Side 52 af 60 FørsteFørste ... 24249505152535455 ... SidsteSidste
Viser resultater 766 til 780 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #766
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    45

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Flight W2201 from Roskilde
    https://fr24.com/FXT201/26b7dd2e

  2. #767
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Den er hjemme! Kvist er for sindssyg!!

  3. #768
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Har folk herinde set en masse Bordeaux og Genoa kampe siden de er så meget oppe og køre over Lerager? Er han virkelig SÅ god? Hvad kan han bortset fra at kunne løbe frem og tilbage? Er han god i pasning og kombinations spillet eller er han ikke bare en forbedret Stage type?

    Hvad kan folk fortælle om ham?
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  4. #769
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Den er hjemme! Kvist er for sindssyg!!
    *Todis* Den fede dame har ikke sunget endnu, måske har vi blot endnu en gang transporteret en spiller hjem til FC Muh...

  5. #770
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Ifølge BT´s live udsendelse er privatflyet på vej fra fra Roskilde til Genoa. Er pt. over norditalien (kurs stik mod Genoa).
    Det bliver lige til øllet.

  6. #771
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    320

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    En forbedret Stage-type kan også være rigtig godt. Du kan også nævne Delaney som et pejlemærke på spillestil og mentalitet. Hårdtarbejdende, løbestærk (med offensive dybdeløb).
    Han kommer fra ydmyge kår (AB, Viborg, Zulte Waregem), men har konstant løftet sit niveau fra klub til klub. Og virker altså som en spiller med den helt rigtige indstilling. Jeg tror det bliver et scoop.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #772
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det bliver lige til øllet.
    Altså med det her link fra FC's officielle twitter, så må alt vel være en done deal. Ellers så er det da for langt ude.oO
    https://twitter.com/FCKobenhavn/stat...989965824?s=19

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #773
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Har folk herinde set en masse Bordeaux og Genoa kampe siden de er så meget oppe og køre over Lerager? Er han virkelig SÅ god? Hvad kan han bortset fra at kunne løbe frem og tilbage? Er han god i pasning og kombinations spillet eller er han ikke bare en forbedret Stage type?

    Hvad kan folk fortælle om ham?
    Han er enormt driftsikker.. Stærk fysik, god to-vejsspiller med en sikker pasningsfod (uden det er Pirlo) og et fornuftigt spark også.. Vil på 8’eren ved siden af Falk formentlig komme til en del afslutninger, og forventer derfor også at han vil kunne bidrage med mål for os (noget han ikke har været kendt for i hans klubber i udlandet)... Jeg mener på mange måder at han typemæssigt er præcis hvad vi mangler i “maskinrummet”.. Vi har i forvejen Falk og Zeca som er lidt klejne typer, så at få en type ind der bringer noget mere power, har været et must.. Og det er ikke udelukkende store lunger der bringes ind, Lerager kan sagtens spille bold.. Det vil virkelig være en god forstærkning det her, det kan der altså ikke være tvivl om.. Det er ikke for sjov, at han har spillet mere eller mindre fast, uanset om han har spillet i Belgien, Frankrig eller Italien.. Såfremt det lykkes at signe ham, vil det blive enormt spændende at følge, hvordan han folder sig ud på et tophold, der må forventes at diktere kampene, fremfor hold som, kæmper længere nede i tabellen.. Det tror jeg egentlig vil bekomme ham vel, da jeg ser nogle fine boks-boks kompetencer, som måske ikke helt bliver forløst på et bundhold..

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #774
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Altså med det her link fra FC's officielle twitter, så må alt vel være en done deal. Ellers så er det da for langt ude.oO
    https://twitter.com/FCKobenhavn/stat...989965824?s=19
    Tænker jeg også, det er vel corona karantæne der gør han ikke flyver før den er 100p sikker ?

  13. #775
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Her er et anderledes (og langt) interview med Lerager: https://www.viafree.dk/programmer/sp...aeson-2/985582

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #776
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Spinelli Se meddelelser
    Her er et anderledes (og langt) interview med Lerager: https://www.viafree.dk/programmer/sp...aeson-2/985582
    Wow, jeg er 42, men følte mig som en 80 årig boomer. Det var lidt for "anderledes" til mig :)

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #777
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Wow, jeg er 42, men følte mig som en 80 årig boomer. Det var lidt for "anderledes" til mig :)
    Tja. Det ved jeg ikke. Jeg er 49 og tænker, at det var sådan noget vi gik og lavede i 8./9. klasse. En spørgeliste som vi holdt os stringent til (bortset fra højdepunktet, hvor en kommentar om en spiller i PL førte til det overraskende spørgsmål "vil du selv godt spille i PL"). Krydret med lidt usammenhængende musik, der mest handler om interviewerens smag end den interviewede. Lærte vi mere om Lerager? Lidt. Han har formentlig et kørekort, og han er gennemgående en stille og rolig fyr.

    Forskellen mellem vores radioprogrammer i 8. og nu er, at det rent faktisk bliver vist for andre end klassen....

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #778
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Wow, jeg er 42, men følte mig som en 80 årig boomer. Det var lidt for "anderledes" til mig :)
    Just for the record. Hvis man er 80, er man for gammel til at være boomer. ;-)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #779
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Husk at der er LIVE sending (video) fra kl 20 til midnat hvor transfervinduet lukker: https://www.facebook.com/AbsalonsRadio
    Man kan deltage med spørgsmål :)

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #780
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •