygter jeg faktisk lidt i lige præcis dette vindue. Jeg forestiller mig lidt Kvist og Thorup sidde om bordet, og den ene siger: “Bruun Larsen kunne være vild.”. Den anden:”Det lykkedes ikke. Hvad med Bundu?”.

    Og på midten, den ene til den anden: “Stik mig lige de sidste par års landsholdsudtagelser. Hvad med Schöne, har han fundet et sted? Hvad med Lerager?”.

    .... Selvfølgelig sat på spidsen :-)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #667
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    'Eksotisk' som Mussis, Kodro, Köteles eller Fanendo Adi? Så vil jeg hellere have en driftsikker dansk profil.

    Den kedelig sandhed er vel, at der ikke er nogen direkte sammenhæng ift. dansk eller 'eksotiske' spillere og så succes. De skal vurderes individuelt.
    Ja eller som Amartey, Santander, Verbic.

    Anyways, mit indlæg går ikke på driftsikker dansk profil versus eksotisk spiller. Mit indlæg går på, at det har været meget småt med rygter på spillere, som ikke er velkendt for alle, der følger bare lidt med i dansk fodbold. Og heraf kommentaren om, at scoutingafdelingen må være sendt hjem, da man vel ikke har behov for en scout til at finde Schöne, Lerager, etc.

    Jeg håber naturligvis også, at de arbejder på at finde noget godt. Tror det bare ikke.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #668
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Er det ikke lige så meget et udtryk for at danske journalister bedst kender danske spillere? Det var ikke EB der var først med interessen i Bizoza, eller BT der skrev at vi havde forsøgt at leje Ashimeru. Så er det trods alt lidt nemmere at fiske hos Michael Steensgaard eller Ivan Marko Benes.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #669
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Ifølge bt.dk er Brentford nu gået ind i kampen om Lerager. Det åbner vel for en masse konspirationsteorier, eller hvad?

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #670
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Ifølge bt.dk er Brentford nu gået ind i kampen om Lerager. Det åbner vel for en masse konspirationsteorier, eller hvad?
    Tja måske. Brentford er jo om muligt endnu mere vilde med danskere i udkanten af landsholdet end vi er.
    Mest af alt peger det nok på, at en tilgang af Lerager er fuldstændig urealistisk. Selv hvis vi kan være med på pris, så er vi næppe særligt attraktive for Lerager selv, medmindre han har en familiesituation, hvor DK trækker - og det har jeg ikke hørt noget om.
    Jeg håber ikke, at det er Lerager eller intet. Forhåbentlig har man en plan B på plads.
    Sidst redigeret af k@sper : 29.01.21 kl. 09:39

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #671
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Ifølge bt.dk er Brentford nu gået ind i kampen om Lerager. Det åbner vel for en masse konspirationsteorier, eller hvad?
    Det synes jeg faktisk det gør. FCM og formand Ankersen ved jo - som alle andre også gør - at FCK's nedtur på et tidspunkt må vende, og alle kan jo se, at truppens kvaliteter er til Top 2. En tilgang af Lerager vil flytte FCK markant, og da FCM ikke selv kan kæmpe med FCK, da FCK stadig vil blive valgt af langt de fleste spillere der skal til suppen (med mindre de har en tilknytning til Hørming-Opkast-området), ja, så er det jo oplagt at bruge storebror og sende sportsdirektør Ankersen i byen efter den spiller FCK forsøger at hente.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #672
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det synes jeg faktisk det gør. FCM og formand Ankersen ved jo - som alle andre også gør - at FCK's nedtur på et tidspunkt må vende, og alle kan jo se, at truppens kvaliteter er til Top 2. En tilgang af Lerager vil flytte FCK markant, og da FCM ikke selv kan kæmpe med FCK, da FCK stadig vil blive valgt af langt de fleste spillere der skal til suppen (med mindre de har en tilknytning til Hørming-Opkast-området), ja, så er det jo oplagt at bruge storebror og sende sportsdirektør Ankersen i byen efter den spiller FCK forsøger at hente.
    Det er jeg helt enig i. På den måde er FCM jo bare rugeklub for Brentford. Mit bud er også, at vi ser minimum to FCM spillere skifte til Brentford til sommer, og det bliver Onyeka og Sviatchenko.

  24. #673
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    426

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Om det så havde været BIF/Kbh-had imellem FCM og Kbh, så tror jeg ikke på den. Man smider ikke mange mio ud af vinduet, for at svække en modstander marginalt (en enkelt spiller). Brentford kan naturligvis selv bruge Lerager, hvis de byder på ham.
    Thomas L

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #674
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas L Se meddelelser
    Om det så havde været BIF/Kbh-had imellem FCM og Kbh, så tror jeg ikke på den. Man smider ikke mange mio ud af vinduet, for at svække en modstander marginalt (en enkelt spiller). Brentford kan naturligvis selv bruge Lerager, hvis de byder på ham.
    Jeg tænker heller ikke, Brentford vil købe Lerager for at svække FCK, men man kunne forestille sig, at de vil foregive at være interesserede indtil transfervinduet er ved at lukke, så FCK trækker sig.
    I bund og grund tror jeg egentlig bare, Brentford er interesserede i Lukas Lerager.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

  28. #675
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas L Se meddelelser
    Om det så havde været BIF/Kbh-had imellem FCM og Kbh, så tror jeg ikke på den. Man smider ikke mange mio ud af vinduet, for at svække en modstander marginalt (en enkelt spiller). Brentford kan naturligvis selv bruge Lerager, hvis de byder på ham.
    Nu udelukker den ene jo ikke det andet. Brentford og FCK er i virkeligheden langt mere sammenlignelige størrelser end FCK og FCM, i forhold til det marked man normalt befinder sig i, i hvert fald i forhold til indkøb. Derudover bør der være alarmklokker der ringer, når formanden i den ene klub er sportsdirektør i den anden, og når de også har samme ejer. Det er sgu om noget konkurrenceforvridende.

  29. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •