Side 49 af 60 FørsteFørste ... 394647484950515259 ... SidsteSidste
Viser resultater 721 til 735 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #721
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    12

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Får Santos penge med ifm. ophævelsen eller afskriver FC blot transfersummen?

  2. #722
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21


  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #723
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Det er jo vanvittigt, hvis det sker!!

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #724
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Synes ikke der stod noget med penge, men det er nok ikke helt billigt

  7. #725
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Efter Shitsto-sagaen, så skal jeg se ham i den smukke hvide trøje, før jeg tror på det.


  8. #726
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Efter Shitsto-sagaen, så skal jeg se ham i den smukke hvide trøje, før jeg tror på det.
    Santos må virkelig ikke ha’ været god i et FCK omklædningsrum og det er ret ærgerligt. Jeg spillede stadig hellere med ham end Kamil eller Kaufmann - held og lykke og tak for alt i Glasgow.

    Lerager er efterhånden Sisto tæt på og det er virkelig en flot transfer, hvis den går igennem
    Sidst redigeret af superestrella : 31.01.21 kl. 22:31

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #727
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Mhp. de omstændigheder, vi fik ham ind på (hastehandel efter langvarige skader til BÅDE Wind og N'Doye), så har Santos været pengene værd i perioden.
    - 1 assist + 1 fremprovokeret straffespark i EL play-off kampen mod Riga = 22 mio. kr.
    - Sejrsmål mod Lugano i EL-gruppespil = 4,3 mio. kr.
    - Mål mod Celtic der gav videre avancement til 1/8 finalen = 8,25 mio. kr.

    I alt har hans indsats i KBH været 34,5 mio. kr. værd. Og hvis vi antager, at vi har brugt 22 mio. kr. på ham (transfersum + løn), ender vi med et overskud på 12,5 mio. kr. for hans indsats. Det er vel okay, når man tænker over det..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  11. #728
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Nogen der kan gøre mig klogere på hvordan Lukas Lerager er og spiller som midtbanespiller?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  12. #729
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Efter Shitsto-sagaen, så skal jeg se ham i den smukke hvide trøje, før jeg tror på det.
    For satan altså hvor er jeg enig.. Tør virkelig ikke tro på det... Men hvor kunne det være lækkert - især med tanke på at Brentford tilsyneladende gør/har gjort alt for at kapre handelen... Fingers crossed!!

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #730
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Lukas Lerager vil være klasse. En dansk spiller med fast spilletid i Serie A og Ligue 1 de seneste sæsoner - og så endda i hans bedste fodboldalder. Men har stadig svært ved at tro på den...

    Jeg er ihvertfald rigtig godt tilfreds med vinterens vindue hvis handlen går igennem. En styrkelse af den centrale midtbane (Lerager) og lidt mere bredde i offensiven (Bundu) var egentlig hvad jeg ønskede.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #731
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Mhp. de omstændigheder, vi fik ham ind på (hastehandel efter langvarige skader til BÅDE Wind og N'Doye), så har Santos været pengene værd i perioden.
    - 1 assist + 1 fremprovokeret straffespark i EL play-off kampen mod Riga = 22 mio. kr.
    - Sejrsmål mod Lugano i EL-gruppespil = 4,3 mio. kr.
    - Mål mod Celtic der gav videre avancement til 1/8 finalen = 8,25 mio. kr.

    I alt har hans indsats i KBH været 34,5 mio. kr. værd. Og hvis vi antager, at vi har brugt 22 mio. kr. på ham (transfersum + løn), ender vi med et overskud på 12,5 mio. kr. for hans indsats. Det er vel okay, når man tænker over det..
    Det er godt nok et kreativt regnestykke, i og med at du forudsætter, at ingen af de ting ville kunne være sket med en anden spiller på holdet.

    Men når det er sagt, synes jeg nu heller ikke, Santos var et håbløst køb - og jeg er ikke sikker på, at han ikke godt ville have kunnet fungere i Thorups nye system. Men han er vist lidt af et problembarn - og næppe et fremtidigt storsalg - så hvis det er sandt, at vi er kommet af med ham uden at skulle betale ham hans tilgodehavende, virker det omvendt yderst fornuftigt at slippe for den lønpost.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #732
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Lerager er i gang med at søge bolig i København, da han angiveligt har fået ‘go’ fra Genoa
    https://twitter.com/michelwd/status/...557848064?s=21

  19. #733
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Lerager er i gang med at søge bolig i København, da han angiveligt har fået ‘go’ fra Genoa
    https://twitter.com/michelwd/status/...557848064?s=21
    Deter eddermanme cherrypicking fra et tweet der gav mig instant tynd mave med kommentarerne om Genoa og Brentford.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #734
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Deter eddermanme cherrypicking fra et tweet der gav mig instant tynd mave med kommentarerne om Genoa og Brentford.
    Ja det er godt nok uhyggeligt, hvis vores indkøb afhænger af om Brentford lige har lyst til at forpurre skiftet. Det værste er næsten, at Brentford vel bare "gratis" kan smide et bud afsted og så forhale forhandlingerne eller blot trække sig kort før midnat, og så har vi ingen aftale. De behøver ikke en gang at eksekvere købet.
    Om det kommer til at ske, må tiden vise. Men ingen herinde stoler vel det mindste på Rasmus Ankersen, og der er vel intet han og Steinlein ville elske mere end at spolere et indkøb for os i de sidste timer. Fedt for FCM at de lige har en stenrig storebror som kan ødelægge det for deres egne konkurrenter.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #735
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er godt nok uhyggeligt, hvis vores indkøb afhænger af om Brentford lige har lyst til at forpurre skiftet. Det værste er næsten, at Brentford vel bare "gratis" kan smide et bud afsted og så forhale forhandlingerne eller blot trække sig kort før midnat, og så har vi ingen aftale. De behøver ikke en gang at eksekvere købet.
    Om det kommer til at ske, må tiden vise. Men ingen herinde stoler vel det mindste på Rasmus Ankersen, og der er vel intet han og Steinlein ville elske mere end at spolere et indkøb for os i de sidste timer. Fedt for FCM at de lige har en stenrig storebror som kan ødelægge det for deres egne konkurrenter.
    Det kan andre klubber jo også. Jeg er mest bekymret over den de Genoa vinkel. Dem ville jeg i den grad gerne have hørt vi var helt enige med. Jeg hader de her forløb hvor alt berettes.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •