Side 21 af 60 FørsteFørste ... 111819202122232431 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Men hvis man nu hentede ham, kunne det så tænkes at nogle af de andre ville tænke, at med SÅ lang vej til spilletid, så skulle man måske smutte? Eller ville de bare tænke "jaddak", så kan jeg bare slappe af til træning også?
    Man kunne også tænke, at med den mængde skader vi plejer at få i opstarten, så skal der nok blive spilletid til dem alle!

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #302
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Et løst rygte sender Bartolec til Tyrkiet.

    https://mobile.twitter.com/SqenfFoot...46987742195717

  4. #303
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    I mangel på andre rygter, så er her et skift væk fra os:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-aar-i-ny-klub
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  5. #304
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Ubetinget. Og han rammer også temmelig højt på Den Åbne PerPer Skala. Spørgsmålet er hvor højt? Jeg hader ham næsten mere FizzeMike. Det ligger i hvert fald friskere i hukommelsen.
    Arrhh ... Ingen over og ingen ved siden af Mike-'rejs dig op, din bøssekarl'-Jensen!
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #305
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Er jeg den eneste, der synes, det ville være lidt ærgerligt at opgive Mudrazija? Der var rigtigt mange, der ikke kunne vente på at få smidt Biel på porten for et halvt år siden, men jeg har det på samme måde med Mudrazija, som jeg havde det med Biel i sin tid: De viste begge i glimt, at de har et potentiale, der er stort nok til FCK, og så har de begge haft nogle gevaldige dyk, som formentlig primært handler om det mentale. Der er ikke nogen garanti for, at Mudrazija kommer op på det niveau, han har vist tegn på tidligere, men potentialet er der.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  8. #306
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Er jeg den eneste, der synes, det ville være lidt ærgerligt at opgive Mudrazija? Der var rigtigt mange, der ikke kunne vente på at få smidt Biel på porten for et halvt år siden, men jeg har det på samme måde med Mudrazija, som jeg havde det med Biel i sin tid: De viste begge i glimt, at de har et potentiale, der er stort nok til FCK, og så har de begge haft nogle gevaldige dyk, som formentlig primært handler om det mentale. Der er ikke nogen garanti for, at Mudrazija kommer op på det niveau, han har vist tegn på tidligere, men potentialet er der.
    Jeg synes også han har vist noget, i glimt. Håber virkelig også det kan blive forløst, men mener ikke han bør få superlang snor.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #307
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Jeg synes også han har vist noget, i glimt. Håber virkelig også det kan blive forløst, men mener ikke han bør få superlang snor.
    Jeg synes, der er væsentlig forskel på de to cases. Biel har jo i stort set alle kampe, også de mange dårlige kampe, vist, at han har en sublim teknik, spilintelligens og venstrefod. Samtidig kunne hele fodbolddanmark, til sidst også inklusive Ståle, se, at den helt store udfordring var, at han blev spillet kontinuerligt ude af position. Jeg siger ikke, at han er der endnu, men han er på vej nu.

    Mudrazija har rigeligt med spilletid på sin foretrukne position og har jo været konsistent i sine præstationer ift. at vise sine styrker og svagheder. Han har et godt drive med bolden samt fint blik for det offensive spil. Til gengæld har han ikke snerten af taktisk snilde, og han spiller sig konsekvent ud i nogle dumme og unødvendige farlige situationer med bolden midt på banen. Læg dertil, at han ikke har været skadet eller med landshold i hele den sidste del af efterårssæsonen, hvor en ny træner kom til, og der derfra var clean slate for alle spillere, mens vi samtidigt var maksimalt presset med skader og corona.

  11. #308
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg synes, der er væsentlig forskel på de to cases. Biel har jo i stort set alle kampe, også de mange dårlige kampe, vist, at han har en sublim teknik, spilintelligens og venstrefod. Samtidig kunne hele fodbolddanmark, til sidst også inklusive Ståle, se, at den helt store udfordring var, at han blev spillet kontinuerligt ude af position. Jeg siger ikke, at han er der endnu, men han er på vej nu.

    Mudrazija har rigeligt med spilletid på sin foretrukne position og har jo været konsistent i sine præstationer ift. at vise sine styrker og svagheder. Han har et godt drive med bolden samt fint blik for det offensive spil. Til gengæld har han ikke snerten af taktisk snilde, og han spiller sig konsekvent ud i nogle dumme og unødvendige farlige situationer med bolden midt på banen. Læg dertil, at han ikke har været skadet eller med landshold i hele den sidste del af efterårssæsonen, hvor en ny træner kom til, og der derfra var clean slate for alle spillere, mens vi samtidigt var maksimalt presset med skader og corona.
    Meget appropos, så bringer Tipsbladet i dag denne fine ros fra Jess til Biel: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sition-til-ham

  12. #309
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Flere har her på tråden nævnt om nogle af vores nuværende spillere (eks Zanka, Wind) eller mulige tilgange (eks. Schöne) har overvejelser omkring det kommende EM i tanker, hvor kalkulen skulle være meget spilletid = større chance for udtagelse til EM.
    Kasper Hjulmand udtaler at hans mentale bruttotrup er på 50 spillere, hvilket vel falder fint i tråd med tankerne herinde.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/land...l-en-em-billet

  13. #310
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg synes, der er væsentlig forskel på de to cases. Biel har jo i stort set alle kampe, også de mange dårlige kampe, vist, at han har en sublim teknik, spilintelligens og venstrefod. Samtidig kunne hele fodbolddanmark, til sidst også inklusive Ståle, se, at den helt store udfordring var, at han blev spillet kontinuerligt ude af position. Jeg siger ikke, at han er der endnu, men han er på vej nu.

    Mudrazija har rigeligt med spilletid på sin foretrukne position og har jo været konsistent i sine præstationer ift. at vise sine styrker og svagheder. Han har et godt drive med bolden samt fint blik for det offensive spil. Til gengæld har han ikke snerten af taktisk snilde, og han spiller sig konsekvent ud i nogle dumme og unødvendige farlige situationer med bolden midt på banen. Læg dertil, at han ikke har været skadet eller med landshold i hele den sidste del af efterårssæsonen, hvor en ny træner kom til, og der derfra var clean slate for alle spillere, mens vi samtidigt var maksimalt presset med skader og corona.
    Undskyld, men det er altså noget vrøvl. Biel har spillet over fem gange så mange minutter som Mudrazija, som kun har fået, hvad der svarer til knap syv hele kampe. Det er stadig så sporadisk spilletid for Mudrazijas vedkommende - i øvrigt fordelt over næsten to år - at det IMO er helt urimeligt at påstå, at han har fået chancen, men ikke grebet den.

    Desuden vil jeg vove at påstå, at Biel også har spillet masser af kampe, hvor det var minimalt, hvad han viste. Men den del er selvfølgelig sværere at underbygge med statistik. Faktum er, at Mudrazija har spillet en brøkdel af de minutter, Biel har. Men hvis man går tilbage i kamptrådene, vil man kunne finde eksempler på, at folk var begejstrede over, hvor lovende Mudrazija så ud i sine korte indhop.

    Tak til Nipserstat for tallene.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 12 brugere er enige:

  15. #311
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...staden/8426001

    Emre Mor har købt en lejlighed i København... Kunne han være et emne?

  16. #312
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...staden/8426001

    Emre Mor har købt en lejlighed i København... Kunne han være et emne?
    Nej tak.

    Manden har spillet fuld tid i blot SEKS (!) kampe for klubhold siden han forlod FCN for over fem år siden. Otte kampe hvis vi tæller landsholdet med. Han er simpelthen alt for svingende og ustabil, både på og udenfor banen.

    Måske kunne han være et projekt for BIF eller FCN, men ikke FCK.


  17. #313
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...staden/8426001

    Emre Mor har købt en lejlighed i København... Kunne han være et emne?
    Nej, han er værre end Marcontes og Mike tilsammen. Han er et kæmpe problem barn

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #314
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...staden/8426001

    Emre Mor har købt en lejlighed i København... Kunne han være et emne?
    Ja, hvis han kan indordne sig, og ikke opfører sig mere umodent end Trump til et vælgermøde, så skal hans evner da være velkomne i FCK. Alternativt ser jeg mange andre, som måske kan mindre med bolden, men som vil bidrage med langt mere for holdet.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #315
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Hvem er han Parfait Bizoza der blev skrevet lidt om i går på Tipsbladet.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...-norsk-fodbold

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •