Side 8 af 60 FørsteFørste ... 5678910111858 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    William Bøving kommer til at erstatte Thomsen 1:1 i truppen, Valdemar Lund kommer til at erstatte Ragnar 1:1, og Victor Kristiansen kommer til at erstatte Bengtsson (eller Oviedo) 1:1 til sommer.

    Det vil til sommer give os 8 spillere i alt i truppen, som er udviklet af FCK Talent inden for de seneste år, sammen med Wind, Daramy, Hjælmhof, Daghim og Højlund. Ligesom Stamenic også bliver rykket op i førsteholdstruppen inden for et års tid. Så er vi i hvert fald dækket ind, hvad angår home-grown spillere, når vi skal spille europæisk.
    Er bøving ikke mere angriber? Tror dog på ingen måde, at Daghim har en stor fremtid i fck. Har det ikke været helt skidt i Norge? Samtidig står næste hold af dygtige offensiv spillere på U-holdene allerede klar. Er der nogen, der kan præcisere? Mener vi har et par dygtige islændinge og så selvfølgelig ham Rooney, som jeg tror kommer til at træne med i ny og næ fra sommeren 2021.

  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Spændende hvem der kommer ind og hvem der ryger ud. Det kan vel blive et af de mest spændende vinduer længe ser i fck. Jess har nu flere gange tilkendegivet at der arbejdes på at få spillere ind, senest i en kommentar til BT efter OB kampen søndag.

    Han siger blandt andet følgende i forhold til planer for det kommende vindue.
    Vi må sætte os ned og evaluere allerede i morgen. Hvad skal der ske hen over transfervinduet? Vi er allerede godt i gang – lad mig sige det sådan!
    Samt meget lidt om hvad han ønsker skal ind
    For mig handler det om at få så meget kvalitet som muligt ind i truppen, så vi kan holde det samme høje niveau, når vi skifter ud.
    Dog bekymre det mig lidt at Jess udtaler der er nogle herre som skal tage en beslutning.
    Der er nogle herrer, der skal tage en beslutning omkring, hvad der skal ske. Og hvad der er af muligheder
    Er det mon ejerne som ikke helt kan blive enige om hvorledes der kan tilføres penge til transfer?

    https://www.bt.dk/fodbold/thorup-ant...-en-beslutning

  3. #108
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    https://www.bt.dk/fodbold/thorup-ant...-en-beslutning

    Jeg kom øjeblikkeligt til at tænk på Jakob Bruun Larsen og Zinckernagel, som de klart mest oplagte, da jeg læste Jess’ ord. De to og så en røvfuld ud den anden vej. Det bør være Bengtson, Thomsen, Ragnar/Bjelland, Kaufmann(udlån).

    Jeg er måske bare i et overstadigt julehumør, men jeg tror virkelig på, at vi kommer forstærkede ud af vinduet.

    EDIT: og Palle P kom først!

  4. #109
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Spændende hvem der kommer ind og hvem der ryger ud. Det kan vel blive et af de mest spændende vinduer længe ser i fck. Jess har nu flere gange tilkendegivet at der arbejdes på at få spillere ind, senest i en kommentar til BT efter OB kampen søndag.

    Han siger blandt andet følgende i forhold til planer for det kommende vindue.


    Samt meget lidt om hvad han ønsker skal ind


    Dog bekymre det mig lidt at Jess udtaler der er nogle herre som skal tage en beslutning.


    Er det mon ejerne som ikke helt kan blive enige om hvorledes der kan tilføres penge til transfer?

    https://www.bt.dk/fodbold/thorup-ant...-en-beslutning
    Jeg tror det er spillere og deres agenter, som skal beslutte sig. Både dem der skal ud og dem der skal ind.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #110
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg tror det er spillere og deres agenter, som skal beslutte sig. Både dem der skal ud og dem der skal ind.
    Jeg håber det er det som er tilfældet og ikke spørgsmål om økonomi.

    Jakob Bruun Larsen har vel tilkendegivet sin interesse for fck ved sidste vindue men tror zinckernagel vil til en større liga.
    Jeg ville som dig være meget begejstret hvis det ku lykkes at lande JBl.

  7. #111
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Jeg håber det er det som er tilfældet og ikke spørgsmål om økonomi.

    Jakob Bruun Larsen har vel tilkendegivet sin interesse for fck ved sidste vindue men tror zinckernagel vil til en større liga.
    Jeg ville som dig være meget begejstret hvis det ku lykkes at lande JBl.
    Det kan godt være Zinckernagel vil til en større liga, men spørgsmålet er, om han kan komme til en større klub?

    EDIT: Desuden er hverken Bruun Larsen eller Zinckernagel min drømme forstærkning. Jeg håber inderligt på en central midtbanespiller, som kan send Stage ud på bænken og Thomsen ud af klubben. Stages plads er, som jeg ser det, truppens klart svageste, når alle er klar.
    Sidst redigeret af Devil : 21.12.20 kl. 10:13

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #112
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://www.bt.dk/fodbold/thorup-ant...-en-beslutning

    Jeg kom øjeblikkeligt til at tænk på Jakob Bruun Larsen og Zinckernagel, som de klart mest oplagte, da jeg læste Jess’ ord. De to og så en røvfuld ud den anden vej. Det bør være Bengtson, Thomsen, Ragnar/Bjelland, Kaufmann(udlån).

    Jeg er måske bare i et overstadigt julehumør, men jeg tror virkelig på, at vi kommer forstærkede ud af vinduet.

    EDIT: og Palle P kom først!
    Jeg tror roligt vi kan putte Mudrazija på exit-listen også.. Han er jo ikke i nærheden af holdet.. Og så tror jeg bestemt der skal en 8’er ind.. Jess nævner jo selv at der skal kunne skiftes kvalitet ind, og med det nye system kan han lige præcis ikke gøre det på nogle af de centrale midtbanepladser... Ved at hente en stor profil på 8’eren hæver han både kvaliteten i start 11’eren, og han får en indskiftningsmulighed i Stage...

    Den måske største udfordring i vinduet bliver nok at finde nye arbejdsgivere til hele det løntunge overskudslager... Det er en voldsom opgave vi står overfor...

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #113
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Jeg håber det er det som er tilfældet og ikke spørgsmål om økonomi..
    Med al den kritik der har været af bestyrelsen oven på fyringen af Ståle, tror jeg de føler de har noget at bevise.. Derfor tror jeg også de åbner pengepungen... Det er klart min fornemmelse i hvert fald, og selvom Thorup ikke siger det direkte, så er det også min fornemmelse, at det er den følelse han selv står med.. Når han med et glimt i øjet siger “mon ikke der kommer til at ske ting og sager, det tror jeg”, så kan det næsten ikke blive mere klart, at der er ting i gærer...

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #114
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    William Bøving kommer til at erstatte Thomsen 1:1 i truppen, Valdemar Lund kommer til at erstatte Ragnar 1:1, og Victor Kristiansen kommer til at erstatte Bengtsson (eller Oviedo) 1:1 til sommer.

    Det vil til sommer give os 8 spillere i alt i truppen, som er udviklet af FCK Talent inden for de seneste år, sammen med Wind, Daramy, Hjælmhof, Daghim og Højlund. Ligesom Stamenic også bliver rykket op i førsteholdstruppen inden for et års tid. Så er vi i hvert fald dækket ind, hvad angår home-grown spillere, når vi skal spille europæisk.
    Helt enig, og hvor ville det være fantastisk, hvis vi fremover kan have de yderste 4-5 mandater i truppen besat af unge talenter i stedet for afdankede og/eller kronisk skadede have-beens! Det vil også frigøre en masse lønkroner.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #115
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...vil-have-toku/

    Kunne han ikke være en vi burde være efter? Om han så skal ses som en spiller i 1-16 eller 17-.... Skal jeg ikke kunne sige men han virker til en spiller med et kæmpe potentiale og jeg mener også han er blevet nævnt herinde før.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Med al den kritik der har været af bestyrelsen oven på fyringen af Ståle, tror jeg de føler de har noget at bevise.. Derfor tror jeg også de åbner pengepungen...
    De organisatoriske ændringer og kommunikationen omkring dem tyder i hvert fald ikke på et lavere ambitionsniveau. Og det skulle da være underligt, hvis man smider en masse penge efter organisationen omkring holdet, for derefter at udsulte selve holdet. Jeg er overhovedet ikke bekymret for den del.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #117
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Den måske største udfordring i vinduet bliver nok at finde nye arbejdsgivere til hele det løntunge overskudslager... Det er en voldsom opgave vi står overfor...
    Opgaven er dog blevet en del nemmere af, at Biel og Oviedo pludselig ligner brugbare spillere. Bjelland slipper vi selvfølgelig ikke af med, og Thomsen lader formentlig kontrakten løbe ud (jeg håber ikke, at nogle overvejer at forlænge med ham). Ragnar ligeså. Kan vi erstatte havdelen af spillerne i gruppen af Grytebust, Bengtsson, Bartolec, Wilczek, Mudra og Marios med bedre alternativer, vil det være et fornuftigt transfervindue.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #118
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Helt enig, og hvor ville det være fantastisk, hvis vi fremover kan have de yderste 4-5 mandater i truppen besat af unge talenter i stedet for afdankede og/eller kronisk skadede have-beens! Det vil også frigøre en masse lønkroner.
    Enig! men jeg kunne også godt forestille/tænke mig, at vi så mere og mere, at flere af disse spillere blev sendt ud på lejeaftaler.. Eksempelvis tror jeg det ville være sundt for Hjælmhof, som jo blev rykket op i sommers og, som virker meget langt fra spilletid..

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #119
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    180

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Rasmus Højlund, Victor Kristiansen og senest Valdemar Lund Jensen har alle tre inden for kort tid fået forlænget deres kontrakter. De forventes samtidig at blive rykket op i førsteholdstruppen senest til sommer.
    Ret interessant. Jeg mindes ikke at vi tidligere har gjort dette i så stort omfang, og jeg håber, det er fordi Thorup mener de er bedre eller lige så gode som reserver som Bengtson, Thomsen osv. er. Jeg kunne dog også godt frygte, at det handler om den dårlige økonomi.
    Det er lige før, jeg tror, at senest vi tog mere end 1-2 op samtidig, da skal vi helt tilbage til Bertolt, Kvist, Brandup og Bernburg.

    Er Valdemar Lund og Rasmus Højlund ikke begge to førsteårs-U19? Dvs. vi tager dem begge op i A-truppen et år før tid. Er det ikke ret sjældent, vi hiver spillere permanent op i A-truppen før tid? Jeg synes ikke, jeg kan komme i tanke om så mange... og forbavsende stor andel af de få, jeg kan huske i øvrigt med beskeden succes... omend skader ødelagde det for flere af dem.

    Dertil kunne man vel forestille sig, at Jacob Haarh og Marko Stamenic blev rykket op til sommer. Og måske også William Bøving, selvom han også må være førsteårs U-19.
    Hvordan har den nye finske målmand og Ali Almosawe gjort det? Kunne man forestille sig, at de to kunne blive tilbudt en plads i A-truppen til sommer?

  24. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  25. #120
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    8

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21


Side 8 af 60 FørsteFørste ... 5678910111858 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •