Side 16 af 60 FørsteFørste ... 61314151617181926 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg ved ikke hvor meget jeg begræder Cosgrave's afgang. Han virkede bestemt sympatisk og vellidt, men han slår mig ikke som en "uerstattelig kulturbærer", der synes jeg at fx Storskov havde en noget større stjerne.

    Desuden kan jeg, udelukkende spekulativt selvfølgelig, godt have lidt fornemmelsen af at Cosgrave måske ikke var så god alligevel. Vi er i hvert fald ikke blevet nærmest skadesfri under hans regime (pludselige skader ikke medregnet). Og jeg mindes også at have hørt nogle historier om en temmelig alternativ tilgang til visse ting - kan ikke huske hvilke, men der var tale om andet fx yoga og akupunktur. Nogen der kan huske det eller er det min fantasi, der spiller mig et puds?
    Ved ikke om det var Cosgrave der bragte yoga til klubben men husker at det var det der fik nedsat NJ10's skader. Man United hyrede Ryan Giggs yoga instruktør efter han minimerede hans skader ved hjælp af yoga og hun har også behandlet Citys spillertrup.

    Akupunktur er vel heller ikke en ny behandlingsform. Body SDS derimod forstår jeg ikke hvorfor vores massør bruger....

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #227
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Ved ikke om det var Cosgrave der bragte yoga til klubben men husker at det var det der fik nedsat NJ10's skader. Man United hyrede Ryan Giggs yoga instruktør efter han minimerede hans skader ved hjælp af yoga og hun har også behandlet Citys spillertrup.

    Akupunktur er vel heller ikke en ny behandlingsform. Body SDS derimod forstår jeg ikke hvorfor vores massør bruger....
    Yoga er rigtig fint. Der er mange fodboldspillere der er alt for stive i kroppen og fx ikke kan nå deres egne tæer med strakte ben, så at give dem mere smidighed kan næppe skade. Det er bare ikke den typiske træningsform i en fodboldklub og derfor bragte jeg den op. Jeg tænkte mere på om der var noget mere "gøglet". Der kunne Body SDS måske godt høre under, omend jeg skal være ærlig at sige at jeg ikke kender meget til det. Dét jeg har hørt er, at det er massage kombineret med let "psykoterapi".

  4. #228
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg har aldrig været fan af Cochrane og jeg er kun blevet bekræftet i min umiddelbare skepsis. Det er selvfølgelig svært at afgøre hvad der reelt foregår og hvilke planer man har haft ifht forebyggelse, men fra mit synspunkt virkede det ikke til, at der skete ret meget brugbart.

    Jeg begræder ikke hans fyring, men jeg havde håbet på en erstatning, der gik op i hvad der var evidensbaseret. Der er intet galt i at forsøge at være innovativ og et skridt foran de andre, hvor man ikke altid kan have evidens for sine tiltag, men de skal i det mindste give mening teoretisk. Her mener jeg bestemt ikke Cosgrave havde den faglige ballast, men det virker ikke til, at Abdel Benkacem overtager alle Cosgraves funktioner, men snarere at de deles mellem ham og Ben Rosen.

    Baseret på Benkacems linkedin, så har han en vis interesse for alternative behandlinger, men der er tale om korte kurser for mange år siden. Om vi så reelt er bedre stillet, kan jeg ikke gennemskue.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #229
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg har aldrig været fan af Cochrane og jeg er kun blevet bekræftet i min umiddelbare skepsis. Det er selvfølgelig svært at afgøre hvad der reelt foregår og hvilke planer man har haft ifht forebyggelse, men fra mit synspunkt virkede det ikke til, at der skete ret meget brugbart.

    Jeg begræder ikke hans fyring, men jeg havde håbet på en erstatning, der gik op i hvad der var evidensbaseret. Der er intet galt i at forsøge at være innovativ og et skridt foran de andre, hvor man ikke altid kan have evidens for sine tiltag, men de skal i det mindste give mening teoretisk. Her mener jeg bestemt ikke Cosgrave havde den faglige ballast, men det virker ikke til, at Abdel Benkacem overtager alle Cosgraves funktioner, men snarere at de deles mellem ham og Ben Rosen.

    Baseret på Benkacems linkedin, så har han en vis interesse for alternative behandlinger, men der er tale om korte kurser for mange år siden. Om vi så reelt er bedre stillet, kan jeg ikke gennemskue.
    Går ud fra du mener Cosgrave, ikke Cochrane ;-) For måske burde Cosgrave læse noget mere Cochrane.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #230
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    I fht Cosgrave, så må vi erkende at de folk der styrer vores klub har særdeles små nosser, idet at de fyrer Ståle via telefon. Det samme er desværre gældende mht Dave, han fik også meddelt fyringen pr. telefon. (Dette har jeg fra en af Dave's gode venner og kollegaer i branchen)

    I min verden er det håbløs ledelse at man fyrer folk, der har været i klubben i så lang til og har givet så meget af sig selv, over telefonen. Det viser desværre rigtig meget omkring Bo Rygaard og William Kvist. Jeg er ikke særlig tryg ved at det er dem der står i spidsen for hvad vi kalder "skandinaviens største klub". Det lugter desværre langt væk af Brøndby i 00'erne. Så hvis ikke vi skal kuldsejle fuldstændig, så skal der ske et eller andet drastisk på bestyrelsesgangene.

  9. #231
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af xFrisk Se meddelelser
    I fht Cosgrave, så må vi erkende at de folk der styrer vores klub har særdeles små nosser, idet at de fyrer Ståle via telefon. Det samme er desværre gældende mht Dave, han fik også meddelt fyringen pr. telefon. (Dette har jeg fra en af Dave's gode venner og kollegaer i branchen)

    I min verden er det håbløs ledelse at man fyrer folk, der har været i klubben i så lang til og har givet så meget af sig selv, over telefonen. Det viser desværre rigtig meget omkring Bo Rygaard og William Kvist. Jeg er ikke særlig tryg ved at det er dem der står i spidsen for hvad vi kalder "skandinaviens største klub". Det lugter desværre langt væk af Brøndby i 00'erne. Så hvis ikke vi skal kuldsejle fuldstændig, så skal der ske et eller andet drastisk på bestyrelsesgangene.
    Det er i hvert fald besynderligt, at samtlige skal udskiftes på samme tid. Det er højst usædvanligt at man går så hårdt til værks og umiddelbart virker Kvist ikke som en specielt sympatisk person eller en person der ligefrem udstråler empati.

    På en side, så synes jeg det er spændene med det stilskifte FCK forsøger at lave og på den andens side, så synes jeg det er meget farligt at fjerne alle fuldstændig og så bygge op igen. Folk skal også have plads og mulighed for at udvikle sig og hvis Ståle havde for meget magt, så må man jo konstatere at nu har ledelsen/bestyrelsen så fuldstændig sat deres team.

    På et personligt plan kan jeg ikke sige noget fornuftigt om de individuelle udskiftninger - men antallet af udskiftninger virker godt nok ekstremt og kultur og et behageligt arbejdsmiljø er også vigtigt i en fodbold klub og derfor skal man netop udskifte løbende, så man bibeholder nogle kulturbærer.

    Vi får at se - det er i det mindste kaotisk

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #232
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Hvad er problemet egentlig ved at det foregår over telefonen? Det er vel indholdet i samtalen som er afgørende, ikke hvordan den afholdes?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #233
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Hvad er problemet egentlig ved at det foregår over telefonen? Det er vel indholdet i samtalen som er afgørende, ikke hvordan den afholdes?
    Ståle skulle ikke fyres over telefonen. Det var fandeme uværdigt! At Cosgrave blev det, bekymrer mig nu ikke det store. Rigtigt mange bliver fyret over telefon og mail i disse tider, hvorefter man bliver indkaldt til en afklarende samtale.

    Ligeledes kan jeg godt se fornuften i at skifte så stort ud, da det virker som om opgøret med Ståle ikke kun var med manden, men med hele systemet, og hvis man ikke køber 110% ind på omlægningen, så vil man kun være en sten i skoen fremover.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #234
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Nu har Sønderjyske sagt farvel til både Absalonsen, Bah og Onazi. Man kan jo håbe, de har mod på at aftage f.eks. Thomsen, Bengtsson eller endda Bartolec på en lejeaftale.

  16. #235
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Ifølge tyske Express er Frederik Sørensen i FC Köln rygtet til København. 28-årige Frederik Sørensen, der primært spiller i midterforsvaret, men også kan spille højre back, har en fortid i klubber som Juventus, Bologna, Young Boys udover sin tid i Köln. Derudover har han spillet en A-landskamp og 22 U-landskampe, og været udtaget til U21-EM sammen med Falk, Fischer og Thomsen.
    Köln kræver 2 mio. euro for ham, men det skulle FCK ikke være villig til at betale for en spiller med kontraktudløb til sommer.
    https://www.express.de/sport/fussbal...=1609865443674
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #236
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ifølge tyske Express er Frederik Sørensen i FC Köln rygtet til København. 28-årige Frederik Sørensen, der primært spiller i midterforsvaret, men også kan spille højre back, har en fortid i klubber som Juventus, Bologna, Young Boys udover sin tid i Köln. Derudover har han spillet en A-landskamp og 22 U-landskampe, og været udtaget til U21-EM sammen med Falk, Fischer og Thomsen.
    Köln kræver 2 mio. euro for ham, men det skulle FCK ikke være villig til at betale for en spiller med kontraktudløb til sommer.
    https://www.express.de/sport/fussbal...=1609865443674
    Han er en oplagt spiller, som jeg også ofte har set Brøndbyfans nævne som deres favorit som erstatning for Maxsø. Og vi har snakket mange gange om ham herinde.

    MEN: Vi har Sigurdsson, Oikonomou, Zanka, Nelsson, Bjelland og Boilesen til midterforsvaret. Jeg tror kun, Sørensen kan blive en mulighed, hvis man enten sælger Nelsson eller vælger ikke at hente Zanka permanent eller forlænger lejeaftalen. Jeg kunne godt se Boilesen og Nelsson i midterforsvaret næste sæson.

    Uanset hvad skal Sigurdsson videre, gerne også Oikonomou, og ideelt set også Bjelland.

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #237
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Hvis vi skiller os af med Ragnar, Marios, Bjelland (ønsketænkning, I know), Varela og Bartolec, ville det være perfekt at få en “Boilesen” til højre side, så han gardere for både Zanka/Nelsson og Ankersen.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #238
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Ja, det glædeligste ved dette, skulle rygtet vise sig af være sandt, må være, at vi i så fald regner med en stor udrensning i midterforsvaret over de næste to vinduer. Det kunne være et stærkt Line-up med zanka, nelsson, Sørensen og Valdemar Lund.

  23. #239
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Ja, det glædeligste ved dette, skulle rygtet vise sig af være sandt, må være, at vi i så fald regner med en stor udrensning i midterforsvaret over de næste to vinduer. Det kunne være et stærkt Line-up med zanka, nelsson, Sørensen og Valdemar Lund.
    Frederik Sørensen... Hmm... Det er måske den sidste position vi burde koncentrere krudtet om pt... Måske sammen med målmandsposten... I et større udrensningsperspektiv kunne det være fint at hente ham ind på en fri transfer, såfremt det lykkes at få renset ud i hele overskudslageret på samme position... Men indtil da, og her i januars vindue, håber jeg da i den grad at krudtet bruges andet steds...

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #240
    zebos er online nu can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg har jo sagt længe at vi har et godt øje til Frederik Sørensen:
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...erik-soerensen
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •